Duidelijker schrijven dan.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat er allemaal op staat
Lijstje is in mijn hoofd. Wordt tijd voor een mental palace.quote:
bubsquote:
ben te moe om blij te zijn .... Wekenlang overgewerkt op hoog tempo ook nog.quote:
Jeetje wat een circus!quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spann0ndddd![]()
. Leuk hoe je het organiseert
![]()
Vandaag alle uitslagen op een rijtje gezet. Op de bingokaart stonden FIP (doodvonnis), kanker (waarschijnlijk doodvonnis), Crohn in katvorm (chronisch en gedoe) of chronische alvleesklierontsteking. Het is de laatste geworden dus van alle niet-leuk opties wel de 'beste'. Zeker omdat de galblaas gezellig niet meedoet in het ziekzijn, want dat had ook gekund. En mooi dat de 60 euro die die specifieke test kostte goed besteed is.
Antibiotica hadden we al blind geprobeerd maar deed niks (soms helpt dat wel) dus nu moet hij het zelf opknappen met corticosteroïden, pijnstilling, maagbeschermer, vitamineB, eetlustopwekkers en licht verteerbaar voer. Op goede dagen de komende tijd twee injecties, op pechdagen drie stuks en een pil.![]()
Kan lang duren voor het over is en soms houden ze er last van met vertering, voedselopname of anderszins. Maar dat is nu nog niet te zeggen. We bekijken het per week.
Inmiddels krijg ik een zakjes spuiten, naalden en de ampullen mee om alles zelf klaar te maken.
Tl;dr: alvleesklierontsteking, hij is nog sip, krijgt een hoop medicijnen en dieetvoer. En heeft daarvan al twee bakken van weggevroten in twee uur
Rood - oranje - groenquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
ben te moe om blij te zijn .... Wekenlang overgewerkt op hoog tempo ook nog.
Maar het projekt is sinds lange tijd weer groen ipv donkerrood
ik ben op dit projekt last minute als firefighter en testmanager ingesprongenquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rood - oranje - groen
Yaaay projectmanagement
Het klinkt vreselijk, echtquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:54 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben op dit projekt last minute als firefighter en testmanager ingesprongen
Complexe architectuur met oud en nieuwe systemen door elkaar en veel afhankelijk workflows.
Was al meermaals geescaleerd richting ministerniveau
But i did it/een beetje trots is
Ik was al helemaal verdrietig dat je niet reageerdequote:Op vrijdag 2 september 2016 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
Cat ik zie nu pas de octopus op facebook, geen enkele melding van gekregen.![]()
was idd beetje hell on earth, maar doe dit graag. Niemand geloofde er nog inquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het klinkt vreselijk, echt![]()
Maar ik ben blij voor jou en je vakantie![]()
![]()
Ga je nog weg?
Pilletje vrat hij vanmiddag zo op (in een illegaal brokje natvoer) en spuitjes zetten is nog makkelijker.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeetje wat een circus!Maar wel fijn dat het de minste van de kwalen is
![]()
Maar succes met pillen en spuitjes
quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
ben te moe om blij te zijn .... Wekenlang overgewerkt op hoog tempo ook nog.
Maar het projekt is sinds lange tijd weer groen ipv donkerrood
quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het goed is laatste dag chaos op werk en dingen doen die niet bij mijn functie horen.
Ik kan me wel voorstellen dat het een uitdaging is met het puzzelwerk en het orde brengenquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:59 schreef crv het volgende:
[..]
was idd beetje hell on earth, maar doe dit graag. Niemand geloofde er nog in![]()
Nee vriend komt langs en doen wat uitstapjes
Yeah!quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:54 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben op dit projekt last minute als firefighter en testmanager ingesprongen
Complexe architectuur met oud en nieuwe systemen door elkaar en veel afhankelijk workflows.
Was al meermaals geescaleerd richting ministerniveau
But i did it/een beetje trots is
Dat klinkt heel goed! Fijnquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pilletje vrat hij vanmiddag zo op (in een illegaal brokje natvoer) en spuitjes zetten is nog makkelijker.![]()
Nu zit meneer me op de salontafel mediatief aan te staren nadat hij luid miauwend binnen kwam. Pijn? Misselijk? Onwel? Toch maar brokjes voorgezet en daar werden er weer wat van gegeten (terwijl hij er best al veul op had) en voor nu ist blijkbaar goed
quote:
Wat had je verwacht dan?quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Jij zegt het ook weer anders! En die stem, had ik helemaal niet verwacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |