Dat staat wel in de voorwaarden ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal van die lelijke kinderen?
Bij RTL Late Night, was hij wel wat mad.quote:
Die wilde hem niet. Dus nu strijd hij voor zijn voorvaderen uit Israel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Hij is een trotse strijder van Erdogan hoor!.
Welnee, hij is de trotse laatste strijder van het zinksnijdersgilde.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Hij is een trotse strijder van Erdogan hoor!.
Hij doet zijn best maar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:46 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Die wilde hem niet. Dus nu strijd hij voor zijn voorvaderen uit Israel.
No Surrender wilde gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er nog geen groep hooligans/motorrijders/neo-nazi's die kant op gegaan?
Vandaag foto gezien met hem en een neusaap, moest toen wel hard lachen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Welnee, hij is de trotse laatste strijder van het zinksnijdersgilde.
Ja, maar dat is nog niet gebeurd zover ik weet. Jammer man. Zou het wel mooi vinden als deze groep een keer terecht gewezen wordt. Gelukkig heeft de politie ze al enigszins aangepakt.quote:
Ga zelf, film het en post het hier.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er nog geen groep hooligans/motorrijders/neo-nazi's die kant op gegaan?
Nah, ik noemde bewust randgroepen. Zelf niet de meest geschikte persoon daarvoor (fysiek wel) maar moet nog solliciteren enzo. Het liefst zonder strafblad.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ga zelf, film het en post het hier.
Ja, dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nah, ik noemde bewust randgroepen. Zelf niet de meest geschikte persoon daarvoor en moet nog solliciteren enzo. Het liefst zonder strafblad.
Ja, maar mijn bloed kookt als ik ze over 'kankerhollanders' hoor praten. Echt waar, dan ben ik bij wijze van spreken in staat om er naartoe te gaan en die gasten een lesje te leren. Zo respectloos. Daarom hoop ik echt dat mensen hiertegen in opstand gaan komen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:52 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.![]()
Maar 'gewone' politieagenten moeten dit ook op kunnen lossen.
Oppakken en afvoeren met genoeg versterking erbij, het is allemaal niet zo moeilijk.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bloed kookt als ik ze over 'kankerhollanders' hoor praten. Echt waar, dan ben ik bij wijze van spreken in staat om er naartoe te gaan en die gasten een lesje te leren. Zo respectloos. Daarom hoop ik echt dat mensen hiertegen in opstand gaan komen.
Zoals ik elders ook al heb geopperd: geef gewoon toe dat ze ziek zijn en stop ze in een gesticht met veel medicatie. Iedere vergelijking met a clockwork orange berust verder volledig op toeval.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bloed kookt als ik ze over 'kankerhollanders' hoor praten. Echt waar, dan ben ik bij wijze van spreken in staat om er naartoe te gaan en die gasten een lesje te leren. Zo respectloos. Daarom hoop ik echt dat mensen hiertegen in opstand gaan komen.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Maar daar hebben we 'mannetjes' voor en verlaag je jezelf tot hun niveau, moet je niet willen.
Maar dat is gwn geen mogelijkheid.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:56 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Zoals ik elders ook al heb geopperd: geef gewoon toe dat ze ziek zijn en stop ze in een gesticht met veel medicatie. Iedere vergelijking met a clockwork orange berust verder volledig op toeval.
Ik zou ze ook het liefst 10 jaar in de bak flikkeren hoor, maar dat kan niet.quote:
Het is een prima mogelijkheid. Wat injecties om het testosteron niveau omlaag te brengen, wat anti-psychotica en na een paar maanden zijn het heel andere jongens. Met tieten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Maar dat is gwn geen mogelijkheid.
Dan hadden ze die jongens maar een goede toekomst moeten bieden. Boontje komt om zijn loontje.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bloed kookt als ik ze over 'kankerhollanders' hoor praten.
Ja, klinkt 'leuk' maar kan dus gwn niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:58 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het is een prima mogelijkheid. Wat injecties om het testosteron niveau omlaag te brengen, wat anti-psychotica en na een paar maanden zijn het heel andere jongens. Met tieten.
Waarom nietquote:Op vrijdag 16 september 2016 18:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, klinkt 'leuk' maar kan dus gwn niet.
Als iets je aangeboden wordt maar je het niet aanpakt -wiens schuld is het dan dat je het niet krijgt ?quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:59 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dan hadden ze die jongens maar een goede toekomst moeten bieden. Boontje komt om zijn loontje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |