Ja, Nutella en ijs (quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:37 schreef isax het volgende:
[..]
Eens![]()
En die nutella komt ook de spuigaten uit.
Hele identiteit van de stad gaat verloren, zonde vind ik het.
Maar dat komt ook door de stijgende huurprijs. Straks kan niemand meer in de stad wonen omdat of het is van de elite of een Chinees.
Maar Duitsland hadden ze wel een nutellashop. Dacht dat daar op werd bedoelt.quote:
ik weet dat ze in phantasialand al jaren een nutella shop hadden, voordat die dingen hier populair werden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:46 schreef isax het volgende:
[..]
Maar Duitsland hadden ze wel een nutellashop. Dacht dat daar op werd bedoelt.
Die shop ging trouwens falliet geloof ik.
Pff. Toen ik heel klein was las ik Pinkeltje. Heb ook De Vijf gelezen, Toon Tellegen, Jan Terlouw, Roald Dahl natuurlijk, Paul van Loon (die Griezelbus boeken),iets later ook Artemis Fowl, Harry Potter, wat Francine Oomen boeken, Thea Beckman (Kruistocht in Spijkerbroek e.d.)quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha de bieppas was er gewoon
Wat las jij graag vroeger?
Ik woon in een Gangsta buitenwijk hier... Tegenover mij werd die Turkse ome van der balkon geknetterdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beeld van A'dam:
Toeristische hotspot met kaas, wiet, klompen en bierfietsen.
Voor de rest een grote hipster bedoeling met overpriced eten en drinken.
En gangster buitenwijken met allemaal buitenlanders.
wij nederlanders horen gewoon hagelslag te etenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
De versie van de Lidl is ook lekker hoor.
Als je een bonnetje hebt en het is echt een pakket dan wel ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:38 schreef isax het volgende:
[..]
Zal zo even kijken of ik een track N trace heb ofzo.
Godverquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Nutella en ijs () en die achterlijke Henri Willig kaaswinkels dus. Ik ken geen Nederlander die dat merk eet of uberhaupt kent
![]()
Heb je die panden gezien op het Rokin, naast de boekwinkel? Het duurste appartement kost 23 miljoen euro
Mocht niet in envelop proppen van derquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een bonnetje hebt en het is echt een pakket dan wel ja.
PTT komt hier meestal tussen drie en vijf aanbellen.
Beursapen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:51 schreef isax het volgende:
[..]
Godvervraag me altijd af wie die lui zijn die dat geld hebben.
Dat is superzonde ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:37 schreef isax het volgende:
[..]
Eens![]()
En die nutella komt ook de spuigaten uit.
Hele identiteit van de stad gaat verloren, zonde vind ik het.
Maar dat komt ook door de stijgende huurprijs. Straks kan niemand meer in de stad wonen omdat of het is van de elite of een Chinees.
Toon Tellegenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pff. Toen ik heel klein was las ik Pinkeltje. Heb ook De Vijf gelezen, Toon Tellegen, Jan Terlouw, Roald Dahl natuurlijk, Paul van Loon (die Griezelbus boeken),iets later ook Artemis Fowl, Harry Potter, wat Francine Oomen boeken, Thea Beckman (Kruistocht in Spijkerbroek e.d.)
Ik heb nog veel meer gelezen maar dan moet ik echt even graven.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beeld van A'dam:
Toeristische hotspot met kaas, wiet, klompen en bierfietsen.
Voor de rest een grote hipster bedoeling met overpriced eten en drinken.
En gangster buitenwijken met allemaal buitenlanders.
Wut?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:58 schreef isax het volgende:
[..]
Klopt. Ken zo'n aap.
kelder van 15 miljoen pond voor speelruimte voor de kinderen
Eén van de dingen waar ik me het meest voor schaam in Amsterdam, 'The floating flower market' . Geen Amsterdammer die er ooit bloembollen koopt maar toeristen kloppen ze daar het geld uit de zakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
Liep afgelopen zondag over die bloemenmarkt daar bij het muntplein. Bloembollen begrijp ik dan nog maar overal van die groei-je-eigen-wiet dingen en klompen om een of andere reden.
Volgens mij zijn we al aardig op wegquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
Ben benieuwd wanneer we hier van die Amerikaanse toestanden hebben dat niemand in de grote steden meer een woning kan betalen omdat rijke Chinezen al het vastgoed opkopen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een bonnetje hebt en het is echt een pakket dan wel ja.
PTT komt hier meestal tussen drie en vijf aanbellen.
Binnen de grachten ja, maar er buiten valt het toch nog wel mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we al aardig op weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |