Ik weet het, ik ben onmogelijk.quote:Op maandag 19 september 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar hou jij nou wél van?![]()
Kermissen hoeft voor mij ook niet meer hoor, maar vroeger
weet ik niet........ maar je bent een beetje een einzelganger denk ik...quote:Op maandag 19 september 2016 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben onmogelijk.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert".quote:Op maandag 19 september 2016 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niet........ maar je bent een beetje een einzelganger denk ik...
of ik schat je helemaal verkeerd in
Die zijn er ook vast niet , maak je niet druk Moquote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert".
Groucho Marxquote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert".
Je kent in ieder geval deze klassieke uitspraak, daarvoor krijg je 1 punt.quote:
Yeps.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb wel een bakkie pleur gemaakt net is dat ook goed?
en afspraak gemaakt voor Donderdag, kan ik eindelijk mijn nieuwe huisarts ontmoetenquote:
Ik heb zoveel klassieke uitspraken op mijn naam staan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kent in ieder geval deze klassieke uitspraak, daarvoor krijg je 1 punt.
Jammer dat ik hem niet zelf bedacht heb, want het is een mooie uitspraak.![]()
Muziek voor de lady's....quote:
Ik ga om 14 u. de deur uit, bus vertrekt om 14.22 u., loop op mijn gemak, en om 15 u. zit ik bij mijn afspraak, rond 16 u. ben ik weer thuis.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Even mn agenda trekken .. Hoe laat ook al weer?
Is dat ziekenhuis zover weg dat je niet op de fiets kunt?quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet om 14 u. de deur uit, bus vertrekt om 14.22 u., loop op mijn gemak, en om 15 u. zit ik bij mijn afspraak, rond 16 u. ben ik weer thuis.
Ben er mentaal zo goed als klaar voor nu.
Nee, kan makkelijk met de fiets maar heb geen zin om bergop te fietsen, en het busstation is achterom en de bus stopt voor de deur van het zkh, dus.....quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat ziekenhuis zover weg dat je niet op de fiets kunt?
Dat voordeel heb je wel bij een ziekenhuis .. Er is altijd wel een bius/tramhalte voor de deurquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, kan makkelijk met de fiets maar heb geen zin om bergop te fietsen, en het busstation is achterom en de bus stopt voor de deur van het zkh, dus.....
Ja, en ik heb het bus- en treinstation achterom.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat voordeel heb je wel bij een ziekenhuis .. Er is altijd wel een bius/tramhalte voor de deur
Ben al blij dat we een station hebben in Bommel. Kwartiertje lopen paar minuutjes fietsen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:12 schreef chufi het volgende:
Ik mag niet klage.. 150 m van de tram af en rondom wat bushaltes op iets meer loopafstand
Thx.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:42 schreef chufi het volgende:
Gefeliciteerd !!
Ik doe mee
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alles in orde, ik ben nog steeds kerngezond.![]()
Cheers. [ afbeelding ]
JIj doet áltijd mee als het om zuien gaatquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:42 schreef chufi het volgende:
Gefeliciteerd !!
Ik doe mee
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]gefeliciteerd, maar doe nou rustig aaaahaaaaaaaaaaaan
Half jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah...ik ben blij voor je, over 3 maanden moet je weer?
Van kop tot teen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Netjes.... maar wat kijken ze nou precies na Mo?
Je lever ofzo?
Morgen doe ik weer een smoothie banaan, kiwi en aardbei bijquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
JIj doet áltijd mee als het om zuien gaat![]()
Ik heb een aardbeien banaan Smoothie![]()
ow.... kiwi doe ik nooit eigenlijk die eet ik liever zó uit het vuistjequote:Op dinsdag 20 september 2016 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen doe ik weer een smoothie banaan, kiwi en aardbei bij
Voor minder doe ik het niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is wel een érg lange vooruitplanning, ik kijk niet verder dan een week tegenwoordig
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
We wilde al een ban aanvragen omdat je er niet was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |