Een zachter geluid, beetje bescheidenquote:
Ik ben best bescheiden hoorquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een zachter geluid, beetje bescheiden![]()
Maar ook hier keek de kat op
Ja daarom! Tenminste, zo kom je wel over maar je stem is dan wel weer helder en luidquote:
6 weken lang iedereen achter zijn vodden aangezeten,quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het een uitdaging is met het puzzelwerk en het orde brengenErgens vind ik dat best leuk, tenzij het een verplichting is. Oh en de hele tijd mensen achter hun vodden aan zitten
wat is eigenlijk het verschil tussen kater en poes?quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed! Fijn![]()
Ik heb mijn dunne kater op aanraden van DA dus ander vlooien- en wormenspul gegeven en hij ziet er al ietsje beter uit, ietsje, over twee weken nog eens herhalen en als hij dan niet aanzienlijk opknapt gaan we ook weer gezellig langs![]()
Maar hij is wel heel vrolijk en speels en hij eet en drinkt goed echt raar.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:08 schreef crv het volgende:
[..]
6 weken lang iedereen achter zijn vodden aangezeten,
http://vocaroo.com/i/s1jVpCmUojOpquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een zachter geluid, beetje bescheiden![]()
Maar ook hier keek de kat op
kon zelf ook wel eens een succesje gebruikenquote:
Mannetje /vrouwtje.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:08 schreef isax het volgende:
[..]
wat is eigenlijk het verschil tussen kater en poes?
Zegquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:08 schreef isax het volgende:
[..]
wat is eigenlijk het verschil tussen kater en poes?
ok ik stop welquote:
Wormen kun echt veel mee eten ja. Hopelijk gaat dit werken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed! Fijn![]()
Ik heb mijn dunne kater op aanraden van DA dus ander vlooien- en wormenspul gegeven en hij ziet er al ietsje beter uit, ietsje, over twee weken nog eens herhalen en als hij dan niet aanzienlijk opknapt gaan we ook weer gezellig langs![]()
Maar hij is wel heel vrolijk en speels en hij eet en drinkt goed echt raar.
Daarom. Blij voor jequote:Op vrijdag 2 september 2016 17:10 schreef crv het volgende:
[..]
kon zelf ook wel eens een succesje gebruiken
ja dat snap ikquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mannetje /vrouwtje.
Volgens mij is 'kat' onzijdig, maar hoe dat met Cat zit weet ik niet
Hahaha dat hoofd! Ze keek eerst naar mij en toen bleef ze richting de deur starenquote:
Morgen weet je het. Of niet.....quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mannetje /vrouwtje.
Volgens mij is 'kat' onzijdig, maar hoe dat met Cat zit weet ik niet
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat hoofd! Ze keek eerst naar mij en toen bleef ze richting de deur staren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |