kijk in een willekeurig kamp en je gaat jongens aantreffen die nog veel erger zijn, "'gewone nederlanders'', alleen zorgen die niet voor structurele overlastquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt dit eigenlijk niet vergelijken met Hollands tuig. Dat waren dan zeg maar 2 jongens per klas, 10 jongens in een dorp die een beetje de raddraaiers waren. Bij Marokkanen is het iedereen, alle mannelijke jongeren en heb je misschien 3 op 50 gewone jongens die een studie doen ofzo.
Dat zijn geen gewone nederlanders, dat is een hedendaags nomadenvolkquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
kijk in een willekeurig kamp en je gaat jongens aantreffen die nog veel erger zijn, "'gewone nederlanders'', alleen zorgen die niet voor structurele overlast
Ooh eens hoor, daarom stond het ook tussen haakjes.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat zijn geen gewone nederlanders, dat is een hedendaags nomadenvolk
Bestaande wetten eens gaan handhavenquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:35 schreef BoneThugss het volgende:
http://www.rijnmond.nl/nieuws/146431/Rapper-Boef-weer-vrijgelaten
Hij mag voorkomen voor opruiing, belediging van politie, etc.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:59 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Bestaande wetten eens gaan handhaven
Gemeenten doen liever ook geen aangifte, want ze willen het niet groter maken dan het is.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:25 schreef Eenskijken het volgende:
door het hele land kampen gemeenten met marrokkanenhangeren die stelselmatig overlast veroorzaken. maar bij niemand in de politiek gaat een belletje rinkelen dat ze er eens iets tegen moeten doen?
Dan moeten die mensen ook niet op de gevestigde orde blijvens temmen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:25 schreef Eenskijken het volgende:
door het hele land kampen gemeenten met marrokkanenhangeren die stelselmatig overlast veroorzaken. maar bij niemand in de politiek gaat een belletje rinkelen dat ze er eens iets tegen moeten doen?
Jawel er zijn mensen die er wat van zeggen maar dan beginnen de rasperige predikers van de zuurlinkse kerk weer huilie huilie te doen dat je mensen niet over een kam mag scheren, ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:25 schreef Eenskijken het volgende:
De man die vanuit de gemeente verantwoordelijk is voor het zwembad zegt tegen het ED dat ontzeggingen dagelijks voorkomen en dat het echt niet bijzonder is. Hij wil de kwestie niet groter maken dan die is.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Gemeenten doen liever ook geen aangifte, want ze willen het niet groter maken dan het is.
http://www.omroepbrabant.(...)en+niet+meer+in.aspx
idd.. zolang dat tuig het dagelijks doet is er `niks aan de hand`.. totaal geen rede voor aangifte what so everquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:51 schreef Peace99 het volgende:
[..]
De man die vanuit de gemeente verantwoordelijk is voor het zwembad zegt tegen het ED dat ontzeggingen dagelijks voorkomen en dat het echt niet bijzonder is. Hij wil de kwestie niet groter maken dan die is.
En dan zeggen: 'Niet groter maken dan het is'
Tja, je vraagt je toch af .......quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:09 schreef Taaikorsie het volgende:
[..]
idd.. zolang dat tuig het dagelijks doet is er `niks aan de hand`.. totaal geen rede voor aangifte what so ever![]()
![]()
Oe een mede fokker was er vandaag TWEE!!! keer. #komtwelheeldichtbijnuquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Was er vanochtend, niets te zien. En net vanavond alleen maar politie. Een agent nog vragen ( niet heel erg vriendelijk maar goed ) naar mijn auto papieren ( zette iemand af ). Maar verder weinig gezien daar.
Een behaarde, bebrilde en ietswat magere man liep dus rond in Zaandam en je kan 't navertellenquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Was er vanochtend, niets te zien. En net vanavond alleen maar politie. Een agent nog vragen ( niet heel erg vriendelijk maar goed ) naar mijn auto papieren ( zette iemand af ). Maar verder weinig gezien daar.
Heb jij nog niet zo een kaartje in plaats van papieren?quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Ria is er helemaal klaar mee.quote:Op zondag 18 september 2016 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik word eerlijk gezegd nogal kotsmisselijk van het zinnetje: 'niet groter maken dan het is'.
Ga godverdomme de orde handhaven en pluk dit gajes van de straat zodat Nederland weer gezellig wordt.
Meiden lastigvallen, badmeesters klappen. Gebeurt elke dag, jeweettoch.quote:Op zondag 18 september 2016 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik word eerlijk gezegd nogal kotsmisselijk van het zinnetje: 'niet groter maken dan het is'.
Ga godverdomme de orde handhaven en pluk dit gajes van de straat zodat Nederland weer gezellig wordt.
Jammer.quote:Op zondag 18 september 2016 13:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ook niet.
Rapper Boef weer op vrije voeten
Tijdelijke auto tot mijn leaebak uit de fabriek roltquote:Op zondag 18 september 2016 11:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb jij nog niet zo een kaartje in plaats van papieren?
Nu vond ik dit gedoe in zaandam niet echt een islamdingetje, zelfs geen allochtonen dingetje, maar gewoon een tokkie dingetje. Alleen deze meneer maakt het wel weer ingewikkeld zo.quote:
Om een probleem te kunnen oplossen moet je eerst erkennen dat het probleem er daadwerkelijk is. En zolang men dat niet wil erkennen, en men het telkens afdoet als incident, zijn we telkens brandje aan het blussen zonder een structurele oplossing.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:25 schreef Eenskijken het volgende:
Er zal nu wel minder geflitst wordenquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:59 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Bestaande wetten eens gaan handhaven
Ik vind dit briljantquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jawel er zijn mensen die er wat van zeggen maar dan beginnen de rasperige predikers van de zuurlinkse kerk weer huilie huilie te doen dat je mensen niet over een kam mag scheren, ofzo.
LOL oké een echte gangster maar dan wel achter de hekken van een PIquote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het probleem is ook dat ze gangster doen terwijl ze helemaal niet gangster zijn. Hangen op straat =/= gangster. Dus dan sta je zo in je hemd natuurlijk. Zelfde geldt voor Boef.
Voorbeeld van een echte gangster
Mooi stuk tekst ik heb het voor de verandering ff gelezen normaal is het mij te veelquote:Op maandag 19 september 2016 14:29 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)et-alle-nederlanders
Appa doet ook zijn zegje.
Volgens mij zei ze direct daarna dat ze dat moment bedoelde en niet het moment van bijv. een fietser aanvallen en op een politieauto staan. Als je haar wilt afbranden dan wel correct blijven natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2016 17:58 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Toen ze die burgemeester ter plekke bij de fomar vroegen of het uit de hand gelopen was en een vette chaos toen riep zij vrolijk HET VALT WEL MEE en dat noemde ik meteen al lijfsbehoud
Opvallend dat ze beide filmpjes bijna gelijk 10 minuten duren en beide beginnen met het aanspreken van moslims en niet-moslims. Dus er komen nog meer filmpjes denk ikquote:Op maandag 19 september 2016 20:31 schreef MMXMMX het volgende:
Tweede boodschap van de Iman die weet wat er leeft.
Maar hij heeft wel een goed verhaalquote:Op maandag 19 september 2016 20:50 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Opvallend dat ze beide filmpjes bijna gelijk 10 minuten duren en beide beginnen met het aanspreken van moslims en niet-moslims. Dus er komen nog meer filmpjes denk ik
Hulde voor deze menier, alweer.quote:Op maandag 19 september 2016 20:50 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Opvallend dat ze beide filmpjes bijna gelijk 10 minuten duren en beide beginnen met het aanspreken van moslims en niet-moslims. Dus er komen nog meer filmpjes denk ik
Al die managers lagen in de zorg weg. Komt er automatisch een overschot op de gehele Ned. begrotingquote:Op maandag 19 september 2016 11:39 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Er zal nu wel minder geflitst worden![]()
De politie moet ff omschakelen van automobulistje pesten naar treiterende vlogers aresteren
Dit houd de politie niet lang vol denk ikFlinke strop op de begroting
![]()
Dat lijkt me iets makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat terzijde.quote:Op maandag 19 september 2016 23:07 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Al die managers lagen in de zorg weg. Komt er automatisch een overschot op de gehele Ned. begroting
Hebben ze bij de inval van zijn huis niet zijn computer en camera meegenomen ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:10 schreef onlogisch het volgende:
Het is stil rond onze broeder Ismail. Hij is alweer 2 of 3 dagen op vrije voeten.
Nog geen nieuw vlog van 'm?
Die komen ook nooit meer,Hij krijgt hulp maar ook hij moet zich aan de afspraken houden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:10 schreef onlogisch het volgende:
Het is stil rond onze broeder Ismail. Hij is alweer 2 of 3 dagen op vrije voeten.
Nog geen nieuw vlog van 'm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |