SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wie is erbij?
Arch-Indar, Bondage, Cat22, DerRabbit, Joosie200, -Miauw -, MarijkeZwolle, Pikachu, Tailfox
OVB's:
Essnhills, Pixelbitty, Lompehork, Chufi, DeZwabber, Koen66
Let op!: Je kunt op ieder moment aanschuiven, dat is geen probleem. Maar zit jij ook graag tijdens het eten, laat me dan uiterlijk vrijdag 2 september om 17.00 uur weten of je erbij bent, dan kan ik jouw aanwezigheid doorgeven aan het restaurant.
ProTip: trek comfortabele schoenen aan. Amsterdamse straten zijn niet per se lief voor stiletto's en de kilometers ga je voelen.
En dan de uberspontane Londen-meet van 28 t/m 31 oktober a.s. Een aantal mensen heeft al tickets geboekt, maar iedereen mag aanschuivenMaar vliegen is handiger
![]()
Wie gaan er mee?
Arch-Indar, Cat22, Joosie200, MarijkeZwolle + vriendin, -Miauw-...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Vandoor'zequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:11 schreef Molo het volgende:
Bonnnnny, bonnnny, bonnnnny kom je buuuuiiten spelennnnn?![]()
Ik ga er maar eens vandoor
Van die grote warme, natte, lekke ballen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zonder ballen in je buik is het leven saai.
dit klinkt wel een beetje smerig, vosjequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van die grote warme, natte, lekke ballen?
Vooral dat lekke.... Zeg dan lekkende of lekkere...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit klinkt wel een beetje smerig, vosje
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Van die grote warme, natte, lekke ballen?
Eigenaardig. Eigenaardig maar niet vies toch, hequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit klinkt wel een beetje smerig, vosje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ik heb een stukkie teruggelezen,lullig van je werk.... rare manier ookquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok laatste voor ik weg ga
[ afbeelding ]
Dat 're' komt er niet meer verstaanbaar uit omdat de kwijl hem langs zijn smoel loopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vooral dat lekke.... Zeg dan lekkende of lekkere...
Volgens mij is dit een verzuilingsdingetjequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat 're' komt er niet meer verstaanbaar uit omdat de kwijl hem langs zijn smoel loopt.
te lui om te klikkenquote:
Zonde, dit hoort bij je algemene opvoedingquote:
Zouden er dan nog mensen bestaan die dat gemist hebben dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een verzuilingsdingetje
Blijkbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zouden er dan nog mensen bestaan die dat gemist hebben dan?
ik ken het filmpje wel hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zonde, dit hoort bij je algemene opvoeding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |