Check het filmpje in de link:quote:Tuig houdt Zaanse wijk in wurggreep
4 uur geleden Anna Mees en Mike Muller
ZAANSTAD - De politie staat machteloos tegenover een groep straatterroristen in de Zaandamse wijk Poelenburg. Bewoners zijn het spuugzat dat agenten zich vierkant laten uitlachen en zelfs amicaal met de relschoppers omgaan. „De groep heeft de wijk totaal in de greep.”
Online filmpjes waarop agenten lacherig op de hangjeugd reageren en hen gedag zeggen met een ’boks’ halen het bloed onder de nagels van buurtbewoners vandaan. Een paar van hen eisen een samenscholingsverbod van de ongeveer vijftig jongemannen van voornamelijk Turkse komaf. Gertjan Welgemoed van Klankbordgroep Poelenburg: „Deze jongeren terroriseren winkeliers en bewoners. Mensen voelen zich geïntimideerd, onveilig en pikken het niet langer.
Iek vinne deze toeter geen grote blij...quote:
Eindelijk actie, ze staan ook echt zo van ? wat doen ze nou, durfen ze dat wel?quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:36 schreef Infection het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)voor_1_opgepakt.html
Hulde voor de politie.
Niet gezien, link?quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik blijf het filmpje waar die haakneus geslagen wordt toch erg fijn vinden
Nu nog consequent blijven toepassen..quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:36 schreef Infection het volgende:
Hulde voor de politie.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:39 schreef bladwijzer het volgende:
Blinde haat in Poelenburg
http://www.telegraaf.nl/t(...)in_Poelenburg__.html
Alleen jammer dat ze het niet eerder deden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:36 schreef Infection het volgende:
Hulde voor de politie.
Wow...díe heb ik dan toch gemistquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik blijf het filmpje waar die haakneus geslagen wordt toch erg fijn vinden
Ik denk dat een bepaald kookpunt eindelijk bereikt is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze het niet eerder deden.
Goed voorbeeld voor zijn kinderenquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:39 schreef bladwijzer het volgende:
Blinde haat in Poelenburg
http://www.telegraaf.nl/t(...)in_Poelenburg__.html
Nou ja beter laat dan nooit..quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk dat een bepaald kookpunt eindelijk bereikt is.
Nutteloosquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/maga(...)t_elkaar_op_de_vuist
Dat haal je uit dit filmpje? Frappant.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:41 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]![]()
Dat accent van die pownedverslaggever ook
De lange lat is zo gek nog niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Goed werk van de politie. Niet luisteren, dan maar geweld gebruiken.
De meeste racistische mensen komen uit oost en noord Nederlandquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:41 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]![]()
Dat accent van die pownedverslaggever ook
quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:53 schreef Charleville het volgende:
[..]
De meeste racistische mensen komen uit oost en noord Nederland
Dus zegmaar de regio Zwolle / Leeuwarden / Groningen / Emmen / Twente 'Achterhoek, en daarom heeft pownews ook een dikke provinciaal als verslaggever, zodat de discriminerende achterban zich nog meer verbonden voelt met dit medium.
Heb je ook een bron voor deze beweringen, of is dat wat je van ome Tinus hebt gehoord laatst op de buurtBBQ?quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:53 schreef Charleville het volgende:
[..]
Dus zegmaar de regio Zwolle / Leeuwarden / Groningen / Emmen / Twente 'Achterhoek, en daarom heeft pownews ook een dikke provinciaal als verslaggever, zodat de discriminerende achterban zich nog meer verbonden voelt met dit medium.
Ik ben wel eens in Oost Nederland op vakantie geweest, ik ben toen meerdere malen boos aangekeken, wat nooit in de omgeving Rotterdam gebeurd. Geen statistieken, maar ze zijn daar super generaliserend omdat ze zelf nooit met buitenlanders in de klas hebben gezeten of gewerkt, dus hun hele mening over allochtonen is gevormd door de media.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je ook een bron voor deze beweringen, of is dat wat je van ome Tinus hebt gehoord laatst op de buurtBBQ?
En dat baseer je op 1 vakantie? Knap hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Oost Nederland op vakantie geweest, ik ben toen meerdere malen boos aangekeken, wat nooit in de omgeving Rotterdam gebeurd. Geen statistieken, maar ze zijn daar super generaliserend omdat ze zelf nooit met buitenlanders in de klas hebben gezeten of gewerkt, dus hun hele mening over allochtonen is gevormd door de media.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Oost Nederland op vakantie geweest, ik ben toen meerdere malen boos aangekeken, wat nooit in de omgeving Rotterdam gebeurd. Geen statistieken, maar ze zijn daar super generaliserend omdat ze zelf nooit met buitenlanders in de klas hebben gezeten of gewerkt, dus hun hele mening over allochtonen is gevormd door de media.
Ja want allochtonen komen ook zo vaak met leuke dingen in het nieuws, alleen maar ellende, ik vind het niet raar..quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat een onderbuikpraatquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
platte hollandsche humorquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:00 schreef Idisrom het volgende:
Een tegengeluid, dit keer over de Nederlandse arrogantie en vooringenomenheid.
Je kunt ook maximaal maar drie nachten vastzitten, tenzij dat je ernstige delicten hebt gepleegd. Vanmorgen zijn de laatste vragen/punten nog doorgenomen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:00 schreef bladwijzer het volgende:
Nieuwsflits: Treitervlogger Ismail Ilgun, die afgelopen dinsdag is opgepakt voor opruiing, is vrijdag vrijgelaten
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vrije_voeten__.html
Snap je nou niet dat je precies hetzelfde doet?quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
Dat komt ook wel voor als je een rasechte kaas bent hoor. Je ziet de pastoor dan nog net niet angstvallig in zijn fobo met de jaarlijkse afgevinkte contributies bladeren als je de lokale buurtsuper binnenstapt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat je zegt, alles is per definitie tegen ze.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is er eigenlijk beledigend aan "ga lekker naar de moskee"? Als ze tegen mij zouden zeggen "ga lekker naar de kerk" dan zou ik antwoorden, nee want ik ben niet gelovig. Maar dat is toch geen belediging?
Hij moet dat wel 200 keer herhalen, dat dat toch echt niet kan. Sneu figuur.
Ja nou ja je moet toch ergens de racisme/ etnisch profileren kaart over trekken hè tegen Anne-Fleur op de bakfiets op de grachtengordel had die agent dat nooit gezegdquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is er eigenlijk beledigend aan "ga lekker naar de moskee"? Als ze tegen mij zouden zeggen "ga lekker naar de kerk" dan zou ik antwoorden, nee want ik ben niet gelovig. Maar dat is toch geen belediging?
Maar dat maakt het nog niet beledigend. Als ik zeg ha Chinees tegen een Chinees dan is dat ook geen belediging.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:35 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja nou ja je moet toch ergens de racisme/ etnisch profileren kaart over trekken hè tegen Anne-Fleur op de bakfiets op de grachtengordel had die agent dat nooit gezegd
Nee natuurlijk is het niet beledigend maar goed beroepsslachtoffers die het slachtofferschap met de paplepel ingegoten hebben gekregen zien overal een belediging in.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dat maakt het nog niet beledigend. Als ik zeg ha Chinees tegen een Chinees dan is dat ook geen belediging.
Dat ligt er maar net aan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dat maakt het nog niet beledigend. Als ik zeg ha Chinees tegen een Chinees dan is dat ook geen belediging.
Hij was sowieso erg goed in herhalen. 'Morgen staan jullie op Facebook! x100'quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, dat is niet waar, dat wil ik niet hebben, die komen uit het zuiden de meest racistische mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:53 schreef Charleville het volgende:
[..]
Omdat de interviewstijl van dat ventje precies overeenkomt met die bagger die powned produceert. Dat joch doet het al jaren zo. Ze hoeven hem alleen geld te geven en er komen filmpjes terug die ze zo kunnen gebruiken in hun bagger format. Dat is de reden dat ze hem in dienst genomen hebben. Niet voor hun "achterban"quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:56 schreef Charleville het volgende:
[..]
Waarom denk jij dan dat ze anders zo'n sullig gassie met zo'n accent in dienst nemen?
Ik zeg dat ik het tegen een Chinees zeg, dus dat impliceert dat ik dat weet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:45 schreef YebCar het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan.
Hoe weet je 100% zeker dat het een Chinees is? Kan net zo goed een Japanner, Koreaan of een Thai zijn.
Vooral voor blanken die het verschil niet zien. Dus kan het enigszins beledigend zijn behalve als je zeker weet dat je een Chinees voor je hebt.
Daarom moet je ook geen mensen bij etniciteit noemen om dit te voorkomen. Noem iemand gewoon mevrouw of meneer, want daar kan immers niemand over vergissen.
/edit, dit gezegd te hebben geld dit immers voor de normale medemens
Irritante allochtonen in Nederland noem ik ook gewoon het beetje bij het naampje. Dus die kut Turken in poelenburg momenteel
Hahahaquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Goed werk van de politie. Niet luisteren, dan maar geweld gebruiken.
Ha kuthoer! jij ook hierquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het tegen een Chinees zeg, dus dat impliceert dat ik dat weet.
Zeikerd (impliceert ook dat ik dat weet).
Ik mag hopen dat het eerste filmpje geacteerd is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Omdat de interviewstijl van dat ventje precies overeenkomt met die bagger die powned produceert. Dat joch doet het al jaren zo. Ze hoeven hem alleen geld te geven en er komen filmpjes terug die ze zo kunnen gebruiken in hun bagger format. Dat is de reden dat ze hem in dienst genomen hebben. Niet voor hun "achterban"
Volgens mij was dat eerste filmpje een stukje amateur-toneel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:07 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het eerste filmpje geacteerd is.![]()
Het is wel bizar dat hij naar de eerste de beste allochtoon loopt met de vraag ''ben jij dat tuig...''
Ook bizar dat die afgaan met de taliban dreigt, daar zijn ze toch juist voor gevlucht?
Die treitervloggers vind ik eigenlijk steeds amusanter worden, het is wel plezierig dat er criminelen zijn die gewoon hun daden op film zetten en openbaar maken.quote:19-jarige Zaandammer heengezonden
Laatste update:
16-09-2016 | 13:30
Zaandam - De 19-jarige Zaandammer die dinsdag werd aangehouden voor opruiing, is vrijdag op last van de officier van justitie vrijgelaten met een gebiedsverbod en verplichte begeleiding door de reclassering. De gemeente Zaanstad start bovendien meteen met een begeleidingstraject van de 19-jarige Zaandammer en zijn gezin.
Het strafrechtelijk onderzoek, onder meer naar de in beslag genomen gegevensdragers, wordt voortgezet. Ook naar eventuele andere strafbare feiten. Daarna beslist het Openbaar Ministerie over een strafrechtelijke vervolging. De jongen wordt op dit moment naast opruiing ook verdacht van het aanzetten tot geweld. Hij zou hebben gefilmd hoe twee jongens dreigen met een boksbeugel en een stroomstootwapen. Ook worden in het filmpje mondeling dreigementen geuit. Naast het filmen zou hij het filmpje bovendien openbaar hebben gemaakt.
De twee jongens die in het filmpje te zien zijn aangehouden. De officier van justitie heeft een van hen donderdagavond met een dagvaarding en een gebiedsverbod heengezonden. De ander is eveneens met een gebiedsverbod heengezonden, de officier beslist op een moment over een eventuele vervolging.
Donderdag werd een aantal (meerderjarige) verdachten aangehouden na een opstootje dat ontstond toen een cameraploeg stond te filmen. Vier van hen hebben van de officier van justitie een strafbeschikking van 600 euro gekregen voor belediging van de politie. Eén verdachte is in verzekering gesteld voor bedreiging. Over zijn afdoening wordt door het Openbaar Ministerie later beslist. Het onderzoek naar een zesde verdachte (belediging politie) loopt nog, hij is in afwachting daarvan heengezonden.
De politie heeft daarnaast drie personen beboet voor het overtreden van het samenscholingsverbod.
Het laat vooral zien hoe dom ze zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:27 schreef Wespensteek het volgende:
https://www.politie.nl/ni(...)er-heengezonden.html
[..]
Die treitervloggers vind ik eigenlijk steeds amusanter worden, het is wel plezierig dat er criminelen zijn die gewoon hun daden op film zetten en openbaar maken.
Ja mooi hè. Zo naïef.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die treitervloggers vind ik eigenlijk steeds amusanter worden, het is wel plezierig dat er criminelen zijn die gewoon hun daden op film zetten en openbaar maken.
IQ van een fruitvliegquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat iemand eens aangifte gaat doen wegens hinderlijk volgen tegen die eikels.quote:
quote:Hij die wederrechtelijk op de openbare weg een ander in zijn vrijheid van beweging belemmert of met een of meer anderen zich aan een ander tegen diens uitdrukkelijk verklaarde wil blijft opdringen of hem op hinderlijke wijze blijft volgen, wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste een maand of geldboete van de tweede categorie.
Nou, die fietser die geslagen was had zelfs pas aangifte gedaan nadat iedereen de beelden had gezien, dus ik denk dat veel mensen zoiets liever 'vergeten' dan aangifte doen, helaas.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat iemand eens aangifte gaat den wegens hinderlijk volgen tegen die eikels.
[..]
Die fietser komt wel echt als een loser over.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, die fietser die geslagen was had zelfs pas aangifte gedaan nadat iedereen de beelden had gezien, dus ik denk dat veel mensen zoiets liever 'vergeten' dan aangifte doen, helaas.
Volgens mij heeft ie geen enkele goede klap gekregen. Jammer.quote:
Dat zag degene die de klap uitdeelde ook anders had hij het niet gedaan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:53 schreef 0906 het volgende:
[..]
Die fietser komt wel echt als een loser over.
Of ze verzamelen wat broeders en pakken die man met 8 of meer aan en dan vooral doortrappen als hij al op de grond ligt....quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:05 schreef Pielemenneke het volgende:
Je ziet het hier in bepaalde wijken ook, rondhangen schelden, intimideren, totdat er een voorbij komt die het niet pikt, zich omdraait en een van die gasten een klap op zijn neus geeft.
De eerstvolgende keer dat die man weer voorbij komt buigen die jongens als knipmessen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:53 schreef 0906 het volgende:
[..]
Die fietser komt wel echt als een loser over.
En daarom heb ik nooit last van die gasten. Altijd,hoe groot of ervaren die zegt te zijn, de leider pakken. Ongeacht of jezelf klappen krijgt,maar zo dwing je respect af bij dit soort gasten. En gaat de leider neer dan zijn zijn vriendjes ook weg.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:05 schreef Pielemenneke het volgende:
Je ziet het hier in bepaalde wijken ook, rondhangen schelden, intimideren, totdat er een voorbij komt die het niet pikt, zich omdraait en een van die gasten een klap op zijn neus geeft.
De eerstvolgende keer dat die man weer voorbij komt buigen die jongens als knipmessen.
Turken bij mij in de buurt roepen ook steeds voor de lol keen keld enzo, denk dat de meeste het wel vermakelijk vindenquote:Op vrijdag 16 september 2016 17:22 schreef agter het volgende:
Is er geen maroc.nl voor turken ofzo?
Even lezen wat zij er van zeggen..
Waarschijnlijk ook omdat aangifte doen normaliter weinig zin heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, die fietser die geslagen was had zelfs pas aangifte gedaan nadat iedereen de beelden had gezien, dus ik denk dat veel mensen zoiets liever 'vergeten' dan aangifte doen, helaas.
Ik heb er zelf ook nooit last van, ben ook verre van een ruziemaker.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En daarom heb ik nooit last van die gasten. Altijd,hoe groot of ervaren die zegt te zijn, de leider pakken. Ongeacht of jezelf klappen krijgt,maar zo dwing je respect af bij dit soort gasten. En gaat de leider neer dan zijn zijn vriendjes ook weg.
Anderzijds azen zij ook op types van wie ze weten dat die toch niks doen of waar ze het van kunnen winnen. Jammer dat ik er nooit bij zit. Typisch voorbeeld van lafaards.
Koekoek...quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:50 schreef MMXMMX het volgende:
Topic tietel moet zijn :
Politie treitert Tuig Zaandam #14 keen vlokks, keen keld
Arestaties gebasseerd op smoesjes en is puur treiteren.
Het lijkt een beetje op dit kranten artiekel
Dit dus nu in het klein in Zaandam
Nationale recherche gaat criminelen hinderen
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)nelen-hinderen.dhtml
Don't feed the trollquote:Op vrijdag 16 september 2016 17:58 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Koekoek...![]()
Het is vies smerig tuig van de richel wat eindelijk eens aangepakt moet worden.
Lange lat erover.!
Er zitten denk ik best inteligente jongens tussen maar het gavaar blijft altijd dat ze zichzelf gaan opblazen als er geen toekomst perspektief meer isquote:Op vrijdag 16 september 2016 17:56 schreef Syntix het volgende:
Stel dat dat tuig stopt met "treiteren". Wat dan? Wat heeft de samenleving aan die gasten?
Als je een afwijkende mening hebt dan roepen we TROLLquote:
Ze hebben die 'smoesjes' zelf gefilmd, henk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:50 schreef MMXMMX het volgende:
Topic tietel moet zijn :
Lul dan niet zo dom.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:02 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Als je een afwijkende mening hebt dan roepen we TROLL
Ik denk eerlijk gezegd dat het helemaal niet je mening isquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:02 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Maar wat heb jij dan in die filmpjes gezien wat zo verschrikkelijk erg is dat we straks nog de ME die kant op stuuren ?quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ze hebben die 'smoesjes' zelf gefilmd, henk.
als je zo achterlijk lult dat zelfs de jostiband zou denken "jezus, die gast is echt een enorme mongool" dan hopen we dat je eigenlijk gewoon een troll bent.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:02 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nog wel maar als je het uiteindelijk niet aanpakt dan loopt het wel uit de hand.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:06 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Maar wat heb jij dan in die filmpjes gezien wat zo verschrikkelijk erg is dat we straks nog de ME die kant op stuuren ?
Ik vind het echt wel mee vallen maar nu ben ik zelf natuurlijk ook in een grote stad opgegroeid.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je zo achterlijk lult dat zelfs de jostiband zou denken "jezus, die gast is echt een enorme mongool" dan hopen we dat je eigenlijk gewoon een troll bent.
Genoeg, ze terroriseren die buurt. Dat moet simpelweg afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:06 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Maar wat heb jij dan in die filmpjes gezien wat zo verschrikkelijk erg is dat we straks nog de ME die kant op stuuren ?
quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je zo achterlijk lult dat zelfs de jostiband zou denken "jezus, die gast is echt een enorme mongool" dan hopen we dat je eigenlijk gewoon een troll bent.
Nice man!quote:
Zou nog best kunnen dat je een van hun volgers bent, die ze heel stoer vindt. Je typt als een net binnengekomen Somaliër, dus ook dat zou me niet verbazen.quote:
Hmm ik heb alles gekeken en ik kan dat terroriseren niet vinden in de videos ik zie wel eens wat gedrag gerelateerd aan verveling.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Genoeg, ze terroriseren die buurt. Dat moet simpelweg afgelopen zijn.
Justitie kennelijk wel anders had die grootneus niet van dinsdag t/m vrijdag vastgezeten..quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:17 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Hmm ik heb alles gekeken en ik kan dat terroriseren niet vinden in de videos ik zie wel eens wat gedrag gerelateerd aan verveling.
Bijvoorbeeld gevaarlijk gedrag op scooter en of met auto maar je wie heeft dat nou niet gedaan vroeger
Heb ook 1 keer een boer op een fiets een klap zien krijgen die niet veel vorstelde want het slachtoffer bleef gewoon over eind dus ja ik zie geen bewijzen van terroriseren
Tietel, artiekelquote:Op vrijdag 16 september 2016 17:50 schreef MMXMMX het volgende:
Topic tietel moet zijn :
Waar jij vandaan komt is dat gedrag vast normaalquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:17 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Hmm ik heb alles gekeken en ik kan dat terroriseren niet vinden in de videos ik zie wel eens wat gedrag gerelateerd aan verveling.
Bijvoorbeeld gevaarlijk gedrag op scooter en of met auto maar je wie heeft dat nou niet gedaan vroeger
Heb ook 1 keer een boer op een fiets een klap zien krijgen die niet veel vorstelde want het slachtoffer bleef gewoon over eind dus ja ik zie geen bewijzen van terroriseren
Nou ja mijn Nederlands is bagger en de spellings controle van win heeft het net begevenquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou nog best kunnen dat je een van hun volgers bent, die ze heel stoer vindt. Je typt als een net binnengekomen Somaliër, dus ook dat zou me niet verbazen.
Dat was tog omdat hij het samenscholings ding had overtreden of omdat hij een stromstoot wapen en of boksbeugel in andersman handen had gefilmt ?quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:18 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Justitie kennelijk wel anders had die grootneus niet van dinsdag t/m vrijdag vastgezeten..
Gaat het nu over mij in dit topic of moet het hier gaan over Zaandam ?quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tietel, artiekelHoe lang woon je al in Nederland? (voor hetzelfde geld is het juist hartstikke knap dat je al hele zinnen kunt typen)
kquote:
Ha ha ha.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:20 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nou ja mijn Nederlands is bagger en de spellings controle van win heeft het net begeven
Er staat ook duidelijk in mijn ondertietel dat mijn Nederlands niet al te best is dus ja scoren op deze manier is dan wel heel makkelijk
Wat een raar antwoord op mijn vraag zeg. Dan niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:23 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Gaat het nu over mij in dit topic of moet het hier gaan over Zaandam ?
en je paps en mams zijn broer en zus, je vmbo kader net niet gehaald, en dan pakken ze ook nog de enige vloggers die jouw niveau hebben van je af.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:20 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nou ja mijn Nederlands is bagger en de spellings controle van win heeft het net begeven
Er staat ook duidelijk in mijn ondertietel dat mijn Nederlands niet al te best is dus ja scoren op deze manier is dan wel heel makkelijk
Toefjes is nou juist iemand die iedereen serieus neemt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:23 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Aangezien de rest van dat tuig na een paar uur weer buiten stond en grootneus 3 dagen vastzat zal hij wel wat meer op de kerfstok hebben dan het samenscholingsverbod overtreden en wat filmen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:22 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dat was tog omdat hij het samenscholings ding had overtreden of omdat hij een stromstoot wapen en of boksbeugel in andersman handen had gefilmt ?
Eigenlijk gaat het hier al meerdere delen lang niet meer over Zaandam maar over de manier waarop de Turken van Fok! daarop reageren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:23 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Iemand poste in het vorige topic dat Sneep van HP was ontsnapt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:25 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Aangezien de rest van dat tuig na een paar uur weer buiten stond en grootneus 3 dagen vastzat zal hij wel wat meer op de kerfstok hebben dan het samenscholingsverbod overtreden en wat filmen.
Ik neem alles serieus en ik lach zelden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Toefjes is nou juist iemand die iedereen serieus neemt.
Klopt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik neem alles serieus en ik lach zelden.
Maar het gaat niet over mij. Het gaat over Zaandam![]()
Zonder dat hij psychiatrische hulp of medicatie heeft gehad. De arme jongenquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:31 schreef 0906 het volgende:
Ik zie net op het Journaal dat hij vrij is.
Hopelijk gauw nieuwe vlogs onlinequote:Op vrijdag 16 september 2016 18:33 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Zonder dat hij psychiatrische hulp of medicatie heeft gehad. De arme jongen
Eerder deze dag al vrij gelaten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:31 schreef 0906 het volgende:
Ik zie net op het Journaal dat hij vrij is.
Minstens. Hier kun je niet hard genoeg tegen optreden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Klopt.
Hoop dat ze die gasten helemaal kaal plukken.
Maar die Ilgun moet zich nou ook bij de reclassering melden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Minstens. Hier kun je niet hard genoeg tegen optreden.
Hij is nu dus helemaal de man. Kijkt er misschien eindelijk eens een meisje naar hem.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Maar die Ilgun moet zich nou ook bij de reclassering melden.
Met of zonder mobiel? Gaat ie natuurlijk nu die gasten zieken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Maar die Ilgun moet zich nou ook bij de reclassering melden.
Iedereen kijkt, naar zijn neus.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:37 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hij is nu dus helemaal de man. Kijkt er misschien eindelijk eens een meisje naar hem.
Denk zonder, dat stond niet in dat artikel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met of zonder mobiel? Gaat ie natuurlijk nu die gasten zieken.
Hij lijkt mij meer geïnteresseerd in jongetjes.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:37 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hij is nu dus helemaal de man. Kijkt er misschien eindelijk eens een meisje naar hem.
Hij kan het ook niet helpen dat hij een jood isquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Iedereen kijkt, naar zijn neus.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:39 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hij kan het ook niet helpen dat hij een jood is
Zijn dat allemaal van die lelijke kinderen?quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Hij is een trotse strijder van Erdogan hoor!.
Dat staat wel in de voorwaarden ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal van die lelijke kinderen?
Bij RTL Late Night, was hij wel wat mad.quote:
Die wilde hem niet. Dus nu strijd hij voor zijn voorvaderen uit Israel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Welnee, hij is de trotse laatste strijder van het zinksnijdersgilde.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Hij doet zijn best maar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:46 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Die wilde hem niet. Dus nu strijd hij voor zijn voorvaderen uit Israel.
No Surrender wilde gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er nog geen groep hooligans/motorrijders/neo-nazi's die kant op gegaan?
Vandaag foto gezien met hem en een neusaap, moest toen wel hard lachen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Welnee, hij is de trotse laatste strijder van het zinksnijdersgilde.
Ja, maar dat is nog niet gebeurd zover ik weet. Jammer man. Zou het wel mooi vinden als deze groep een keer terecht gewezen wordt. Gelukkig heeft de politie ze al enigszins aangepakt.quote:
Ga zelf, film het en post het hier.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er nog geen groep hooligans/motorrijders/neo-nazi's die kant op gegaan?
Nah, ik noemde bewust randgroepen. Zelf niet de meest geschikte persoon daarvoor (fysiek wel) maar moet nog solliciteren enzo. Het liefst zonder strafblad.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ga zelf, film het en post het hier.
Ja, dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nah, ik noemde bewust randgroepen. Zelf niet de meest geschikte persoon daarvoor en moet nog solliciteren enzo. Het liefst zonder strafblad.
Ja, maar mijn bloed kookt als ik ze over 'kankerhollanders' hoor praten. Echt waar, dan ben ik bij wijze van spreken in staat om er naartoe te gaan en die gasten een lesje te leren. Zo respectloos. Daarom hoop ik echt dat mensen hiertegen in opstand gaan komen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:52 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.![]()
Maar 'gewone' politieagenten moeten dit ook op kunnen lossen.
Oppakken en afvoeren met genoeg versterking erbij, het is allemaal niet zo moeilijk.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bloed kookt als ik ze over 'kankerhollanders' hoor praten. Echt waar, dan ben ik bij wijze van spreken in staat om er naartoe te gaan en die gasten een lesje te leren. Zo respectloos. Daarom hoop ik echt dat mensen hiertegen in opstand gaan komen.
Zoals ik elders ook al heb geopperd: geef gewoon toe dat ze ziek zijn en stop ze in een gesticht met veel medicatie. Iedere vergelijking met a clockwork orange berust verder volledig op toeval.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bloed kookt als ik ze over 'kankerhollanders' hoor praten. Echt waar, dan ben ik bij wijze van spreken in staat om er naartoe te gaan en die gasten een lesje te leren. Zo respectloos. Daarom hoop ik echt dat mensen hiertegen in opstand gaan komen.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Maar daar hebben we 'mannetjes' voor en verlaag je jezelf tot hun niveau, moet je niet willen.
Maar dat is gwn geen mogelijkheid.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:56 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Zoals ik elders ook al heb geopperd: geef gewoon toe dat ze ziek zijn en stop ze in een gesticht met veel medicatie. Iedere vergelijking met a clockwork orange berust verder volledig op toeval.
Ik zou ze ook het liefst 10 jaar in de bak flikkeren hoor, maar dat kan niet.quote:
Het is een prima mogelijkheid. Wat injecties om het testosteron niveau omlaag te brengen, wat anti-psychotica en na een paar maanden zijn het heel andere jongens. Met tieten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Maar dat is gwn geen mogelijkheid.
Dan hadden ze die jongens maar een goede toekomst moeten bieden. Boontje komt om zijn loontje.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bloed kookt als ik ze over 'kankerhollanders' hoor praten.
Ja, klinkt 'leuk' maar kan dus gwn niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:58 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het is een prima mogelijkheid. Wat injecties om het testosteron niveau omlaag te brengen, wat anti-psychotica en na een paar maanden zijn het heel andere jongens. Met tieten.
Waarom nietquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, klinkt 'leuk' maar kan dus gwn niet.
Als iets je aangeboden wordt maar je het niet aanpakt -wiens schuld is het dan dat je het niet krijgt ?quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:59 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dan hadden ze die jongens maar een goede toekomst moeten bieden. Boontje komt om zijn loontje.
Rutte.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:01 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als iets je aangeboden wordt maar je het niet aanpakt -wiens schuld is het dan dat je het niet krijgt ?
Nederlanders zijn vaak onbewust racistisch en discrimineren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:01 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als iets je aangeboden wordt maar je het niet aanpakt -wiens schuld is het dan dat je het niet krijgt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. En ? Dat houdt anderen ook niet tegen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:02 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn vaak onbewust racistisch en discrimineren.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:00 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarom niet
Ze ZIJN ziek. We HEBBEN de medicatie...
Okok. De zorg heeft geen geldStomme Rutte
Ligt aan beide partijenquote:Op vrijdag 16 september 2016 19:03 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Klopt. En ? Dat houdt anderen ook niet tegen.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:02 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn vaak onbewust racistisch en discrimineren.Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:39 schreef StaceySinger het volgende:
Wat verdient de vlogger ?
In het geval van de treitervlogger Ismail Ilgun is er een beperking door YouTube opgelegd. Het bedrijf heeft aangegeven dat er gewelddadige video’s op zijn kanaal staan, waardoor bepaalde adverteerders meteen afhaken. Een ruwe schatting valt te maken. Ilgun heeft iets meer dan 55.000 abonnees en in totaal rond de 4,5 miljoen views. Analysesite SocialBlade schat dat hij per maand minimaal ¤1000 en maximaal ¤16.000 verdient. Aangezien er waarschijnlijk niet veel sponsoren zitten te springen om een deal met Ilgun, zal het bedrag dichter bij het minimum zitten dan bij het maximum.
Dan mag hij dat allemaal weer inleveren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:39 schreef StaceySinger het volgende:
In het geval van de treitervlogger Ismail Ilgun is er een beperking door YouTube opgelegd. Het bedrijf heeft aangegeven dat er gewelddadige video’s op zijn kanaal staan, waardoor bepaalde adverteerders meteen afhaken. Een ruwe schatting valt te maken. Ilgun heeft iets meer dan 55.000 abonnees en in totaal rond de 4,5 miljoen views. Analysesite SocialBlade schat dat hij per maand minimaal ¤1000 en maximaal ¤16.000 verdient. Aangezien er waarschijnlijk niet veel sponsoren zitten te springen om een deal met Ilgun, zal het bedrag dichter bij het minimum zitten dan bij het maximum.
En nu maar hopen dat ie die poen eindelijk gebruikt om z'n schulden af te betalen.....quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:39 schreef StaceySinger het volgende:
En hoeveel belasting betaalt hij ?quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:39 schreef StaceySinger het volgende:
Hij krijgt ook nog eens een uitkering. Tesamen ' verdiend' hij meer dan ik en ik werk daar gewoon ruim 40 uur per week voor. De belastingdienst heeft nooit genoeg mankracht om zich met YouTube inkomsten van marginale vloggers bezig te houden en daarom kunnen gasten als Ilgun daar ook lekker mee frauderen. En uitkering, belasting ontduiken en ook nog eens geld verdienen met moreel verwerpelijke activiteitenquote:Op vrijdag 16 september 2016 19:39 schreef StaceySinger het volgende:
Ja, ze zijn er vanmiddag weggeslagen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:56 schreef Remqo het volgende:
Heb net boodschappen gedaan bij de vomar.
het was redelijk rustig daar, wel eentje met een zonnebril gezien die daar met iemand stond te praten.
verder rijden er veel politieauto's rond.
Kallem, de man heeft geen uitkering.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij krijgt ook nog eens een uitkering. Tesamen ' verdiend' hij meer dan ik en ik werk daar gewoon ruim 40 uur per week voor. De belastingdienst heeft nooit genoeg mankracht om zich met YouTube inkomsten van marginale vloggers bezig te houden en daarom kunnen gasten als Ilgun daar ook lekker mee frauderen. En uitkering, belasting ontduiken en ook nog eens geld verdienen met moreel verwerpelijke activiteiten![]()
Hopelijk zijn zijn YT-inkomsten snel verleden tijd en word er ook opgetreden tegen zijn belasting- en uitkeringsfraude.
Kun je daar zoveel mee verdien joh.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:39 schreef StaceySinger het volgende:
Ben je jaloers op hem? Nee toch?quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij krijgt ook nog eens een uitkering. Tesamen ' verdiend' hij meer dan ik en ik werk daar gewoon ruim 40 uur per week voor. De belastingdienst heeft nooit genoeg mankracht om zich met YouTube inkomsten van marginale vloggers bezig te houden en daarom kunnen gasten als Ilgun daar ook lekker mee frauderen. En uitkering, belasting ontduiken en ook nog eens geld verdienen met moreel verwerpelijke activiteiten![]()
Hopelijk zijn zijn YT-inkomsten snel verleden tijd en word er ook opgetreden tegen zijn belasting- en uitkeringsfraude.
De lange lat is ook de oplossing niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:05 schreef VASND het volgende:
Ik heb zo'n raar punk-wijf op mn Facebook dat dit toch echt het resultaat van racial profiling vindt en dat er meer gepraat moet worden. Dat laatste filmpje, hoe kun je in godesnaam denken dat er met praten een oplossing komt.
Als je hiermee geweld bedoelt: nee in principe niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De lange lat is ook de oplossing niet.
Precies, oppakken en afvoeren, stelletje mongolen dat het zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De lange lat is ook de oplossing niet.
''In principe niet''quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Als je hiermee geweld bedoelt: nee in principe niet.
Ze zouden gewoon in een opvoedingskamp gestopt moeten worden waar ze onder een strikt regime manieren worden bijgebracht. Het voordeel is dat ze daarmee misschien hun gedrag veranderen en ook nog eens een tijd van straat af zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Als je hiermee geweld bedoelt: nee in principe niet.
Oh jazeker. Als het een keer verder escaleert (=geweld, zware vernieling) dan gooi er wat mij betreft maar een peloton ME overheen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
''In principe niet''
Dus het mag wel?
Dat gebeurt dus al, inclusief het bedreigen van een raadslid.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Als het een keer verder escaleert (=geweld, zware vernieling)
Nou, peloton ME er op dan wmbt. Alles mag mits het netjes binnen de wet valt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus al, inclusief het bedreigen van een raadslid.
Dit zijn mongolen en moet je hard aanpakken.
En dan zijn ze opeens braaf?quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Nou, peloton ME er op dan wmbt. Alles mag mits het netjes binnen de wet valt.
Prima.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Nou, peloton ME er op dan wmbt. Alles mag mits het netjes binnen de wet valt.
Uiteraard ben ik niet jaloers op hem. Maar wel op zijn inkomen als dat 2500+ per maand is en hij over het grootste deel geeneens belasting betaald.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je jaloers op hem? Nee toch?
Wat stel je voor dan? En wat is dit anders dan bv voetbalhooliganisme?quote:
Ik weet het niet. Ik denk dat het van binnenuit moet komen ipv van stokslagen. Dus een buurtvader ofzo.quote:
Mwah het is ook niet hetzelfde. Hooligans zijn vooral tijdens de wedstrijden tot overlast. Deze zijn het altijd.quote:En wat is dit anders dan bv voetbalhooliganisme?
quote:Turkije kwaad over arrestatie Turkse journalist Zaandam | NOS
De Turkse regering is verontwaardigd over de aanhouding, maandag in Zaandam, van een Turkse journalist. De kritiek op de aanhouding van Fatih Özyar staat in een verklaring van het kantoor van de Turkse premier.
Özyar werd maandag tegelijk met een aantal jongeren aangehouden in de wijk Poelenburg. Volgens de politie negeerde hij het samenscholingsverbod in de wijk, dat werd ingesteld vanwege de onrust daar. Naar eigen zeggen was Özyar de arrestaties van jongeren met zijn telefoon aan het filmen en toonde hij de agenten zijn perskaart, maar werd hij toch aangehouden.
Volgens de politie doet het er in dergelijke situaties niet toe of iemand een perskaart heeft; wie instructies van de politie niet opvolgt, kan worden opgepakt.
De Turkse regering heeft het in de verklaring over een "repressieve aanpak" van de Nederlandse politie en zegt dat "daaraan helemaal geen aandacht wordt geschonken door de mensen die altijd kritiek uiten op de vrijheid van pers en meningsuiting in Turkije". Er wordt gemeten met twee maten, luidt het.
"We veroordelen de buitensporige aanpak door de Nederlandse politie van Fatih Özyar en volgen bezorgd wat de vrijheid van meningsuiting en pers betreft, de recente extreme maatregelen tegen journalisten in Nederland. Verder veroordelen we ook de mediabedrijven die de incidenten verslaan met een vijandige houding ten opzichte van onze president Erdogan en ons land en we beschouwen dat als een hate crime."
Bron: nos.nl
bronquote:EINDHOVEN/DORDRECHT - Na Poppodium Bibelot in Dordrecht heeft ook het Eindhovense poppodium Dynamo een optreden van de omstreden rapper Boef geschrapt. Boef, echte naam Soufiane Boussaadia, zou zaterdagavond optreden tijdens het feest Avondtrek in Dordrecht. In Eindhoven zou de Tilburger het podium beklimmen tijdens het feest 'Word Up' op 24 september.
Meesterlijk. Hoe eerder, meer en harder dit soort kutvolk uitgescheten wordt, hoe beter. Eindelijk ziet de mainstream een beetje hoe deze wezens zich gedragen en vinden het direct genoeg.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:03 schreef MangoTree het volgende:
Weer twee optredens geschrapt van Boef dankzij zijn openbarende verschijning bij RTL.
[..]
bron
Het laatste nieuws is dat Turkije als strafmaatregel afziet van EU-deelname.quote:
Zou het beste nieuws van de maand zijn. Een jaren 90-00 turkije kun je over denken, een erdolf turkije is een nobrainer.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:10 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Het laatste nieuws is dat Turkije als strafmaatregel afziet van EU-deelname.
Je kind zou daar maar spelen. Of iemand wil gewoon oversteken. Totaal van de pot gerukt. Om zo in een woonwijk te rijden.quote:
De politie, die alle beelden aan het nakijken is, zal er ook wel zo over denken!quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:12 schreef agter het volgende:
[..]
Je kind zou daar maar spelen. Of iemand wil gewoon oversteken. Totaal van de pot gerukt. Om zo in een woonwijk te rijden.
Toch handig als ze zo hun eigen bewijs voor justitie verzamelen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
De politie, die alle beelden aan het nakijken is, zal er ook wel zo over denken!
Het is al een oudje maar wel een van mijn favorietenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch handig als ze zo hun eigen bewijs voor justitie verzamelen.
regressive leftiesquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:05 schreef VASND het volgende:
Ik heb zo'n raar punk-wijf op mn Facebook dat dit toch echt het resultaat van racial profiling vindt en dat er meer gepraat moet worden. Dat laatste filmpje, hoe kun je in godesnaam denken dat er met praten een oplossing komt. Gewoon pure provocatie, het nieuwe stoer jezelf boven de wet plaatsen.
Ze stinken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:24 schreef Charleville het volgende:
Ik vind hier in me eigen wijk somaliers de vervelendste groep, doen geen moer, hangen de hele dag bij het basketbalveldje, die vrouwen zien er al helemaal niet uit, kei hard arabisch blaten met hun mobieltje tussen hun hoofddoek gevouwen, doe mij dan maar 1000x liever turkse mensen
Somaliërs zijn de grootste nietsnutten die je je maar kan voorstellen.. de meesten zijn te dom om te schijten en te lui om te werken.. daar heb je echt helemaal niks aan als maatschappij. Turken vond ik altijd wel oké, heb zelfs ooit een Turks vriendinnetje gehad. Maar ik ben niet meer zo'n fan van die luiquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:24 schreef Charleville het volgende:
Ik vind hier in me eigen wijk somaliers de vervelendste groep, doen geen moer, hangen de hele dag bij het basketbalveldje, die vrouwen zien er al helemaal niet uit, kei hard arabisch blaten met hun mobieltje tussen hun hoofddoek gevouwen, doe mij dan maar 1000x liever turkse mensen
rtvnhquote:ZAANDAM De Aldi aan de Dr. H. G. Scholtenstraat in Zaandam is vrijdagavond beroofd. Twee gewapende mannen drongen het pand binnen en bedreigde het personeel.
De politie heeft een signalement op Facebook gezet. Dader één had een brilletje op en een bruinige jas aan. De tweede man had een zwarte jas aan en kort haar met een slag erin. Beide mannen waren rond de 1.80 meter en hebben een getinte huidskleur.
De mannen zijn er mogelijk vandoor gegaan op een scooter. De politie roept op om 112 te bellen als u tips heeft.
Andere zien hun kans nu politie druk is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:48 schreef MangoTree het volgende:
Overval op de Aldi vanavond aan de andere kant van Zaandam.
[..]
rtvnh
Daar wonen m'n oudjes vlakbij en was er vanavond nog even na een rondje Poelenburg rijden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
rtvnh
Tuurlijk wel G. Als Maikuuul zo op die scooter zou rijden hoor je niemand broeder.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:50 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Het is al een oudje maar wel een van mijn favorieten
Maar dit mag ik hier denk ik niet zeggen
Die had een Vespa Ciao.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:59 schreef Abed het volgende:
[..]
Tuurlijk wel G. Als Maikuuul zo op die scooter zou rijden hoor je niemand broeder.
Ik refereer aan het filmpje hierboven.quote:
Wat een pauperzooi daar. Man, man, man.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
rtvnh
Dit filmpje is beter:quote:
gewoon de vlogs in de gaten houden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
rtvnh
Wilde het niet te traumatisch maken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit filmpje is beter:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_na_aanrijding.html
Dat meisje... "Ik ga huilen"quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wilde het niet te traumatisch maken.
Deze knakkers doen wel meer dan dat hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat rondhangen en politie vervelen is kinderspel.
Geen idee wat ze verder uitvreten, daar is de politie voor om dat uit te zoeken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze knakkers doen wel meer dan dat hoor.
Verboden wapenbezit, dreigen met wapens, iemand tijdelijk vast houden in een gebouw, dealen, stelen, bedreigen, banden lek prikken, vandalisme enz.
Klopt, maar er is genoeg in het nieuws geweest over hen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee wat ze verder uitvreten, daar is de politie voor om dat uit te zoeken.
Die dikke auto toen ze bij raadslid langsgingen, waar komt die vandaan bijv?quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar er is genoeg in het nieuws geweest over hen.
Is van de vader van 1 van hen, maar hij schijt 7 kleuren stront dat zijn vader er achter komt dat ze de auto gebruikt hebben om iemand mee lastig te vallen en dat dat op Youtube staat!quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dikke auto toen ze bij raadslid langsgingen, waar komt die vandaan bijv?
Kan die vader ook gelijk in onderzoek.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Is van de vader van 1 van hen, maar hij schijt 7 kleuren stront dat zijn vader er achter komt dat ze de auto gebruikt hebben om iemand mee lastig te vallen en dat dat op Youtube staat!
Zeker als die in de bijstand zit of zo!quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan die vader ook gelijk in onderzoek.
Zal wel ergens zaakjes hebben zo slim zijn die wel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker als die in de bijstand zit of zo!![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:21 schreef agter het volgende:
[..]
gewoon de vlogs in de gaten houden.
Mocros strike back ? Ze moeten nu natuurlijk wel even laten zien dat zij er ook zijn...quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
rtvnh
In Veghel schijnt het al een tijdje een zootje te zijn..quote:VEGHEL - Een groep van tussen de dertig en veertig jongeren heeft vrijdagavond huisgehouden in het centrum van Veghel. Volgens de politie is een raam van een winkel ingegooid, een politieautoruit vernield. Er zouden zelfs mensen zijn geslagen, onder meer een agent kreeg klappen. "Ik zag mensen met bloedneuzen lopen", vertelde een anonieme ooggetuige tegen Omroep Brabant. Er werden acht mensen aangehouden.
quote:VEGHEL - Jongeren die het centrum van Veghel terroriseren. Woensdagochtend kwam het door een bericht op Facebook van de politie naar buiten. De situatie speelt echter al zes jaar, zo blijkt uit een gesprek met een bewoner van de Molenwieken in het centrum van Veghel. De sfeer wordt volgens hem steeds ‘angstaanjagender’. De met name Marokkaanse en Ethiopische jongeren gaan zelfs zover dat ze een rollator wegschoppen bij ouderen, zo hoort onze verslaggever in de buurt.
Veghel was altijd al een zootje.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:08 schreef wolkentoetje het volgende:
Wel geen Zaandam maar in Veghel was het ook weer raak:
http://www.omroepbrabant.(...)ht+aanhoudingen.aspx
[..]
In Veghel schijnt het al een tijdje een zootje te zijn..
http://www.omroepbrabant.(...)ngstaanjagender.aspx
[..]![]()
![]()
VegHEL centrum. Daar liep ik enkel doorheen als ik op diezelfde dag naar het ziekenhuis moest. Want ik kom uit die regio, en tot een paar jaar geleden lag dat vlak bij elkaar. Verder was er geen enkele reden voor.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veghel was altijd al een zootje.
Bomgordel!quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:52 schreef Taaikorsie het volgende:
Hoe zou dat soort lui zich over 10 jaar gedragen?
Hangt ervan af tot hoever ze mogen gaan van hun cipiers.quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:52 schreef Taaikorsie het volgende:
Hoe zou dat soort lui zich over 10 jaar gedragen?
Je zou maar aangereden worden door zo'n teringlijer, dit is exact het type waarvan ze vervolgens nog doorrijden ook waarna je zelf voor de kosten op kan draaien.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:12 schreef agter het volgende:
[..]
Je kind zou daar maar spelen. Of iemand wil gewoon oversteken. Totaal van de pot gerukt. Om zo in een woonwijk te rijden.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veghel was altijd al een zootje.
Prive video?? kannie kijkehquote:
Das mijn TTquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:19 schreef Peace99 het volgende:
[..]
TT: Je hebt het verkeerd verstaan.
Hij zei: "Keen vlokks, keen held"![]()
Je kunt dit eigenlijk niet vergelijken met Hollands tuig. Dat waren dan zeg maar 2 jongens per klas, 10 jongens in een dorp die een beetje de raddraaiers waren. Bij Marokkanen is het iedereen, alle mannelijke jongeren en heb je misschien 3 op 50 gewone jongens die een studie doen ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:08 schreef wolkentoetje het volgende:
Wel geen Zaandam maar in Veghel was het ook weer raak:
http://www.omroepbrabant.(...)ht+aanhoudingen.aspx
[..]
In Veghel schijnt het al een tijdje een zootje te zijn..
http://www.omroepbrabant.(...)ngstaanjagender.aspx
[..]![]()
![]()
kijk in een willekeurig kamp en je gaat jongens aantreffen die nog veel erger zijn, "'gewone nederlanders'', alleen zorgen die niet voor structurele overlastquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt dit eigenlijk niet vergelijken met Hollands tuig. Dat waren dan zeg maar 2 jongens per klas, 10 jongens in een dorp die een beetje de raddraaiers waren. Bij Marokkanen is het iedereen, alle mannelijke jongeren en heb je misschien 3 op 50 gewone jongens die een studie doen ofzo.
Dat zijn geen gewone nederlanders, dat is een hedendaags nomadenvolkquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
kijk in een willekeurig kamp en je gaat jongens aantreffen die nog veel erger zijn, "'gewone nederlanders'', alleen zorgen die niet voor structurele overlast
Ooh eens hoor, daarom stond het ook tussen haakjes.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat zijn geen gewone nederlanders, dat is een hedendaags nomadenvolk
Bestaande wetten eens gaan handhavenquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:35 schreef BoneThugss het volgende:
http://www.rijnmond.nl/nieuws/146431/Rapper-Boef-weer-vrijgelaten
Hij mag voorkomen voor opruiing, belediging van politie, etc.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:59 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Bestaande wetten eens gaan handhaven
Gemeenten doen liever ook geen aangifte, want ze willen het niet groter maken dan het is.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:25 schreef Eenskijken het volgende:
door het hele land kampen gemeenten met marrokkanenhangeren die stelselmatig overlast veroorzaken. maar bij niemand in de politiek gaat een belletje rinkelen dat ze er eens iets tegen moeten doen?
Dan moeten die mensen ook niet op de gevestigde orde blijvens temmen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:25 schreef Eenskijken het volgende:
door het hele land kampen gemeenten met marrokkanenhangeren die stelselmatig overlast veroorzaken. maar bij niemand in de politiek gaat een belletje rinkelen dat ze er eens iets tegen moeten doen?
Jawel er zijn mensen die er wat van zeggen maar dan beginnen de rasperige predikers van de zuurlinkse kerk weer huilie huilie te doen dat je mensen niet over een kam mag scheren, ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:25 schreef Eenskijken het volgende:
De man die vanuit de gemeente verantwoordelijk is voor het zwembad zegt tegen het ED dat ontzeggingen dagelijks voorkomen en dat het echt niet bijzonder is. Hij wil de kwestie niet groter maken dan die is.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Gemeenten doen liever ook geen aangifte, want ze willen het niet groter maken dan het is.
http://www.omroepbrabant.(...)en+niet+meer+in.aspx
idd.. zolang dat tuig het dagelijks doet is er `niks aan de hand`.. totaal geen rede voor aangifte what so everquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:51 schreef Peace99 het volgende:
[..]
De man die vanuit de gemeente verantwoordelijk is voor het zwembad zegt tegen het ED dat ontzeggingen dagelijks voorkomen en dat het echt niet bijzonder is. Hij wil de kwestie niet groter maken dan die is.
En dan zeggen: 'Niet groter maken dan het is'
Tja, je vraagt je toch af .......quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:09 schreef Taaikorsie het volgende:
[..]
idd.. zolang dat tuig het dagelijks doet is er `niks aan de hand`.. totaal geen rede voor aangifte what so ever![]()
![]()
Oe een mede fokker was er vandaag TWEE!!! keer. #komtwelheeldichtbijnuquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Was er vanochtend, niets te zien. En net vanavond alleen maar politie. Een agent nog vragen ( niet heel erg vriendelijk maar goed ) naar mijn auto papieren ( zette iemand af ). Maar verder weinig gezien daar.
Een behaarde, bebrilde en ietswat magere man liep dus rond in Zaandam en je kan 't navertellenquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Was er vanochtend, niets te zien. En net vanavond alleen maar politie. Een agent nog vragen ( niet heel erg vriendelijk maar goed ) naar mijn auto papieren ( zette iemand af ). Maar verder weinig gezien daar.
Heb jij nog niet zo een kaartje in plaats van papieren?quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Ria is er helemaal klaar mee.quote:Op zondag 18 september 2016 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik word eerlijk gezegd nogal kotsmisselijk van het zinnetje: 'niet groter maken dan het is'.
Ga godverdomme de orde handhaven en pluk dit gajes van de straat zodat Nederland weer gezellig wordt.
Meiden lastigvallen, badmeesters klappen. Gebeurt elke dag, jeweettoch.quote:Op zondag 18 september 2016 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik word eerlijk gezegd nogal kotsmisselijk van het zinnetje: 'niet groter maken dan het is'.
Ga godverdomme de orde handhaven en pluk dit gajes van de straat zodat Nederland weer gezellig wordt.
Jammer.quote:Op zondag 18 september 2016 13:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ook niet.
Rapper Boef weer op vrije voeten
Tijdelijke auto tot mijn leaebak uit de fabriek roltquote:Op zondag 18 september 2016 11:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb jij nog niet zo een kaartje in plaats van papieren?
Nu vond ik dit gedoe in zaandam niet echt een islamdingetje, zelfs geen allochtonen dingetje, maar gewoon een tokkie dingetje. Alleen deze meneer maakt het wel weer ingewikkeld zo.quote:
Om een probleem te kunnen oplossen moet je eerst erkennen dat het probleem er daadwerkelijk is. En zolang men dat niet wil erkennen, en men het telkens afdoet als incident, zijn we telkens brandje aan het blussen zonder een structurele oplossing.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:25 schreef Eenskijken het volgende:
Er zal nu wel minder geflitst wordenquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:59 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Bestaande wetten eens gaan handhaven
Ik vind dit briljantquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jawel er zijn mensen die er wat van zeggen maar dan beginnen de rasperige predikers van de zuurlinkse kerk weer huilie huilie te doen dat je mensen niet over een kam mag scheren, ofzo.
LOL oké een echte gangster maar dan wel achter de hekken van een PIquote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het probleem is ook dat ze gangster doen terwijl ze helemaal niet gangster zijn. Hangen op straat =/= gangster. Dus dan sta je zo in je hemd natuurlijk. Zelfde geldt voor Boef.
Voorbeeld van een echte gangster
Mooi stuk tekst ik heb het voor de verandering ff gelezen normaal is het mij te veelquote:Op maandag 19 september 2016 14:29 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)et-alle-nederlanders
Appa doet ook zijn zegje.
Volgens mij zei ze direct daarna dat ze dat moment bedoelde en niet het moment van bijv. een fietser aanvallen en op een politieauto staan. Als je haar wilt afbranden dan wel correct blijven natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2016 17:58 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Toen ze die burgemeester ter plekke bij de fomar vroegen of het uit de hand gelopen was en een vette chaos toen riep zij vrolijk HET VALT WEL MEE en dat noemde ik meteen al lijfsbehoud
Opvallend dat ze beide filmpjes bijna gelijk 10 minuten duren en beide beginnen met het aanspreken van moslims en niet-moslims. Dus er komen nog meer filmpjes denk ikquote:Op maandag 19 september 2016 20:31 schreef MMXMMX het volgende:
Tweede boodschap van de Iman die weet wat er leeft.
Maar hij heeft wel een goed verhaalquote:Op maandag 19 september 2016 20:50 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Opvallend dat ze beide filmpjes bijna gelijk 10 minuten duren en beide beginnen met het aanspreken van moslims en niet-moslims. Dus er komen nog meer filmpjes denk ik
Hulde voor deze menier, alweer.quote:Op maandag 19 september 2016 20:50 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Opvallend dat ze beide filmpjes bijna gelijk 10 minuten duren en beide beginnen met het aanspreken van moslims en niet-moslims. Dus er komen nog meer filmpjes denk ik
Al die managers lagen in de zorg weg. Komt er automatisch een overschot op de gehele Ned. begrotingquote:Op maandag 19 september 2016 11:39 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Er zal nu wel minder geflitst worden![]()
De politie moet ff omschakelen van automobulistje pesten naar treiterende vlogers aresteren
Dit houd de politie niet lang vol denk ikFlinke strop op de begroting
![]()
Dat lijkt me iets makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat terzijde.quote:Op maandag 19 september 2016 23:07 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Al die managers lagen in de zorg weg. Komt er automatisch een overschot op de gehele Ned. begroting
Hebben ze bij de inval van zijn huis niet zijn computer en camera meegenomen ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:10 schreef onlogisch het volgende:
Het is stil rond onze broeder Ismail. Hij is alweer 2 of 3 dagen op vrije voeten.
Nog geen nieuw vlog van 'm?
Die komen ook nooit meer,Hij krijgt hulp maar ook hij moet zich aan de afspraken houden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:10 schreef onlogisch het volgende:
Het is stil rond onze broeder Ismail. Hij is alweer 2 of 3 dagen op vrije voeten.
Nog geen nieuw vlog van 'm?
Bron dat hij niet meer mag vloggen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:58 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Die komen ook nooit meer,Hij krijgt hulp maar ook hij moet zich aan de afspraken houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |