neequote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
We houden het netjes he?
[..]
Dat noemen ze een ban toch?
laat het dan zien op de meetquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als ik klaar ben ok
Zaterdagochtend
ja nee, sorry, dan moet ik de was doenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als ik klaar ben ok
Zaterdagochtend
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaa, zal ik mijn huis meenemen?
Nee joh. Ik hoef je huis niet te zien op ons eerste afspraakje.quote:
jij wilt meteen de ouders zienquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh. Ik hoef je huis niet te zien op ons eerste afspraakje.
Jij wilde toch blijven slapen? Of heb je al een andere fokker bereidt gevonden zijn/haar bed te delen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja nee, sorry, dan moet ik de was doen
Ik regel hetquote:
Je mag nog steeds blijven slapenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan wel naar huis. Het is maar uurtje met de trein. En dan kan ik best nog naar huis fietsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij wilde toch blijven slapen? Of heb je al een andere fokker bereidt gevonden zijn/haar bed te delen?
Als je weer eens dronken aan de lampen hangt, laat ik je niet alleen naar huis gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en ik mag nog steeds bij Miauw blijven slapen, lees ik net
Nee hoor, dit doe ik echt voor mezelf.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Je bent toch niet je huis aan het opruimen voor eventuele slapers he?
Want je hoef voor mij echt niet op te ruimen.
Da's aardigquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je weer eens dronken aan de lampen hangt, laat ik je niet alleen naar huis gaanIk heb ook lamoen thuis waar je in kunt slingeren
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:01 schreef -Miauw- het volgende:
Nog meer mensen die willen overnachten?
Ik ken je nog niet zo goed, dus nee, nog niet. Ik wacht Londen nog even af ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:01 schreef -Miauw- het volgende:
Nog meer mensen die willen overnachten?
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog nooit in Amsterdam geslapen.
Een pyjamaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik blijf denk ik Miauw slapen. Geen zin om aangeschoten na een lange trein tussen vieze mannetjes in de trein te zitten.
Moet ik nog iets meenemen Miauw om te kunnen slapen?
Ach ik vind het ook wel spannend, maar living on the edgequote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet zo goed, dus nee, nog niet. Ik wacht Londen nog even af ook.
had ik dat geweten..quote:
Die zitten net allemaal in de wasmachinequote:
Die trein van kwart over 1 klinkt heel aanlokkelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die zitten net allemaal in de wasmachine
nja, ik had niet de optie overwogen dat een wildvreemde zijn/haar huis zou openstellen voor overnachtersquote:
Nee hoor, je mag blijven slapen als je wil. Geen probleem.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dan heb ik zaterdag een frisse pyjama
Maar ik wil ook best wel weer met de trein naar huis hoor
Ik sta er ook wel een beetje van te kijken eigenlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik had niet de optie overwogen dat een wildvreemde zijn/haar huis zou openstellen voor overnachters
takken?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag blijven slapen als je wil. Geen probleem.
Tenzij je een hekel hebt aan takken.
Ik heb geen hekel aan takken...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag blijven slapen als je wil. Geen probleem.
Tenzij je een hekel hebt aan takken.
Katten! Het stond er, echt!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan takken, maar leuk is anders....
Ik geloof je hoor.quote:
ik ken ook niet echt mensen die een hekel hebben aan takken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan takken, maar leuk is anders....
Soms kan een Tak best lastig zijn hoor....quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken ook niet echt mensen die een hekel hebben aan takken.
en ik ken een hoop hoveniers en bosbouwers..
misschien heeft miauw wel een terrarium met wandelende takkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Soms kan een Tak best lastig zijn hoor....
Zeker die terugzwiepende in het bos bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal proberen niet een van de katten te ontvoeren.
Ik ben er bang voor jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor.
* Arch-Indar denkt dat de opruimwoede wat naar der hoofd gestegen is.
zijn er mensen die kunnen meegenieten?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:22 schreef isax het volgende:
Zit er eentje al een uur vals te spelen op een blokfluit buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |