Nee,dat is me een pilquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
De Nederlandse is een samenvatting?
ik ben te makkelijk afgeleid denk ikquote:
Ik had hem zaterdag in mijn handtas gestopt om te lezen. De hele dag op de bruiloft mee gelopen. Was een zware tas.quote:
Met jou heb ik nog een appeltje te schillenquote:
mensen die hun appels schillenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog een appeltje te schillen
Zorg voor een zacht non-stop achtergrondmuziekje, het liefst iets wat je al heel goed kentquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben te makkelijk afgeleid denk ik
ik kan er niet tegen als het stil is, dus zet ik muziek aan of de tv en dan ben ik aan het lezen en gaat automatisch mn aandacht naar het geluid en ben ik weer helemaal kwijt wat ik gelezen heb
Oh, maar ik heb geen appels op het moment.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog een appeltje te schillen
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had hem zaterdag in mijn handtas gestopt om te lezen. De hele dag op de bruiloft mee gelopen. Was een zware tas.
Het is 210 x 100 x 50 millimeter, rood en het stond maandag te janken op de bouwplaats, want er was niemand om hem op te halen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb geen appels op het moment.
of ik lees gewoon nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zorg voor een zacht non-stop achtergrondmuziekje, het liefst iets wat je al heel goed kent
Ja dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of ik lees gewoon niet
doe maar een leuk muziekje
Jupsquote:
Leukquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups
Zo rol ik tegenwoordig. Zaterdag heb ik ook boek bij mij hoor en mss nog wel meer, want ik ga bezoekje aan Waterstones doen denk ik.
Oh shit, oh shit, oh shit, ik had per ongeluk een grindtegel meegenomen. Dacht al, wat is hij zwaar geworden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is 210 x 100 x 50 millimeter, rood en het stond maandag te janken op de bouwplaats, want er was niemand om hem op te halen?
Eerste dag na de bouwvak, helemaal verpest.
Dus ik als een dolle hem ophalen.
Het is je vergeven. Die fout kan iedereen maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit, oh shit, oh shit, ik had per ongeluk een grindtegel meegenomen. Dacht al, wat is hij zwaar geworden.
die staat dan toch op een andere verdiepingquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook.
Ik moet wat vaker mijn laptop dichtgooien zodat ik kan lezen.
Oja, dat heb ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die staat dan toch op een andere verdieping
Nummer 5quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |