SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wie is erbij?
Arch-Indar, Bondage, Cat22, DerRabbit, Joosie200, -Miauw -, MarijkeZwolle, Pikachu, Tailfox
OVB's:
Essnhills, Pixelbitty, Lompehork, Chufi, DeZwabber, Koen66
Let op!: Je kunt op ieder moment aanschuiven, dat is geen probleem. Maar zit jij ook graag tijdens het eten, laat me dan uiterlijk vrijdag 2 september om 17.00 uur weten of je erbij bent, dan kan ik jouw aanwezigheid doorgeven aan het restaurant.
ProTip: trek comfortabele schoenen aan. Amsterdamse straten zijn niet per se lief voor stiletto's en de kilometers ga je voelen.
En dan de uberspontane Londen-meet van 28 t/m 31 oktober a.s. Een aantal mensen heeft al tickets geboekt, maar iedereen mag aanschuivenMaar vliegen is handiger
![]()
Wie gaan er mee?
Arch-Indar, Cat22, Joosie200, MarijkeZwolle + vriendin, -Miauw-...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Vandoor'zequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:11 schreef Molo het volgende:
Bonnnnny, bonnnny, bonnnnny kom je buuuuiiten spelennnnn?![]()
Ik ga er maar eens vandoor
dat krijg ik niet op in mn eentjequote:
Van die grote warme, natte, lekke ballen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zonder ballen in je buik is het leven saai.
dit klinkt wel een beetje smerig, vosjequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van die grote warme, natte, lekke ballen?
Vooral dat lekke.... Zeg dan lekkende of lekkere...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit klinkt wel een beetje smerig, vosje
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van die grote warme, natte, lekke ballen?
Eigenaardig. Eigenaardig maar niet vies toch, hequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit klinkt wel een beetje smerig, vosje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ik heb een stukkie teruggelezen,lullig van je werk.... rare manier ookquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok laatste voor ik weg ga
[ afbeelding ]
Dat 're' komt er niet meer verstaanbaar uit omdat de kwijl hem langs zijn smoel loopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vooral dat lekke.... Zeg dan lekkende of lekkere...
Volgens mij is dit een verzuilingsdingetjequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat 're' komt er niet meer verstaanbaar uit omdat de kwijl hem langs zijn smoel loopt.
te lui om te klikkenquote:
Zonde, dit hoort bij je algemene opvoedingquote:
Zouden er dan nog mensen bestaan die dat gemist hebben dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een verzuilingsdingetje
Blijkbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zouden er dan nog mensen bestaan die dat gemist hebben dan?
ik ken het filmpje wel hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zonde, dit hoort bij je algemene opvoeding
Dan ben je toch toch goed opgevoed.quote:
All is well in the worldquote:
ik betwijfel of mn ouders het kennenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ben je toch toch goed opgevoed.
nou..quote:
Welke richting doe je nu?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:46 schreef xBubbles het volgende:
Straks maar eens op naar school; bijeenkomst van 13.00-16.30
Ik heb heel persoonlijke begeleiding nodig. Wanneer kom je langs?quote:
heb je nou nog steeds vakantie?quote:
Nee, ik lag even opgerold in een archiefkast.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je nou nog steeds vakantie?
ah, even lekker stereotypen bevestigenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik lag even opgerold in een archiefkast.
Specifieke Doelgroepen; varieert van jongeren met psychische of autisme-spectrum stoornissen, tot verslaafdenzorg, asielzoekers, justitiële inrichtingen etcquote:
Ah, in minimaal 1 van die categorieen valt Fogel wel ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Specifieke Doelgroepen; varieert van jongeren met psychische of autisme-spectrum stoornissen, tot verslaafdenzorg, asielzoekers, justitiële inrichtingen etc
Die stereotypen zijn inderdaad heel stereotypequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, even lekker stereotypen bevestigen
I see.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Specifieke Doelgroepen; varieert van jongeren met psychische of autisme-spectrum stoornissen, tot verslaafdenzorg, asielzoekers, justitiële inrichtingen etc
gefeliciteerd..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand deed een hardback versie van Pride & Prejudice weg. Ik niet snappen, ik gekocht
Hoeveel heb je er nu al?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand deed een hardback versie van Pride & Prejudice weg. Ik niet snappen, ik gekocht
Maar je hebt ruimtegebrekquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en de zwarte met het witte hint. Staat op to read lijstje dus toegestaan.
Ik kan nog steeds lopen op mijn kamer, dus ik voorzie geen ruimtegebrek.quote:
beginnend hoarder gespotquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds lopen op mijn kamer, dus ik voorzie geen ruimtegebrek.
En er ín ook?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds lopen op mijn kamer, dus ik voorzie geen ruimtegebrek.
Check!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb gisteren juist weer een zooitje boeken weggedonderd. Heerlijk wat ruimt dat op.
Ik ben nu heel rigoreus van alles aan het wegmikken. Het is verslavendquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik laatst ook, vandaar dat ik weer een beetje ruimte heb.
mijn vader brengt ze altijd naar de kringloopwinkel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb gisteren juist weer een zooitje boeken weggedonderd. Heerlijk wat ruimt dat op.
hmm, nee, volgens mij nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je die foto's weleens gezien? Dat is niet meer beginnend hoor.
Had je het boek van die Japanse opruimgoeroe Marie Kondo willen hebben? Die stond ook bij de kringloop.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nu heel rigoreus van alles aan het wegmikken. Het is verslavend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Typischquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn vader brengt ze altijd naar de kringloopwinkel.
en komt dan meestal weer met andere boeken terug
Die heb ik!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had je het boek van die Japanse opruimgoeroe Marie Kondo willen hebben? Die stond ook bij de kringloop.
In 1 daarvan val ik zeker inquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:10 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera, nu kan ik in de winter mijn planten warm water geven buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
alleen maar nieuwe boeken kopen zou ook veel te duur worden op het tempo dat hij ze leestquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Typischmaar wel lekker goedkoop!
Ja dat deed ik ook en er zit er eentje hier in de buurt ook, maar dit waren oude studieboeken. En als ik heel ongeduldig ben, flikker ik ook gewone boeken buiten in de papierbak.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen maar nieuwe boeken kopen zou ook veel te duur worden op het tempo dat hij ze leest
vroeger las ik nog best veel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]lezers
Ik lees veel te weinig tegenwoordig.
Die, ook de Engelse, heb ik pas geleden gedoneerd aan de kringloopquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las zondag Wereld van Sofie uit (de Engelse versie lag bij de kringloop ik kon mij nog inhouden) en sindsdien nog niet aan een nieuw boek begonnen
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger las ik nog best veel.
nu is het ongeveer 1 boek per 5 jaar
Over het algemeen kiezen voor Nederlandse uitgevers voor dikker papier en iets groter lettertype.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die, ook de Engelse, heb ik pas geleden gedoneerd aan de kringloop
Ik heb ook de Nederlandse, wat een verschil in omvang
De Nederlandse is een samenvatting?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die, ook de Engelse, heb ik pas geleden gedoneerd aan de kringloop
Ik heb ook de Nederlandse, wat een verschil in omvang
Nou dat was wel duidelijk in dit gevalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over het algemeen kiezen voor Nederlandse uitgevers voor dikker papier en iets groter lettertype.
Allemaal dingen om het boek zo duur mogelijk te maken
Nee,dat is me een pilquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
De Nederlandse is een samenvatting?
ik ben te makkelijk afgeleid denk ikquote:
Ik had hem zaterdag in mijn handtas gestopt om te lezen. De hele dag op de bruiloft mee gelopen. Was een zware tas.quote:
Met jou heb ik nog een appeltje te schillenquote:
mensen die hun appels schillenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog een appeltje te schillen
Zorg voor een zacht non-stop achtergrondmuziekje, het liefst iets wat je al heel goed kentquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben te makkelijk afgeleid denk ik
ik kan er niet tegen als het stil is, dus zet ik muziek aan of de tv en dan ben ik aan het lezen en gaat automatisch mn aandacht naar het geluid en ben ik weer helemaal kwijt wat ik gelezen heb
Oh, maar ik heb geen appels op het moment.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog een appeltje te schillen
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had hem zaterdag in mijn handtas gestopt om te lezen. De hele dag op de bruiloft mee gelopen. Was een zware tas.
Het is 210 x 100 x 50 millimeter, rood en het stond maandag te janken op de bouwplaats, want er was niemand om hem op te halen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb geen appels op het moment.
of ik lees gewoon nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zorg voor een zacht non-stop achtergrondmuziekje, het liefst iets wat je al heel goed kent
Ja dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of ik lees gewoon niet
doe maar een leuk muziekje
Jupsquote:
Leukquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups
Zo rol ik tegenwoordig. Zaterdag heb ik ook boek bij mij hoor en mss nog wel meer, want ik ga bezoekje aan Waterstones doen denk ik.
Oh shit, oh shit, oh shit, ik had per ongeluk een grindtegel meegenomen. Dacht al, wat is hij zwaar geworden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is 210 x 100 x 50 millimeter, rood en het stond maandag te janken op de bouwplaats, want er was niemand om hem op te halen?
Eerste dag na de bouwvak, helemaal verpest.
Dus ik als een dolle hem ophalen.
Het is je vergeven. Die fout kan iedereen maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit, oh shit, oh shit, ik had per ongeluk een grindtegel meegenomen. Dacht al, wat is hij zwaar geworden.
die staat dan toch op een andere verdiepingquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook.
Ik moet wat vaker mijn laptop dichtgooien zodat ik kan lezen.
Oja, dat heb ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die staat dan toch op een andere verdieping
Nummer 5quote:
The Rosie project en The Rosie effect al gelezen? Humoristisch enzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nummer 5![]()
Ik ga voor het slapen gaan maar weer eens lezen.
En een paar fatsoenlijke boeken uitzoeken.
gekke stadsmensenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies. Ik leef op 50 m2 op één verdieping.
ik ben begonnen met The Rosie Project maar ik kon geen sympathie opbrengen voor de hoofdpersoon dus toen trad regel 4 in werking.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
The Rosie project en The Rosie effect al gelezen? Humoristisch enzo.
Oké. Dat kan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik ben begonnen met The Rosie Project maar ik kon geen sympathie opbrengen voor de hoofdpersoon dus toen trad regel 4 in werking.
Ik heb net een boek uitgelezen over een autistische jongen met een imaginaire vriend
Kom bij mij huren dan, heb je meer plekquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies. Ik leef op 50 m2 op één verdieping.
Historische mans niet echt mijn ding, maar PAAZ staat op mijn lijstje.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd ook wel van historische romans en vind Kate Morton wel top.
Nederlandstalig van het afgelopen jaar vond ik Paaz en UP! wel leuk.
Life after life van Kate Atkinson
When God was a rabbit (geen religieus boek)
We are all completely besides ourselves
Ik zit een beetje met het forenzen danquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom bij mij huren dan, heb je meer plek
Geen probleem, komt het met baan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom bij mij huren dan, heb je meer plek
Details.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zit een beetje met het forenzen dan
Ik alleen als ik dus eentje bijna uit heb en dan niet kan kiezen wat ik daarna ga lezen. Dan neem ik opties mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
3 ben ik erg schuldig aan. Als in, soms zitten er drie boeken in m'n tas.
Nee, maar kan je boomknuffelkunde wel botvieren. Als je in de tuin struikelt lig je al in het bos.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen probleem, komt het met baan?
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:10 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera, nu kan ik in de winter mijn planten warm water geven buitenMooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer van de kunststof rabatdelen
* Molo weer verder winkeltOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Bomen betalen nog steeds niet voor hun knuffelsessiesquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar kan je boomknuffelkunde wel botvieren. Als je in de tuin struikelt lig je al in het bos.
Waar zie jij kunststof!? Het is aan grijsgeverfde planken bevestigd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi!
Wel jammer van de kunststof rabatdelen
* Molo weer verder winkelt
Ja ik doe dat ook niet als ik op pagina zes ben he.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik alleen als ik dus eentje bijna uit heb en dan niet kan kiezen wat ik daarna ga lezen. Dan neem ik opties mee.
Ik werd geroepen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd ook wel van historische romans en vind Kate Morton wel top.
Nederlandstalig van het afgelopen jaar vond ik Paaz en UP! wel leuk.
Life after life van Kate Atkinson
When God was a rabbit (geen religieus boek)
We are all completely besides ourselves
* Molo loopt meteen even langs opticienquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar zie jij kunststof!? Het is aan grijsgeverfde planken bevestigd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha kreeg net mailtje. Ik krijg geld. Dus zaterdag is aan.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Geldquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
dafack is een pickachuquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muis komt niet, Pikachu wel.
Pokémon.quote:
ik ga je vangenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pokémon.
Was een grapje van vorige week ofzo. Dus toen had ik mezelf er tussen gezet als pikachu.
Nee. Ik heb hoogstens zakdoekjes bij mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Neem jij geen stukje doek mee dan?
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hoogstens zakdoekjes bij mij.
neequote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
We houden het netjes he?
[..]
Dat noemen ze een ban toch?
laat het dan zien op de meetquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als ik klaar ben ok
Zaterdagochtend
ja nee, sorry, dan moet ik de was doenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als ik klaar ben ok
Zaterdagochtend
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaa, zal ik mijn huis meenemen?
Nee joh. Ik hoef je huis niet te zien op ons eerste afspraakje.quote:
jij wilt meteen de ouders zienquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh. Ik hoef je huis niet te zien op ons eerste afspraakje.
Jij wilde toch blijven slapen? Of heb je al een andere fokker bereidt gevonden zijn/haar bed te delen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja nee, sorry, dan moet ik de was doen
Ik regel hetquote:
Je mag nog steeds blijven slapenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan wel naar huis. Het is maar uurtje met de trein. En dan kan ik best nog naar huis fietsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij wilde toch blijven slapen? Of heb je al een andere fokker bereidt gevonden zijn/haar bed te delen?
Als je weer eens dronken aan de lampen hangt, laat ik je niet alleen naar huis gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en ik mag nog steeds bij Miauw blijven slapen, lees ik net
Nee hoor, dit doe ik echt voor mezelf.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Je bent toch niet je huis aan het opruimen voor eventuele slapers he?
Want je hoef voor mij echt niet op te ruimen.
Da's aardigquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je weer eens dronken aan de lampen hangt, laat ik je niet alleen naar huis gaanIk heb ook lamoen thuis waar je in kunt slingeren
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:01 schreef -Miauw- het volgende:
Nog meer mensen die willen overnachten?
Ik ken je nog niet zo goed, dus nee, nog niet. Ik wacht Londen nog even af ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:01 schreef -Miauw- het volgende:
Nog meer mensen die willen overnachten?
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog nooit in Amsterdam geslapen.
Een pyjamaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik blijf denk ik Miauw slapen. Geen zin om aangeschoten na een lange trein tussen vieze mannetjes in de trein te zitten.
Moet ik nog iets meenemen Miauw om te kunnen slapen?
Ach ik vind het ook wel spannend, maar living on the edgequote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet zo goed, dus nee, nog niet. Ik wacht Londen nog even af ook.
had ik dat geweten..quote:
Die zitten net allemaal in de wasmachinequote:
Die trein van kwart over 1 klinkt heel aanlokkelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die zitten net allemaal in de wasmachine
nja, ik had niet de optie overwogen dat een wildvreemde zijn/haar huis zou openstellen voor overnachtersquote:
Nee hoor, je mag blijven slapen als je wil. Geen probleem.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dan heb ik zaterdag een frisse pyjama
Maar ik wil ook best wel weer met de trein naar huis hoor
Ik sta er ook wel een beetje van te kijken eigenlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik had niet de optie overwogen dat een wildvreemde zijn/haar huis zou openstellen voor overnachters
takken?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag blijven slapen als je wil. Geen probleem.
Tenzij je een hekel hebt aan takken.
Ik heb geen hekel aan takken...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag blijven slapen als je wil. Geen probleem.
Tenzij je een hekel hebt aan takken.
Katten! Het stond er, echt!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan takken, maar leuk is anders....
Ik geloof je hoor.quote:
ik ken ook niet echt mensen die een hekel hebben aan takken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan takken, maar leuk is anders....
Soms kan een Tak best lastig zijn hoor....quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken ook niet echt mensen die een hekel hebben aan takken.
en ik ken een hoop hoveniers en bosbouwers..
misschien heeft miauw wel een terrarium met wandelende takkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Soms kan een Tak best lastig zijn hoor....
Zeker die terugzwiepende in het bos bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal proberen niet een van de katten te ontvoeren.
Ik ben er bang voor jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor.
* Arch-Indar denkt dat de opruimwoede wat naar der hoofd gestegen is.
zijn er mensen die kunnen meegenieten?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:22 schreef isax het volgende:
Zit er eentje al een uur vals te spelen op een blokfluit buiten.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken ook niet echt mensen die een hekel hebben aan takken.
en ik ken een hoop hoveniers en bosbouwers..
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Soms kan een Tak best lastig zijn hoor....
Zeker die terugzwiepende in het bos bijvoorbeeld.
Die vind ik serieus heel creepy!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien heeft miauw wel een terrarium met wandelende takken
de slangen vond je geen probleem?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die vind ik serieus heel creepy!
We hadden op de basisschool schildpadden, slangen, rivierkreeftjes, kikkers en dat soort, ontzettend leuk, maar die wandelende takken
Lekker buiten, mooi weerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:22 schreef isax het volgende:
Zit er eentje al een uur vals te spelen op een blokfluit buiten.
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de slangen vond je geen probleem?
mijn zus had vroeger een blokfluit. en totaal geen talent..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lekker buiten, mooi weer![]()
Ik woon tegenover conservatoriumstudenten, ook erg leuk. Soms hoor ik dagenlang hetzelfde stuk voorbij komen, of toonladders, nog erger.
Helsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn zus had vroeger een blokfluit. en totaal geen talent..
krijg nu nog af en toe flashbacksquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hels![]()
Die dingen zijn dan zó schel.
Ik moest het op de middelbare school leren.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn zus had vroeger een blokfluit. en totaal geen talent..
Arm dingquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg nu nog af en toe flashbacks
badend in het zweet schrik ik dan wakker
Op de middelbare?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik moest het op de middelbare school leren.
En ook geen talent.
ik heb bewust latijns gekozen op de middelbare school want dan hoefde ik een jaar geen muziek en een jaar geen handenarbeid te doenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik moest het op de middelbare school leren.
En ook geen talent.
Jawel. Maar daar waren wij toch wel van blokfluit naar xylofoon gepromoveerdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Havo/vwo is toch middelbare school?
noem het maar een promotie...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Maar daar waren wij toch wel van blokfluit naar xylofoon gepromoveerd.
Nee, ik kreeg in de brugklas blokfuit les.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Havo/vwo is toch middelbare school?
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er mensen die kunnen meegenieten?
ik heb nooit blokfluit hoeven spelen dacht ikquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik
Blokfluit was zó basisschool!
isax doet graag aan zelfkastijding?quote:
Ze hebben mij ook snel ontslagen van de taak.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nooit blokfluit hoeven spelen dacht ik
Vreselijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lekker buiten, mooi weer![]()
Ik woon tegenover conservatoriumstudenten, ook erg leuk. Soms hoor ik dagenlang hetzelfde stuk voorbij komen, of toonladders, nog erger.
ik was beter met breien en haken en zoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze hebben mij ook snel ontslagen van de taak.
Ik kreeg de triangelDie ik oprecht tof vind
![]()
Of die stomme rasp.
Op de basisschool moest ik psalmen opzeggen voor max een 9. Zingen was een 10.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik
Blokfluit was zó basisschool!
ja klopt maar ter overbrugging naar het begin van de werkdag morgen om 1200 uur ben ik in mijn hoofd even werkloos..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had toch een nieuwe baan?
Dat is wel het meest sociale van alle opties jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:43 schreef isax het volgende:
[..]
Vreselijk.
Om die reden had ik een piano die je digitaal kon zetten zodat je met koptelefoon kon oefenen
Ohhh echt? Dat vond ik het allerergste na rekenen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was beter met breien en haken en zo
Bible belt?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op de basisschool moest ik psalmen opzeggen voor max een 9. Zingen was een 10.
Ik haalde een 9...
mijn inmiddels overleden buurman had wel een keyboard. en iemand in mijn straat heeft volgens mij een accordeon..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wel het meest sociale van alle opties ja
Al vind ik het wel leuk om op zwoele zomeravonden de saxofoon te horen.
ja, ik vond dat ook nog leuk om te doenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohhh echt? Dat vond ik het allerergste na rekenen.
Ik vond handvaardigheid tofen volksdansen
Ook een irritant geluidquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn inmiddels overleden buurman had wel een keyboard. en iemand in mijn straat heeft volgens mij een accordeon..
zou ook voor de saxofoon gaan
die met zn accordeon kan het nog best goedquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook een irritant geluidDan maar de sax idd.
Ik ben blij dat het meisje met haar klarinet verhuisd is.
Bijna toch?quote:
Dat vond ik wel leuk juist, behalve (paaltjes)voetbal. Ik vond de toestellen erg tof.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik haatte gymlessen, die probeerde ik ook zoveel mogelijk te vermijden, hetgeen me goed lukte.![]()
Rekenenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik vond dat ook nog leuk om te doen
en in rekenen was ik sowieso een master
volksdansen is mij gelukkig bespaard gebleven
Toestellen vond ik ook het enige dat nog een beetje leuk was, balspelen heb ik een hekel aan, men miste me ook niet, want aan mij in je team had je sowieso geen reet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vond ik wel leuk juist, behalve (paaltjes)voetbal. Ik vond de toestellen erg tof.
[..]
RekenenIk ben op het niveau van groep 5 blijven hangen denk ik
![]()
Volksdansen was best tof
Apekooi!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Toestellen vond ik ook het enige dat nog een beetje leuk was, balspelen heb ik een hekel aan, men miste me ook niet, want aan mij in je team had je sowieso geen reet.
toestellen had (en heb ik nog steeds) een grondige hekel aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vond ik wel leuk juist, behalve (paaltjes)voetbal. Ik vond de toestellen erg tof.
[..]
RekenenIk ben op het niveau van groep 5 blijven hangen denk ik
![]()
Volksdansen was best tof
Enige gymlessen waar ik echt superactief aan meedeed, gelukkig deden we dit regelmatig.quote:
Basisschool: alles behalve rekenen en handwerken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan mij niet meer herinneren welk vak ik het leukst vond om te doen op de basisschool.
Middelbare was het duidelijk biologie en aardrijkskunde.
zodra ik een paard of bok of weet ik hoe die dingen allemaal heten zie, blokker ik volledig.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Het leukste van gym, ook al was iik goed in alles
Je werd ook als laatste gekozen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toestellen vond ik ook het enige dat nog een beetje leuk was, balspelen heb ik een hekel aan, men miste me ook niet, want aan mij in je team had je sowieso geen reet.
wij zijn nogal verschillend merk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Basisschool: alles behalve rekenen en handwerken.
Middelbare: eigenlijk alles behalve wis- en natuurkunde.
Hé Drakin!quote:
Die dingen stonden er vnl voor de apekooi.. En soms om er een sprong overheen te doen.. Maar oefeningen op die toestellen zelden hoeven doenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodra ik een paard of bok of weet ik hoe die dingen allemaal heten zie, blokker ik volledig.
wat niet handig is, aangezien mijn huidige handbaltrainer die dingen ook nog wel eens wil gebruiken
Maar 1 keer meegemaakt dat een vriendinnetje eens vergat te stoppen tijdens gymles en keihard tegen de muur aanrende, gebroken sleutelbeen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé Drakin!
En ja, apekooi! Al ken ik twee mensen die daar gruwelijke botbreuken aan over hebben gehouden
Als ik er al was baalde de sportievelingen in de klas wel, maar ik was in mijn klas niet de enige onsportieveling, we waren met een groepje van 5 of zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je werd ook als laatste gekozen?
regelmatig face first er overheen gevlogen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die dingen stonden er vnl voor de apekooi.. En soms om er een sprong overheen te doen.. Maar oefeningen op die toestellen zelden hoeven doen
Haha geen klederdracht en ik heb echt geen idee wat voor dansjes het waren, maar eigenlijk vond iedereen het leuk, zelfs de jongensquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toestellen had (en heb ik nog steeds) een grondige hekel aan.
wat voor volksdansen leerden jullie zoal?
en zat er klederdracht bij?
Correctie:quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij zijn nogal verschillend merk ik
Dat lijkt mij ook jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wel het meest sociale van alle opties ja
Al vind ik het wel leuk om op zwoele zomeravonden de saxofoon te horen.
zweverige hippiesquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha geen klederdracht en ik heb echt geen idee wat voor dansjes het waren, maar eigenlijk vond iedereen het leuk, zelfs de jongensAls de meester ons wilde straffen ging het volksdansen niet door.
Ok, ter verduidelijking, ik woonde vlakbij het Sidhadorp
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sidhadorp
Er straalde vast iets transcendents de rest van de wijk in
dat klinkt beter jaquote:
Jij bent dus vastgeroest aan je zolderkamer stoel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sport is boring en zinloos tijdverdrijf.
Auw, pijnlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar 1 keer meegemaakt dat een vriendinnetje eens vergat te stoppen tijdens gymles en keihard tegen de muur aanrende, gebroken sleutelbeen.
Maar tijdens apekooi ging altijd alles goed.
ik moest bij de omschrijving van miauw eigenlijk alleen aan de reclame van old amsterdam denkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:04 schreef isax het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja
Soms er zo'n bandje op de Wallen aan het spelen. Cello, saxofoon je kent het wel.
Bracht altijd zoveel sfeer
O dat volksdansen hebben we ook eens gedaan inclusief uitvoeringquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha geen klederdracht en ik heb echt geen idee wat voor dansjes het waren, maar eigenlijk vond iedereen het leuk, zelfs de jongensAls de meester ons wilde straffen ging het volksdansen niet door.
Ok, ter verduidelijking, ik woonde vlakbij het Sidhadorp
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sidhadorp
Er straalde vast iets transcendents de rest van de wijk in
Jij was de eerste die ik raakte met trefbalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik er al was baalde de sportievelingen in de klas wel, maar ik was in mijn klas niet de enige onsportieveling, we waren met een groepje van 5 of zo.
En dat was op de middelbare school dus, tussen mijn 12e en 17e.
Dat heb ik daar nog nooit meegemaakt, maar de setting lijkt me heel bijzonder jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:04 schreef isax het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja
Soms er zo'n bandje op de Wallen aan het spelen. Cello, saxofoon je kent het wel.
Bracht altijd zoveel sfeer
balspellenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij was de eerste die ik raakte met trefbalMijn favoriet
Daar wonen is sowieso bijzonder. Alleen eens en nooit meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik daar nog nooit meegemaakt, maar de setting lijkt me heel bijzonder ja
Wat, ik doe mensen denken aan oude kaas?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moest bij de omschrijving van miauw eigenlijk alleen aan de reclame van old amsterdam denken
Oh nou sorry hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:05 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat volksdansen hebben we ook eens gedaan inclusief uitvoering![]()
Ik vond het vreselijk.
Paar jaar op internationaal volksdansen gezeten en aan balfolk gedaan inclusief organisatie hiervan. Maar dat is ook 100 keer leuker dan lagere school klompendanspasjes
beetje wel, laten we eerst een keer uitgaan alvorens we gaan trouwenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alternatievelingen zeker ja
[..]![]()
Too soon?![]()
ik hou van oude kaasquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat, ik doe mensen denken aan oude kaas?
Zou je er niet meer willen wonen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:08 schreef isax het volgende:
[..]
Daar wonen is sowieso bijzonder. Alleen eens en nooit meer.
Oh, ik gooi wel terug hoor, dat is een kleine moeite.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij was de eerste die ik raakte met trefbalMijn favoriet
Wat was vroeger je lievelingsboek?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat moment dat je alle leuke boeken uit de kast had gelezen, maar dat het nog geen tijd was dat de boeken geruild werden.
Mijn leven op school
Toen mocht ik eindelijk een biebpasen mijn leven was weer goed.
Ik weet niet waar ik last van heb de laatste tijdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje wel, laten we eerst een keer uitgaan alvorens we gaan trouwen
[..]
ik hou van oude kaas
eigenlijk elke kaas..
Aha! Een kind van de vrije school!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach ik sta stijf van de vrije school invloeden
zo hebben we allemaal wat.
alles van arendsoogquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat was vroeger je lievelingsboek?
hormonen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik last van heb de laatste tijd
Ik las alles van Floortje Bellefleur.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat was vroeger je lievelingsboek?
Jij vond het leuk, je hoeft geen sorry tegen een andere mening te zeggen hoor, ieder zijn ding toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nou sorry hoor![]()
Misschien moet ik me maar eens opgeven dan...
Vanaf de kant telt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, ik gooi wel terug hoor, dat is een kleine moeite.
Arendsoog, hmm we zijn echt héél verschillend jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles van arendsoog
[..]
hormonen?
Ook niet als het een blauwe plek oplevert?quote:
Noppes niet op de vrije school gezeten. Maar gek genoeg waren mijn basisschool als mijn 1e middelbare niet zoals vele andere scholen, kwam ik later achter.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aha! Een kind van de vrije school!
ja, ik was vroeger ook wel een jongetje natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Arendsoog, hmm we zijn echt héél verschillend ja
Hormonen, geen idee
Die ken ik beiden nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las alles van Floortje Bellefleur.
Maar mijn lievelingsboek of wat mij het meeste is bijgebleven is Jutta en die heb ik sinds een paar maanden ook hier weer in de kast staan
Owja Mathildaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die ken ik beiden niet![]()
Ik was fan van Roald Dahl en Astrid Lindgren en 'De Vijf' en 'De Dolle Tweeling'.
En Manage Picadero!
Ja jij was af in de eerste vijf secondenquote:
Ik kan me gewoon niet herinneren wanneer ik mijn biebpas kreeg. Zal groep drie of groep vier geweest zijn. Even vragen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat moment dat je alle leuke boeken uit de kast had gelezen, maar dat het nog geen tijd was dat de boeken geruild werden.
Mijn leven op school
Toen mocht ik eindelijk een biebpasen mijn leven was weer goed.
Ik krijg toch zeker wel een revanche......quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja jij was af in de eerste vijf seconden![]()
Net the Hunger Games jonguh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |