The Rosie project en The Rosie effect al gelezen? Humoristisch enzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nummer 5![]()
Ik ga voor het slapen gaan maar weer eens lezen.
En een paar fatsoenlijke boeken uitzoeken.
gekke stadsmensenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies. Ik leef op 50 m2 op één verdieping.
ik ben begonnen met The Rosie Project maar ik kon geen sympathie opbrengen voor de hoofdpersoon dus toen trad regel 4 in werking.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
The Rosie project en The Rosie effect al gelezen? Humoristisch enzo.
Oké. Dat kan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik ben begonnen met The Rosie Project maar ik kon geen sympathie opbrengen voor de hoofdpersoon dus toen trad regel 4 in werking.
Ik heb net een boek uitgelezen over een autistische jongen met een imaginaire vriend
Kom bij mij huren dan, heb je meer plekquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies. Ik leef op 50 m2 op één verdieping.
Historische mans niet echt mijn ding, maar PAAZ staat op mijn lijstje.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd ook wel van historische romans en vind Kate Morton wel top.
Nederlandstalig van het afgelopen jaar vond ik Paaz en UP! wel leuk.
Life after life van Kate Atkinson
When God was a rabbit (geen religieus boek)
We are all completely besides ourselves
Ik zit een beetje met het forenzen danquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom bij mij huren dan, heb je meer plek
Geen probleem, komt het met baan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom bij mij huren dan, heb je meer plek
Details.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zit een beetje met het forenzen dan
Ik alleen als ik dus eentje bijna uit heb en dan niet kan kiezen wat ik daarna ga lezen. Dan neem ik opties mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
3 ben ik erg schuldig aan. Als in, soms zitten er drie boeken in m'n tas.
Nee, maar kan je boomknuffelkunde wel botvieren. Als je in de tuin struikelt lig je al in het bos.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen probleem, komt het met baan?
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:10 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera, nu kan ik in de winter mijn planten warm water geven buitenMooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer van de kunststof rabatdelen
* Molo weer verder winkeltOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Bomen betalen nog steeds niet voor hun knuffelsessiesquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar kan je boomknuffelkunde wel botvieren. Als je in de tuin struikelt lig je al in het bos.
Waar zie jij kunststof!? Het is aan grijsgeverfde planken bevestigd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi!
Wel jammer van de kunststof rabatdelen
* Molo weer verder winkelt
Ja ik doe dat ook niet als ik op pagina zes ben he.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik alleen als ik dus eentje bijna uit heb en dan niet kan kiezen wat ik daarna ga lezen. Dan neem ik opties mee.
Ik werd geroepen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd ook wel van historische romans en vind Kate Morton wel top.
Nederlandstalig van het afgelopen jaar vond ik Paaz en UP! wel leuk.
Life after life van Kate Atkinson
When God was a rabbit (geen religieus boek)
We are all completely besides ourselves
* Molo loopt meteen even langs opticienquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar zie jij kunststof!? Het is aan grijsgeverfde planken bevestigd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha kreeg net mailtje. Ik krijg geld. Dus zaterdag is aan.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Geldquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
dafack is een pickachuquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muis komt niet, Pikachu wel.
Pokémon.quote:
ik ga je vangenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pokémon.
Was een grapje van vorige week ofzo. Dus toen had ik mezelf er tussen gezet als pikachu.
Nee. Ik heb hoogstens zakdoekjes bij mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Neem jij geen stukje doek mee dan?
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hoogstens zakdoekjes bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |