Gelukkig idd.. Maaar mag die pepernootwinkel wel van Sylvana?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die is weg gelukkig
We hebben nu wel een pepernoten- en ook een pindakaaswinkel.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig idd.. Maaar mag die pepernootwinkel wel van Sylvana?
Ik was 9 en begon al aan de 12+ afdeling qua boeken. Ik verslond ze en was na school er altijd wel te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pff. Toen ik heel klein was las ik Pinkeltje. Heb ook De Vijf gelezen, Toon Tellegen, Jan Terlouw, Roald Dahl natuurlijk, Paul van Loon (die Griezelbus boeken),iets later ook Artemis Fowl, Harry Potter, wat Francine Oomen boeken, Thea Beckman (Kruistocht in Spijkerbroek e.d.)
Ik heb nog veel meer gelezen maar dan moet ik echt even graven.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik ben benieuwd naar seizoen 3. No way dat ze dat zomaar laten gaan.
Die exile was wel mooi trouwens.
Zwab date nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mes. Steek. Pijn. Geen date tussen Zwabber en Isax
Wel een goed moment om op reis te gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kerst direct afschaffen. Het is helemaal niet gezellig of leuk.
Heeft die ook een schroevendraaier?quote:
Haha. Arme Matt, met de boor tussen zijn benen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:41 schreef isax het volgende:
[..]
Heeft die ook een schroevendraaier?
Wilde er bij zeggen dat als je er een gat inmaakt je hem op je kerstboom kan zetten
Veels te dure vluchtenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel een goed moment om op reis te gaan.
Achjoh die moet zich niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Arme Matt, met de boor tussen zijn benen.
wat kun je er mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
Hij heeft een schroevendraaier trouwens.
[ afbeelding ]
Tof dat die los zitquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
Hij heeft een schroevendraaier trouwens.
[ afbeelding ]
De uitdrukking is: geen ruk. Graag gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |