SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wie is erbij?
Arch-Indar, Bondage, Cat22, Joosie200, -Miauw -, MarijkeZwolle, Pikachu, Tailfox, Koen66
OVB's:
Essnhills, Pixelbitty, Chufi, De Zwabber
Let op!: Je kunt op ieder moment aanschuiven, dat is geen probleem. Maar zit jij ook graag tijdens het eten, laat me dan uiterlijk vrijdag 2 september om 17.00 uur weten of je erbij bent, dan kan ik jouw aanwezigheid doorgeven aan het restaurant.
ProTip: trek comfortabele schoenen aan. Amsterdamse straten zijn niet per se lief voor stiletto's (maar die zijn wel sexier dan teva's) en de kilometers ga je voelen.
En dan de uberspontane Londen-meet van 28 t/m 31 oktober a.s. Een aantal mensen heeft al tickets geboekt, maar iedereen mag aanschuivenMaar vliegen is handiger
![]()
Wie gaan er mee?
Arch-Indar, Cat22, Joosie200, MarijkeZwolle + vriendin, -Miauw-
En als laatste gaat Gianni61 een kerstmarkt-meet organiseren. Nadere details volgen
🐙
het is nooit te laatquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom er nooit eigenlijk. Zonder crewrechten kon ik er niet eens in. Nooit om gevraagd.
WTFquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:30 schreef isax het volgende:
https://www.facebook.com/iago.lisboa.35/posts/635922369902730
Gek volk.
sukkel!quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Crap! winegums vergeten te vragen!
Telefoonnummer ook niet gevraagd.
leek mij wat te snel gaan.quote:
uhuhquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
Dit is maffer dan een helekopter na doen terwijl je diarree spuit.
gewoon stalken straks dusquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
leek mij wat te snel gaan.
Maar ze rijdt nog achter mij. ze moest ook naar Rotterdam.
dat zal dan wel weer een logisch verhaal zijn van melktekort van de moedertietquote:
Lijstjequote:Op vrijdag 2 september 2016 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom er nooit eigenlijk. Zonder crewrechten kon ik er niet eens in. Nooit om gevraagd.
Blijkbaar omdat moeders besmet kon zijn met syfilis.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:36 schreef Molo het volgende:
[..]
dat zal dan wel weer een logisch verhaal zijn van melktekort van de moedertiet
Ik weet niet eens meer wat er allemaal op staatquote:
Duidelijker schrijven dan.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat er allemaal op staat
Lijstje is in mijn hoofd. Wordt tijd voor een mental palace.quote:
bubsquote:
ben te moe om blij te zijn .... Wekenlang overgewerkt op hoog tempo ook nog.quote:
Jeetje wat een circus!quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spann0ndddd![]()
. Leuk hoe je het organiseert
![]()
Vandaag alle uitslagen op een rijtje gezet. Op de bingokaart stonden FIP (doodvonnis), kanker (waarschijnlijk doodvonnis), Crohn in katvorm (chronisch en gedoe) of chronische alvleesklierontsteking. Het is de laatste geworden dus van alle niet-leuk opties wel de 'beste'. Zeker omdat de galblaas gezellig niet meedoet in het ziekzijn, want dat had ook gekund. En mooi dat de 60 euro die die specifieke test kostte goed besteed is.
Antibiotica hadden we al blind geprobeerd maar deed niks (soms helpt dat wel) dus nu moet hij het zelf opknappen met corticosteroïden, pijnstilling, maagbeschermer, vitamineB, eetlustopwekkers en licht verteerbaar voer. Op goede dagen de komende tijd twee injecties, op pechdagen drie stuks en een pil.![]()
Kan lang duren voor het over is en soms houden ze er last van met vertering, voedselopname of anderszins. Maar dat is nu nog niet te zeggen. We bekijken het per week.
Inmiddels krijg ik een zakjes spuiten, naalden en de ampullen mee om alles zelf klaar te maken.
Tl;dr: alvleesklierontsteking, hij is nog sip, krijgt een hoop medicijnen en dieetvoer. En heeft daarvan al twee bakken van weggevroten in twee uur
Rood - oranje - groenquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
ben te moe om blij te zijn .... Wekenlang overgewerkt op hoog tempo ook nog.
Maar het projekt is sinds lange tijd weer groen ipv donkerrood
ik ben op dit projekt last minute als firefighter en testmanager ingesprongenquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rood - oranje - groen
Yaaay projectmanagement
Het klinkt vreselijk, echtquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:54 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben op dit projekt last minute als firefighter en testmanager ingesprongen
Complexe architectuur met oud en nieuwe systemen door elkaar en veel afhankelijk workflows.
Was al meermaals geescaleerd richting ministerniveau
But i did it/een beetje trots is
Ik was al helemaal verdrietig dat je niet reageerdequote:Op vrijdag 2 september 2016 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
Cat ik zie nu pas de octopus op facebook, geen enkele melding van gekregen.![]()
was idd beetje hell on earth, maar doe dit graag. Niemand geloofde er nog inquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het klinkt vreselijk, echt![]()
Maar ik ben blij voor jou en je vakantie![]()
![]()
Ga je nog weg?
Pilletje vrat hij vanmiddag zo op (in een illegaal brokje natvoer) en spuitjes zetten is nog makkelijker.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeetje wat een circus!Maar wel fijn dat het de minste van de kwalen is
![]()
Maar succes met pillen en spuitjes
quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
ben te moe om blij te zijn .... Wekenlang overgewerkt op hoog tempo ook nog.
Maar het projekt is sinds lange tijd weer groen ipv donkerrood
quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het goed is laatste dag chaos op werk en dingen doen die niet bij mijn functie horen.
Ik kan me wel voorstellen dat het een uitdaging is met het puzzelwerk en het orde brengenquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:59 schreef crv het volgende:
[..]
was idd beetje hell on earth, maar doe dit graag. Niemand geloofde er nog in![]()
Nee vriend komt langs en doen wat uitstapjes
Yeah!quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:54 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben op dit projekt last minute als firefighter en testmanager ingesprongen
Complexe architectuur met oud en nieuwe systemen door elkaar en veel afhankelijk workflows.
Was al meermaals geescaleerd richting ministerniveau
But i did it/een beetje trots is
Dat klinkt heel goed! Fijnquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pilletje vrat hij vanmiddag zo op (in een illegaal brokje natvoer) en spuitjes zetten is nog makkelijker.![]()
Nu zit meneer me op de salontafel mediatief aan te staren nadat hij luid miauwend binnen kwam. Pijn? Misselijk? Onwel? Toch maar brokjes voorgezet en daar werden er weer wat van gegeten (terwijl hij er best al veul op had) en voor nu ist blijkbaar goed
quote:
Wat had je verwacht dan?quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Jij zegt het ook weer anders! En die stem, had ik helemaal niet verwacht![]()
Een zachter geluid, beetje bescheidenquote:
Ik ben best bescheiden hoorquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een zachter geluid, beetje bescheiden![]()
Maar ook hier keek de kat op
Ja daarom! Tenminste, zo kom je wel over maar je stem is dan wel weer helder en luidquote:
6 weken lang iedereen achter zijn vodden aangezeten,quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het een uitdaging is met het puzzelwerk en het orde brengenErgens vind ik dat best leuk, tenzij het een verplichting is. Oh en de hele tijd mensen achter hun vodden aan zitten
wat is eigenlijk het verschil tussen kater en poes?quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed! Fijn![]()
Ik heb mijn dunne kater op aanraden van DA dus ander vlooien- en wormenspul gegeven en hij ziet er al ietsje beter uit, ietsje, over twee weken nog eens herhalen en als hij dan niet aanzienlijk opknapt gaan we ook weer gezellig langs![]()
Maar hij is wel heel vrolijk en speels en hij eet en drinkt goed echt raar.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:08 schreef crv het volgende:
[..]
6 weken lang iedereen achter zijn vodden aangezeten,
http://vocaroo.com/i/s1jVpCmUojOpquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een zachter geluid, beetje bescheiden![]()
Maar ook hier keek de kat op
kon zelf ook wel eens een succesje gebruikenquote:
Mannetje /vrouwtje.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:08 schreef isax het volgende:
[..]
wat is eigenlijk het verschil tussen kater en poes?
Zegquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:08 schreef isax het volgende:
[..]
wat is eigenlijk het verschil tussen kater en poes?
ok ik stop welquote:
Wormen kun echt veel mee eten ja. Hopelijk gaat dit werken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed! Fijn![]()
Ik heb mijn dunne kater op aanraden van DA dus ander vlooien- en wormenspul gegeven en hij ziet er al ietsje beter uit, ietsje, over twee weken nog eens herhalen en als hij dan niet aanzienlijk opknapt gaan we ook weer gezellig langs![]()
Maar hij is wel heel vrolijk en speels en hij eet en drinkt goed echt raar.
Daarom. Blij voor jequote:Op vrijdag 2 september 2016 17:10 schreef crv het volgende:
[..]
kon zelf ook wel eens een succesje gebruiken
ja dat snap ikquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mannetje /vrouwtje.
Volgens mij is 'kat' onzijdig, maar hoe dat met Cat zit weet ik niet
Hahaha dat hoofd! Ze keek eerst naar mij en toen bleef ze richting de deur starenquote:
Morgen weet je het. Of niet.....quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mannetje /vrouwtje.
Volgens mij is 'kat' onzijdig, maar hoe dat met Cat zit weet ik niet
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat hoofd! Ze keek eerst naar mij en toen bleef ze richting de deur staren
Er bewoog wel een oor, maar volgens mij heeft ze het nu gehad met Vocaroo en Voicespicequote:
Wrom niet?quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was net nog in Weert, maar heb maar niet aangebeld
Je runt gewoon een heel bedrijf johquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wormen kun echt veel mee eten ja. Hopelijk gaat dit werken.
Wel handig dat ik zoveel katten heb:
- natvoer voor de mammapoezz -> lust ze niet. Open verpakking gaat naar de twee gezonde leden van mijn team (want sippe kater mag dat niet)
- nomnomnom speciaal voer voor sippe kater -> mag hij niet meer, gaat naar de mammapoezzz want die mag wel extra vetjes
En dan nog ongewijzigd: vleesch voor de gezonde teamleden, kittenbrokjes voor de mamma en dieetbrokken voor sippe kater.
He verdorie, had ik het nu maar wel gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wrom niet?
Nu heb je mijn huispak gemist.
Oh sorryquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:11 schreef isax het volgende:
[..]
ja dat snap ik
bedoel kwa karakter en gedragingen.
bij honden is bijvoorbeeld een teef over het algemeen meer mens gericht en meer aanhankelijk. ook lopen ze minder ver weg.
dus juist andersomquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Ik vind mijn kater veel aanhankelijker en socialer, die wieven gaan hun eigen weg
Bij ouders is er een kat met hondentrekjes en een hond met kattentrekjes. Ook heel leukquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:17 schreef isax het volgende:
[..]
dus juist andersom
vind katten zo leuk maar ben super allergisch
en ginny vind katten niet leuk want hier zit er een die alle honden pest.
Nou ja niet heel spectaculair, maar wel een suf gezichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij ouders is er een kat met hondentrekjes en een hond met kattentrekjes. Ook heel leuk
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja niet heel spectaculair, maar wel een suf gezicht
Ach, doe ik het voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij is het wel een zachte regel ja. Maar een vriendin van mij heeft een zeer aanhankelijke katin, die ze daarom 'sticker' noemtquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:17 schreef isax het volgende:
[..]
dus juist andersom
vind katten zo leuk maar ben super allergisch
en ginny vind katten niet leuk want hier zit er een die alle honden pest.
Dat zijn idd krengetjes jaquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwtjes katten zijn volgens mij idd meer van het weglopen en hun eigen gangetje gaan ja.
En bij konijnen zijn de vrouwtjes ook niet de leukste.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja niet heel spectaculair, maar wel een suf gezicht
Kijk Billie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Kat loopt mee met wandelen, wel zonder riem. En luistert ook netjes en steekt bijvoorbeeld ook pas de weg over als je zegt dat het mag en doet zijn behoeftes dus vaak ook tijdens het wandelen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:20 schreef isax het volgende:
[..]hoe ziet dat er uit?
mijn iertje die knort als je met der kroelt, doet me altijd denken aan spinnen van katten.
En dan had ik je D. kunnen zienquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:15 schreef D. het volgende:
[..]
He verdorie, had ik het nu maar wel gedaan
Ik heb nog een andere poes die altijd wild wordt als ik het geluid van kittens afspeel op mijn laptopquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kat loopt mee met wandelen, wel zonder riem. En luistert ook netjes en steekt bijvoorbeeld ook pas de weg over als je zegt dat het mag en doet zijn behoeftes dus vaak ook tijdens het wandelen.
Hond had van die trekjes zoals op armleuningen van banken te gaan liggen, weg willen kruipen in stukken waar het donker is. Al is hij wel meer hond geworden in de loop van de jaren.
Zonder winstoogmerkquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je runt gewoon een heel bedrijf joh
Mijn vrouwtjes kat is de baas van het team maar ook degene die uren op schoot kan liggen. De andere twee komen en gaan zoals ze blieven.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwtjes katten zijn volgens mij idd meer van het weglopen en hun eigen gangetje gaan ja.
En bij konijnen zijn de vrouwtjes ook niet de leukste.
ben intussen in Zoetermeer al bij de supermarkt, wat spullen voor zondag scorenquote:
Op dit moment vooral verliesgevend.quote:
Zo grappig is dat hè, de kat van mijn dochter miauwt nogal veel en als ze dan belt zet ik hem weleens op de speaker en gaat mijn kat onder de bank en stoelen zoekenquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nog een andere poes die altijd wild wordt als ik het geluid van kittens afspeel op mijn laptop
beetje zoals onze chihuahua, die kruipt altijd onder dingen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kat loopt mee met wandelen, wel zonder riem. En luistert ook netjes en steekt bijvoorbeeld ook pas de weg over als je zegt dat het mag en doet zijn behoeftes dus vaak ook tijdens het wandelen.
Hond had van die trekjes zoals op armleuningen van banken te gaan liggen, weg willen kruipen in stukken waar het donker is. Al is hij wel meer hond geworden in de loop van de jaren.
Oh lekker vroeg!quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben intussen in Zoetermeer al bij de supermarkt, wat spullen voor zondag scoren
Meer input dan output?quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op dit moment vooral verliesgevend.![]()
Ahwwwwquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo grappig is dat hè, de kat van mijn dochter miauwt nogal veel en als ze dan belt zet ik hem weleens op de speaker en gaat mijn kat onder de bank en stoelen zoeken
Waaaaaay morequote:Op vrijdag 2 september 2016 17:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh lekker vroeg!
[..]
Meer input dan output?
Yep zo gaat dat met die dieren.quote:
Zekersquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yep zo gaat dat met die dieren.
Het is wel leuk als ze zelf wat input leveren, vooral in de vorm van lichaamseigen stoffen of ander biologisch materiaal wat ze van buiten meenemen, soms nog piepend of kwakend
Een kitten flessen?quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ZekersDat je heel vroeg in de ochtend met je nuchtere hoofd stukjes muis of merel bij elkaar mag vegen
Vandaag trouwens zo fijn gewerkt(dinsdag was kut). Een cliënt die me vorige week graag had gezien want sinds een week of twee is ze een kitten aan het flessen
En bij andere cliënt was de kat na drie weken verdwenen te zijn weer thuis gekomen.
Heeft haar kind verlatenquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een kitten flessen?Waar is moederpoes?
Na drie weken nog thuis komenPfff, wat een opluchting!
quote:
Eensch!!quote:
écht niet, hij stond nog in de quote van Deesquote:
Zo lang duurt dat niet, alles ligt klaar en kan zo de koffer inquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
o je bent er nogik dacht dat je je koffer aan het pakken was
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukt eindelijk
http://vocaroo.com/i/s0IMXCtAjhyr
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
http://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=31A8EC75&j=2F5DE
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=86B3376F&j=2F5DD
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=A3E85166&j=2F5E2
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:25 schreef xBubbles het volgende:
http://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=5F14D0F7&j=2F5E5
Just kidding hoor
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:30 schreef Molo het volgende:
Die effecten erbij
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=9D9D082D&j=2F5E6
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:33 schreef Molo het volgende:
Lollll
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=35E58531&j=2F5EA
Echt, heerlijk dit
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:35 schreef Molo het volgende:
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=A5F568A0&j=2F5EE
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:37 schreef -Miauw- het volgende:
Deze is voor jouw larf Molo https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=2601CAEC&j=2F5ED
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
http://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=767006CC&j=2F5F0
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:42 schreef Molo het volgende:
[..]
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=62551C2C&j=2F5F2
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=A2917A8C&j=2F5EB
quote:
Eigenlijk moeten ze in dat mededelingen topicquote:
Ja, verdoriequote:Op vrijdag 2 september 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
écht niet, hij stond nog in de quote van Dees
afgelopen weken genoeg geplanned, doe niksquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Mensen nog plannen voor het weekend ?
Sauna, F1, etentje, the usualquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Mensen nog plannen voor het weekend ?
Heel stilletjesquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:53 schreef Joosie200 het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1YIFoawCwjA
*sneakt stilletjes er tussenuit*
ik hoor niksquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:53 schreef Joosie200 het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1YIFoawCwjA
*sneakt stilletjes er tussenuit*
Owquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ontaarde moeder!
Een vriend van mij was z'n kater een tijdje terug ook kwijt die hadden ze na 4 weken uit het kanaal gevistGelukkig hadden ze hem gechipt anders hadden ze nooit geweten wat er met hun kat was gebeurd.
Daaromquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb even gemist, waarom doet iedereen zijn stem posten?
De vraag die ik niet wilde vragenquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat had jij dan gevraagd? Laat eens horen?
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe kan je zoiets nou vergeten?quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:00 schreef Cat22 het volgende:
Net mijn ouders maar verteld dat mijn vader geen galblaas meer heeft
De goede man kreeg een echo en de huisarts kon het orgaan niet vinden. En zij wisten niet meer dat hij preventief verwijderd is toen een stuk van zijn lever is weggehaald ivm kanker. Waarschijnlijk hadden ze toen iets meer aan hun hoofd.
o jah,zo was het begonnenquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:07 schreef Voxs het volgende:
Omdat mensen woorden verkeerd zeggen en iets met een uil.
Altijdquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah,zo was het begonnen![]()
gewoon de schuld van Molo dus
ah... is alweer te lang geleden voor mijquote:
Tja, uitzaaiing, stress, grote operatie. Stukje meer of minder wordt dan soms vergeten.quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets nou vergeten?![]()
Is ook wel schrikken dan of niet?
Ah, makes sensequote:Op vrijdag 2 september 2016 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah,zo was het begonnen![]()
gewoon de schuld van Molo dus
Dan valt de schade meequote:Op vrijdag 2 september 2016 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, uitzaaiing, stress, grote operatie. Stukje meer of minder wordt dan soms vergeten.
Ik herinnerde het me om de hilarische opmerking van de chirurg: 'meneer, uit de scan blijkt dat u galstenen hebt, maar dat is geen probleem, we halen de galblaas toch weg'.
Schrikken deden ze niet. Pa is relaxed en ma komt uit de medische wereld en weet dus dat het een soort van overbodigheidje is wat je goed kunt missen.
Ikke welquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
dit keer dus niet, ik wist het niet eens meer hoe en waarom het begon
[..]
Ik weet het weer, dat was het!quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ikke wel
Er was een lijstje met 10 moeilijk uitspreekbare woorden. Waarop Miauw, jij en Voxs zoiets hadden:huh hoe kan uil etc nu moeilijk zijn?
Hihiquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:07 schreef Voxs het volgende:
Omdat mensen woorden verkeerd zeggen en iets met een uil.
Schuurmachine!quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
Die keukentafel van mij komt uit de hel![]()
Nu heb ik dat blad eindelijk verf vrij, is dat afbijtspul op de poten opgedroogd. Zit vast als cement![]()
Eigen schuld ook wel want inwerktijd van max.4 uur was verstreken![]()
Rennen!quote:
Spreek jij ook eens iets in Ess? Voor geval je morgen toch niet langskomt. Hebben we je toch even gehoord.quote:
Die zijn present bij je?quote:
Ik woei liever niet weg dit weekendquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:51 schreef littledrummergirl het volgende:
Hai boevenhet is weekend woei
Ook uw test is geslaagd!quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:41 schreef Koen66 het volgende:
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=2937AD34&j=2F62F
Leuk
Goeie stem Koenquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:41 schreef Koen66 het volgende:
Leuk
JIj hebt echt zo'n stem voor op de radioquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Spreek jij ook eens iets in Ess? Voor geval je morgen toch niet langskomt. Hebben we je toch even gehoord.
Ja Arch heeft een warme stemquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
JIj hebt echt zo'n stem voor op de radiomooie stem wel
quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:41 schreef Koen66 het volgende:
Leuk
Ja vast welquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wordt vast een leuk dag in Amsterdam
Doe eens een take driequote:Op vrijdag 2 september 2016 19:09 schreef Joosie200 het volgende:
http://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=F1CF57C5&j=2F639
Take twee
quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:09 schreef Joosie200 het volgende:
Take twee
whut?quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:09 schreef Joosie200 het volgende:
Take twee
"Daar onder een...*onverstaanbaar* kubus...*onverstaanbaar*...gaat een bus"quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
"Daar onder een...*onverstaanbaar* kubus...*onverstaanbaar*...gaat een bus"
Hahaha maar wát zong je dan?quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Niet haten op het Zwolsche lied
vlak onder de...............quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zet je volume standaard dan wat hoger
Zwolsch hè.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
val onder de...............
daarna is het niet te volgen door
Ik heb niet zo'n heldere, luide stemquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... , maar dan nog..... ik versta het niet
Nee, want ik denk niet dat het aan een accent ligt, het is gewoon een beetje zacht ookquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n heldere, luide stem
Awwwwquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, want ik denk niet dat het aan een accent ligt, het is gewoon een beetje zacht ook
Lijkt me niet toch?quote:
Goed planquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:28 schreef chufi het volgende:
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=DC208700&j=2F63E
Volgens mij had ze meer moeite met het laatstequote:Op vrijdag 2 september 2016 19:47 schreef Koen66 het volgende:
Lol, 'Molo heeft een lieve stem ipv een bootwerker'
QFT.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:47 schreef Koen66 het volgende:
Lol, 'Molo heeft een lieve stem ipv een bootwerker'
wat had je eerst?quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:48 schreef xBubbles het volgende:
Goed, eens kijken hoe dat Windows 10 me bevalt. Hele middag bezig geweest met installeren
Je eerste post !!!quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:48 schreef xBubbles het volgende:
Goed, eens kijken hoe dat Windows 10 me bevalt. Hele middag bezig geweest met installeren
Duurt even, maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:48 schreef xBubbles het volgende:
Windows 8.1quote:
I know right!quote:
Of niet danquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duurt even, maar dan heb je ook wat.
Van 8.1 naar 10 kan je wel als een verbetering beschouwen denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Windows 8.1
[..]
I know right!
[..]
Of niet dan
Ben wel blij dat er geen gesplitst startscherm meer isquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww da's niet zo'n groot verschil
Het werkt naar mijn idee wel een stuk soepelerquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van 8.1 naar 10 kan je wel als een verbetering beschouwen denk ik.
Dat was irri kon je omzeilen met Classic Shell, nu niet meer nodig dus, een paar kleine dingetjes is even zoeken maar eenmaal gewend is het beter dan 8.1.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben wel blij dat er geen gesplitst startscherm meer is
Nu alleen nog zorgen dat mams ook windows 10 krijgt; is voor haar ook een stuk makkelijker werkenquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was irri kon je omzeilen met Classic Shell, nu niet meer nodig dus, een paar kleine dingetjes is even zoeken maar eenmaal gewend is het beter dan 8.1.
Hoiquote:
Ben jij een boerin?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
Oh noesss ik ben mijn twee uur onbeperkt spelen helemaal vergeten in Farm Heroes Saga
Ik herken hetquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
Oh noesss ik ben mijn twee uur onbeperkt spelen helemaal vergeten in Farm Heroes Saga
Die PMquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
Heb je pm?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik herken het(
)
En OMGOMGOMG heb ik DE PM?
Que?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik werk hard hoor
en omdat ik een vieze vuile camera zie ben ik nu boos
midden op de snelweg rijden is ook volledig normaal ja![]()
Ik weet van nietsquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik herken het(
)
En OMGOMGOMG heb ik DE PM?
Wegmisbruikersquote:
quote:
Sterkte danquote:
quote:
quote:
Hij ging echt vanaf seconde 1 na aanhouding af, dat het allemaal niet waar was etc.quote:
Pfff, vermoeiend zulke mensenquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij ging echt vanaf seconde 1 na aanhouding af, dat het allemaal niet waar was etc.
En dan ook de camerabeelden niet accepteren
Vaak maak ik het nog wat extra dead hier door hoi te zeggen, maar niet gelukt dus dit keerquote:
Hij werd ook volledig niet uitgelachen hoorquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, vermoeiend zulke mensen![]()
Hup, rijbewijs inleveren!
Fiselefasiequote:Op vrijdag 2 september 2016 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Gelijk toepassen ook. Je had me fiselefasie moeten zien
Waarom doe je dat dan?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Vaak maak ik het nog wat extra dead hier door hoi te zeggen, maar niet gelukt dus dit keer
Vast nietquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij werd ook volledig niet uitgelachen hoor
Laten we het daar niet over hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fiselefasieen toges dan?
![]()
Maar ach ik ben bijgoochem terwijl ik een beschuitlul ben. Maar dat zie je morgen wel moppie uut Mokum
![]()
De natrapquote:
Nee, interessequote:
Aahwwwquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fiselefasieen toges dan?
![]()
Maar ach ik ben bijgoochem terwijl ik een beschuitlul ben. Maar dat zie je morgen wel moppie uut Mokum
![]()
Mensen hebben levens?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, interesse
Snap niet zo goed waarom een sc zo nu en dan ineens doodvalt
Levens? Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen hebben levens?Ik heb een stuk minder leven de laatste tijd. Ik scoor goed in de KSC Dagcijfers
OMG! *KIRT* OMG MIJN EIERSTOKKEN!!quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Dit topic heeft een slapend kitten nodig
[ afbeelding ]
Misschien was hij daar al wakker... oogjes gaan pas over een weekje open.
Ach ik heb er misschien een antenne voor doodvallende topics, en dan zwaai ik even.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, interesse
Snap niet zo goed waarom een sc zo nu en dan ineens doodvalt
Rammelen die nu voor een kittenquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG! *KIRT* OMG MIJN EIERSTOKKEN!!
5 toch? En twee uur onbeperkt gemistquote:
Maar wat is het?quote:
Easy on the hormonesquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG! *KIRT* OMG MIJN EIERSTOKKEN!!
JIj hebt nog steeds de hoop dusquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach ik heb er misschien een antenne voor doodvallende topics, en dan zwaai ik even.
Maar als het dood is dan elpt dat gewoon toch niet.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
5 toch? En twee uur onbeperkt gemist
Als ik hier teveel post ben ik met uitstelgedrag voor mijn bedrijf bezig.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen hebben levens?Ik heb een stuk minder leven de laatste tijd. Ik scoor goed in de KSC Dagcijfers
Ik weet het niet, het is niet erg tastbaar geloof ik. Mensen hebben er boeken over geschreven, dat wel.quote:
quote:
Ben eerder een poppesnor, zonder jouw DM was het toch maar aggenebbischquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Petje af! Je hebt je het leplazerus gewerkt
Toch maar eens leren lezen danquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is niet erg tastbaar geloof ik. Mensen hebben er boeken over geschreven, dat wel.
[..]
Ik vind jou anders typisch befgajesquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben eerder een poppesnor, zonder jouw DM was het toch maar aggenebbisch
Ja dat welquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj hebt nog steeds de hoop dus
Wazeggie? Zover reikt mijn kennis van de Mokumse taal nietquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind jou anders typisch befgajes
Ach je heet miauw, dan mag hetquote:
Een rechterquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wazeggie? Zover reikt mijn kennis van de Mokumse taal niet
Gajes associeer ik toch met ander soort volkquote:
Het is maar net hoe je het bekijkt hèquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gajes associeer ik toch met ander soort volkMaar hij's fijn
Daarbij dacht ik bij bef aan wat anders![]()
Rooie babypoesquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Dit topic heeft een slapend kitten nodig
[ afbeelding ]
Misschien was hij daar al wakker... oogjes gaan pas over een weekje open.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bargoensquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt hèGajes dat soort types
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |