quote:
Hij ging echt vanaf seconde 1 na aanhouding af, dat het allemaal niet waar was etc.quote:
Pfff, vermoeiend zulke mensenquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij ging echt vanaf seconde 1 na aanhouding af, dat het allemaal niet waar was etc.
En dan ook de camerabeelden niet accepteren
Vaak maak ik het nog wat extra dead hier door hoi te zeggen, maar niet gelukt dus dit keerquote:
Hij werd ook volledig niet uitgelachen hoorquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, vermoeiend zulke mensen![]()
Hup, rijbewijs inleveren!
Fiselefasiequote:Op vrijdag 2 september 2016 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Gelijk toepassen ook. Je had me fiselefasie moeten zien
Waarom doe je dat dan?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Vaak maak ik het nog wat extra dead hier door hoi te zeggen, maar niet gelukt dus dit keer
Vast nietquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij werd ook volledig niet uitgelachen hoor
Laten we het daar niet over hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fiselefasieen toges dan?
![]()
Maar ach ik ben bijgoochem terwijl ik een beschuitlul ben. Maar dat zie je morgen wel moppie uut Mokum
![]()
De natrapquote:
Nee, interessequote:
Aahwwwquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fiselefasieen toges dan?
![]()
Maar ach ik ben bijgoochem terwijl ik een beschuitlul ben. Maar dat zie je morgen wel moppie uut Mokum
![]()
Mensen hebben levens?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, interesse
Snap niet zo goed waarom een sc zo nu en dan ineens doodvalt
Levens? Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen hebben levens?Ik heb een stuk minder leven de laatste tijd. Ik scoor goed in de KSC Dagcijfers
OMG! *KIRT* OMG MIJN EIERSTOKKEN!!quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Dit topic heeft een slapend kitten nodig
[ afbeelding ]
Misschien was hij daar al wakker... oogjes gaan pas over een weekje open.
Ach ik heb er misschien een antenne voor doodvallende topics, en dan zwaai ik even.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, interesse
Snap niet zo goed waarom een sc zo nu en dan ineens doodvalt
Rammelen die nu voor een kittenquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG! *KIRT* OMG MIJN EIERSTOKKEN!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |