Ik ben best bescheiden hoorquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een zachter geluid, beetje bescheiden![]()
Maar ook hier keek de kat op
Ja daarom! Tenminste, zo kom je wel over maar je stem is dan wel weer helder en luidquote:
6 weken lang iedereen achter zijn vodden aangezeten,quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het een uitdaging is met het puzzelwerk en het orde brengenErgens vind ik dat best leuk, tenzij het een verplichting is. Oh en de hele tijd mensen achter hun vodden aan zitten
wat is eigenlijk het verschil tussen kater en poes?quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed! Fijn![]()
Ik heb mijn dunne kater op aanraden van DA dus ander vlooien- en wormenspul gegeven en hij ziet er al ietsje beter uit, ietsje, over twee weken nog eens herhalen en als hij dan niet aanzienlijk opknapt gaan we ook weer gezellig langs![]()
Maar hij is wel heel vrolijk en speels en hij eet en drinkt goed echt raar.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:08 schreef crv het volgende:
[..]
6 weken lang iedereen achter zijn vodden aangezeten,
http://vocaroo.com/i/s1jVpCmUojOpquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een zachter geluid, beetje bescheiden![]()
Maar ook hier keek de kat op
kon zelf ook wel eens een succesje gebruikenquote:
Mannetje /vrouwtje.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:08 schreef isax het volgende:
[..]
wat is eigenlijk het verschil tussen kater en poes?
Zegquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:08 schreef isax het volgende:
[..]
wat is eigenlijk het verschil tussen kater en poes?
ok ik stop welquote:
Wormen kun echt veel mee eten ja. Hopelijk gaat dit werken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed! Fijn![]()
Ik heb mijn dunne kater op aanraden van DA dus ander vlooien- en wormenspul gegeven en hij ziet er al ietsje beter uit, ietsje, over twee weken nog eens herhalen en als hij dan niet aanzienlijk opknapt gaan we ook weer gezellig langs![]()
Maar hij is wel heel vrolijk en speels en hij eet en drinkt goed echt raar.
Daarom. Blij voor jequote:Op vrijdag 2 september 2016 17:10 schreef crv het volgende:
[..]
kon zelf ook wel eens een succesje gebruiken
ja dat snap ikquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mannetje /vrouwtje.
Volgens mij is 'kat' onzijdig, maar hoe dat met Cat zit weet ik niet
Hahaha dat hoofd! Ze keek eerst naar mij en toen bleef ze richting de deur starenquote:
Morgen weet je het. Of niet.....quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mannetje /vrouwtje.
Volgens mij is 'kat' onzijdig, maar hoe dat met Cat zit weet ik niet
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat hoofd! Ze keek eerst naar mij en toen bleef ze richting de deur staren
Er bewoog wel een oor, maar volgens mij heeft ze het nu gehad met Vocaroo en Voicespicequote:
Wrom niet?quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was net nog in Weert, maar heb maar niet aangebeld
Je runt gewoon een heel bedrijf johquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wormen kun echt veel mee eten ja. Hopelijk gaat dit werken.
Wel handig dat ik zoveel katten heb:
- natvoer voor de mammapoezz -> lust ze niet. Open verpakking gaat naar de twee gezonde leden van mijn team (want sippe kater mag dat niet)
- nomnomnom speciaal voer voor sippe kater -> mag hij niet meer, gaat naar de mammapoezzz want die mag wel extra vetjes
En dan nog ongewijzigd: vleesch voor de gezonde teamleden, kittenbrokjes voor de mamma en dieetbrokken voor sippe kater.
He verdorie, had ik het nu maar wel gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wrom niet?
Nu heb je mijn huispak gemist.
Oh sorryquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:11 schreef isax het volgende:
[..]
ja dat snap ik
bedoel kwa karakter en gedragingen.
bij honden is bijvoorbeeld een teef over het algemeen meer mens gericht en meer aanhankelijk. ook lopen ze minder ver weg.
dus juist andersomquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Ik vind mijn kater veel aanhankelijker en socialer, die wieven gaan hun eigen weg
Bij ouders is er een kat met hondentrekjes en een hond met kattentrekjes. Ook heel leukquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:17 schreef isax het volgende:
[..]
dus juist andersom
vind katten zo leuk maar ben super allergisch
en ginny vind katten niet leuk want hier zit er een die alle honden pest.
Nou ja niet heel spectaculair, maar wel een suf gezichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij ouders is er een kat met hondentrekjes en een hond met kattentrekjes. Ook heel leuk
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja niet heel spectaculair, maar wel een suf gezicht
Ach, doe ik het voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij is het wel een zachte regel ja. Maar een vriendin van mij heeft een zeer aanhankelijke katin, die ze daarom 'sticker' noemtquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:17 schreef isax het volgende:
[..]
dus juist andersom
vind katten zo leuk maar ben super allergisch
en ginny vind katten niet leuk want hier zit er een die alle honden pest.
Dat zijn idd krengetjes jaquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwtjes katten zijn volgens mij idd meer van het weglopen en hun eigen gangetje gaan ja.
En bij konijnen zijn de vrouwtjes ook niet de leukste.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja niet heel spectaculair, maar wel een suf gezicht
Kijk Billie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Kat loopt mee met wandelen, wel zonder riem. En luistert ook netjes en steekt bijvoorbeeld ook pas de weg over als je zegt dat het mag en doet zijn behoeftes dus vaak ook tijdens het wandelen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:20 schreef isax het volgende:
[..]hoe ziet dat er uit?
mijn iertje die knort als je met der kroelt, doet me altijd denken aan spinnen van katten.
En dan had ik je D. kunnen zienquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:15 schreef D. het volgende:
[..]
He verdorie, had ik het nu maar wel gedaan
Ik heb nog een andere poes die altijd wild wordt als ik het geluid van kittens afspeel op mijn laptopquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kat loopt mee met wandelen, wel zonder riem. En luistert ook netjes en steekt bijvoorbeeld ook pas de weg over als je zegt dat het mag en doet zijn behoeftes dus vaak ook tijdens het wandelen.
Hond had van die trekjes zoals op armleuningen van banken te gaan liggen, weg willen kruipen in stukken waar het donker is. Al is hij wel meer hond geworden in de loop van de jaren.
Zonder winstoogmerkquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je runt gewoon een heel bedrijf joh
Mijn vrouwtjes kat is de baas van het team maar ook degene die uren op schoot kan liggen. De andere twee komen en gaan zoals ze blieven.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwtjes katten zijn volgens mij idd meer van het weglopen en hun eigen gangetje gaan ja.
En bij konijnen zijn de vrouwtjes ook niet de leukste.
ben intussen in Zoetermeer al bij de supermarkt, wat spullen voor zondag scorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |