quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een knoop laten leggen
En daarna steeds "verbaasd zijn" dat het niet lukt en veel vaker proberen
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik verdenk iemand die ik ken daarvan
Juffrouw ooievaar was irritanter, die zeurde alleen maar, Truus de mier wist tenminste het aanrecht nog te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet juffrouw mier, die vond ik altijd zo irritant.
Ze poetste ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet juffrouw mier, die vond ik altijd zo irritant.
Nee nee, doe mij maar Isadora Paradijsvogel. Kleurrijk karakter.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juffrouw ooievaar was irritanter, die zeurde alleen maar, Truus de mier wist tenminste het aanrecht nog te vinden.
Die zat toch meestal in de kroeg, of niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee nee, doe mij maar Isadora Paradijsvogel. Kleurrijk karakter.
Woefdramquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee nee, doe mij maar Isadora Paradijsvogel. Kleurrijk karakter.
Met een dikke laag make-up jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zat toch meestal in de kroeg, of niet?
Runen uit 1902 zijn geen echte runen, dat is net zoiets als de zelfbedachte reeks uit het oera linda boek. Ziet er leuk uit, maar voegt weinig toe.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow wacht de Armanen Futharkh van Guido von List, ontworpen in 1902, ook wel de esoterische reeks genoemd.
Die kwam er pas later bij, meer na 'mijn tijd'.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
Isadora Paradijsvogel is een personage uit De Fabeltjeskrant. Haar eigenlijke naam is Doortje Spreeuw.
Ze had zelfs een artiestennaam
op het eind verschenen er ook 'buitenlanders'quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kwam er pas later bij, meer na 'mijn tijd'.
Ja, dat is vast ontworpen nav opleving in romantiek etc in die tijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Runen uit 1902 zijn geen echte runen, dat is net zoiets als de zelfbedachte reeks uit het oera linda boek. Ziet er leuk uit, maar voegt weinig toe.
Ik zie nu dat er meer foto's staan, de 2e foto is het Futhark, het oudst bekende Noord Europese alfabet genaamd Futhark
Jij snapt het.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meer de maanden in het jaar dat je de buitenlucht niet in kan ademen gok ik zo.
Zeg wat eet jij vanavond?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, dat is vast ontworpen nav opleving in romantiek etc in die tijd.
Sjaak de Rat en Wim de Kakkerlakquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op het eind verschenen er ook 'buitenlanders'
Is allemaal in het kader van 'verrijking'.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op het eind verschenen er ook 'buitenlanders'
Vastquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die laatste was een Rotterdammer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |