Ik ben wel eens in Oost Nederland op vakantie geweest, ik ben toen meerdere malen boos aangekeken, wat nooit in de omgeving Rotterdam gebeurd. Geen statistieken, maar ze zijn daar super generaliserend omdat ze zelf nooit met buitenlanders in de klas hebben gezeten of gewerkt, dus hun hele mening over allochtonen is gevormd door de media.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je ook een bron voor deze beweringen, of is dat wat je van ome Tinus hebt gehoord laatst op de buurtBBQ?
En dat baseer je op 1 vakantie? Knap hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Oost Nederland op vakantie geweest, ik ben toen meerdere malen boos aangekeken, wat nooit in de omgeving Rotterdam gebeurd. Geen statistieken, maar ze zijn daar super generaliserend omdat ze zelf nooit met buitenlanders in de klas hebben gezeten of gewerkt, dus hun hele mening over allochtonen is gevormd door de media.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Oost Nederland op vakantie geweest, ik ben toen meerdere malen boos aangekeken, wat nooit in de omgeving Rotterdam gebeurd. Geen statistieken, maar ze zijn daar super generaliserend omdat ze zelf nooit met buitenlanders in de klas hebben gezeten of gewerkt, dus hun hele mening over allochtonen is gevormd door de media.
Ja want allochtonen komen ook zo vaak met leuke dingen in het nieuws, alleen maar ellende, ik vind het niet raar..quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat een onderbuikpraatquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
platte hollandsche humorquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:00 schreef Idisrom het volgende:
Een tegengeluid, dit keer over de Nederlandse arrogantie en vooringenomenheid.
Je kunt ook maximaal maar drie nachten vastzitten, tenzij dat je ernstige delicten hebt gepleegd. Vanmorgen zijn de laatste vragen/punten nog doorgenomen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:00 schreef bladwijzer het volgende:
Nieuwsflits: Treitervlogger Ismail Ilgun, die afgelopen dinsdag is opgepakt voor opruiing, is vrijdag vrijgelaten
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vrije_voeten__.html
Snap je nou niet dat je precies hetzelfde doet?quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
Dat komt ook wel voor als je een rasechte kaas bent hoor. Je ziet de pastoor dan nog net niet angstvallig in zijn fobo met de jaarlijkse afgevinkte contributies bladeren als je de lokale buurtsuper binnenstapt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat je zegt, alles is per definitie tegen ze.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is er eigenlijk beledigend aan "ga lekker naar de moskee"? Als ze tegen mij zouden zeggen "ga lekker naar de kerk" dan zou ik antwoorden, nee want ik ben niet gelovig. Maar dat is toch geen belediging?
Hij moet dat wel 200 keer herhalen, dat dat toch echt niet kan. Sneu figuur.
Ja nou ja je moet toch ergens de racisme/ etnisch profileren kaart over trekken hè tegen Anne-Fleur op de bakfiets op de grachtengordel had die agent dat nooit gezegdquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is er eigenlijk beledigend aan "ga lekker naar de moskee"? Als ze tegen mij zouden zeggen "ga lekker naar de kerk" dan zou ik antwoorden, nee want ik ben niet gelovig. Maar dat is toch geen belediging?
Maar dat maakt het nog niet beledigend. Als ik zeg ha Chinees tegen een Chinees dan is dat ook geen belediging.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:35 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja nou ja je moet toch ergens de racisme/ etnisch profileren kaart over trekken hè tegen Anne-Fleur op de bakfiets op de grachtengordel had die agent dat nooit gezegd
Nee natuurlijk is het niet beledigend maar goed beroepsslachtoffers die het slachtofferschap met de paplepel ingegoten hebben gekregen zien overal een belediging in.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dat maakt het nog niet beledigend. Als ik zeg ha Chinees tegen een Chinees dan is dat ook geen belediging.
Dat ligt er maar net aan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dat maakt het nog niet beledigend. Als ik zeg ha Chinees tegen een Chinees dan is dat ook geen belediging.
Hij was sowieso erg goed in herhalen. 'Morgen staan jullie op Facebook! x100'quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, dat is niet waar, dat wil ik niet hebben, die komen uit het zuiden de meest racistische mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:53 schreef Charleville het volgende:
[..]
De meeste racistische mensen komen uit oost en noord Nederland
Dus zegmaar de regio Zwolle / Leeuwarden / Groningen / Emmen / Twente 'Achterhoek, en daarom heeft pownews ook een dikke provinciaal als verslaggever, zodat de discriminerende achterban zich nog meer verbonden voelt met dit medium.
Omdat de interviewstijl van dat ventje precies overeenkomt met die bagger die powned produceert. Dat joch doet het al jaren zo. Ze hoeven hem alleen geld te geven en er komen filmpjes terug die ze zo kunnen gebruiken in hun bagger format. Dat is de reden dat ze hem in dienst genomen hebben. Niet voor hun "achterban"quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:56 schreef Charleville het volgende:
[..]
Waarom denk jij dan dat ze anders zo'n sullig gassie met zo'n accent in dienst nemen?
Ik zeg dat ik het tegen een Chinees zeg, dus dat impliceert dat ik dat weet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:45 schreef YebCar het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan.
Hoe weet je 100% zeker dat het een Chinees is? Kan net zo goed een Japanner, Koreaan of een Thai zijn.
Vooral voor blanken die het verschil niet zien. Dus kan het enigszins beledigend zijn behalve als je zeker weet dat je een Chinees voor je hebt.
Daarom moet je ook geen mensen bij etniciteit noemen om dit te voorkomen. Noem iemand gewoon mevrouw of meneer, want daar kan immers niemand over vergissen.
/edit, dit gezegd te hebben geld dit immers voor de normale medemens
Irritante allochtonen in Nederland noem ik ook gewoon het beetje bij het naampje. Dus die kut Turken in poelenburg momenteel
Hahahaquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Goed werk van de politie. Niet luisteren, dan maar geweld gebruiken.
Ha kuthoer! jij ook hierquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het tegen een Chinees zeg, dus dat impliceert dat ik dat weet.
Zeikerd (impliceert ook dat ik dat weet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |