afgelopen weken genoeg geplanned, doe niksquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Mensen nog plannen voor het weekend ?
Sauna, F1, etentje, the usualquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Mensen nog plannen voor het weekend ?
Heel stilletjesquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:53 schreef Joosie200 het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1YIFoawCwjA
*sneakt stilletjes er tussenuit*
ik hoor niksquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:53 schreef Joosie200 het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1YIFoawCwjA
*sneakt stilletjes er tussenuit*
Owquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ontaarde moeder!
Een vriend van mij was z'n kater een tijdje terug ook kwijt die hadden ze na 4 weken uit het kanaal gevistGelukkig hadden ze hem gechipt anders hadden ze nooit geweten wat er met hun kat was gebeurd.
Daaromquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb even gemist, waarom doet iedereen zijn stem posten?
De vraag die ik niet wilde vragenquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat had jij dan gevraagd? Laat eens horen?
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe kan je zoiets nou vergeten?quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:00 schreef Cat22 het volgende:
Net mijn ouders maar verteld dat mijn vader geen galblaas meer heeft
De goede man kreeg een echo en de huisarts kon het orgaan niet vinden. En zij wisten niet meer dat hij preventief verwijderd is toen een stuk van zijn lever is weggehaald ivm kanker. Waarschijnlijk hadden ze toen iets meer aan hun hoofd.
o jah,zo was het begonnenquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:07 schreef Voxs het volgende:
Omdat mensen woorden verkeerd zeggen en iets met een uil.
Altijdquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah,zo was het begonnen![]()
gewoon de schuld van Molo dus
ah... is alweer te lang geleden voor mijquote:
Tja, uitzaaiing, stress, grote operatie. Stukje meer of minder wordt dan soms vergeten.quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets nou vergeten?![]()
Is ook wel schrikken dan of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |