isax doet graag aan zelfkastijding?quote:
Ze hebben mij ook snel ontslagen van de taak.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nooit blokfluit hoeven spelen dacht ik
Vreselijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lekker buiten, mooi weer![]()
Ik woon tegenover conservatoriumstudenten, ook erg leuk. Soms hoor ik dagenlang hetzelfde stuk voorbij komen, of toonladders, nog erger.
ik was beter met breien en haken en zoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze hebben mij ook snel ontslagen van de taak.
Ik kreeg de triangelDie ik oprecht tof vind
![]()
Of die stomme rasp.
Op de basisschool moest ik psalmen opzeggen voor max een 9. Zingen was een 10.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik
Blokfluit was zó basisschool!
ja klopt maar ter overbrugging naar het begin van de werkdag morgen om 1200 uur ben ik in mijn hoofd even werkloos..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had toch een nieuwe baan?
Dat is wel het meest sociale van alle opties jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:43 schreef isax het volgende:
[..]
Vreselijk.
Om die reden had ik een piano die je digitaal kon zetten zodat je met koptelefoon kon oefenen
Ohhh echt? Dat vond ik het allerergste na rekenen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was beter met breien en haken en zo
Bible belt?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op de basisschool moest ik psalmen opzeggen voor max een 9. Zingen was een 10.
Ik haalde een 9...
mijn inmiddels overleden buurman had wel een keyboard. en iemand in mijn straat heeft volgens mij een accordeon..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wel het meest sociale van alle opties ja
Al vind ik het wel leuk om op zwoele zomeravonden de saxofoon te horen.
ja, ik vond dat ook nog leuk om te doenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohhh echt? Dat vond ik het allerergste na rekenen.
Ik vond handvaardigheid tofen volksdansen
Ook een irritant geluidquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn inmiddels overleden buurman had wel een keyboard. en iemand in mijn straat heeft volgens mij een accordeon..
zou ook voor de saxofoon gaan
die met zn accordeon kan het nog best goedquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook een irritant geluidDan maar de sax idd.
Ik ben blij dat het meisje met haar klarinet verhuisd is.
Bijna toch?quote:
Dat vond ik wel leuk juist, behalve (paaltjes)voetbal. Ik vond de toestellen erg tof.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik haatte gymlessen, die probeerde ik ook zoveel mogelijk te vermijden, hetgeen me goed lukte.![]()
Rekenenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik vond dat ook nog leuk om te doen
en in rekenen was ik sowieso een master
volksdansen is mij gelukkig bespaard gebleven
Toestellen vond ik ook het enige dat nog een beetje leuk was, balspelen heb ik een hekel aan, men miste me ook niet, want aan mij in je team had je sowieso geen reet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vond ik wel leuk juist, behalve (paaltjes)voetbal. Ik vond de toestellen erg tof.
[..]
RekenenIk ben op het niveau van groep 5 blijven hangen denk ik
![]()
Volksdansen was best tof
Apekooi!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Toestellen vond ik ook het enige dat nog een beetje leuk was, balspelen heb ik een hekel aan, men miste me ook niet, want aan mij in je team had je sowieso geen reet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |