abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165366260
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:48 schreef CrashO het volgende:

[..]

Omdat de interviewstijl van dat ventje precies overeenkomt met die bagger die powned produceert. Dat joch doet het al jaren zo. Ze hoeven hem alleen geld te geven en er komen filmpjes terug die ze zo kunnen gebruiken in hun bagger format. Dat is de reden dat ze hem in dienst genomen hebben. Niet voor hun "achterban" :')

Ik mag hopen dat het eerste filmpje geacteerd is. :')

Het is wel bizar dat hij naar de eerste de beste allochtoon loopt met de vraag ''ben jij dat tuig...''
Ook bizar dat die afgaan met de taliban dreigt, daar zijn ze toch juist voor gevlucht?
pi_165366799
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:07 schreef Charleville het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat het eerste filmpje geacteerd is. :')

Het is wel bizar dat hij naar de eerste de beste allochtoon loopt met de vraag ''ben jij dat tuig...''
Ook bizar dat die afgaan met de taliban dreigt, daar zijn ze toch juist voor gevlucht?
Volgens mij was dat eerste filmpje een stukje amateur-toneel.
I´m back.
  vrijdag 16 september 2016 @ 15:59:38 #54
78918 SeLang
Black swans matter
pi_165367337
Ze hebben die gast met die lamakop weer vrijgelaten
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 16 september 2016 @ 16:03:02 #55
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_165367404
Hopelijk wordt komende vlog Ismail die netjes zijn rekeningen betaalt van z'n youtube geld.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_165367834
https://www.politie.nl/ni(...)er-heengezonden.html

quote:
19-jarige Zaandammer heengezonden

Laatste update:
16-09-2016 | 13:30

Zaandam - De 19-jarige Zaandammer die dinsdag werd aangehouden voor opruiing, is vrijdag op last van de officier van justitie vrijgelaten met een gebiedsverbod en verplichte begeleiding door de reclassering. De gemeente Zaanstad start bovendien meteen met een begeleidingstraject van de 19-jarige Zaandammer en zijn gezin.

Het strafrechtelijk onderzoek, onder meer naar de in beslag genomen gegevensdragers, wordt voortgezet. Ook naar eventuele andere strafbare feiten. Daarna beslist het Openbaar Ministerie over een strafrechtelijke vervolging. De jongen wordt op dit moment naast opruiing ook verdacht van het aanzetten tot geweld. Hij zou hebben gefilmd hoe twee jongens dreigen met een boksbeugel en een stroomstootwapen. Ook worden in het filmpje mondeling dreigementen geuit. Naast het filmen zou hij het filmpje bovendien openbaar hebben gemaakt.

De twee jongens die in het filmpje te zien zijn aangehouden. De officier van justitie heeft een van hen donderdagavond met een dagvaarding en een gebiedsverbod heengezonden. De ander is eveneens met een gebiedsverbod heengezonden, de officier beslist op een moment over een eventuele vervolging.

Donderdag werd een aantal (meerderjarige) verdachten aangehouden na een opstootje dat ontstond toen een cameraploeg stond te filmen. Vier van hen hebben van de officier van justitie een strafbeschikking van 600 euro gekregen voor belediging van de politie. Eén verdachte is in verzekering gesteld voor bedreiging. Over zijn afdoening wordt door het Openbaar Ministerie later beslist. Het onderzoek naar een zesde verdachte (belediging politie) loopt nog, hij is in afwachting daarvan heengezonden.

De politie heeft daarnaast drie personen beboet voor het overtreden van het samenscholingsverbod.
Die treitervloggers vind ik eigenlijk steeds amusanter worden, het is wel plezierig dat er criminelen zijn die gewoon hun daden op film zetten en openbaar maken.
  vrijdag 16 september 2016 @ 16:37:14 #58
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_165368004
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die treitervloggers vind ik eigenlijk steeds amusanter worden, het is wel plezierig dat er criminelen zijn die gewoon hun daden op film zetten en openbaar maken.
Het laat vooral zien hoe dom ze zijn.
Ze leveren het bewijs van hun eigen wangedrag.
pi_165368026
quote:

[..]

Ja mooi hè. Zo naïef.
Make my day!
pi_165368044
quote:

[..]

IQ van een fruitvlieg
pi_165368126
quote:
Ik hoop toch dat iemand eens aangifte gaat doen wegens hinderlijk volgen tegen die eikels.
quote:
Hij die wederrechtelijk op de openbare weg een ander in zijn vrijheid van beweging belemmert of met een of meer anderen zich aan een ander tegen diens uitdrukkelijk verklaarde wil blijft opdringen of hem op hinderlijke wijze blijft volgen, wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste een maand of geldboete van de tweede categorie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wespensteek op 16-09-2016 16:52:55 ]
pi_165368215
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:45 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik hoop toch dat iemand eens aangifte gaat den wegens hinderlijk volgen tegen die eikels.

[..]

Nou, die fietser die geslagen was had zelfs pas aangifte gedaan nadat iedereen de beelden had gezien, dus ik denk dat veel mensen zoiets liever 'vergeten' dan aangifte doen, helaas.
pi_165368250
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nou, die fietser die geslagen was had zelfs pas aangifte gedaan nadat iedereen de beelden had gezien, dus ik denk dat veel mensen zoiets liever 'vergeten' dan aangifte doen, helaas.
Die fietser komt wel echt als een loser over. :')
pi_165368315
quote:
Volgens mij heeft ie geen enkele goede klap gekregen. Jammer.
  vrijdag 16 september 2016 @ 17:01:48 #65
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_165368386
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:53 schreef 0906 het volgende:

[..]

Dat zag degene die de klap uitdeelde ook anders had hij het niet gedaan.
  vrijdag 16 september 2016 @ 17:05:27 #66
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_165368437
Je ziet het hier in bepaalde wijken ook, rondhangen schelden, intimideren, totdat er een voorbij komt die het niet pikt, zich omdraait en een van die gasten een klap op zijn neus geeft.
De eerstvolgende keer dat die man weer voorbij komt buigen die jongens als knipmessen.
pi_165368581
Ik had eigenlijk wel verwacht dat er ook tuig marrokaantjes hierop af zouden komen om mee te rellen
pi_165368677
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:05 schreef Pielemenneke het volgende:
Je ziet het hier in bepaalde wijken ook, rondhangen schelden, intimideren, totdat er een voorbij komt die het niet pikt, zich omdraait en een van die gasten een klap op zijn neus geeft.
De eerstvolgende keer dat die man weer voorbij komt buigen die jongens als knipmessen.
Of ze verzamelen wat broeders en pakken die man met 8 of meer aan en dan vooral doortrappen als hij al op de grond ligt....
pi_165368685
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:53 schreef 0906 het volgende:

[..]

Hoezo?

Je kunt niets doen want ze staan er met 10 man bij.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_165368712
Is er geen maroc.nl voor turken ofzo?
Even lezen wat zij er van zeggen..
Make my day!
pi_165368716
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:05 schreef Pielemenneke het volgende:
En daarom heb ik nooit last van die gasten. Altijd,hoe groot of ervaren die zegt te zijn, de leider pakken. Ongeacht of jezelf klappen krijgt,maar zo dwing je respect af bij dit soort gasten. En gaat de leider neer dan zijn zijn vriendjes ook weg.

Anderzijds azen zij ook op types van wie ze weten dat die toch niks doen of waar ze het van kunnen winnen. Jammer dat ik er nooit bij zit. Typisch voorbeeld van lafaards.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2016 17:24:13 ]
pi_165368767
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:22 schreef agter het volgende:
Is er geen maroc.nl voor turken ofzo?
Even lezen wat zij er van zeggen..
Turken bij mij in de buurt roepen ook steeds voor de lol keen keld enzo, denk dat de meeste het wel vermakelijk vinden
pi_165368820
Toen men bij de supermarkt aan de burgermeester vroeg of het hellemaal uit de hand gelopen was en dat het nu een zootje was ? Reageerde zij met hen grote glimlach op haar gezicht dat het allemaal wel meevalt en dat ze alles onder controle heeft :) Godverdomme het beheerst al een week de NLse TV en media iedereen staat op zijn achterste poten en zij roept valt wel mee hoor . Maar dan wel ineens iedereen die een scheet laat arresteren en massaal politie optreden bij de supermarkt en een samen Scholings maatregel enzovoort :)

Nu las ik dat als je iemand filmt met een verboden wapen in de hand dat je dan straf baar bent en gearresteerd moet worden LOL WTF

Ik heb het idee dat de haat nu steets groter gaat worden en dat ze natuurlijk super snel weer vrij zijn omdat ze gearesteerd worden met een soort van smoesjes reden het is puur zoeken naar een reden en nu hebben ze dus de reden samenscholings verbod er bij gehaald :)

Ik neem aan dat de jongens wel een ander plekje vinden om wat samen te schoolen :)
Maar goed dit is al 10 jaar aan de gang en ik neem aan dat ze nu de volgende 10 jaar lang die jongens elke keer voor het samen scholen gaan arresteren :)

En dan noemen ze die gasten TREITER JONGEREN/VLOGERS
Maar wie is hier nu aan het Treiterren dan ? Terweil de burgermeester al roept dat het allemaal wel mee valt in haar statje :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_165368879
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ook omdat aangifte doen normaliter weinig zin heeft.
  vrijdag 16 september 2016 @ 17:43:41 #75
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_165368991
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:23 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En daarom heb ik nooit last van die gasten. Altijd,hoe groot of ervaren die zegt te zijn, de leider pakken. Ongeacht of jezelf klappen krijgt,maar zo dwing je respect af bij dit soort gasten. En gaat de leider neer dan zijn zijn vriendjes ook weg.

Anderzijds azen zij ook op types van wie ze weten dat die toch niks doen of waar ze het van kunnen winnen. Jammer dat ik er nooit bij zit. Typisch voorbeeld van lafaards.
Ik heb er zelf ook nooit last van, ben ook verre van een ruziemaker.
pi_165369111
Topic tietel moet zijn :

Politie treitert Tuig Zaandam #14 keen vlokks, keen keld
Arestaties gebasseerd op smoesjes en is puur treiteren.

Het lijkt een beetje op dit kranten artiekel :)
Dit dus nu in het klein in Zaandam :)

Nationale recherche gaat criminelen hinderen

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)nelen-hinderen.dhtml
pi_165369192
Stel dat dat tuig stopt met "treiteren". Wat dan? Wat heeft de samenleving aan die gasten?
pi_165369239
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:50 schreef MMXMMX het volgende:
Topic tietel moet zijn :

Koekoek... 8)7
Het is vies smerig tuig van de richel wat eindelijk eens aangepakt moet worden.
Lange lat erover.!
  vrijdag 16 september 2016 @ 17:59:07 #79
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165369257
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:58 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Koekoek... 8)7
Het is vies smerig tuig van de richel wat eindelijk eens aangepakt moet worden.
Lange lat erover.!
Don't feed the troll
RED ONS HENNIEGOD
pi_165369262
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:56 schreef Syntix het volgende:
Stel dat dat tuig stopt met "treiteren". Wat dan? Wat heeft de samenleving aan die gasten?
Er zitten denk ik best inteligente jongens tussen maar het gavaar blijft altijd dat ze zichzelf gaan opblazen als er geen toekomst perspektief meer is :) Oh wacht dat heet radicaliseren SORRY
pi_165369288
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Don't feed the troll
Ja je hebt nog gelijk ook..
pi_165369312
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Don't feed the troll
Als je een afwijkende mening hebt dan roepen we TROLL :W
pi_165369319
quote:
Topic tietel moet zijn :

Ze hebben die 'smoesjes' zelf gefilmd, henk.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_165369326
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:02 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Lul dan niet zo dom.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 16 september 2016 @ 18:05:19 #85
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165369351
quote:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat het helemaal niet je mening is
RED ONS HENNIEGOD
pi_165369373
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:03 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ze hebben die 'smoesjes' zelf gefilmd, henk.
Maar wat heb jij dan in die filmpjes gezien wat zo verschrikkelijk erg is dat we straks nog de ME die kant op stuuren ?
Ik vind het echt wel mee vallen maar nu ben ik zelf natuurlijk ook in een grote stad opgegroeid.
pi_165369378
quote:

[..]

als je zo achterlijk lult dat zelfs de jostiband zou denken "jezus, die gast is echt een enorme mongool" dan hopen we dat je eigenlijk gewoon een troll bent. :)
  vrijdag 16 september 2016 @ 18:07:37 #88
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_165369383
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:06 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Maar wat heb jij dan in die filmpjes gezien wat zo verschrikkelijk erg is dat we straks nog de ME die kant op stuuren ?
Ik vind het echt wel mee vallen maar nu ben ik zelf natuurlijk ook in een grote stad opgegroeid.
Nog wel maar als je het uiteindelijk niet aanpakt dan loopt het wel uit de hand.
pi_165369408
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

als je zo achterlijk lult dat zelfs de jostiband zou denken "jezus, die gast is echt een enorme mongool" dan hopen we dat je eigenlijk gewoon een troll bent. :)
_O-
pi_165369440
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:06 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Genoeg, ze terroriseren die buurt. Dat moet simpelweg afgelopen zijn.
pi_165369456
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
pi_165369463
quote:
Nice man!

Volgens mij had de politie er ook wel zin in, eindelijk kunnen/.mogen ze een keer ingrijpen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_165369483
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:13 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
Zou nog best kunnen dat je een van hun volgers bent, die ze heel stoer vindt. Je typt als een net binnengekomen Somaliër, dus ook dat zou me niet verbazen. :)
pi_165369518
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:12 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Genoeg, ze terroriseren die buurt. Dat moet simpelweg afgelopen zijn.
Hmm ik heb alles gekeken en ik kan dat terroriseren niet vinden in de videos ik zie wel eens wat gedrag gerelateerd aan verveling.
Bijvoorbeeld gevaarlijk gedrag op scooter en of met auto maar je wie heeft dat nou niet gedaan vroeger :)
Heb ook 1 keer een boer op een fiets een klap zien krijgen die niet veel vorstelde want het slachtoffer bleef gewoon over eind dus ja ik zie geen bewijzen van terroriseren :o
pi_165369542
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:17 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Hmm ik heb alles gekeken en ik kan dat terroriseren niet vinden in de videos ik zie wel eens wat gedrag gerelateerd aan verveling.
Bijvoorbeeld gevaarlijk gedrag op scooter en of met auto maar je wie heeft dat nou niet gedaan vroeger :)
Heb ook 1 keer een boer op een fiets een klap zien krijgen die niet veel vorstelde want het slachtoffer bleef gewoon over eind dus ja ik zie geen bewijzen van terroriseren :o
Justitie kennelijk wel anders had die grootneus niet van dinsdag t/m vrijdag vastgezeten..
pi_165369544
quote:
Topic tietel moet zijn :

Tietel, artiekel _O- Hoe lang woon je al in Nederland? (voor hetzelfde geld is het juist hartstikke knap dat je al hele zinnen kunt typen)
  vrijdag 16 september 2016 @ 18:19:10 #97
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_165369549
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:17 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Waar jij vandaan komt is dat gedrag vast normaal
pi_165369574
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zou nog best kunnen dat je een van hun volgers bent, die ze heel stoer vindt. Je typt als een net binnengekomen Somaliër, dus ook dat zou me niet verbazen. :)
Nou ja mijn Nederlands is bagger en de spellings controle van win heeft het net begeven :)
Er staat ook duidelijk in mijn ondertietel dat mijn Nederlands niet al te best is dus ja scoren op deze manier is dan wel heel makkelijk :W
pi_165369595
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:18 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Justitie kennelijk wel anders had die grootneus niet van dinsdag t/m vrijdag vastgezeten..
Dat was tog omdat hij het samenscholings ding had overtreden of omdat hij een stromstoot wapen en of boksbeugel in andersman handen had gefilmt ?
pi_165369611
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:18 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Tietel, artiekel _O- Hoe lang woon je al in Nederland? (voor hetzelfde geld is het juist hartstikke knap dat je al hele zinnen kunt typen)
Gaat het nu over mij in dit topic of moet het hier gaan over Zaandam ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')