Maar wat is het?quote:
Easy on the hormonesquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG! *KIRT* OMG MIJN EIERSTOKKEN!!
JIj hebt nog steeds de hoop dusquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach ik heb er misschien een antenne voor doodvallende topics, en dan zwaai ik even.
Maar als het dood is dan elpt dat gewoon toch niet.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
5 toch? En twee uur onbeperkt gemist
Als ik hier teveel post ben ik met uitstelgedrag voor mijn bedrijf bezig.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen hebben levens?Ik heb een stuk minder leven de laatste tijd. Ik scoor goed in de KSC Dagcijfers
Ik weet het niet, het is niet erg tastbaar geloof ik. Mensen hebben er boeken over geschreven, dat wel.quote:
quote:
Ben eerder een poppesnor, zonder jouw DM was het toch maar aggenebbischquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Petje af! Je hebt je het leplazerus gewerkt
Toch maar eens leren lezen danquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is niet erg tastbaar geloof ik. Mensen hebben er boeken over geschreven, dat wel.
[..]
Ik vind jou anders typisch befgajesquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben eerder een poppesnor, zonder jouw DM was het toch maar aggenebbisch
Ja dat welquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj hebt nog steeds de hoop dus
Wazeggie? Zover reikt mijn kennis van de Mokumse taal nietquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind jou anders typisch befgajes
Ach je heet miauw, dan mag hetquote:
Een rechterquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wazeggie? Zover reikt mijn kennis van de Mokumse taal niet
Gajes associeer ik toch met ander soort volkquote:
Het is maar net hoe je het bekijkt hèquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gajes associeer ik toch met ander soort volkMaar hij's fijn
Daarbij dacht ik bij bef aan wat anders![]()
Rooie babypoesquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Dit topic heeft een slapend kitten nodig
[ afbeelding ]
Misschien was hij daar al wakker... oogjes gaan pas over een weekje open.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bargoensquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt hèGajes dat soort types
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |