SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wie is erbij?
Arch-Indar, Bondage, Cat22, DerRabbit, Joosie200, -Miauw -, MarijkeZwolle, Pikachu, Tailfox
OVB's:
Essnhills, Pixelbitty, Lompehork, Chufi, DeZwabber, Koen66
Let op!: Je kunt op ieder moment aanschuiven, dat is geen probleem. Maar zit jij ook graag tijdens het eten, laat me dan uiterlijk vrijdag 2 september om 17.00 uur weten of je erbij bent, dan kan ik jouw aanwezigheid doorgeven aan het restaurant.
ProTip: trek comfortabele schoenen aan. Amsterdamse straten zijn niet per se lief voor stiletto's en de kilometers ga je voelen.
En dan de uberspontane Londen-meet van 28 t/m 31 oktober a.s. Een aantal mensen heeft al tickets geboekt, maar iedereen mag aanschuivenMaar vliegen is handiger
![]()
Wie gaan er mee?
Arch-Indar, Cat22, Joosie200, MarijkeZwolle + vriendin, -Miauw-...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Vandoor'zequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:11 schreef Molo het volgende:
Bonnnnny, bonnnny, bonnnnny kom je buuuuiiten spelennnnn?![]()
Ik ga er maar eens vandoor
dat krijg ik niet op in mn eentjequote:
Van die grote warme, natte, lekke ballen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zonder ballen in je buik is het leven saai.
dit klinkt wel een beetje smerig, vosjequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van die grote warme, natte, lekke ballen?
Vooral dat lekke.... Zeg dan lekkende of lekkere...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit klinkt wel een beetje smerig, vosje
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van die grote warme, natte, lekke ballen?
Eigenaardig. Eigenaardig maar niet vies toch, hequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit klinkt wel een beetje smerig, vosje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ik heb een stukkie teruggelezen,lullig van je werk.... rare manier ookquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok laatste voor ik weg ga
[ afbeelding ]
Dat 're' komt er niet meer verstaanbaar uit omdat de kwijl hem langs zijn smoel loopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vooral dat lekke.... Zeg dan lekkende of lekkere...
Volgens mij is dit een verzuilingsdingetjequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat 're' komt er niet meer verstaanbaar uit omdat de kwijl hem langs zijn smoel loopt.
te lui om te klikkenquote:
Zonde, dit hoort bij je algemene opvoedingquote:
Zouden er dan nog mensen bestaan die dat gemist hebben dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een verzuilingsdingetje
Blijkbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zouden er dan nog mensen bestaan die dat gemist hebben dan?
ik ken het filmpje wel hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zonde, dit hoort bij je algemene opvoeding
Dan ben je toch toch goed opgevoed.quote:
All is well in the worldquote:
ik betwijfel of mn ouders het kennenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ben je toch toch goed opgevoed.
nou..quote:
Welke richting doe je nu?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:46 schreef xBubbles het volgende:
Straks maar eens op naar school; bijeenkomst van 13.00-16.30
Ik heb heel persoonlijke begeleiding nodig. Wanneer kom je langs?quote:
heb je nou nog steeds vakantie?quote:
Nee, ik lag even opgerold in een archiefkast.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je nou nog steeds vakantie?
ah, even lekker stereotypen bevestigenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik lag even opgerold in een archiefkast.
Specifieke Doelgroepen; varieert van jongeren met psychische of autisme-spectrum stoornissen, tot verslaafdenzorg, asielzoekers, justitiële inrichtingen etcquote:
Ah, in minimaal 1 van die categorieen valt Fogel wel ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Specifieke Doelgroepen; varieert van jongeren met psychische of autisme-spectrum stoornissen, tot verslaafdenzorg, asielzoekers, justitiële inrichtingen etc
Die stereotypen zijn inderdaad heel stereotypequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, even lekker stereotypen bevestigen
I see.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Specifieke Doelgroepen; varieert van jongeren met psychische of autisme-spectrum stoornissen, tot verslaafdenzorg, asielzoekers, justitiële inrichtingen etc
gefeliciteerd..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand deed een hardback versie van Pride & Prejudice weg. Ik niet snappen, ik gekocht
Hoeveel heb je er nu al?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand deed een hardback versie van Pride & Prejudice weg. Ik niet snappen, ik gekocht
Maar je hebt ruimtegebrekquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en de zwarte met het witte hint. Staat op to read lijstje dus toegestaan.
Ik kan nog steeds lopen op mijn kamer, dus ik voorzie geen ruimtegebrek.quote:
beginnend hoarder gespotquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds lopen op mijn kamer, dus ik voorzie geen ruimtegebrek.
En er ín ook?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds lopen op mijn kamer, dus ik voorzie geen ruimtegebrek.
Check!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb gisteren juist weer een zooitje boeken weggedonderd. Heerlijk wat ruimt dat op.
Ik ben nu heel rigoreus van alles aan het wegmikken. Het is verslavendquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik laatst ook, vandaar dat ik weer een beetje ruimte heb.
mijn vader brengt ze altijd naar de kringloopwinkel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb gisteren juist weer een zooitje boeken weggedonderd. Heerlijk wat ruimt dat op.
hmm, nee, volgens mij nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je die foto's weleens gezien? Dat is niet meer beginnend hoor.
Had je het boek van die Japanse opruimgoeroe Marie Kondo willen hebben? Die stond ook bij de kringloop.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nu heel rigoreus van alles aan het wegmikken. Het is verslavend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Typischquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn vader brengt ze altijd naar de kringloopwinkel.
en komt dan meestal weer met andere boeken terug
Die heb ik!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had je het boek van die Japanse opruimgoeroe Marie Kondo willen hebben? Die stond ook bij de kringloop.
In 1 daarvan val ik zeker inquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:10 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera, nu kan ik in de winter mijn planten warm water geven buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
alleen maar nieuwe boeken kopen zou ook veel te duur worden op het tempo dat hij ze leestquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Typischmaar wel lekker goedkoop!
Ja dat deed ik ook en er zit er eentje hier in de buurt ook, maar dit waren oude studieboeken. En als ik heel ongeduldig ben, flikker ik ook gewone boeken buiten in de papierbak.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen maar nieuwe boeken kopen zou ook veel te duur worden op het tempo dat hij ze leest
vroeger las ik nog best veel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]lezers
Ik lees veel te weinig tegenwoordig.
Die, ook de Engelse, heb ik pas geleden gedoneerd aan de kringloopquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las zondag Wereld van Sofie uit (de Engelse versie lag bij de kringloop ik kon mij nog inhouden) en sindsdien nog niet aan een nieuw boek begonnen
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger las ik nog best veel.
nu is het ongeveer 1 boek per 5 jaar
Over het algemeen kiezen voor Nederlandse uitgevers voor dikker papier en iets groter lettertype.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die, ook de Engelse, heb ik pas geleden gedoneerd aan de kringloop
Ik heb ook de Nederlandse, wat een verschil in omvang
De Nederlandse is een samenvatting?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die, ook de Engelse, heb ik pas geleden gedoneerd aan de kringloop
Ik heb ook de Nederlandse, wat een verschil in omvang
Nou dat was wel duidelijk in dit gevalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over het algemeen kiezen voor Nederlandse uitgevers voor dikker papier en iets groter lettertype.
Allemaal dingen om het boek zo duur mogelijk te maken
Nee,dat is me een pilquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
De Nederlandse is een samenvatting?
ik ben te makkelijk afgeleid denk ikquote:
Ik had hem zaterdag in mijn handtas gestopt om te lezen. De hele dag op de bruiloft mee gelopen. Was een zware tas.quote:
Met jou heb ik nog een appeltje te schillenquote:
mensen die hun appels schillenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog een appeltje te schillen
Zorg voor een zacht non-stop achtergrondmuziekje, het liefst iets wat je al heel goed kentquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben te makkelijk afgeleid denk ik
ik kan er niet tegen als het stil is, dus zet ik muziek aan of de tv en dan ben ik aan het lezen en gaat automatisch mn aandacht naar het geluid en ben ik weer helemaal kwijt wat ik gelezen heb
Oh, maar ik heb geen appels op het moment.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog een appeltje te schillen
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had hem zaterdag in mijn handtas gestopt om te lezen. De hele dag op de bruiloft mee gelopen. Was een zware tas.
Het is 210 x 100 x 50 millimeter, rood en het stond maandag te janken op de bouwplaats, want er was niemand om hem op te halen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb geen appels op het moment.
of ik lees gewoon nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zorg voor een zacht non-stop achtergrondmuziekje, het liefst iets wat je al heel goed kent
Ja dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of ik lees gewoon niet
doe maar een leuk muziekje
Jupsquote:
Leukquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups
Zo rol ik tegenwoordig. Zaterdag heb ik ook boek bij mij hoor en mss nog wel meer, want ik ga bezoekje aan Waterstones doen denk ik.
Oh shit, oh shit, oh shit, ik had per ongeluk een grindtegel meegenomen. Dacht al, wat is hij zwaar geworden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is 210 x 100 x 50 millimeter, rood en het stond maandag te janken op de bouwplaats, want er was niemand om hem op te halen?
Eerste dag na de bouwvak, helemaal verpest.
Dus ik als een dolle hem ophalen.
Het is je vergeven. Die fout kan iedereen maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit, oh shit, oh shit, ik had per ongeluk een grindtegel meegenomen. Dacht al, wat is hij zwaar geworden.
die staat dan toch op een andere verdiepingquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook.
Ik moet wat vaker mijn laptop dichtgooien zodat ik kan lezen.
Oja, dat heb ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die staat dan toch op een andere verdieping
Nummer 5quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |