Van 8.1 naar 10 kan je wel als een verbetering beschouwen denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Windows 8.1
[..]
I know right!
[..]
Of niet dan
Ben wel blij dat er geen gesplitst startscherm meer isquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww da's niet zo'n groot verschil
Het werkt naar mijn idee wel een stuk soepelerquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van 8.1 naar 10 kan je wel als een verbetering beschouwen denk ik.
Dat was irri kon je omzeilen met Classic Shell, nu niet meer nodig dus, een paar kleine dingetjes is even zoeken maar eenmaal gewend is het beter dan 8.1.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben wel blij dat er geen gesplitst startscherm meer is
Nu alleen nog zorgen dat mams ook windows 10 krijgt; is voor haar ook een stuk makkelijker werkenquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was irri kon je omzeilen met Classic Shell, nu niet meer nodig dus, een paar kleine dingetjes is even zoeken maar eenmaal gewend is het beter dan 8.1.
Hoiquote:
Ben jij een boerin?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
Oh noesss ik ben mijn twee uur onbeperkt spelen helemaal vergeten in Farm Heroes Saga
Ik herken hetquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
Oh noesss ik ben mijn twee uur onbeperkt spelen helemaal vergeten in Farm Heroes Saga
Die PMquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
Heb je pm?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik herken het(
)
En OMGOMGOMG heb ik DE PM?
Que?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik werk hard hoor
en omdat ik een vieze vuile camera zie ben ik nu boos
midden op de snelweg rijden is ook volledig normaal ja![]()
Ik weet van nietsquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik herken het(
)
En OMGOMGOMG heb ik DE PM?
Wegmisbruikersquote:
quote:
Sterkte danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |