Oh dan weet je meer dan ikquote:Op zondag 18 september 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik geloof dat ik het wel schokkend vond dat je moeder de baby liet vallen![]()
zo ging het toch? of niet?
ow... zie je dan heb ik dat er zelf bij gedachtquote:Op zondag 18 september 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan weet je meer dan ikmaar zo niet, volgens mij gleed ik gewoon uit in het bad
dan is het goedquote:Op zondag 18 september 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik was ff tostjes aan het smeren
Nee dat geloof ik ook nietquote:Op zondag 18 september 2016 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo makkelijk klein te krijgen hoor..
z'kerquote:Op maandag 19 september 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
Zo nog even de afsluiting van de Paralympics bekijken.. Toch wel respect voor al die mensen
Ik zeg het wel, maar misschien ga ik ook wel voor vroeg naar bedquote:Op maandag 19 september 2016 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
z'kermaar dat ga ik niet meer redden vanavond,zo ookmaar slapen...
Ik denk dat ik nu maar ga.... Truste Chufquote:Op maandag 19 september 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg het wel, maar misschien ga ik ook wel voor vroeg naar bed
Droom zacht en dat je beengat maar gauw mag genezen..quote:Op maandag 19 september 2016 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu maar ga.... Truste Chuf
Klopt, heb ik ook eens gehad, kwam een gast direct helpen.quote:Op zondag 18 september 2016 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga even naar AH, op de fiets paar boodschapjes doen heb ik een volle kaart voor een
vacuumdoosen toen zat ineens mijn trapper vast ofzo en pleurde ik om... trapper in mijn been
maar niks gebroken dus ik was allang blij
![]()
Kan je veel zeggen van mensen maar er kwam meteen een jongen naar me toe die me hielp met opstaan,
2 vrouwen kwamen aanrennen en een echtpaarde wereld is nog niet helemaal verepest hoor,
zo lief vond ik dat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 18 september 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
zomáár dood gegaan? hoe dan?![]()
Ik kom net van de EHBO post ik was gevallen gat ik mijn been![]()
waarschuwing foto niet voor zwakke magen
kindje kwam aan de verkeerde kant van een bootje, was niet meteen te vinden en dat heeft kennelijk te lang geduurd. Is onderweg naar het ziekenhuis gereanimeerd en daar overleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is nu ingepakt, osmet en met hechtpleisters enzo, gelukkig kon et met pleisers dus viel mee
en geen tetanus prik vanwege fucked up imuumsysteen, moest nog even over gedacht worden,
mar toch maar niet![]()
Heeft toch weer voordelen dan
Ouders weten nog niet hoe ze moeten vertellen dat het beste vriendje van hun zoon nooit meer komt spelen .Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
ja zeker is dat naar, dat jongetje wordt nu niet veertig plus.quote:
Er was net een item in Hart van Nederlandquote:Op maandag 19 september 2016 06:39 schreef drakin het volgende:
[..]
ja zeker is dat naar, dat jongetje wordt nu niet veertig plus.
Godsamme... om maar te zwijgen over de ouders van dat andere jongetje....quote:Op maandag 19 september 2016 06:07 schreef drakin het volgende:
[..]
kindje kwam aan de verkeerde kant van een bootje, was niet meteen te vinden en dat heeft kennelijk te lang geduurd. Is onderweg naar het ziekenhuis gereanimeerd en daar overleden.
Ouders weten nog niet hoe ze moeten vertellen dat het beste vriendje van hun zoon nooit meer komt spelen .
Duinrellenquote:Op zondag 18 september 2016 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat voor anderen een dagje weg is is voor jou minimaal 3?
Wat ga je doen in Den Haag/Wassenaar?
dat is k*t........quote:Op maandag 19 september 2016 06:07 schreef drakin het volgende:
[..]
kindje kwam aan de verkeerde kant van een bootje, was niet meteen te vinden en dat heeft kennelijk te lang geduurd. Is onderweg naar het ziekenhuis gereanimeerd en daar overleden.
Ouders weten nog niet hoe ze moeten vertellen dat het beste vriendje van hun zoon nooit meer komt spelen .
Ja het valt harstikke meequote:Op maandag 19 september 2016 09:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje FANN, jij hebt een beste smak gemaakt. Is je been nog een beetje te bewegen nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |