Wil jij 100 jaar worden?quote:
Ik kies mijn moment wel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil jij 100 jaar worden?![]()
Ik niet.... oud worden is kutdat zei mijn moeder al, alleen die zei het netter
moet je wel laten vastleggen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het viel mij ook echt op dat ie stil was .... Maar gelukkig was jhet slechts een kapot modem en dat kun je ook niet even van tevoren aangeven... Zo van tot later want mijn modem gaat zo kapotquote:
Nee precies, dan ben je in één keer foetsiequote:Op dinsdag 20 september 2016 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Het viel mij ook echt op dat ie stil was .... Maar gelukkig was jhet slechts een kapot modem en dat kun je ook niet even van tevoren aangeven... Zo van tot later want mijn modem gaat zo kapot
Ben er nog.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee precies, dan ben je in één keer foetsie
Zit nog aan een peuk en daarna loop ik even.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ga nouuuuuuuuuuuu..... je weetwel.....
Goed zoquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zit nog aan een peuk en daarna loop ik even.
Je luistert wel goed naar me, maar ik bedoel het ook goed en dat weet jequote:Op dinsdag 20 september 2016 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ben ik toch eigenlijk braaf.
Is dat iets van de buurtvereniging?quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:08 schreef FANN het volgende:
Ik had gisteren een kringverjaardag en ik vond het héél gezellig![]()
ik ben officieel een trut nu
Nee, zus in Castricum...quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat iets van de buurtvereniging?
E-bikes ook geschikt voor bergopquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:36 schreef FANN het volgende:
Ik krijg allemaal reclame's van fietsen
¤ 2.499 euro![]()
https://www.fietsenwinkel(...)utm_campaign=display
dat is iets duurder dan die fiets van mij
Ik had het een beetje druk de afgelopen dagen weet je nog?quote:
Ik heb vast ook nog wel ergens een extra liggenquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:09 schreef FANN het volgende:
en nu heb ik geen zin om me te verdiepen in toetsenborden, misschien morgen...
Nah moet ook maar precies bij deze laptop passen...quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vast ook nog wel ergens een extra liggen
het had niet veel geschilt of ik had idd het lootje gelegt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhh, ik dacht minstens dat je op steven had gelegen
van een griepje?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:14 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
het had niet veel geschilt of ik had idd het lootje gelegt.
soort van burnout......ik ga tegenwoordig weer naar school toe.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
van een griepje?was het de Spaanse Griep of heb je een fucked up immuumsysteem ofzo?
serieus, zo jong al een burnout?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:22 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
soort van burnout......ik ga tegenwoordig weer naar school toe.
Wat studeer je dan dat zo vermoeiend is ?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:22 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
soort van burnout......ik ga tegenwoordig weer naar school toe.
nee dat gelukkig niet.....godszijdank. maar ik heb het gewoon zo druk op school. heb nog heel wat werk te doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus, zo jong al een burnout?
Hoe komt dat, heb je ellende thuis?
constructiewerker.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat studeer je dan dat zo vermoeiend is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |