kquote:
Ha ha ha.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:20 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nou ja mijn Nederlands is bagger en de spellings controle van win heeft het net begeven
Er staat ook duidelijk in mijn ondertietel dat mijn Nederlands niet al te best is dus ja scoren op deze manier is dan wel heel makkelijk
Wat een raar antwoord op mijn vraag zeg. Dan niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:23 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Gaat het nu over mij in dit topic of moet het hier gaan over Zaandam ?
en je paps en mams zijn broer en zus, je vmbo kader net niet gehaald, en dan pakken ze ook nog de enige vloggers die jouw niveau hebben van je af.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:20 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nou ja mijn Nederlands is bagger en de spellings controle van win heeft het net begeven
Er staat ook duidelijk in mijn ondertietel dat mijn Nederlands niet al te best is dus ja scoren op deze manier is dan wel heel makkelijk
Toefjes is nou juist iemand die iedereen serieus neemt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:23 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Aangezien de rest van dat tuig na een paar uur weer buiten stond en grootneus 3 dagen vastzat zal hij wel wat meer op de kerfstok hebben dan het samenscholingsverbod overtreden en wat filmen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:22 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dat was tog omdat hij het samenscholings ding had overtreden of omdat hij een stromstoot wapen en of boksbeugel in andersman handen had gefilmt ?
Eigenlijk gaat het hier al meerdere delen lang niet meer over Zaandam maar over de manier waarop de Turken van Fok! daarop reageren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:23 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Iemand poste in het vorige topic dat Sneep van HP was ontsnapt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:25 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Aangezien de rest van dat tuig na een paar uur weer buiten stond en grootneus 3 dagen vastzat zal hij wel wat meer op de kerfstok hebben dan het samenscholingsverbod overtreden en wat filmen.
Ik neem alles serieus en ik lach zelden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Toefjes is nou juist iemand die iedereen serieus neemt.
Klopt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik neem alles serieus en ik lach zelden.
Maar het gaat niet over mij. Het gaat over Zaandam![]()
Zonder dat hij psychiatrische hulp of medicatie heeft gehad. De arme jongenquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:31 schreef 0906 het volgende:
Ik zie net op het Journaal dat hij vrij is.
Hopelijk gauw nieuwe vlogs onlinequote:Op vrijdag 16 september 2016 18:33 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Zonder dat hij psychiatrische hulp of medicatie heeft gehad. De arme jongen
Eerder deze dag al vrij gelaten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:31 schreef 0906 het volgende:
Ik zie net op het Journaal dat hij vrij is.
Minstens. Hier kun je niet hard genoeg tegen optreden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Klopt.
Hoop dat ze die gasten helemaal kaal plukken.
Maar die Ilgun moet zich nou ook bij de reclassering melden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Minstens. Hier kun je niet hard genoeg tegen optreden.
Hij is nu dus helemaal de man. Kijkt er misschien eindelijk eens een meisje naar hem.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Maar die Ilgun moet zich nou ook bij de reclassering melden.
Met of zonder mobiel? Gaat ie natuurlijk nu die gasten zieken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Maar die Ilgun moet zich nou ook bij de reclassering melden.
Iedereen kijkt, naar zijn neus.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:37 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hij is nu dus helemaal de man. Kijkt er misschien eindelijk eens een meisje naar hem.
Denk zonder, dat stond niet in dat artikel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met of zonder mobiel? Gaat ie natuurlijk nu die gasten zieken.
Hij lijkt mij meer geïnteresseerd in jongetjes.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:37 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hij is nu dus helemaal de man. Kijkt er misschien eindelijk eens een meisje naar hem.
Hij kan het ook niet helpen dat hij een jood isquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Iedereen kijkt, naar zijn neus.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:39 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hij kan het ook niet helpen dat hij een jood is
Zijn dat allemaal van die lelijke kinderen?quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Hij is een trotse strijder van Erdogan hoor!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |