Iets dat mijn hersenen laat werken, want romantiek, tssk. Eerder art nouveau of expressionisme.quote:
Ik ken de helft nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
De omschrijving van de personages is fantastisch![]()
https://nl.wikipedia.org/(...)it_de_Fabeltjeskrant
Nou, dat is wel een goede aanvulling jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 98
Zaza Zebra kreeg iets met Mijndert het Paard.... Hoe ruimdenkendquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is allemaal in het kader van 'verrijking'.
Zaza met Truus was ruimdenkender geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zaza Zebra kreeg iets met Mijndert het Paard.... Hoe ruimdenkend
Mijn exquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zaza Zebra kreeg iets met Mijndert het Paard.... Hoe ruimdenkend
Nee die zit al binnenquote:
Lesbo relatie tussen een paard en een mier... Interessantquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Zaza met Truus was ruimdenkender geweest
Ik focus me daarom ook alleen op de eerste en de Friese, geen al te veel modern gedoe want dan snap ik het niet meer. Deze zijn al lastig genoeg om te lezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, dat is vast ontworpen nav opleving in romantiek etc in die tijd.
Oh nee, ik leefde me even teveel in in Isadora Paradijsvogel.quote:
Als je niet weet wat je ermee moet, heeft nog niemand er iets aanquote:
En kwam altijd hinnikend klaar.quote:
miquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En kwam altijd hinnikend klaar.
Leuk voor de buren.![]()
Dus nu downloaden?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het klinkt wel erg leuk. Net een soap.
Daarom een ex?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je ermee moet, heeft nog niemand er iets aan
Een idee! Het zal me niet verbazen als ik het nu wél leuk vind. Net als The Muppet Show.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |