En er ín ook?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds lopen op mijn kamer, dus ik voorzie geen ruimtegebrek.
Check!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Specifieke Doelgroepen; varieert van jongeren met psychische of autisme-spectrum stoornissen, tot verslaafdenzorg, asielzoekers, justitiële inrichtingen etc
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb gisteren juist weer een zooitje boeken weggedonderd. Heerlijk wat ruimt dat op.
Ik ben nu heel rigoreus van alles aan het wegmikken. Het is verslavendquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik laatst ook, vandaar dat ik weer een beetje ruimte heb.
mijn vader brengt ze altijd naar de kringloopwinkel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb gisteren juist weer een zooitje boeken weggedonderd. Heerlijk wat ruimt dat op.
hmm, nee, volgens mij nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je die foto's weleens gezien? Dat is niet meer beginnend hoor.
Had je het boek van die Japanse opruimgoeroe Marie Kondo willen hebben? Die stond ook bij de kringloop.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nu heel rigoreus van alles aan het wegmikken. Het is verslavend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Typischquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn vader brengt ze altijd naar de kringloopwinkel.
en komt dan meestal weer met andere boeken terug
Die heb ik!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had je het boek van die Japanse opruimgoeroe Marie Kondo willen hebben? Die stond ook bij de kringloop.
In 1 daarvan val ik zeker inquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Specifieke Doelgroepen; varieert van jongeren met psychische of autisme-spectrum stoornissen, tot verslaafdenzorg, asielzoekers, justitiële inrichtingen etc
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:10 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera, nu kan ik in de winter mijn planten warm water geven buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
alleen maar nieuwe boeken kopen zou ook veel te duur worden op het tempo dat hij ze leestquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Typischmaar wel lekker goedkoop!
Ja dat deed ik ook en er zit er eentje hier in de buurt ook, maar dit waren oude studieboeken. En als ik heel ongeduldig ben, flikker ik ook gewone boeken buiten in de papierbak.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen maar nieuwe boeken kopen zou ook veel te duur worden op het tempo dat hij ze leest
vroeger las ik nog best veel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]lezers
Ik lees veel te weinig tegenwoordig.
Die, ook de Engelse, heb ik pas geleden gedoneerd aan de kringloopquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las zondag Wereld van Sofie uit (de Engelse versie lag bij de kringloop ik kon mij nog inhouden) en sindsdien nog niet aan een nieuw boek begonnen
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger las ik nog best veel.
nu is het ongeveer 1 boek per 5 jaar
Over het algemeen kiezen voor Nederlandse uitgevers voor dikker papier en iets groter lettertype.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die, ook de Engelse, heb ik pas geleden gedoneerd aan de kringloop
Ik heb ook de Nederlandse, wat een verschil in omvang
De Nederlandse is een samenvatting?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die, ook de Engelse, heb ik pas geleden gedoneerd aan de kringloop
Ik heb ook de Nederlandse, wat een verschil in omvang
Nou dat was wel duidelijk in dit gevalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over het algemeen kiezen voor Nederlandse uitgevers voor dikker papier en iets groter lettertype.
Allemaal dingen om het boek zo duur mogelijk te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |