Ik skip het daten en ga meteen weer langs start naar de status vrijgezel. Je zou bijna denken dat er niets gebeurt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die skipt het en begint meteen met FokkenIs baksteen al veilig thuis?
Ik wil misschien zoiets voor in de tuin/voordeur makenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zat op het doosje te kijken en de andere figuurtjes waren ook wel leuk ja.
[..]
Zoveel dingen te maken.
Ik wil er wel een maken. Misschien eens kijken of er iemand screen-accurate maten heeft.
Binnenkort vliegt er een baksteen door je ruit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik skip het daten en ga meteen weer langs start naar de status vrijgezel. Je zou bijna denken dat er niets gebeurt.
Ook als je het in jam, smoothie of anders klaarmaakt? Het allergisch reactiestofje zit hem meestal alleen in de verse variant.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:28 schreef isax het volgende:
[..]
Lievelings fruit maar fucking allergisch voor
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik heb m'n allereerste schooldag weer overleefd
Weer eens wat anders dan een rendier.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef isax het volgende:
[..]
Ik wil misschien zoiets voor in de tuin/voordeur maken
[ afbeelding ]
Vind het zo snoezig
* Fogel gaat op zoek naar een stiefmoeder voor zijn kinderenquote:
niet het kind er zohard mee betrekkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Binnenkort vliegt er een baksteen door je ruit.
Yep, kan gewoon niets met framboos.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook als je het in jam, smoothie of anders klaarmaakt? Het allergisch reactiestofje zit hem meestal alleen in de verse variant.
das misschien wat overdreven.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel gaat op zoek naar een stiefmoeder voor zijn kinderen
Ik gooi Baksteen niet door het raamquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
niet het kind er zohard mee betrekken
Dus ook geen andere bessensoorten, geen appels, geen kiwi's.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:14 schreef isax het volgende:
[..]
Yep, kan gewoon niets met framboos.
Heb ook allergieën met fruit dat dat wel kan maar frambozen is gewoon een hel.
Keer frambozen cheesecake gekocht en dat was hels vooral omdat ik de dag erna nog een stuk pakte
Het zal er vast een keer van komen.quote:
Alle steenvruchten, appels, peren, kiwi, ananas en geloof dat ik nog wat mis.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus ook geen andere bessensoorten, geen appels, geen kiwi's.
Ook geen banaan of citrusvruchten? Die hebben dat allergischmakende stofje niet.
Je bent niet de eerste die ik tegenkom die dit heeft, ik ken nog een Fokker, maar die is er vanaf zodra het warmgemaakt is.
Ruilen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Ik heb weer (chillen in de zon tijdens) een intro dag overleefd
Awquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het zal er vast een keer van komen.
Stap 1 in het vinden van een stiefmoeder: alleenstaande ouder zijn. Check.
Liever niet, al kan ik morgen middag wel wat assistentie gebruikenquote:
Eindelijk gerechtigheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:18 schreef D. het volgende:
Heb 'm heb 'm heb 'm
Kom net thuis, en Erdogan heeft mijn autootje laten gaan
Wel pech, want de smaak ken je natuurlijk wel van al dat fruit en dat is zo lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
Alle steenvruchten, appels, peren, kiwi, ananas en geloof dat ik nog wat mis.
Banaan kan ik gewoon eten inderdaad.
Komt door kruisallergieënmaar framboos is het ergste. Verhitte werkt bij de meeste bij mij maar framboos en kiwi zijn altijd een no go.
Lekker, bespotenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel pech, want de smaak ken je natuurlijk wel van al dat fruit en dat is zo lekker![]()
Maar fruit is ook vreselijk bespoten, dus dat bespaart je ook weer.
Drakin, ik kwam een heul oude dummy tegen met wat gekrabbel over runen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel pech, want de smaak ken je natuurlijk wel van al dat fruit en dat is zo lekker![]()
Ben zo blij met mijn tuintje, kiwi, bramen, framboos, gele framboos, pruim, mispel, zwarte bes, jostibes, witte bes, en nog een ik weet niet hoe die heet bes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Whehe, in de aanbieding ook. 3 stuks van rond de 10 jaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:22 schreef isax het volgende:
[..]
Aw
Wat heb je in de aanbieding voor grut? als ze leuk zijn gaan die eierstokken vast klapperen tegen de tijd dat jij er voor open staat
Toen ik een tiener was wilde ik trouwens altijd een stiefpapa omdat de mijne het vader zijn niet heeft uitgevonden
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben zo blij met mijn tuintje, kiwi, bramen, framboos, gele framboos, pruim, mispel, zwarte bes, jostibes, witte bes, en nog een ik weet niet hoe die heet bes.
Toegegeven, de smaak vind ik vaak veel beter, maar ik maak me niet erg druk om gif. Ik ben goddank geen mier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ik maar een mier
With the stars as her umbrella
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben zo blij met mijn tuintje, kiwi, bramen, framboos, gele framboos, pruim, mispel, zwarte bes, jostibes, witte bes, en nog een ik weet niet hoe die heet bes.
Kruis-, aal-?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Nee man, een tweede legbatterij voor Fogelquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, in de aanbieding ook. 3 stuks van rond de 10 jaar.
Ik kijk uit naar de puberjaren... *NOT*
En dat geklapper, nee dank je, 3 is genoeg. Als ze al eigen kinderen heeft zie ik daar alleen maar voordelen in.
Tuuteletuutquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toegegeven, de smaak vind ik vaak veel beter, maar ik maak me niet erg druk om gif. Ik ben goddank geen mier.
Was ik maar een mier
18 maar? Welke runenreeks is dit?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Drakin, ik kwam een heul oude dummy tegen met wat gekrabbel over runen.
Hier: http://imgur.com/a/ffHNq
Was in mijn 'magische fase 'En in de 'laat ik eens leesbare blokletters schrijven', dus hoop dat dát gelukt is.
Ik ga gewoon een knoop laten leggenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee man, een tweede legbatterij voor Fogel
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:32 schreef drakin het volgende:
[..]
18 maar? Welke runenreeks is dit?
De Denen hadden in de Vikingtijd zelfs maar 16, en ik ken geen reeks met 18 stuks.
Zelf heb ik het liefst gewoon het oude Futhark met 24 tekens en daarnaast de 4 Friese Runen.
Snap ik als je er al 3 hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, in de aanbieding ook. 3 stuks van rond de 10 jaar.
Ik kijk uit naar de puberjaren... *NOT*
En dat geklapper, nee dank je, 3 is genoeg. Als ze al eigen kinderen heeft zie ik daar alleen maar voordelen in.
Achjaaaa is het minst grote probleem van mijn allergieën.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
de witte bes is al aalbes, maar dan wit.quote:
ow wacht de Armanen Futharkh van Guido von List, ontworpen in 1902, ook wel de esoterische reeks genoemd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:32 schreef drakin het volgende:
[..]
18 maar? Welke runenreeks is dit?
De Denen hadden in de Vikingtijd zelfs maar 16, en ik ken geen reeks met 18 stuks.
Zelf heb ik het liefst gewoon het oude Futhark met 24 tekens en daarnaast de 4 Friese Runen.
Meer de maanden in het jaar dat je de buitenlucht niet in kan ademen gok ik zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:35 schreef isax het volgende:
[..]
Achjaaaa is het minst grote probleem van mijn allergieën.
Is het geen ouwe bes?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:35 schreef drakin het volgende:
[..]
de witte bes is al aalbes, maar dan wit.
Ik heb 2 onbekende, en ik heb zeker weten geen kruisbes.
Beide zijn kruisingen, dus ook geen japanse wijnbes(die wil ik nog wel)
1 heet jostibes, maar welke van de 2 dat is weet ik niet.
De een lijkt op een klein framboosje de ander op een kleine donkere kruisbes maar zoeter en heeft een minder dikke huid
De jostabes is donker. De ander ben ik aan het googlen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:35 schreef drakin het volgende:
[..]
de witte bes is al aalbes, maar dan wit.
Ik heb 2 onbekende, en ik heb zeker weten geen kruisbes.
Beide zijn kruisingen, dus ook geen japanse wijnbes(die wil ik nog wel)
1 heet jostibes, maar welke van de 2 dat is weet ik niet.
De een lijkt op een klein framboosje de ander op een kleine donkere kruisbes maar zoeter en heeft een minder dikke huid
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een knoop laten leggen
En daarna steeds "verbaasd zijn" dat het niet lukt en veel vaker proberen
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik verdenk iemand die ik ken daarvan
Juffrouw ooievaar was irritanter, die zeurde alleen maar, Truus de mier wist tenminste het aanrecht nog te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet juffrouw mier, die vond ik altijd zo irritant.
Ze poetste ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet juffrouw mier, die vond ik altijd zo irritant.
Nee nee, doe mij maar Isadora Paradijsvogel. Kleurrijk karakter.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juffrouw ooievaar was irritanter, die zeurde alleen maar, Truus de mier wist tenminste het aanrecht nog te vinden.
Die zat toch meestal in de kroeg, of niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee nee, doe mij maar Isadora Paradijsvogel. Kleurrijk karakter.
Woefdramquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee nee, doe mij maar Isadora Paradijsvogel. Kleurrijk karakter.
Met een dikke laag make-up jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zat toch meestal in de kroeg, of niet?
Runen uit 1902 zijn geen echte runen, dat is net zoiets als de zelfbedachte reeks uit het oera linda boek. Ziet er leuk uit, maar voegt weinig toe.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow wacht de Armanen Futharkh van Guido von List, ontworpen in 1902, ook wel de esoterische reeks genoemd.
Die kwam er pas later bij, meer na 'mijn tijd'.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
Isadora Paradijsvogel is een personage uit De Fabeltjeskrant. Haar eigenlijke naam is Doortje Spreeuw.
Ze had zelfs een artiestennaam
op het eind verschenen er ook 'buitenlanders'quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kwam er pas later bij, meer na 'mijn tijd'.
Ja, dat is vast ontworpen nav opleving in romantiek etc in die tijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Runen uit 1902 zijn geen echte runen, dat is net zoiets als de zelfbedachte reeks uit het oera linda boek. Ziet er leuk uit, maar voegt weinig toe.
Ik zie nu dat er meer foto's staan, de 2e foto is het Futhark, het oudst bekende Noord Europese alfabet genaamd Futhark
Jij snapt het.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meer de maanden in het jaar dat je de buitenlucht niet in kan ademen gok ik zo.
Zeg wat eet jij vanavond?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, dat is vast ontworpen nav opleving in romantiek etc in die tijd.
Sjaak de Rat en Wim de Kakkerlakquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op het eind verschenen er ook 'buitenlanders'
Is allemaal in het kader van 'verrijking'.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op het eind verschenen er ook 'buitenlanders'
Vastquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die laatste was een Rotterdammer?
Iets dat mijn hersenen laat werken, want romantiek, tssk. Eerder art nouveau of expressionisme.quote:
Ik ken de helft nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
De omschrijving van de personages is fantastisch![]()
https://nl.wikipedia.org/(...)it_de_Fabeltjeskrant
Nou, dat is wel een goede aanvulling jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 98
Zaza Zebra kreeg iets met Mijndert het Paard.... Hoe ruimdenkendquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is allemaal in het kader van 'verrijking'.
Zaza met Truus was ruimdenkender geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zaza Zebra kreeg iets met Mijndert het Paard.... Hoe ruimdenkend
Mijn exquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zaza Zebra kreeg iets met Mijndert het Paard.... Hoe ruimdenkend
Nee die zit al binnenquote:
Lesbo relatie tussen een paard en een mier... Interessantquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Zaza met Truus was ruimdenkender geweest
Ik focus me daarom ook alleen op de eerste en de Friese, geen al te veel modern gedoe want dan snap ik het niet meer. Deze zijn al lastig genoeg om te lezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, dat is vast ontworpen nav opleving in romantiek etc in die tijd.
Oh nee, ik leefde me even teveel in in Isadora Paradijsvogel.quote:
Als je niet weet wat je ermee moet, heeft nog niemand er iets aanquote:
En kwam altijd hinnikend klaar.quote:
miquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En kwam altijd hinnikend klaar.
Leuk voor de buren.![]()
Dus nu downloaden?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het klinkt wel erg leuk. Net een soap.
Daarom een ex?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je ermee moet, heeft nog niemand er iets aan
Een idee! Het zal me niet verbazen als ik het nu wél leuk vind. Net als The Muppet Show.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |