quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:28 schreef chufi het volgende:
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=DC208700&j=2F63E
Volgens mij had ze meer moeite met het laatstequote:Op vrijdag 2 september 2016 19:47 schreef Koen66 het volgende:
Lol, 'Molo heeft een lieve stem ipv een bootwerker'
QFT.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:47 schreef Koen66 het volgende:
Lol, 'Molo heeft een lieve stem ipv een bootwerker'
wat had je eerst?quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:48 schreef xBubbles het volgende:
Goed, eens kijken hoe dat Windows 10 me bevalt. Hele middag bezig geweest met installeren
Je eerste post !!!quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:48 schreef xBubbles het volgende:
Goed, eens kijken hoe dat Windows 10 me bevalt. Hele middag bezig geweest met installeren
Duurt even, maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:48 schreef xBubbles het volgende:
Windows 8.1quote:
I know right!quote:
Of niet danquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duurt even, maar dan heb je ook wat.
Van 8.1 naar 10 kan je wel als een verbetering beschouwen denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Windows 8.1
[..]
I know right!
[..]
Of niet dan
Ben wel blij dat er geen gesplitst startscherm meer isquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww da's niet zo'n groot verschil
Het werkt naar mijn idee wel een stuk soepelerquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van 8.1 naar 10 kan je wel als een verbetering beschouwen denk ik.
Dat was irri kon je omzeilen met Classic Shell, nu niet meer nodig dus, een paar kleine dingetjes is even zoeken maar eenmaal gewend is het beter dan 8.1.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben wel blij dat er geen gesplitst startscherm meer is
Nu alleen nog zorgen dat mams ook windows 10 krijgt; is voor haar ook een stuk makkelijker werkenquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was irri kon je omzeilen met Classic Shell, nu niet meer nodig dus, een paar kleine dingetjes is even zoeken maar eenmaal gewend is het beter dan 8.1.
Hoiquote:
Ben jij een boerin?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
Oh noesss ik ben mijn twee uur onbeperkt spelen helemaal vergeten in Farm Heroes Saga
Ik herken hetquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
Oh noesss ik ben mijn twee uur onbeperkt spelen helemaal vergeten in Farm Heroes Saga
Die PMquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
Heb je pm?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik herken het(
)
En OMGOMGOMG heb ik DE PM?
Que?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik werk hard hoor
en omdat ik een vieze vuile camera zie ben ik nu boos
midden op de snelweg rijden is ook volledig normaal ja![]()
Ik weet van nietsquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik herken het(
)
En OMGOMGOMG heb ik DE PM?
Wegmisbruikersquote:
quote:
Sterkte danquote:
quote:
quote:
Hij ging echt vanaf seconde 1 na aanhouding af, dat het allemaal niet waar was etc.quote:
Pfff, vermoeiend zulke mensenquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij ging echt vanaf seconde 1 na aanhouding af, dat het allemaal niet waar was etc.
En dan ook de camerabeelden niet accepteren
Vaak maak ik het nog wat extra dead hier door hoi te zeggen, maar niet gelukt dus dit keerquote:
Hij werd ook volledig niet uitgelachen hoorquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, vermoeiend zulke mensen![]()
Hup, rijbewijs inleveren!
Fiselefasiequote:Op vrijdag 2 september 2016 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Gelijk toepassen ook. Je had me fiselefasie moeten zien
Waarom doe je dat dan?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Vaak maak ik het nog wat extra dead hier door hoi te zeggen, maar niet gelukt dus dit keer
Vast nietquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij werd ook volledig niet uitgelachen hoor
Laten we het daar niet over hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fiselefasieen toges dan?
![]()
Maar ach ik ben bijgoochem terwijl ik een beschuitlul ben. Maar dat zie je morgen wel moppie uut Mokum
![]()
De natrapquote:
Nee, interessequote:
Aahwwwquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fiselefasieen toges dan?
![]()
Maar ach ik ben bijgoochem terwijl ik een beschuitlul ben. Maar dat zie je morgen wel moppie uut Mokum
![]()
Mensen hebben levens?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, interesse
Snap niet zo goed waarom een sc zo nu en dan ineens doodvalt
Levens? Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen hebben levens?Ik heb een stuk minder leven de laatste tijd. Ik scoor goed in de KSC Dagcijfers
OMG! *KIRT* OMG MIJN EIERSTOKKEN!!quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Dit topic heeft een slapend kitten nodig
[ afbeelding ]
Misschien was hij daar al wakker... oogjes gaan pas over een weekje open.
Ach ik heb er misschien een antenne voor doodvallende topics, en dan zwaai ik even.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, interesse
Snap niet zo goed waarom een sc zo nu en dan ineens doodvalt
Rammelen die nu voor een kittenquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG! *KIRT* OMG MIJN EIERSTOKKEN!!
5 toch? En twee uur onbeperkt gemistquote:
Maar wat is het?quote:
Easy on the hormonesquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG! *KIRT* OMG MIJN EIERSTOKKEN!!
JIj hebt nog steeds de hoop dusquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach ik heb er misschien een antenne voor doodvallende topics, en dan zwaai ik even.
Maar als het dood is dan elpt dat gewoon toch niet.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
5 toch? En twee uur onbeperkt gemist
Als ik hier teveel post ben ik met uitstelgedrag voor mijn bedrijf bezig.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen hebben levens?Ik heb een stuk minder leven de laatste tijd. Ik scoor goed in de KSC Dagcijfers
Ik weet het niet, het is niet erg tastbaar geloof ik. Mensen hebben er boeken over geschreven, dat wel.quote:
quote:
Ben eerder een poppesnor, zonder jouw DM was het toch maar aggenebbischquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Petje af! Je hebt je het leplazerus gewerkt
Toch maar eens leren lezen danquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is niet erg tastbaar geloof ik. Mensen hebben er boeken over geschreven, dat wel.
[..]
Ik vind jou anders typisch befgajesquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben eerder een poppesnor, zonder jouw DM was het toch maar aggenebbisch
Ja dat welquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj hebt nog steeds de hoop dus
Wazeggie? Zover reikt mijn kennis van de Mokumse taal nietquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind jou anders typisch befgajes
Ach je heet miauw, dan mag hetquote:
Een rechterquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wazeggie? Zover reikt mijn kennis van de Mokumse taal niet
Gajes associeer ik toch met ander soort volkquote:
Het is maar net hoe je het bekijkt hčquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gajes associeer ik toch met ander soort volkMaar hij's fijn
Daarbij dacht ik bij bef aan wat anders![]()
Rooie babypoesquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Dit topic heeft een slapend kitten nodig
[ afbeelding ]
Misschien was hij daar al wakker... oogjes gaan pas over een weekje open.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bargoensquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt hčGajes dat soort types
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |