SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wie is erbij?
Arch-Indar, Bondage, Cat22, Joosie200, -Miauw -, MarijkeZwolle, Pikachu, Tailfox, Koen66
OVB's:
Essnhills, Pixelbitty, Chufi, De Zwabber
Let op!: Je kunt op ieder moment aanschuiven, dat is geen probleem. Maar zit jij ook graag tijdens het eten, laat me dan uiterlijk vrijdag 2 september om 17.00 uur weten of je erbij bent, dan kan ik jouw aanwezigheid doorgeven aan het restaurant.
ProTip: trek comfortabele schoenen aan. Amsterdamse straten zijn niet per se lief voor stiletto's (maar die zijn wel sexier dan teva's) en de kilometers ga je voelen.
En dan de uberspontane Londen-meet van 28 t/m 31 oktober a.s. Een aantal mensen heeft al tickets geboekt, maar iedereen mag aanschuivenMaar vliegen is handiger
![]()
Wie gaan er mee?
Arch-Indar, Cat22, Joosie200, MarijkeZwolle + vriendin, -Miauw-
En als laatste gaat Gianni61 een kerstmarkt-meet organiseren. Nadere details volgen
🐙
het is nooit te laatquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom er nooit eigenlijk. Zonder crewrechten kon ik er niet eens in. Nooit om gevraagd.
WTFquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:30 schreef isax het volgende:
https://www.facebook.com/iago.lisboa.35/posts/635922369902730
Gek volk.
sukkel!quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Crap! winegums vergeten te vragen!
Telefoonnummer ook niet gevraagd.
leek mij wat te snel gaan.quote:
uhuhquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
Dit is maffer dan een helekopter na doen terwijl je diarree spuit.
gewoon stalken straks dusquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
leek mij wat te snel gaan.
Maar ze rijdt nog achter mij. ze moest ook naar Rotterdam.
dat zal dan wel weer een logisch verhaal zijn van melktekort van de moedertietquote:
Lijstjequote:Op vrijdag 2 september 2016 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom er nooit eigenlijk. Zonder crewrechten kon ik er niet eens in. Nooit om gevraagd.
Blijkbaar omdat moeders besmet kon zijn met syfilis.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:36 schreef Molo het volgende:
[..]
dat zal dan wel weer een logisch verhaal zijn van melktekort van de moedertiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |