toestellen had (en heb ik nog steeds) een grondige hekel aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vond ik wel leuk juist, behalve (paaltjes)voetbal. Ik vond de toestellen erg tof.
[..]
RekenenIk ben op het niveau van groep 5 blijven hangen denk ik
![]()
Volksdansen was best tof
Enige gymlessen waar ik echt superactief aan meedeed, gelukkig deden we dit regelmatig.quote:
Basisschool: alles behalve rekenen en handwerken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan mij niet meer herinneren welk vak ik het leukst vond om te doen op de basisschool.
Middelbare was het duidelijk biologie en aardrijkskunde.
zodra ik een paard of bok of weet ik hoe die dingen allemaal heten zie, blokker ik volledig.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Het leukste van gym, ook al was iik goed in alles
Je werd ook als laatste gekozen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toestellen vond ik ook het enige dat nog een beetje leuk was, balspelen heb ik een hekel aan, men miste me ook niet, want aan mij in je team had je sowieso geen reet.
wij zijn nogal verschillend merk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Basisschool: alles behalve rekenen en handwerken.
Middelbare: eigenlijk alles behalve wis- en natuurkunde.
Hé Drakin!quote:
Die dingen stonden er vnl voor de apekooi.. En soms om er een sprong overheen te doen.. Maar oefeningen op die toestellen zelden hoeven doenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodra ik een paard of bok of weet ik hoe die dingen allemaal heten zie, blokker ik volledig.
wat niet handig is, aangezien mijn huidige handbaltrainer die dingen ook nog wel eens wil gebruiken
Maar 1 keer meegemaakt dat een vriendinnetje eens vergat te stoppen tijdens gymles en keihard tegen de muur aanrende, gebroken sleutelbeen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé Drakin!
En ja, apekooi! Al ken ik twee mensen die daar gruwelijke botbreuken aan over hebben gehouden
Als ik er al was baalde de sportievelingen in de klas wel, maar ik was in mijn klas niet de enige onsportieveling, we waren met een groepje van 5 of zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je werd ook als laatste gekozen?
regelmatig face first er overheen gevlogen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die dingen stonden er vnl voor de apekooi.. En soms om er een sprong overheen te doen.. Maar oefeningen op die toestellen zelden hoeven doen
Haha geen klederdracht en ik heb echt geen idee wat voor dansjes het waren, maar eigenlijk vond iedereen het leuk, zelfs de jongensquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toestellen had (en heb ik nog steeds) een grondige hekel aan.
wat voor volksdansen leerden jullie zoal?
en zat er klederdracht bij?
Correctie:quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij zijn nogal verschillend merk ik
Dat lijkt mij ook jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wel het meest sociale van alle opties ja
Al vind ik het wel leuk om op zwoele zomeravonden de saxofoon te horen.
zweverige hippiesquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha geen klederdracht en ik heb echt geen idee wat voor dansjes het waren, maar eigenlijk vond iedereen het leuk, zelfs de jongensAls de meester ons wilde straffen ging het volksdansen niet door.
Ok, ter verduidelijking, ik woonde vlakbij het Sidhadorp
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sidhadorp
Er straalde vast iets transcendents de rest van de wijk in
dat klinkt beter jaquote:
Jij bent dus vastgeroest aan je zolderkamer stoel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sport is boring en zinloos tijdverdrijf.
Auw, pijnlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar 1 keer meegemaakt dat een vriendinnetje eens vergat te stoppen tijdens gymles en keihard tegen de muur aanrende, gebroken sleutelbeen.
Maar tijdens apekooi ging altijd alles goed.
ik moest bij de omschrijving van miauw eigenlijk alleen aan de reclame van old amsterdam denkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:04 schreef isax het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja
Soms er zo'n bandje op de Wallen aan het spelen. Cello, saxofoon je kent het wel.
Bracht altijd zoveel sfeer
O dat volksdansen hebben we ook eens gedaan inclusief uitvoeringquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha geen klederdracht en ik heb echt geen idee wat voor dansjes het waren, maar eigenlijk vond iedereen het leuk, zelfs de jongensAls de meester ons wilde straffen ging het volksdansen niet door.
Ok, ter verduidelijking, ik woonde vlakbij het Sidhadorp
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sidhadorp
Er straalde vast iets transcendents de rest van de wijk in
Jij was de eerste die ik raakte met trefbalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik er al was baalde de sportievelingen in de klas wel, maar ik was in mijn klas niet de enige onsportieveling, we waren met een groepje van 5 of zo.
En dat was op de middelbare school dus, tussen mijn 12e en 17e.
Dat heb ik daar nog nooit meegemaakt, maar de setting lijkt me heel bijzonder jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:04 schreef isax het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja
Soms er zo'n bandje op de Wallen aan het spelen. Cello, saxofoon je kent het wel.
Bracht altijd zoveel sfeer
balspellenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij was de eerste die ik raakte met trefbalMijn favoriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |