SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wie is erbij?
Arch-Indar, Bondage, Cat22, DerRabbit, Joosie200, -Miauw -, MarijkeZwolle, Pikachu, Tailfox
OVB's:
Essnhills, Pixelbitty, Lompehork, Chufi, DeZwabber, Koen66
Let op!: Je kunt op ieder moment aanschuiven, dat is geen probleem. Maar zit jij ook graag tijdens het eten, laat me dan uiterlijk vrijdag 2 september om 17.00 uur weten of je erbij bent, dan kan ik jouw aanwezigheid doorgeven aan het restaurant.
ProTip: trek comfortabele schoenen aan. Amsterdamse straten zijn niet per se lief voor stiletto's en de kilometers ga je voelen.
En dan de uberspontane Londen-meet van 28 t/m 31 oktober a.s. Een aantal mensen heeft al tickets geboekt, maar iedereen mag aanschuivenMaar vliegen is handiger
![]()
Wie gaan er mee?
Arch-Indar, Cat22, Joosie200, MarijkeZwolle + vriendin, -Miauw-"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
O die boeken heb ik ook allemaal verslonden en ik kwam er pas veel later achter dat Astrid ook de schrijfster van Pippi Langkous was, hoe ik dat nu niet heb kunnen weten is me nog steeds een raadsel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die ken ik beiden niet![]()
Ik was fan van Roald Dahl en Astrid Lindgren en 'De Vijf' en 'De Dolle Tweeling'.
En Manage Picadero!
Ja joh, ik was niet serieusquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij vond het leuk, je hoeft geen sorry tegen een andere mening te zeggen hoor, ieder zijn ding toch?
Balfolk vind je hier: www.balfolk.nl
Internationaal volksdansen gewoon googlen op je woonplaats
Ah, weer iets geleerdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Noppes niet op de vrije school gezeten. Maar gek genoeg waren mijn basisschool als mijn 1e middelbare niet zoals vele andere scholen, kwam ik later achter.
Maar ik groeide op in omgeving Zutphen, antroposofie hoofdstad van Nederland. Had wel veel vrije school kinderen altijd in de klas zitten.
Ben je nou dan een meisjequote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik was vroeger ook wel een jongetje natuurlijk
Ik kan mij wel in veel dingen vinden hoor van de antroposofie, maar ga er niet in op. Soms gaan ze iets te ver.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja joh, ik was niet serieus![]()
Ik ga wel serieus eens op die site kijken
[..]
Ah, weer iets geleerdHeb je zelf iets met antroposofie?
Neen nooit meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zou je er niet meer willen wonen?
Ik heb een tijdje achter de Rozengracht gewoond en toen kwam ik erachter dat ik niet in het centrum hoef te wonen. Dat is zelfs mij te druk.
Ojááá de boeken van Lemniscaat! Vond ik ook geweldig. En Guus Kuijer.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:20 schreef drakin het volgende:
[..]
O die boeken heb ik ook allemaal verslonden en ik kwam er pas veel later achter dat Astrid ook de schrijfster van Pippi Langkous was, hoe ik dat nu niet heb kunnen weten is me nog steeds een raadsel.
Verder veel Jan Terlouw, Paul Biegel en Thea Beckman
Ik weet er te weinig vanaf eigenlijk, maar een vriendin van mij is er nu erg mee bezig.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan mij wel in veel dingen vinden hoor van de antroposofie, maar ga er niet in op. Soms gaan ze iets te ver.
ja, vorige week de laatste operatie gehadquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ben je nou dan een meisje
Al post gehad?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
Even nagevraagd. Mijn moeder zei dat ze al een biebpas voor me had voor ik kon lezen, en dat ik kon lezen voor ik naar de basisschool ging dus dat is echt lang geleden.
Ja, die toeristen zijn echt een probleem aan het worden. Ja ja, goed voor de lokale economie en daar moeten we blij mee zijn (D66) maar ze zorgen ook voor veel overlast vind ik. Ik woon in de Indische Buurt en zelfs hier ontkom ik er niet aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:21 schreef isax het volgende:
[..]
Neen nooit meer.
Wat je zegt, te druk.
En die Britten zijn vreselijk want die kotsen en schijten maar wat ze willen. Ik had ook nog eens een illegale taxiplaats, waar de gemeente niets aan deed, voor mijn deur.
Het was er alleen stil tussen 5 en half 6 ofzo
Daarnaast vind ik ook dat huisbazen de huizen vreselijk onderhouden. Ik had overal rotte kozijnen en in de keuken zelfs een kapot raam maar daar vertikte ze wat aan te doen.
Al die dingen bijelkaar vind ik het niet opwegen tegen de leuke dingen.
de bewoners mis ik wel vreselijkwat een boel zotten.
Een of andere zwerver pompte altijd mijn band op want dat hoefde zo'n meisje als ik niet te doen
Die ken ik ook al nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Guus Kuijer had zo'n heel mooi boek over zijn hondje geschreven
Olie heet het
Wauwquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
Even nagevraagd. Mijn moeder zei dat ze al een biebpas voor me had voor ik kon lezen, en dat ik kon lezen voor ik naar de basisschool ging dus dat is echt lang geleden.
Is erg leuk dat balfolkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja joh, ik was niet serieus![]()
Ik ga wel serieus eens op die site kijken
[..]
Ah, weer iets geleerdHeb je zelf iets met antroposofie?
Dus je heet nou niet meer beer maar berinquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, vorige week de laatste operatie gehad
ik zou helemaal gek worden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, die toeristen zijn echt een probleem aan het worden. Ja ja, goed voor de lokale economie en daar moeten we blij mee zijn (D66) maar ze zorgen ook voor veel overlast vind ik. Ik woon in de Indische Buurt en zelfs hier ontkom ik er niet aan.
En ja, Amsterdamse huisbazenSlapend rijk worden die gasten.
Ik kan me wel voorstellen dat je de buurt en de oorspronkelijke bewoners mist. Zeker in dat gedeelte van de stad wonen bijzondere mensen
Ik ga eerst die cursus fotografie maar even doen, daarna Spaans en er was nog iets andersquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Is erg leuk dat balfolk![]()
Soms worden er op kleine en grote fantasyfestivals bij de folkbandjes ook workshops gegeven, maar een dag een workshop volgen en daarna een bal is in balfolk het leukste.
Het is ook voor ieder niveau, nieuw stap je zo mee in een aantal dansen en ervaren dans je vaak variaties of de moeilijkere dansen. Ik doe beide wel.
Begin het te zot voor woorden te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, die toeristen zijn echt een probleem aan het worden. Ja ja, goed voor de lokale economie en daar moeten we blij mee zijn (D66) maar ze zorgen ook voor veel overlast vind ik. Ik woon in de Indische Buurt en zelfs hier ontkom ik er niet aan.
En ja, Amsterdamse huisbazenSlapend rijk worden die gasten.
Ik kan me wel voorstellen dat je de buurt en de oorspronkelijke bewoners mist. Zeker in dat gedeelte van de stad wonen bijzondere mensen
Als je het goed inplanned kun je best veel tegelijk doen hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga eerst die cursus fotografie maar even doen, daarna Spaans en er was nog iets anders![]()
Kon ik mezelf maar klonen
Daar zou ik dan weer gek worden denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou helemaal gek worden waarschijnlijk.
maar ja, ik heb nooit ergens anders gewoond dan in mijn dorp van 3000 man. dus kan er ook moeilijk over oordelen
kan me best voorstellen dat een amsterdammer op dagen als koningsdag gewoon de stad ontvlucht. moet er niet aan denken om dat volk voor mn deur te hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:28 schreef isax het volgende:
[..]
Begin het te zot voor woorden te vinden.
En de gemeente maar meer publiciteit willen![]()
Die van mij werden boos toen ik zei dat de voordeur klemdehad ik maar zelf wat aan moeten doen. Betaalde ze godverdomme 70 euro service kosten per maand.
hmm, misschien kunnen we beide een proefperiode inlassenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer gek worden denk ik
Maar hier is het soms idd om gek van te worden. Het is zelden echt stil.
Mooiste is Koninginnedag.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan me best voorstellen dat een amsterdammer op dagen als koningsdag gewoon de stad ontvlucht. moet er niet aan denken om dat volk voor mn deur te hebben
Ze moeten iets gaan doen aan het verhuren via AirBnb. Sinds dat loopt, komen er veel meer mensen naar de stad. De steeds wisselende samenstellingen in de buurt is slecht voor de sociale cohesie en ook het winkelaanbod lijdt eronder. In het centrum is amper een dierenwinkel te vinden maar echt tig toeristische kaaswinkelsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:28 schreef isax het volgende:
[..]
Begin het te zot voor woorden te vinden.
En de gemeente maar meer publiciteit willen![]()
Die van mij werden boos toen ik zei dat de voordeur klemdehad ik maar zelf wat aan moeten doen. Betaalde ze godverdomme 70 euro service kosten per maand.
komen daar nog steeds buitenlanders op af?quote:
Checkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je het goed inplanned kun je best veel tegelijk doen hoor
Of ADHD/ADD hebben, dat helpt ook
ho ho, airbnb is awesomequote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze moeten iets gaan doen aan het verhuren via AirBnb. Sinds dat loopt, komen er veel meer mensen naar de stad. De steeds wisselende samenstellingen in de buurt is slecht voor de sociale cohesie en ook het winkelaanbod lijdt eronder. In het centrum is amper een dierenwinkel te vinden maar echt tig toeristische kaaswinkels
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komen daar nog steeds buitenlanders op af?
Nou sinds ze de grote feesten verhuisd hebben van het Museumplein naar de randen van de stad is het best leuk in de stad!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan me best voorstellen dat een amsterdammer op dagen als koningsdag gewoon de stad ontvlucht. moet er niet aan denken om dat volk voor mn deur te hebben
Klinkt als een plan!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, misschien kunnen we beide een proefperiode inlassen
nice.quote:
Verklaart waarom die bieppas een constant ding was in mijn jeugd die ik nooit heb zien verschijnen maar er altijd was.quote:
Goedzoquote:
Ja, ik maak er zelf ook graag gebruik van, maar het is een vloek en een zegen.quote:
Hahaha de bieppas was er gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verklaart waarom die bieppas een constant ding was in mijn jeugd die ik nooit heb zien verschijnen maar er altijd was.
En toen mijn moeder later bij de biep ging werken leende ik op mijn pas en dan nog een hoop op haar pas, waar heel veel op kon omdat personeel.
Eensquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze moeten iets gaan doen aan het verhuren via AirBnb. Sinds dat loopt, komen er veel meer mensen naar de stad. De steeds wisselende samenstellingen in de buurt is slecht voor de sociale cohesie en ook het winkelaanbod lijdt eronder. In het centrum is amper een dierenwinkel te vinden maar echt tig toeristische kaaswinkels
Ja maar 3 dagen te laaatquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komen daar nog steeds buitenlanders op af?
ik snap ook oprecht niet waarom je naar amsterdam zou moeten gaan om duitse chocopasta te vretenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:37 schreef isax het volgende:
[..]
Eens![]()
En die nutella komt ook de spuigaten uit.
Hele identiteit van de stad gaat verloren, zonde vind ik het.
Maar dat komt ook door de stijgende huurprijs. Straks kan niemand meer in de stad wonen omdat of het is van de elite of een Chinees.
Omdat je knetterstoned bent.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap ook oprecht niet waarom je naar amsterdam zou moeten gaan om duitse chocopasta te vreten
dan is een muur van de febo toch veel beter?quote:
Nee dan trek je al snel een leeg vak open.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is een muur van de febo toch veel beter?
lege vakken zouden verboden moeten wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:43 schreef isax het volgende:
[..]
Nee dan trek je al snel een leeg vak open.
echt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |