Samen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
some people just want to watch the world burn
Maar gordijnen dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben er eens ingeweest. Valt ontzettend mee. Boekenkasten e.d. kunnen tegen de binnenmuren.
in maastricht is ook een frietzaak die schijnbaar overal bekend is. door de "saajs"quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
slappe friet en vis en wat gangbare snakcs
met jou welquote:
Om eerlijk te zijn, ik heb een hekel aan kerstmarktenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met jou wel
maar kerstmarkt aken is leuker
Ach voor toeristen wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:13 schreef gianni61 het volgende:
ja, grotten en er staat nog een of andere ruïne..
zo boeiend is het niet.
en de kerstmarkt al helemaal niet
geen flauw idee.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb een hekel aan kerstmarkten![]()
Wat kopen mensen daar eigenlijk?
ik dacht vroeger ook dat de vloeren scheef zouden lopenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben er eens ingeweest. Valt ontzettend mee. Boekenkasten e.d. kunnen tegen de binnenmuren.
Ok, ik ben verkochtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen flauw idee.
ik ben nooit verder gekomen dan gluhwein en flammkuchen
meet plan. Kerst markt + begrafenis muis.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Kerstmarkten. Ik ga wel gewoon dood.
ook dat hebben ze.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ik ben verkocht![]()
Chocolademelk?
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
meet plan. Kerst markt + begrafenis muis.
Doe dan maar kerstkransjesquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook dat hebben ze.
en kerstmutsen
Geen wodka meer?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog 2 flessen wijn staan
leeg?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog 2 flessen wijn staan
in Aachen hebben ze dan voornamelijk printen (geen idee of je dat kent), maar ook daar zijn vast varianten tussen die je lekker vindtquote:
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in Aachen hebben ze dan voornamelijk printen (geen idee of je dat kent), maar ook daar zijn vast varianten tussen die je lekker vindt
Moiquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:25 schreef isax het volgende:
[..]
Geen wodka meer?
Of was dat iemand anders?
Oh ja, maar ik ben benieuwd naar seizoen 3. No way dat ze dat zomaar laten gaan.quote:
volgens mij weet ik wat je bedoeltquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:27 schreef isax het volgende:
Ik spaar Duitse kerstmeuk
Van dat houte pyramide dingen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht vroeger ook dat de vloeren scheef zouden lopen
Zaterdag denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn glazen bol zegt dat er een glas gevult gaat worden
de winkel op de foto is het hele jaar openquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet aan kerst doe.... Wat een onzin dat gedoe er omheen ook
Heb of had je in Amsterdam ook 1quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de winkel op de foto is het hele jaar open
word pastafaristquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kerst direct afschaffen. Het is helemaal niet gezellig of leuk.
Die is weg gelukkigquote:
Gelukkig idd.. Maaar mag die pepernootwinkel wel van Sylvana?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die is weg gelukkig
We hebben nu wel een pepernoten- en ook een pindakaaswinkel.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig idd.. Maaar mag die pepernootwinkel wel van Sylvana?
Ik was 9 en begon al aan de 12+ afdeling qua boeken. Ik verslond ze en was na school er altijd wel te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pff. Toen ik heel klein was las ik Pinkeltje. Heb ook De Vijf gelezen, Toon Tellegen, Jan Terlouw, Roald Dahl natuurlijk, Paul van Loon (die Griezelbus boeken),iets later ook Artemis Fowl, Harry Potter, wat Francine Oomen boeken, Thea Beckman (Kruistocht in Spijkerbroek e.d.)
Ik heb nog veel meer gelezen maar dan moet ik echt even graven.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik ben benieuwd naar seizoen 3. No way dat ze dat zomaar laten gaan.
Die exile was wel mooi trouwens.
Zwab date nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mes. Steek. Pijn. Geen date tussen Zwabber en Isax
Wel een goed moment om op reis te gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kerst direct afschaffen. Het is helemaal niet gezellig of leuk.
Heeft die ook een schroevendraaier?quote:
Haha. Arme Matt, met de boor tussen zijn benen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:41 schreef isax het volgende:
[..]
Heeft die ook een schroevendraaier?
Wilde er bij zeggen dat als je er een gat inmaakt je hem op je kerstboom kan zetten
Veels te dure vluchtenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel een goed moment om op reis te gaan.
Achjoh die moet zich niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Arme Matt, met de boor tussen zijn benen.
wat kun je er mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
Hij heeft een schroevendraaier trouwens.
[ afbeelding ]
Tof dat die los zitquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
Hij heeft een schroevendraaier trouwens.
[ afbeelding ]
De uitdrukking is: geen ruk. Graag gedaan.quote:
geen hol of geen ene reetquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De uitdrukking is: geen ruk. Graag gedaan.
In de serie doet de sonic screwdriver van alles, maar kan niets met hout.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De uitdrukking is: geen ruk. Graag gedaan.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:51 schreef isax het volgende:
Had stiekem gehoop op een dalek trouwens
Owh. Ik ken de serie niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de serie doet de sonic screwdriver van alles, maar kan niets met hout.
Dat was de grap.
Die link had ik nog niet gelegd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de serie doet de sonic screwdriver van alles, maar kan niets met hout.
Dat was de grap.
Dalek zou ook wel tof zijn ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:51 schreef isax het volgende:
Had stiekem gehoop op een dalek trouwens
Kan heel erg meevallen. In Noorwegen is het blijkbaar laagseizoenquote:
Dat helpt ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tijdig boeken of niet te ver gaan
Had naar meerdere gekeken en deze was zoiets van meh kan niet verkeerd gaan. Sommige blinden had je wel pech kunnen hebben. Zoals river terwijl de rest doctors warenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dalek zou ook wel tof zijn ja.
Maar dat is het "risico" met blinde figuurtjes. Koop je er vijf om het risico te spreiden, heb je op magische wijze altijd twee dubbele oid.
Dit is wel m'n eerste niet-dalek Doctor Who figuurtje though.Nu nog een Tardis. Maar op de een of andere manier als je een tardis wilt zijn ze zelden gewoon een Tardis. Moet meteen een koektrommel of een spaarpot zijn of half transparant omdat hij "verdwijnt".
Ik maak zelf wel een Tardis denk ik.
Baksteen is deze week alweer van mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die skipt het en begint meteen met FokkenIs baksteen al veilig thuis?
Heb je geen vrienden die je willen uitnodigen anders?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss heb ik het tegen die tijd wel goedgemaakt met mijn moeder en zit ik de hele kerst te gourmetten in allerlei verschillende samenstellingen.
Tja nee dat zit er voor mij ook niet in helaasquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan heel erg meevallen. In Noorwegen is het blijkbaar laagseizoen
Maar niet voor binnenlandse reizen...
[..]
Dat helpt ook.
Of gewoon hele sloten met frequent flyer miles hebben, dan is het plots heel goedkoop. Maarja, het kost vrij veel om die te krijgen (en die rekening krijgt mijn baas meestal).
Die zitten of in buitenland of zijn de hele tijd druk met familie.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:05 schreef isax het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden die je willen uitnodigen anders?
Komt meestal wel goed. Kerstgedachten enzo.
Ik zat op het doosje te kijken en de andere figuurtjes waren ook wel leuk ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:01 schreef isax het volgende:
[..]
Had naar meerdere gekeken en deze was zoiets van meh kan niet verkeerd gaan. Sommige blinden had je wel pech kunnen hebben. Zoals river terwijl de rest doctors waren
Zoveel dingen te maken.quote:Waarom maak je zelf niet een tardis?dat zou cool zijn.
Gatver.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die zitten of in buitenland of zijn de hele tijd druk met familie.
Ik heb nog stiefpaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:07 schreef isax het volgende:
[..]
Gatver.
Hoop dat het goed komt op een of andere manier dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |