rtvnhquote:ZAANDAM De Aldi aan de Dr. H. G. Scholtenstraat in Zaandam is vrijdagavond beroofd. Twee gewapende mannen drongen het pand binnen en bedreigde het personeel.
De politie heeft een signalement op Facebook gezet. Dader één had een brilletje op en een bruinige jas aan. De tweede man had een zwarte jas aan en kort haar met een slag erin. Beide mannen waren rond de 1.80 meter en hebben een getinte huidskleur.
De mannen zijn er mogelijk vandoor gegaan op een scooter. De politie roept op om 112 te bellen als u tips heeft.
Andere zien hun kans nu politie druk is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:48 schreef MangoTree het volgende:
Overval op de Aldi vanavond aan de andere kant van Zaandam.
[..]
rtvnh
Daar wonen m'n oudjes vlakbij en was er vanavond nog even na een rondje Poelenburg rijden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
rtvnh
Tuurlijk wel G. Als Maikuuul zo op die scooter zou rijden hoor je niemand broeder.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:50 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Het is al een oudje maar wel een van mijn favorieten
Maar dit mag ik hier denk ik niet zeggen
Die had een Vespa Ciao.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:59 schreef Abed het volgende:
[..]
Tuurlijk wel G. Als Maikuuul zo op die scooter zou rijden hoor je niemand broeder.
Ik refereer aan het filmpje hierboven.quote:
Wat een pauperzooi daar. Man, man, man.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
rtvnh
Dit filmpje is beter:quote:
gewoon de vlogs in de gaten houden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
rtvnh
Wilde het niet te traumatisch maken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit filmpje is beter:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_na_aanrijding.html
Dat meisje... "Ik ga huilen"quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wilde het niet te traumatisch maken.
Deze knakkers doen wel meer dan dat hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat rondhangen en politie vervelen is kinderspel.
Geen idee wat ze verder uitvreten, daar is de politie voor om dat uit te zoeken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze knakkers doen wel meer dan dat hoor.
Verboden wapenbezit, dreigen met wapens, iemand tijdelijk vast houden in een gebouw, dealen, stelen, bedreigen, banden lek prikken, vandalisme enz.
Klopt, maar er is genoeg in het nieuws geweest over hen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee wat ze verder uitvreten, daar is de politie voor om dat uit te zoeken.
Die dikke auto toen ze bij raadslid langsgingen, waar komt die vandaan bijv?quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar er is genoeg in het nieuws geweest over hen.
Is van de vader van 1 van hen, maar hij schijt 7 kleuren stront dat zijn vader er achter komt dat ze de auto gebruikt hebben om iemand mee lastig te vallen en dat dat op Youtube staat!quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dikke auto toen ze bij raadslid langsgingen, waar komt die vandaan bijv?
Kan die vader ook gelijk in onderzoek.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Is van de vader van 1 van hen, maar hij schijt 7 kleuren stront dat zijn vader er achter komt dat ze de auto gebruikt hebben om iemand mee lastig te vallen en dat dat op Youtube staat!
Zeker als die in de bijstand zit of zo!quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan die vader ook gelijk in onderzoek.
Zal wel ergens zaakjes hebben zo slim zijn die wel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker als die in de bijstand zit of zo!![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:21 schreef agter het volgende:
[..]
gewoon de vlogs in de gaten houden.
Mocros strike back ? Ze moeten nu natuurlijk wel even laten zien dat zij er ook zijn...quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
rtvnh
In Veghel schijnt het al een tijdje een zootje te zijn..quote:VEGHEL - Een groep van tussen de dertig en veertig jongeren heeft vrijdagavond huisgehouden in het centrum van Veghel. Volgens de politie is een raam van een winkel ingegooid, een politieautoruit vernield. Er zouden zelfs mensen zijn geslagen, onder meer een agent kreeg klappen. "Ik zag mensen met bloedneuzen lopen", vertelde een anonieme ooggetuige tegen Omroep Brabant. Er werden acht mensen aangehouden.
quote:VEGHEL - Jongeren die het centrum van Veghel terroriseren. Woensdagochtend kwam het door een bericht op Facebook van de politie naar buiten. De situatie speelt echter al zes jaar, zo blijkt uit een gesprek met een bewoner van de Molenwieken in het centrum van Veghel. De sfeer wordt volgens hem steeds ‘angstaanjagender’. De met name Marokkaanse en Ethiopische jongeren gaan zelfs zover dat ze een rollator wegschoppen bij ouderen, zo hoort onze verslaggever in de buurt.
Veghel was altijd al een zootje.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:08 schreef wolkentoetje het volgende:
Wel geen Zaandam maar in Veghel was het ook weer raak:
http://www.omroepbrabant.(...)ht+aanhoudingen.aspx
[..]
In Veghel schijnt het al een tijdje een zootje te zijn..
http://www.omroepbrabant.(...)ngstaanjagender.aspx
[..]![]()
![]()
VegHEL centrum. Daar liep ik enkel doorheen als ik op diezelfde dag naar het ziekenhuis moest. Want ik kom uit die regio, en tot een paar jaar geleden lag dat vlak bij elkaar. Verder was er geen enkele reden voor.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veghel was altijd al een zootje.
Bomgordel!quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:52 schreef Taaikorsie het volgende:
Hoe zou dat soort lui zich over 10 jaar gedragen?
Hangt ervan af tot hoever ze mogen gaan van hun cipiers.quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:52 schreef Taaikorsie het volgende:
Hoe zou dat soort lui zich over 10 jaar gedragen?
Je zou maar aangereden worden door zo'n teringlijer, dit is exact het type waarvan ze vervolgens nog doorrijden ook waarna je zelf voor de kosten op kan draaien.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:12 schreef agter het volgende:
[..]
Je kind zou daar maar spelen. Of iemand wil gewoon oversteken. Totaal van de pot gerukt. Om zo in een woonwijk te rijden.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veghel was altijd al een zootje.
Prive video?? kannie kijkehquote:
Das mijn TTquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:19 schreef Peace99 het volgende:
[..]
TT: Je hebt het verkeerd verstaan.
Hij zei: "Keen vlokks, keen held"![]()
Je kunt dit eigenlijk niet vergelijken met Hollands tuig. Dat waren dan zeg maar 2 jongens per klas, 10 jongens in een dorp die een beetje de raddraaiers waren. Bij Marokkanen is het iedereen, alle mannelijke jongeren en heb je misschien 3 op 50 gewone jongens die een studie doen ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:08 schreef wolkentoetje het volgende:
Wel geen Zaandam maar in Veghel was het ook weer raak:
http://www.omroepbrabant.(...)ht+aanhoudingen.aspx
[..]
In Veghel schijnt het al een tijdje een zootje te zijn..
http://www.omroepbrabant.(...)ngstaanjagender.aspx
[..]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |