SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wie is erbij?
Arch-Indar, Bondage, Cat22, DerRabbit, Joosie200, -Miauw -, MarijkeZwolle, Pikachu, Tailfox
OVB's:
Essnhills, Pixelbitty, Lompehork, Chufi, DeZwabber, Koen66
Let op!: Je kunt op ieder moment aanschuiven, dat is geen probleem. Maar zit jij ook graag tijdens het eten, laat me dan uiterlijk vrijdag 2 september om 17.00 uur weten of je erbij bent, dan kan ik jouw aanwezigheid doorgeven aan het restaurant.
ProTip: trek comfortabele schoenen aan. Amsterdamse straten zijn niet per se lief voor stiletto's en de kilometers ga je voelen.
En dan de uberspontane Londen-meet van 28 t/m 31 oktober a.s. Een aantal mensen heeft al tickets geboekt, maar iedereen mag aanschuivenMaar vliegen is handiger
![]()
Wie gaan er mee?
Arch-Indar, Cat22, Joosie200, MarijkeZwolle + vriendin, -Miauw-"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
O die boeken heb ik ook allemaal verslonden en ik kwam er pas veel later achter dat Astrid ook de schrijfster van Pippi Langkous was, hoe ik dat nu niet heb kunnen weten is me nog steeds een raadsel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die ken ik beiden niet![]()
Ik was fan van Roald Dahl en Astrid Lindgren en 'De Vijf' en 'De Dolle Tweeling'.
En Manage Picadero!
Ja joh, ik was niet serieusquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij vond het leuk, je hoeft geen sorry tegen een andere mening te zeggen hoor, ieder zijn ding toch?
Balfolk vind je hier: www.balfolk.nl
Internationaal volksdansen gewoon googlen op je woonplaats
Ah, weer iets geleerdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Noppes niet op de vrije school gezeten. Maar gek genoeg waren mijn basisschool als mijn 1e middelbare niet zoals vele andere scholen, kwam ik later achter.
Maar ik groeide op in omgeving Zutphen, antroposofie hoofdstad van Nederland. Had wel veel vrije school kinderen altijd in de klas zitten.
Ben je nou dan een meisjequote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik was vroeger ook wel een jongetje natuurlijk
Ik kan mij wel in veel dingen vinden hoor van de antroposofie, maar ga er niet in op. Soms gaan ze iets te ver.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja joh, ik was niet serieus![]()
Ik ga wel serieus eens op die site kijken
[..]
Ah, weer iets geleerdHeb je zelf iets met antroposofie?
Neen nooit meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zou je er niet meer willen wonen?
Ik heb een tijdje achter de Rozengracht gewoond en toen kwam ik erachter dat ik niet in het centrum hoef te wonen. Dat is zelfs mij te druk.
Ojááá de boeken van Lemniscaat! Vond ik ook geweldig. En Guus Kuijer.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:20 schreef drakin het volgende:
[..]
O die boeken heb ik ook allemaal verslonden en ik kwam er pas veel later achter dat Astrid ook de schrijfster van Pippi Langkous was, hoe ik dat nu niet heb kunnen weten is me nog steeds een raadsel.
Verder veel Jan Terlouw, Paul Biegel en Thea Beckman
Ik weet er te weinig vanaf eigenlijk, maar een vriendin van mij is er nu erg mee bezig.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan mij wel in veel dingen vinden hoor van de antroposofie, maar ga er niet in op. Soms gaan ze iets te ver.
ja, vorige week de laatste operatie gehadquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ben je nou dan een meisje
Al post gehad?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
Even nagevraagd. Mijn moeder zei dat ze al een biebpas voor me had voor ik kon lezen, en dat ik kon lezen voor ik naar de basisschool ging dus dat is echt lang geleden.
Ja, die toeristen zijn echt een probleem aan het worden. Ja ja, goed voor de lokale economie en daar moeten we blij mee zijn (D66) maar ze zorgen ook voor veel overlast vind ik. Ik woon in de Indische Buurt en zelfs hier ontkom ik er niet aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:21 schreef isax het volgende:
[..]
Neen nooit meer.
Wat je zegt, te druk.
En die Britten zijn vreselijk want die kotsen en schijten maar wat ze willen. Ik had ook nog eens een illegale taxiplaats, waar de gemeente niets aan deed, voor mijn deur.
Het was er alleen stil tussen 5 en half 6 ofzo
Daarnaast vind ik ook dat huisbazen de huizen vreselijk onderhouden. Ik had overal rotte kozijnen en in de keuken zelfs een kapot raam maar daar vertikte ze wat aan te doen.
Al die dingen bijelkaar vind ik het niet opwegen tegen de leuke dingen.
de bewoners mis ik wel vreselijkwat een boel zotten.
Een of andere zwerver pompte altijd mijn band op want dat hoefde zo'n meisje als ik niet te doen
Die ken ik ook al nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Guus Kuijer had zo'n heel mooi boek over zijn hondje geschreven
Olie heet het
Wauwquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
Even nagevraagd. Mijn moeder zei dat ze al een biebpas voor me had voor ik kon lezen, en dat ik kon lezen voor ik naar de basisschool ging dus dat is echt lang geleden.
Is erg leuk dat balfolkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja joh, ik was niet serieus![]()
Ik ga wel serieus eens op die site kijken
[..]
Ah, weer iets geleerdHeb je zelf iets met antroposofie?
Dus je heet nou niet meer beer maar berinquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, vorige week de laatste operatie gehad
ik zou helemaal gek worden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, die toeristen zijn echt een probleem aan het worden. Ja ja, goed voor de lokale economie en daar moeten we blij mee zijn (D66) maar ze zorgen ook voor veel overlast vind ik. Ik woon in de Indische Buurt en zelfs hier ontkom ik er niet aan.
En ja, Amsterdamse huisbazenSlapend rijk worden die gasten.
Ik kan me wel voorstellen dat je de buurt en de oorspronkelijke bewoners mist. Zeker in dat gedeelte van de stad wonen bijzondere mensen
Ik ga eerst die cursus fotografie maar even doen, daarna Spaans en er was nog iets andersquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Is erg leuk dat balfolk![]()
Soms worden er op kleine en grote fantasyfestivals bij de folkbandjes ook workshops gegeven, maar een dag een workshop volgen en daarna een bal is in balfolk het leukste.
Het is ook voor ieder niveau, nieuw stap je zo mee in een aantal dansen en ervaren dans je vaak variaties of de moeilijkere dansen. Ik doe beide wel.
Begin het te zot voor woorden te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, die toeristen zijn echt een probleem aan het worden. Ja ja, goed voor de lokale economie en daar moeten we blij mee zijn (D66) maar ze zorgen ook voor veel overlast vind ik. Ik woon in de Indische Buurt en zelfs hier ontkom ik er niet aan.
En ja, Amsterdamse huisbazenSlapend rijk worden die gasten.
Ik kan me wel voorstellen dat je de buurt en de oorspronkelijke bewoners mist. Zeker in dat gedeelte van de stad wonen bijzondere mensen
Als je het goed inplanned kun je best veel tegelijk doen hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga eerst die cursus fotografie maar even doen, daarna Spaans en er was nog iets anders![]()
Kon ik mezelf maar klonen
Daar zou ik dan weer gek worden denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou helemaal gek worden waarschijnlijk.
maar ja, ik heb nooit ergens anders gewoond dan in mijn dorp van 3000 man. dus kan er ook moeilijk over oordelen
kan me best voorstellen dat een amsterdammer op dagen als koningsdag gewoon de stad ontvlucht. moet er niet aan denken om dat volk voor mn deur te hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:28 schreef isax het volgende:
[..]
Begin het te zot voor woorden te vinden.
En de gemeente maar meer publiciteit willen![]()
Die van mij werden boos toen ik zei dat de voordeur klemdehad ik maar zelf wat aan moeten doen. Betaalde ze godverdomme 70 euro service kosten per maand.
hmm, misschien kunnen we beide een proefperiode inlassenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer gek worden denk ik
Maar hier is het soms idd om gek van te worden. Het is zelden echt stil.
Mooiste is Koninginnedag.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan me best voorstellen dat een amsterdammer op dagen als koningsdag gewoon de stad ontvlucht. moet er niet aan denken om dat volk voor mn deur te hebben
Ze moeten iets gaan doen aan het verhuren via AirBnb. Sinds dat loopt, komen er veel meer mensen naar de stad. De steeds wisselende samenstellingen in de buurt is slecht voor de sociale cohesie en ook het winkelaanbod lijdt eronder. In het centrum is amper een dierenwinkel te vinden maar echt tig toeristische kaaswinkelsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:28 schreef isax het volgende:
[..]
Begin het te zot voor woorden te vinden.
En de gemeente maar meer publiciteit willen![]()
Die van mij werden boos toen ik zei dat de voordeur klemdehad ik maar zelf wat aan moeten doen. Betaalde ze godverdomme 70 euro service kosten per maand.
komen daar nog steeds buitenlanders op af?quote:
Checkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je het goed inplanned kun je best veel tegelijk doen hoor
Of ADHD/ADD hebben, dat helpt ook
ho ho, airbnb is awesomequote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze moeten iets gaan doen aan het verhuren via AirBnb. Sinds dat loopt, komen er veel meer mensen naar de stad. De steeds wisselende samenstellingen in de buurt is slecht voor de sociale cohesie en ook het winkelaanbod lijdt eronder. In het centrum is amper een dierenwinkel te vinden maar echt tig toeristische kaaswinkels
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komen daar nog steeds buitenlanders op af?
Nou sinds ze de grote feesten verhuisd hebben van het Museumplein naar de randen van de stad is het best leuk in de stad!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan me best voorstellen dat een amsterdammer op dagen als koningsdag gewoon de stad ontvlucht. moet er niet aan denken om dat volk voor mn deur te hebben
Klinkt als een plan!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, misschien kunnen we beide een proefperiode inlassen
nice.quote:
Verklaart waarom die bieppas een constant ding was in mijn jeugd die ik nooit heb zien verschijnen maar er altijd was.quote:
Goedzoquote:
Ja, ik maak er zelf ook graag gebruik van, maar het is een vloek en een zegen.quote:
Hahaha de bieppas was er gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verklaart waarom die bieppas een constant ding was in mijn jeugd die ik nooit heb zien verschijnen maar er altijd was.
En toen mijn moeder later bij de biep ging werken leende ik op mijn pas en dan nog een hoop op haar pas, waar heel veel op kon omdat personeel.
Eensquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze moeten iets gaan doen aan het verhuren via AirBnb. Sinds dat loopt, komen er veel meer mensen naar de stad. De steeds wisselende samenstellingen in de buurt is slecht voor de sociale cohesie en ook het winkelaanbod lijdt eronder. In het centrum is amper een dierenwinkel te vinden maar echt tig toeristische kaaswinkels
Ja maar 3 dagen te laaatquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komen daar nog steeds buitenlanders op af?
ik snap ook oprecht niet waarom je naar amsterdam zou moeten gaan om duitse chocopasta te vretenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:37 schreef isax het volgende:
[..]
Eens![]()
En die nutella komt ook de spuigaten uit.
Hele identiteit van de stad gaat verloren, zonde vind ik het.
Maar dat komt ook door de stijgende huurprijs. Straks kan niemand meer in de stad wonen omdat of het is van de elite of een Chinees.
Omdat je knetterstoned bent.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap ook oprecht niet waarom je naar amsterdam zou moeten gaan om duitse chocopasta te vreten
dan is een muur van de febo toch veel beter?quote:
Nee dan trek je al snel een leeg vak open.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is een muur van de febo toch veel beter?
lege vakken zouden verboden moeten wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:43 schreef isax het volgende:
[..]
Nee dan trek je al snel een leeg vak open.
echt?quote:
Ja, Nutella en ijs (quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:37 schreef isax het volgende:
[..]
Eens![]()
Maar dat komt ook door de stijgende huurprijs. Straks kan niemand meer in de stad wonen omdat of het is van de elite of een Chinees.
Maar Duitsland hadden ze wel een nutellashop. Dacht dat daar op werd bedoelt.quote:
ik weet dat ze in phantasialand al jaren een nutella shop hadden, voordat die dingen hier populair werden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:46 schreef isax het volgende:
[..]
Maar Duitsland hadden ze wel een nutellashop. Dacht dat daar op werd bedoelt.
Die shop ging trouwens falliet geloof ik.
Pff. Toen ik heel klein was las ik Pinkeltje. Heb ook De Vijf gelezen, Toon Tellegen, Jan Terlouw, Roald Dahl natuurlijk, Paul van Loon (die Griezelbus boeken),iets later ook Artemis Fowl, Harry Potter, wat Francine Oomen boeken, Thea Beckman (Kruistocht in Spijkerbroek e.d.)quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha de bieppas was er gewoon
Wat las jij graag vroeger?
Ik woon in een Gangsta buitenwijk hier... Tegenover mij werd die Turkse ome van der balkon geknetterdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beeld van A'dam:
Toeristische hotspot met kaas, wiet, klompen en bierfietsen.
Voor de rest een grote hipster bedoeling met overpriced eten en drinken.
En gangster buitenwijken met allemaal buitenlanders.
wij nederlanders horen gewoon hagelslag te etenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
De versie van de Lidl is ook lekker hoor.
Als je een bonnetje hebt en het is echt een pakket dan wel ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:38 schreef isax het volgende:
[..]
Zal zo even kijken of ik een track N trace heb ofzo.
Godverquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Nutella en ijs () en die achterlijke Henri Willig kaaswinkels dus. Ik ken geen Nederlander die dat merk eet of uberhaupt kent
![]()
Heb je die panden gezien op het Rokin, naast de boekwinkel? Het duurste appartement kost 23 miljoen euro
Mocht niet in envelop proppen van derquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een bonnetje hebt en het is echt een pakket dan wel ja.
PTT komt hier meestal tussen drie en vijf aanbellen.
Beursapen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:51 schreef isax het volgende:
[..]
Godvervraag me altijd af wie die lui zijn die dat geld hebben.
Dat is superzonde ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:37 schreef isax het volgende:
[..]
Eens![]()
Toon Tellegenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pff. Toen ik heel klein was las ik Pinkeltje. Heb ook De Vijf gelezen, Toon Tellegen, Jan Terlouw, Roald Dahl natuurlijk, Paul van Loon (die Griezelbus boeken),iets later ook Artemis Fowl, Harry Potter, wat Francine Oomen boeken, Thea Beckman (Kruistocht in Spijkerbroek e.d.)
Ik heb nog veel meer gelezen maar dan moet ik echt even graven.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beeld van A'dam:
Toeristische hotspot met kaas, wiet, klompen en bierfietsen.
Voor de rest een grote hipster bedoeling met overpriced eten en drinken.
En gangster buitenwijken met allemaal buitenlanders.
Wut?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:58 schreef isax het volgende:
[..]
Klopt. Ken zo'n aap.
kelder van 15 miljoen pond voor speelruimte voor de kinderen
Eén van de dingen waar ik me het meest voor schaam in Amsterdam, 'The floating flower market' . Geen Amsterdammer die er ooit bloembollen koopt maar toeristen kloppen ze daar het geld uit de zakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
Liep afgelopen zondag over die bloemenmarkt daar bij het muntplein. Bloembollen begrijp ik dan nog maar overal van die groei-je-eigen-wiet dingen en klompen om een of andere reden.
Volgens mij zijn we al aardig op wegquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
Ben benieuwd wanneer we hier van die Amerikaanse toestanden hebben dat niemand in de grote steden meer een woning kan betalen omdat rijke Chinezen al het vastgoed opkopen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een bonnetje hebt en het is echt een pakket dan wel ja.
PTT komt hier meestal tussen drie en vijf aanbellen.
Binnen de grachten ja, maar er buiten valt het toch nog wel mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we al aardig op weg
Is een hele hoge pief.quote:
Gebeurd al maar Amsterdam wil wet veranderen ofzo zodat dat niet uit de hand loopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
Ben benieuwd wanneer we hier van die Amerikaanse toestanden hebben dat niemand in de grote steden meer een woning kan betalen omdat rijke Chinezen al het vastgoed opkopen.
ach ja, giethoorn schijnt ook een enorme toeristenattractie te zijn. Ik ken geen mens die er ooit is geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eén van de dingen waar ik me het meest voor schaam in Amsterdam, 'The floating flower market' . Geen Amsterdammer die er ooit bloembollen koopt maar toeristen kloppen ze daar het geld uit de zakkenHet Waterlooplein is één van de andere dingen.
Ze moeten ergens beginnen hèquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Binnen de grachten ja, maar er buiten valt het toch nog wel mee?
Joosie was er pas nogquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, giethoorn schijnt ook een enorme toeristenattractie te zijn. Ik ken geen mens die er ooit is geweest
hordes toeristen komen ook naar valkenburg. hier in de buurt snapt niemand wat er uberhaupt boeiend moet zijn aan dat tokkiedorp..
in vredes naam, waarom?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Joosie was er pas nog
En mijn zusje en een Amerikaanse vriendin.
Ik moet ook nog een keer naar Valkenburg
De grotten toch? Of is dat ergens anders?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:08 schreef gianni61 het volgende:
hordes toeristen komen ook naar valkenburg. hier in de buurt snapt niemand wat er uberhaupt boeiend moet zijn aan dat tokkiedorp..
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ook wel meerdere keren in Giethoorn geweest hoor.
oke, ik ga meequote:
ja, grotten en er staat nog een of andere ruïne..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
De grotten toch? Of is dat ergens anders?
oh ja, klederdracht, vis en cocaïnequote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:13 schreef chufi het volgende:
Volendam ook zo iets... 200 meter langs de haven voor wat mensen die verplicht in en pakkie rondlopen
En frituur en jezelf op de foto zetten in een pakkiequote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, klederdracht, vis en cocaïne
Oh ik zeg 'Valkenburg-kerstmarkt-meet'quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, ik ga mee
[..]
ja, grotten en er staat nog een of andere ruïne..
zo boeiend is het niet.
en dekerstmarkt
al helemaal niet
wat frituren ze?quote:
Dan is het al erger dan ik dacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze moeten ergens beginnen hèEn in het centrum, buiten de grachten, is er al zo'n situatie aan de gang.
Inrichting is een hel lijkt mij. Alles is scheef. Ik zou gek worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan is het al erger dan ik dacht.
Zolang ze maar van Rotterdam afblijven. Ik zou toch graag een paar jaar van mijn leven in zo'n kubuswoning willen wonen.
some people just want to watch the world burnquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik zeg 'Valkenburg-kerstmarkt-meet'
Die zijn gaaf!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan is het al erger dan ik dacht.
Zolang ze maar van Rotterdam afblijven. Ik zou toch graag een paar jaar van mijn leven in zo'n kubuswoning willen wonen.
Ben er eens ingeweest. Valt ontzettend mee. Boekenkasten e.d. kunnen tegen de binnenmuren.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Inrichting is een hel lijkt mij. Alles is scheef. Ik zou gek worden.
Samen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
some people just want to watch the world burn
Maar gordijnen dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben er eens ingeweest. Valt ontzettend mee. Boekenkasten e.d. kunnen tegen de binnenmuren.
in maastricht is ook een frietzaak die schijnbaar overal bekend is. door de "saajs"quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
slappe friet en vis en wat gangbare snakcs
met jou welquote:
Om eerlijk te zijn, ik heb een hekel aan kerstmarktenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met jou wel
maar kerstmarkt aken is leuker
Ach voor toeristen wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:13 schreef gianni61 het volgende:
ja, grotten en er staat nog een of andere ruïne..
zo boeiend is het niet.
en de kerstmarkt al helemaal niet
geen flauw idee.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb een hekel aan kerstmarkten![]()
Wat kopen mensen daar eigenlijk?
ik dacht vroeger ook dat de vloeren scheef zouden lopenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben er eens ingeweest. Valt ontzettend mee. Boekenkasten e.d. kunnen tegen de binnenmuren.
Ok, ik ben verkochtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen flauw idee.
ik ben nooit verder gekomen dan gluhwein en flammkuchen
meet plan. Kerst markt + begrafenis muis.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Kerstmarkten. Ik ga wel gewoon dood.
ook dat hebben ze.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ik ben verkocht![]()
Chocolademelk?
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
meet plan. Kerst markt + begrafenis muis.
Doe dan maar kerstkransjesquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook dat hebben ze.
en kerstmutsen
Geen wodka meer?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog 2 flessen wijn staan
leeg?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog 2 flessen wijn staan
in Aachen hebben ze dan voornamelijk printen (geen idee of je dat kent), maar ook daar zijn vast varianten tussen die je lekker vindtquote:
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in Aachen hebben ze dan voornamelijk printen (geen idee of je dat kent), maar ook daar zijn vast varianten tussen die je lekker vindt
Moiquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:25 schreef isax het volgende:
[..]
Geen wodka meer?
Of was dat iemand anders?
Oh ja, maar ik ben benieuwd naar seizoen 3. No way dat ze dat zomaar laten gaan.quote:
volgens mij weet ik wat je bedoeltquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:27 schreef isax het volgende:
Ik spaar Duitse kerstmeuk
Van dat houte pyramide dingen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht vroeger ook dat de vloeren scheef zouden lopen
Zaterdag denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn glazen bol zegt dat er een glas gevult gaat worden
de winkel op de foto is het hele jaar openquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet aan kerst doe.... Wat een onzin dat gedoe er omheen ook
Heb of had je in Amsterdam ook 1quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de winkel op de foto is het hele jaar open
word pastafaristquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kerst direct afschaffen. Het is helemaal niet gezellig of leuk.
Die is weg gelukkigquote:
Gelukkig idd.. Maaar mag die pepernootwinkel wel van Sylvana?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die is weg gelukkig
We hebben nu wel een pepernoten- en ook een pindakaaswinkel.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig idd.. Maaar mag die pepernootwinkel wel van Sylvana?
Ik was 9 en begon al aan de 12+ afdeling qua boeken. Ik verslond ze en was na school er altijd wel te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pff. Toen ik heel klein was las ik Pinkeltje. Heb ook De Vijf gelezen, Toon Tellegen, Jan Terlouw, Roald Dahl natuurlijk, Paul van Loon (die Griezelbus boeken),iets later ook Artemis Fowl, Harry Potter, wat Francine Oomen boeken, Thea Beckman (Kruistocht in Spijkerbroek e.d.)
Ik heb nog veel meer gelezen maar dan moet ik echt even graven.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik ben benieuwd naar seizoen 3. No way dat ze dat zomaar laten gaan.
Die exile was wel mooi trouwens.
Zwab date nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mes. Steek. Pijn. Geen date tussen Zwabber en Isax
Wel een goed moment om op reis te gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kerst direct afschaffen. Het is helemaal niet gezellig of leuk.
Heeft die ook een schroevendraaier?quote:
Haha. Arme Matt, met de boor tussen zijn benen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:41 schreef isax het volgende:
[..]
Heeft die ook een schroevendraaier?
Wilde er bij zeggen dat als je er een gat inmaakt je hem op je kerstboom kan zetten
Veels te dure vluchtenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel een goed moment om op reis te gaan.
Achjoh die moet zich niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Arme Matt, met de boor tussen zijn benen.
wat kun je er mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
Hij heeft een schroevendraaier trouwens.
[ afbeelding ]
Tof dat die los zitquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
Hij heeft een schroevendraaier trouwens.
[ afbeelding ]
De uitdrukking is: geen ruk. Graag gedaan.quote:
geen hol of geen ene reetquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De uitdrukking is: geen ruk. Graag gedaan.
In de serie doet de sonic screwdriver van alles, maar kan niets met hout.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De uitdrukking is: geen ruk. Graag gedaan.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:51 schreef isax het volgende:
Had stiekem gehoop op een dalek trouwens
Owh. Ik ken de serie niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de serie doet de sonic screwdriver van alles, maar kan niets met hout.
Dat was de grap.
Die link had ik nog niet gelegd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de serie doet de sonic screwdriver van alles, maar kan niets met hout.
Dat was de grap.
Dalek zou ook wel tof zijn ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:51 schreef isax het volgende:
Had stiekem gehoop op een dalek trouwens
Kan heel erg meevallen. In Noorwegen is het blijkbaar laagseizoenquote:
Dat helpt ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tijdig boeken of niet te ver gaan
Had naar meerdere gekeken en deze was zoiets van meh kan niet verkeerd gaan. Sommige blinden had je wel pech kunnen hebben. Zoals river terwijl de rest doctors warenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dalek zou ook wel tof zijn ja.
Maar dat is het "risico" met blinde figuurtjes. Koop je er vijf om het risico te spreiden, heb je op magische wijze altijd twee dubbele oid.
Dit is wel m'n eerste niet-dalek Doctor Who figuurtje though.Nu nog een Tardis. Maar op de een of andere manier als je een tardis wilt zijn ze zelden gewoon een Tardis. Moet meteen een koektrommel of een spaarpot zijn of half transparant omdat hij "verdwijnt".
Ik maak zelf wel een Tardis denk ik.
Baksteen is deze week alweer van mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die skipt het en begint meteen met FokkenIs baksteen al veilig thuis?
Heb je geen vrienden die je willen uitnodigen anders?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss heb ik het tegen die tijd wel goedgemaakt met mijn moeder en zit ik de hele kerst te gourmetten in allerlei verschillende samenstellingen.
Tja nee dat zit er voor mij ook niet in helaasquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan heel erg meevallen. In Noorwegen is het blijkbaar laagseizoen
Maar niet voor binnenlandse reizen...
[..]
Dat helpt ook.
Of gewoon hele sloten met frequent flyer miles hebben, dan is het plots heel goedkoop. Maarja, het kost vrij veel om die te krijgen (en die rekening krijgt mijn baas meestal).
Die zitten of in buitenland of zijn de hele tijd druk met familie.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:05 schreef isax het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden die je willen uitnodigen anders?
Komt meestal wel goed. Kerstgedachten enzo.
Ik zat op het doosje te kijken en de andere figuurtjes waren ook wel leuk ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:01 schreef isax het volgende:
[..]
Had naar meerdere gekeken en deze was zoiets van meh kan niet verkeerd gaan. Sommige blinden had je wel pech kunnen hebben. Zoals river terwijl de rest doctors waren
Zoveel dingen te maken.quote:Waarom maak je zelf niet een tardis?dat zou cool zijn.
Gatver.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die zitten of in buitenland of zijn de hele tijd druk met familie.
Ik heb nog stiefpaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:07 schreef isax het volgende:
[..]
Gatver.
Hoop dat het goed komt op een of andere manier dan.
Ik skip het daten en ga meteen weer langs start naar de status vrijgezel. Je zou bijna denken dat er niets gebeurt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die skipt het en begint meteen met FokkenIs baksteen al veilig thuis?
Ik wil misschien zoiets voor in de tuin/voordeur makenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zat op het doosje te kijken en de andere figuurtjes waren ook wel leuk ja.
[..]
Zoveel dingen te maken.
Ik wil er wel een maken. Misschien eens kijken of er iemand screen-accurate maten heeft.
Binnenkort vliegt er een baksteen door je ruit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik skip het daten en ga meteen weer langs start naar de status vrijgezel. Je zou bijna denken dat er niets gebeurt.
Ook als je het in jam, smoothie of anders klaarmaakt? Het allergisch reactiestofje zit hem meestal alleen in de verse variant.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:28 schreef isax het volgende:
[..]
Lievelings fruit maar fucking allergisch voor
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik heb m'n allereerste schooldag weer overleefd
Weer eens wat anders dan een rendier.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef isax het volgende:
[..]
Ik wil misschien zoiets voor in de tuin/voordeur maken
[ afbeelding ]
Vind het zo snoezig
* Fogel gaat op zoek naar een stiefmoeder voor zijn kinderenquote:
niet het kind er zohard mee betrekkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Binnenkort vliegt er een baksteen door je ruit.
Yep, kan gewoon niets met framboos.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook als je het in jam, smoothie of anders klaarmaakt? Het allergisch reactiestofje zit hem meestal alleen in de verse variant.
das misschien wat overdreven.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel gaat op zoek naar een stiefmoeder voor zijn kinderen
Ik gooi Baksteen niet door het raamquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
niet het kind er zohard mee betrekken
Dus ook geen andere bessensoorten, geen appels, geen kiwi's.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:14 schreef isax het volgende:
[..]
Yep, kan gewoon niets met framboos.
Heb ook allergieën met fruit dat dat wel kan maar frambozen is gewoon een hel.
Keer frambozen cheesecake gekocht en dat was hels vooral omdat ik de dag erna nog een stuk pakte
Het zal er vast een keer van komen.quote:
Alle steenvruchten, appels, peren, kiwi, ananas en geloof dat ik nog wat mis.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus ook geen andere bessensoorten, geen appels, geen kiwi's.
Ook geen banaan of citrusvruchten? Die hebben dat allergischmakende stofje niet.
Je bent niet de eerste die ik tegenkom die dit heeft, ik ken nog een Fokker, maar die is er vanaf zodra het warmgemaakt is.
Ruilen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Ik heb weer (chillen in de zon tijdens) een intro dag overleefd
Awquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het zal er vast een keer van komen.
Stap 1 in het vinden van een stiefmoeder: alleenstaande ouder zijn. Check.
Liever niet, al kan ik morgen middag wel wat assistentie gebruikenquote:
Eindelijk gerechtigheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:18 schreef D. het volgende:
Heb 'm heb 'm heb 'm
Kom net thuis, en Erdogan heeft mijn autootje laten gaan
Wel pech, want de smaak ken je natuurlijk wel van al dat fruit en dat is zo lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
Alle steenvruchten, appels, peren, kiwi, ananas en geloof dat ik nog wat mis.
Banaan kan ik gewoon eten inderdaad.
Komt door kruisallergieënmaar framboos is het ergste. Verhitte werkt bij de meeste bij mij maar framboos en kiwi zijn altijd een no go.
Lekker, bespotenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel pech, want de smaak ken je natuurlijk wel van al dat fruit en dat is zo lekker![]()
Maar fruit is ook vreselijk bespoten, dus dat bespaart je ook weer.
Drakin, ik kwam een heul oude dummy tegen met wat gekrabbel over runen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel pech, want de smaak ken je natuurlijk wel van al dat fruit en dat is zo lekker![]()
Ben zo blij met mijn tuintje, kiwi, bramen, framboos, gele framboos, pruim, mispel, zwarte bes, jostibes, witte bes, en nog een ik weet niet hoe die heet bes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Whehe, in de aanbieding ook. 3 stuks van rond de 10 jaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:22 schreef isax het volgende:
[..]
Aw
Wat heb je in de aanbieding voor grut? als ze leuk zijn gaan die eierstokken vast klapperen tegen de tijd dat jij er voor open staat
Toen ik een tiener was wilde ik trouwens altijd een stiefpapa omdat de mijne het vader zijn niet heeft uitgevonden
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben zo blij met mijn tuintje, kiwi, bramen, framboos, gele framboos, pruim, mispel, zwarte bes, jostibes, witte bes, en nog een ik weet niet hoe die heet bes.
Toegegeven, de smaak vind ik vaak veel beter, maar ik maak me niet erg druk om gif. Ik ben goddank geen mier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ik maar een mier
With the stars as her umbrella
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben zo blij met mijn tuintje, kiwi, bramen, framboos, gele framboos, pruim, mispel, zwarte bes, jostibes, witte bes, en nog een ik weet niet hoe die heet bes.
Kruis-, aal-?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Nee man, een tweede legbatterij voor Fogelquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, in de aanbieding ook. 3 stuks van rond de 10 jaar.
Ik kijk uit naar de puberjaren... *NOT*
En dat geklapper, nee dank je, 3 is genoeg. Als ze al eigen kinderen heeft zie ik daar alleen maar voordelen in.
Tuuteletuutquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toegegeven, de smaak vind ik vaak veel beter, maar ik maak me niet erg druk om gif. Ik ben goddank geen mier.
Was ik maar een mier
18 maar? Welke runenreeks is dit?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Drakin, ik kwam een heul oude dummy tegen met wat gekrabbel over runen.
Hier: http://imgur.com/a/ffHNq
Was in mijn 'magische fase 'En in de 'laat ik eens leesbare blokletters schrijven', dus hoop dat dát gelukt is.
Ik ga gewoon een knoop laten leggenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee man, een tweede legbatterij voor Fogel
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:32 schreef drakin het volgende:
[..]
18 maar? Welke runenreeks is dit?
De Denen hadden in de Vikingtijd zelfs maar 16, en ik ken geen reeks met 18 stuks.
Zelf heb ik het liefst gewoon het oude Futhark met 24 tekens en daarnaast de 4 Friese Runen.
Snap ik als je er al 3 hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, in de aanbieding ook. 3 stuks van rond de 10 jaar.
Ik kijk uit naar de puberjaren... *NOT*
En dat geklapper, nee dank je, 3 is genoeg. Als ze al eigen kinderen heeft zie ik daar alleen maar voordelen in.
Achjaaaa is het minst grote probleem van mijn allergieën.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
de witte bes is al aalbes, maar dan wit.quote:
ow wacht de Armanen Futharkh van Guido von List, ontworpen in 1902, ook wel de esoterische reeks genoemd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:32 schreef drakin het volgende:
[..]
18 maar? Welke runenreeks is dit?
De Denen hadden in de Vikingtijd zelfs maar 16, en ik ken geen reeks met 18 stuks.
Zelf heb ik het liefst gewoon het oude Futhark met 24 tekens en daarnaast de 4 Friese Runen.
Meer de maanden in het jaar dat je de buitenlucht niet in kan ademen gok ik zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:35 schreef isax het volgende:
[..]
Achjaaaa is het minst grote probleem van mijn allergieën.
Is het geen ouwe bes?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:35 schreef drakin het volgende:
[..]
de witte bes is al aalbes, maar dan wit.
Ik heb 2 onbekende, en ik heb zeker weten geen kruisbes.
Beide zijn kruisingen, dus ook geen japanse wijnbes(die wil ik nog wel)
1 heet jostibes, maar welke van de 2 dat is weet ik niet.
De een lijkt op een klein framboosje de ander op een kleine donkere kruisbes maar zoeter en heeft een minder dikke huid
De jostabes is donker. De ander ben ik aan het googlen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:35 schreef drakin het volgende:
[..]
de witte bes is al aalbes, maar dan wit.
Ik heb 2 onbekende, en ik heb zeker weten geen kruisbes.
Beide zijn kruisingen, dus ook geen japanse wijnbes(die wil ik nog wel)
1 heet jostibes, maar welke van de 2 dat is weet ik niet.
De een lijkt op een klein framboosje de ander op een kleine donkere kruisbes maar zoeter en heeft een minder dikke huid
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een knoop laten leggen
En daarna steeds "verbaasd zijn" dat het niet lukt en veel vaker proberen
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik verdenk iemand die ik ken daarvan
Juffrouw ooievaar was irritanter, die zeurde alleen maar, Truus de mier wist tenminste het aanrecht nog te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet juffrouw mier, die vond ik altijd zo irritant.
Ze poetste ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet juffrouw mier, die vond ik altijd zo irritant.
Nee nee, doe mij maar Isadora Paradijsvogel. Kleurrijk karakter.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juffrouw ooievaar was irritanter, die zeurde alleen maar, Truus de mier wist tenminste het aanrecht nog te vinden.
Die zat toch meestal in de kroeg, of niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee nee, doe mij maar Isadora Paradijsvogel. Kleurrijk karakter.
Woefdramquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee nee, doe mij maar Isadora Paradijsvogel. Kleurrijk karakter.
Met een dikke laag make-up jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zat toch meestal in de kroeg, of niet?
Runen uit 1902 zijn geen echte runen, dat is net zoiets als de zelfbedachte reeks uit het oera linda boek. Ziet er leuk uit, maar voegt weinig toe.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow wacht de Armanen Futharkh van Guido von List, ontworpen in 1902, ook wel de esoterische reeks genoemd.
Die kwam er pas later bij, meer na 'mijn tijd'.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
Isadora Paradijsvogel is een personage uit De Fabeltjeskrant. Haar eigenlijke naam is Doortje Spreeuw.
Ze had zelfs een artiestennaam
op het eind verschenen er ook 'buitenlanders'quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kwam er pas later bij, meer na 'mijn tijd'.
Ja, dat is vast ontworpen nav opleving in romantiek etc in die tijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Runen uit 1902 zijn geen echte runen, dat is net zoiets als de zelfbedachte reeks uit het oera linda boek. Ziet er leuk uit, maar voegt weinig toe.
Ik zie nu dat er meer foto's staan, de 2e foto is het Futhark, het oudst bekende Noord Europese alfabet genaamd Futhark
Jij snapt het.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meer de maanden in het jaar dat je de buitenlucht niet in kan ademen gok ik zo.
Zeg wat eet jij vanavond?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, dat is vast ontworpen nav opleving in romantiek etc in die tijd.
Sjaak de Rat en Wim de Kakkerlakquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op het eind verschenen er ook 'buitenlanders'
Is allemaal in het kader van 'verrijking'.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op het eind verschenen er ook 'buitenlanders'
Vastquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die laatste was een Rotterdammer?
Iets dat mijn hersenen laat werken, want romantiek, tssk. Eerder art nouveau of expressionisme.quote:
Ik ken de helft nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
De omschrijving van de personages is fantastisch![]()
https://nl.wikipedia.org/(...)it_de_Fabeltjeskrant
Nou, dat is wel een goede aanvulling jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 98
Zaza Zebra kreeg iets met Mijndert het Paard.... Hoe ruimdenkendquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is allemaal in het kader van 'verrijking'.
Zaza met Truus was ruimdenkender geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zaza Zebra kreeg iets met Mijndert het Paard.... Hoe ruimdenkend
Mijn exquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zaza Zebra kreeg iets met Mijndert het Paard.... Hoe ruimdenkend
Nee die zit al binnenquote:
Lesbo relatie tussen een paard en een mier... Interessantquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Zaza met Truus was ruimdenkender geweest
Ik focus me daarom ook alleen op de eerste en de Friese, geen al te veel modern gedoe want dan snap ik het niet meer. Deze zijn al lastig genoeg om te lezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, dat is vast ontworpen nav opleving in romantiek etc in die tijd.
Oh nee, ik leefde me even teveel in in Isadora Paradijsvogel.quote:
Als je niet weet wat je ermee moet, heeft nog niemand er iets aanquote:
En kwam altijd hinnikend klaar.quote:
miquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En kwam altijd hinnikend klaar.
Leuk voor de buren.![]()
Dus nu downloaden?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het klinkt wel erg leuk. Net een soap.
Daarom een ex?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je ermee moet, heeft nog niemand er iets aan
Een idee! Het zal me niet verbazen als ik het nu wél leuk vind. Net als The Muppet Show.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |