All is well in the worldquote:
ik betwijfel of mn ouders het kennenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ben je toch toch goed opgevoed.
nou..quote:
Welke richting doe je nu?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:46 schreef xBubbles het volgende:
Straks maar eens op naar school; bijeenkomst van 13.00-16.30
Ik heb heel persoonlijke begeleiding nodig. Wanneer kom je langs?quote:
Nee, ik lag even opgerold in een archiefkast.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je nou nog steeds vakantie?
ah, even lekker stereotypen bevestigenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik lag even opgerold in een archiefkast.
Specifieke Doelgroepen; varieert van jongeren met psychische of autisme-spectrum stoornissen, tot verslaafdenzorg, asielzoekers, justitiële inrichtingen etcquote:
Ah, in minimaal 1 van die categorieen valt Fogel wel ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Specifieke Doelgroepen; varieert van jongeren met psychische of autisme-spectrum stoornissen, tot verslaafdenzorg, asielzoekers, justitiële inrichtingen etc
Die stereotypen zijn inderdaad heel stereotypequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, even lekker stereotypen bevestigen
I see.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Specifieke Doelgroepen; varieert van jongeren met psychische of autisme-spectrum stoornissen, tot verslaafdenzorg, asielzoekers, justitiële inrichtingen etc
gefeliciteerd..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand deed een hardback versie van Pride & Prejudice weg. Ik niet snappen, ik gekocht
Hoeveel heb je er nu al?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand deed een hardback versie van Pride & Prejudice weg. Ik niet snappen, ik gekocht
Maar je hebt ruimtegebrekquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en de zwarte met het witte hint. Staat op to read lijstje dus toegestaan.
Ik kan nog steeds lopen op mijn kamer, dus ik voorzie geen ruimtegebrek.quote:
beginnend hoarder gespotquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds lopen op mijn kamer, dus ik voorzie geen ruimtegebrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |