Is een hele hoge pief.quote:
Gebeurd al maar Amsterdam wil wet veranderen ofzo zodat dat niet uit de hand loopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
Ben benieuwd wanneer we hier van die Amerikaanse toestanden hebben dat niemand in de grote steden meer een woning kan betalen omdat rijke Chinezen al het vastgoed opkopen.
ach ja, giethoorn schijnt ook een enorme toeristenattractie te zijn. Ik ken geen mens die er ooit is geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eén van de dingen waar ik me het meest voor schaam in Amsterdam, 'The floating flower market' . Geen Amsterdammer die er ooit bloembollen koopt maar toeristen kloppen ze daar het geld uit de zakkenHet Waterlooplein is één van de andere dingen.
Ze moeten ergens beginnen hèquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Binnen de grachten ja, maar er buiten valt het toch nog wel mee?
Joosie was er pas nogquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, giethoorn schijnt ook een enorme toeristenattractie te zijn. Ik ken geen mens die er ooit is geweest
hordes toeristen komen ook naar valkenburg. hier in de buurt snapt niemand wat er uberhaupt boeiend moet zijn aan dat tokkiedorp..
in vredes naam, waarom?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Joosie was er pas nog
En mijn zusje en een Amerikaanse vriendin.
Ik moet ook nog een keer naar Valkenburg
De grotten toch? Of is dat ergens anders?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:08 schreef gianni61 het volgende:
hordes toeristen komen ook naar valkenburg. hier in de buurt snapt niemand wat er uberhaupt boeiend moet zijn aan dat tokkiedorp..
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ook wel meerdere keren in Giethoorn geweest hoor.
oke, ik ga meequote:
ja, grotten en er staat nog een of andere ruïne..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
De grotten toch? Of is dat ergens anders?
oh ja, klederdracht, vis en cocaïnequote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:13 schreef chufi het volgende:
Volendam ook zo iets... 200 meter langs de haven voor wat mensen die verplicht in en pakkie rondlopen
En frituur en jezelf op de foto zetten in een pakkiequote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, klederdracht, vis en cocaïne
Oh ik zeg 'Valkenburg-kerstmarkt-meet'quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, ik ga mee
[..]
ja, grotten en er staat nog een of andere ruïne..
zo boeiend is het niet.
en dekerstmarkt
al helemaal niet
wat frituren ze?quote:
Dan is het al erger dan ik dacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze moeten ergens beginnen hèEn in het centrum, buiten de grachten, is er al zo'n situatie aan de gang.
Inrichting is een hel lijkt mij. Alles is scheef. Ik zou gek worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan is het al erger dan ik dacht.
Zolang ze maar van Rotterdam afblijven. Ik zou toch graag een paar jaar van mijn leven in zo'n kubuswoning willen wonen.
some people just want to watch the world burnquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik zeg 'Valkenburg-kerstmarkt-meet'
Die zijn gaaf!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan is het al erger dan ik dacht.
Zolang ze maar van Rotterdam afblijven. Ik zou toch graag een paar jaar van mijn leven in zo'n kubuswoning willen wonen.
Ben er eens ingeweest. Valt ontzettend mee. Boekenkasten e.d. kunnen tegen de binnenmuren.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Inrichting is een hel lijkt mij. Alles is scheef. Ik zou gek worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |