Ze zouden gewoon in een opvoedingskamp gestopt moeten worden waar ze onder een strikt regime manieren worden bijgebracht. Het voordeel is dat ze daarmee misschien hun gedrag veranderen en ook nog eens een tijd van straat af zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Als je hiermee geweld bedoelt: nee in principe niet.
Oh jazeker. Als het een keer verder escaleert (=geweld, zware vernieling) dan gooi er wat mij betreft maar een peloton ME overheen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
''In principe niet''
Dus het mag wel?
Dat gebeurt dus al, inclusief het bedreigen van een raadslid.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Als het een keer verder escaleert (=geweld, zware vernieling)
Nou, peloton ME er op dan wmbt. Alles mag mits het netjes binnen de wet valt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus al, inclusief het bedreigen van een raadslid.
Dit zijn mongolen en moet je hard aanpakken.
En dan zijn ze opeens braaf?quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Nou, peloton ME er op dan wmbt. Alles mag mits het netjes binnen de wet valt.
Prima.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Nou, peloton ME er op dan wmbt. Alles mag mits het netjes binnen de wet valt.
Uiteraard ben ik niet jaloers op hem. Maar wel op zijn inkomen als dat 2500+ per maand is en hij over het grootste deel geeneens belasting betaald.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je jaloers op hem? Nee toch?
Wat stel je voor dan? En wat is dit anders dan bv voetbalhooliganisme?quote:
Ik weet het niet. Ik denk dat het van binnenuit moet komen ipv van stokslagen. Dus een buurtvader ofzo.quote:
Mwah het is ook niet hetzelfde. Hooligans zijn vooral tijdens de wedstrijden tot overlast. Deze zijn het altijd.quote:En wat is dit anders dan bv voetbalhooliganisme?
quote:Turkije kwaad over arrestatie Turkse journalist Zaandam | NOS
De Turkse regering is verontwaardigd over de aanhouding, maandag in Zaandam, van een Turkse journalist. De kritiek op de aanhouding van Fatih Özyar staat in een verklaring van het kantoor van de Turkse premier.
Özyar werd maandag tegelijk met een aantal jongeren aangehouden in de wijk Poelenburg. Volgens de politie negeerde hij het samenscholingsverbod in de wijk, dat werd ingesteld vanwege de onrust daar. Naar eigen zeggen was Özyar de arrestaties van jongeren met zijn telefoon aan het filmen en toonde hij de agenten zijn perskaart, maar werd hij toch aangehouden.
Volgens de politie doet het er in dergelijke situaties niet toe of iemand een perskaart heeft; wie instructies van de politie niet opvolgt, kan worden opgepakt.
De Turkse regering heeft het in de verklaring over een "repressieve aanpak" van de Nederlandse politie en zegt dat "daaraan helemaal geen aandacht wordt geschonken door de mensen die altijd kritiek uiten op de vrijheid van pers en meningsuiting in Turkije". Er wordt gemeten met twee maten, luidt het.
"We veroordelen de buitensporige aanpak door de Nederlandse politie van Fatih Özyar en volgen bezorgd wat de vrijheid van meningsuiting en pers betreft, de recente extreme maatregelen tegen journalisten in Nederland. Verder veroordelen we ook de mediabedrijven die de incidenten verslaan met een vijandige houding ten opzichte van onze president Erdogan en ons land en we beschouwen dat als een hate crime."
Bron: nos.nl
bronquote:EINDHOVEN/DORDRECHT - Na Poppodium Bibelot in Dordrecht heeft ook het Eindhovense poppodium Dynamo een optreden van de omstreden rapper Boef geschrapt. Boef, echte naam Soufiane Boussaadia, zou zaterdagavond optreden tijdens het feest Avondtrek in Dordrecht. In Eindhoven zou de Tilburger het podium beklimmen tijdens het feest 'Word Up' op 24 september.
Meesterlijk. Hoe eerder, meer en harder dit soort kutvolk uitgescheten wordt, hoe beter. Eindelijk ziet de mainstream een beetje hoe deze wezens zich gedragen en vinden het direct genoeg.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:03 schreef MangoTree het volgende:
Weer twee optredens geschrapt van Boef dankzij zijn openbarende verschijning bij RTL.
[..]
bron
Het laatste nieuws is dat Turkije als strafmaatregel afziet van EU-deelname.quote:
Zou het beste nieuws van de maand zijn. Een jaren 90-00 turkije kun je over denken, een erdolf turkije is een nobrainer.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:10 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Het laatste nieuws is dat Turkije als strafmaatregel afziet van EU-deelname.
Je kind zou daar maar spelen. Of iemand wil gewoon oversteken. Totaal van de pot gerukt. Om zo in een woonwijk te rijden.quote:
De politie, die alle beelden aan het nakijken is, zal er ook wel zo over denken!quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:12 schreef agter het volgende:
[..]
Je kind zou daar maar spelen. Of iemand wil gewoon oversteken. Totaal van de pot gerukt. Om zo in een woonwijk te rijden.
Toch handig als ze zo hun eigen bewijs voor justitie verzamelen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
De politie, die alle beelden aan het nakijken is, zal er ook wel zo over denken!
Het is al een oudje maar wel een van mijn favorietenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toch handig als ze zo hun eigen bewijs voor justitie verzamelen.
regressive leftiesquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:05 schreef VASND het volgende:
Ik heb zo'n raar punk-wijf op mn Facebook dat dit toch echt het resultaat van racial profiling vindt en dat er meer gepraat moet worden. Dat laatste filmpje, hoe kun je in godesnaam denken dat er met praten een oplossing komt. Gewoon pure provocatie, het nieuwe stoer jezelf boven de wet plaatsen.
Ze stinken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:24 schreef Charleville het volgende:
Ik vind hier in me eigen wijk somaliers de vervelendste groep, doen geen moer, hangen de hele dag bij het basketbalveldje, die vrouwen zien er al helemaal niet uit, kei hard arabisch blaten met hun mobieltje tussen hun hoofddoek gevouwen, doe mij dan maar 1000x liever turkse mensen
Somaliërs zijn de grootste nietsnutten die je je maar kan voorstellen.. de meesten zijn te dom om te schijten en te lui om te werken.. daar heb je echt helemaal niks aan als maatschappij. Turken vond ik altijd wel oké, heb zelfs ooit een Turks vriendinnetje gehad. Maar ik ben niet meer zo'n fan van die luiquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:24 schreef Charleville het volgende:
Ik vind hier in me eigen wijk somaliers de vervelendste groep, doen geen moer, hangen de hele dag bij het basketbalveldje, die vrouwen zien er al helemaal niet uit, kei hard arabisch blaten met hun mobieltje tussen hun hoofddoek gevouwen, doe mij dan maar 1000x liever turkse mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |