Daar wonen is sowieso bijzonder. Alleen eens en nooit meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik daar nog nooit meegemaakt, maar de setting lijkt me heel bijzonder ja
Wat, ik doe mensen denken aan oude kaas?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moest bij de omschrijving van miauw eigenlijk alleen aan de reclame van old amsterdam denken
Oh nou sorry hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:05 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat volksdansen hebben we ook eens gedaan inclusief uitvoering![]()
Ik vond het vreselijk.
Paar jaar op internationaal volksdansen gezeten en aan balfolk gedaan inclusief organisatie hiervan. Maar dat is ook 100 keer leuker dan lagere school klompendanspasjes
beetje wel, laten we eerst een keer uitgaan alvorens we gaan trouwenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alternatievelingen zeker ja
[..]![]()
Too soon?![]()
ik hou van oude kaasquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat, ik doe mensen denken aan oude kaas?
Zou je er niet meer willen wonen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:08 schreef isax het volgende:
[..]
Daar wonen is sowieso bijzonder. Alleen eens en nooit meer.
Oh, ik gooi wel terug hoor, dat is een kleine moeite.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij was de eerste die ik raakte met trefbalMijn favoriet
Wat was vroeger je lievelingsboek?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat moment dat je alle leuke boeken uit de kast had gelezen, maar dat het nog geen tijd was dat de boeken geruild werden.
Mijn leven op school
Toen mocht ik eindelijk een biebpasen mijn leven was weer goed.
Ik weet niet waar ik last van heb de laatste tijdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje wel, laten we eerst een keer uitgaan alvorens we gaan trouwen
[..]
ik hou van oude kaas
eigenlijk elke kaas..
Aha! Een kind van de vrije school!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach ik sta stijf van de vrije school invloeden
zo hebben we allemaal wat.
alles van arendsoogquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat was vroeger je lievelingsboek?
hormonen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik last van heb de laatste tijd
Ik las alles van Floortje Bellefleur.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat was vroeger je lievelingsboek?
Jij vond het leuk, je hoeft geen sorry tegen een andere mening te zeggen hoor, ieder zijn ding toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nou sorry hoor![]()
Misschien moet ik me maar eens opgeven dan...
Vanaf de kant telt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, ik gooi wel terug hoor, dat is een kleine moeite.
Arendsoog, hmm we zijn echt héél verschillend jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles van arendsoog
[..]
hormonen?
Ook niet als het een blauwe plek oplevert?quote:
Noppes niet op de vrije school gezeten. Maar gek genoeg waren mijn basisschool als mijn 1e middelbare niet zoals vele andere scholen, kwam ik later achter.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aha! Een kind van de vrije school!
ja, ik was vroeger ook wel een jongetje natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Arendsoog, hmm we zijn echt héél verschillend ja
Hormonen, geen idee
Die ken ik beiden nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las alles van Floortje Bellefleur.
Maar mijn lievelingsboek of wat mij het meeste is bijgebleven is Jutta en die heb ik sinds een paar maanden ook hier weer in de kast staan
Owja Mathildaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die ken ik beiden niet![]()
Ik was fan van Roald Dahl en Astrid Lindgren en 'De Vijf' en 'De Dolle Tweeling'.
En Manage Picadero!
Ja jij was af in de eerste vijf secondenquote:
Ik kan me gewoon niet herinneren wanneer ik mijn biebpas kreeg. Zal groep drie of groep vier geweest zijn. Even vragen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat moment dat je alle leuke boeken uit de kast had gelezen, maar dat het nog geen tijd was dat de boeken geruild werden.
Mijn leven op school
Toen mocht ik eindelijk een biebpasen mijn leven was weer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |