Ik skip het daten en ga meteen weer langs start naar de status vrijgezel. Je zou bijna denken dat er niets gebeurt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die skipt het en begint meteen met FokkenIs baksteen al veilig thuis?
Ik wil misschien zoiets voor in de tuin/voordeur makenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zat op het doosje te kijken en de andere figuurtjes waren ook wel leuk ja.
[..]
Zoveel dingen te maken.
Ik wil er wel een maken. Misschien eens kijken of er iemand screen-accurate maten heeft.
Binnenkort vliegt er een baksteen door je ruit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik skip het daten en ga meteen weer langs start naar de status vrijgezel. Je zou bijna denken dat er niets gebeurt.
Ook als je het in jam, smoothie of anders klaarmaakt? Het allergisch reactiestofje zit hem meestal alleen in de verse variant.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:28 schreef isax het volgende:
[..]
Lievelings fruit maar fucking allergisch voor
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik heb m'n allereerste schooldag weer overleefd
Weer eens wat anders dan een rendier.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef isax het volgende:
[..]
Ik wil misschien zoiets voor in de tuin/voordeur maken
[ afbeelding ]
Vind het zo snoezig
* Fogel gaat op zoek naar een stiefmoeder voor zijn kinderenquote:
niet het kind er zohard mee betrekkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Binnenkort vliegt er een baksteen door je ruit.
Yep, kan gewoon niets met framboos.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook als je het in jam, smoothie of anders klaarmaakt? Het allergisch reactiestofje zit hem meestal alleen in de verse variant.
das misschien wat overdreven.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel gaat op zoek naar een stiefmoeder voor zijn kinderen
Ik gooi Baksteen niet door het raamquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
niet het kind er zohard mee betrekken
Dus ook geen andere bessensoorten, geen appels, geen kiwi's.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:14 schreef isax het volgende:
[..]
Yep, kan gewoon niets met framboos.
Heb ook allergieën met fruit dat dat wel kan maar frambozen is gewoon een hel.
Keer frambozen cheesecake gekocht en dat was hels vooral omdat ik de dag erna nog een stuk pakte
Het zal er vast een keer van komen.quote:
Alle steenvruchten, appels, peren, kiwi, ananas en geloof dat ik nog wat mis.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus ook geen andere bessensoorten, geen appels, geen kiwi's.
Ook geen banaan of citrusvruchten? Die hebben dat allergischmakende stofje niet.
Je bent niet de eerste die ik tegenkom die dit heeft, ik ken nog een Fokker, maar die is er vanaf zodra het warmgemaakt is.
Ruilen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Ik heb weer (chillen in de zon tijdens) een intro dag overleefd
Awquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het zal er vast een keer van komen.
Stap 1 in het vinden van een stiefmoeder: alleenstaande ouder zijn. Check.
Liever niet, al kan ik morgen middag wel wat assistentie gebruikenquote:
Eindelijk gerechtigheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:18 schreef D. het volgende:
Heb 'm heb 'm heb 'm
Kom net thuis, en Erdogan heeft mijn autootje laten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |