E-bikes ook geschikt voor bergopquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:36 schreef FANN het volgende:
Ik krijg allemaal reclame's van fietsen
¤ 2.499 euro![]()
https://www.fietsenwinkel(...)utm_campaign=display
dat is iets duurder dan die fiets van mij
Ik had het een beetje druk de afgelopen dagen weet je nog?quote:
Ik heb vast ook nog wel ergens een extra liggenquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:09 schreef FANN het volgende:
en nu heb ik geen zin om me te verdiepen in toetsenborden, misschien morgen...
Nah moet ook maar precies bij deze laptop passen...quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vast ook nog wel ergens een extra liggen
het had niet veel geschilt of ik had idd het lootje gelegt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhh, ik dacht minstens dat je op steven had gelegen
van een griepje?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:14 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
het had niet veel geschilt of ik had idd het lootje gelegt.
soort van burnout......ik ga tegenwoordig weer naar school toe.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
van een griepje?was het de Spaanse Griep of heb je een fucked up immuumsysteem ofzo?
serieus, zo jong al een burnout?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:22 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
soort van burnout......ik ga tegenwoordig weer naar school toe.
Wat studeer je dan dat zo vermoeiend is ?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:22 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
soort van burnout......ik ga tegenwoordig weer naar school toe.
nee dat gelukkig niet.....godszijdank. maar ik heb het gewoon zo druk op school. heb nog heel wat werk te doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus, zo jong al een burnout?
Hoe komt dat, heb je ellende thuis?
constructiewerker.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat studeer je dan dat zo vermoeiend is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |