vraag je nu om een foto van mijn dick?quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:49 schreef jamesdeen het volgende:
stuur nog eens een pic van dat wapen?
https://www.google.com/se(...)rc=z-LhJRQmEngpmM%3Aquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:49 schreef jamesdeen het volgende:
stuur nog eens een pic van dat wapen?
55cm hierquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:51 schreef zeer het volgende:
[..]
vraag je nu om een foto van mijn dick?
Wie is deze TS.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:51 schreef zeer het volgende:
[..]
vraag je nu om een foto van mijn dick?
Bonethugss, beng beng, 20 jaar oud.quote:
Eindelijk, beng beng.quote:
kun jij niet in die sc bij rv gaan zitten?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:06 schreef BoneThugss het volgende:
Je schrok toen ik even uit het niets kwam, ik ben fly gelukkig zonder vliegangst.
Wies RV?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun jij niet in die sc bij rv gaan zitten?
Ooh, RozeVla.quote:
was je maar een goede user op boktquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ooh, RozeVla.![]()
Nee joh, hb mijn leven gbrt, ben een goede user nu.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ooh, RozeVla.![]()
Nee joh, hb mijn leven gbrt, ben een goede user nu.
Ben echt sirieus veranderd man.quote:
Wat?quote:
klbsc is een kliekje met incrowed en dat willen we graag zo houdenquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben echt sirieus veranderd man.
Wat doe ik verkeerd?
hard gelachen...quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd?
Iedereen is welkom.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:14 schreef zeer het volgende:
[..]
klbsc is een kliekje met incrowed en dat willen we graag zo houden
Je Nederlands is ver beneden pijlquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd?
Waarom dan?quote:
Uh, oke, snap nog steeds niet wat dat er mee te maken heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je Nederlands is ver beneden pijl
Je post "muziek" van iemand die boef heet.
je wil een airsoft pistool uit amerika halen.
om maar even een paar voorbeelden te noemen..
welquote:
Poste gwn goed mee afgelopen dagen, snap die haat niet zo.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:14 schreef zeer het volgende:
[..]
klbsc is een kliekje met incrowed en dat willen we graag zo houden
als je leuk mee wilt posten moet je leuk mee posten en niet doen alsof je een totale retard bent, en zeker niet zo doorzichtigquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Uh, oke, snap nog steeds niet wat dat er mee te maken heeft.
sorry man ik bepaal de regels ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Poste gwn goed mee afgelopen dagen, snap die haat niet zo.
We zijn een xenofobe incestgroep. Het ligt niet aan jou persoonlijk maar sodemieter op.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Poste gwn goed mee afgelopen dagen, snap die haat niet zo.
Doe ik dat?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:20 schreef zeer het volgende:
[..]
als je leuk mee wilt posten moet je leuk mee posten en niet doen alsof je een totale retard bent, en zeker niet zo doorzichtig
hihiquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja gvd het is ook nooit goed met jullie
Snap het echt niet, ben gwn normale user.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sorry man ik bepaal de regels ook niet
* Kurovski mompelt iets met 'normaal doen'quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou persoonlijk maar sodemieter op.
Je bent hartstikke welkom, beng beng.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Snap het echt niet, ben gwn normale user.
Post hier af en toe, omdat ik dat gezellig vindt.
Hou je bek Niels.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
* Kurovski mompelt iets met 'normaal doen'
Huh, ik ben er niet goed in, maar post wel als een totale retard?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, continu. En je bent er ook niet erg goed in tbh.
Ja man, je kunt er ook gwn een beetje om lachen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bent hartstikke welkom, beng beng.
Je bent niet zo goed in doen alsof je een totale retard bent,quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Huh, ik ben er niet goed in, maar post wel als een totale retard?
vriendelijke jongens zijn dat toch.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat vragen de Mocro's bij mij in de buurt ook altijd.
Gast, neem het allemaal niet zo sirieus, kijk vorige SC's, ik post gwn normaal mee.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Je bent niet zo goed in doen alsof je een totale retard bent,
gast, serieus, echt sErieusquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gast, neem het allemaal niet zo sirieus, kijk vorige SC's, ik post gwn normaal mee.
ok srry wist niet dat je kwaad werd ;squote:Op maandag 29 augustus 2016 09:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gast, neem het allemaal niet zo sirieus, kijk vorige SC's, ik post gwn normaal mee.
Vanmorgen al gedaan. Ik zie niet hoe dat jouw probleem kan zijn.quote:
Neem het niet zo sirieus, ik zit op FOK! voor de lol.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ok srry wist niet dat je kwaad werd ;s
Ben in LA, je hebt heel wat nodig om mij nu boos te krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ok srry wist niet dat je kwaad werd ;s
ripquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben in LA, je hebt heel wat nodig om mij nu boos te krijgen.
Net plek gezien waar biggie dood geschoten is.
Welke big?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
SERIEUS.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ware rap legende, now playing: warning.quote:
The Notorious B.I.G.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ware rap legende, now playing: warning.
Walk of Fame gezien, Universal Studios, echt te veel om hier op te noemen man.quote:
Man man, zoek op.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat vragen de Mocro's bij mij in de buurt ook altijd.
heb jij nog vakantie?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:50 schreef HPLC het volgende:
Nou ja eigenlijk wel, maar geen 1 nummer, denk ik
Heb net zijn wiki gelezen, vind dat wel meer dan genoeg. Gewoon een crimineel dus die toevallig wat plaatjes kon rappenquote:
Dacht dat je die inmiddels al wel getest zou hebben Gianniquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, beetje random
maar je nieuwe bed bevalt dus wel?
zeu hij?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat zeu hij nou. neem t niet serieus
madelieverd heeft mij niet uitgenodigd..quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht dat je die inmiddels al wel getest zou hebben Gianni
Iedereen rijdt hier Mustang, voor dezelfde prijs als een Opel Astra.quote:
haha jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, vandaag eerste werkdag. Valt het op?
o wat was niet random geweest dan? boxspring? dat vind ik niet zo mooi. en goed hout is vaak super duur.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, beetje random
maar je nieuwe bed bevalt dus wel?
niceequote:Op maandag 29 augustus 2016 09:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Walk of Fame gezien, Universal Studios, echt te veel om hier op te noemen man.
ben geen slet hoorquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht dat je die inmiddels al wel getest zou hebben Gianni
Jij denkt meteen in vieze dingen, bah zeg.quote:
hoi hpquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:50 schreef HPLC het volgende:
Nou ja eigenlijk wel, maar geen 1 nummer, denk ik
nee, ik bedoelde de post van mij die je quote om 5:45 smorgensquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o wat was niet random geweest dan? boxspring? dat vind ik niet zo mooi. en goed hout is vaak super duur.
altijd handigquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:59 schreef jamesdeen het volgende:
zag laatst ziek veel hardhout gewoon bij een container. Alles gepakt en mee naar huis genomen
niet iedereen mag de binnenkant van mijn huis zien. alleen als ik je lang genoeg ken en ik weet dat er toekomst met iemand in zit. dat gaat stap voor stapquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij denkt meteen in vieze dingen, bah zeg.
Ik bedoelde gewoon een open huis, men mag binnen kijken hoe jij woont en eventueel wat stoelen, banken of je bed testen om wellicht later ook te kopen voor hun eigen huis.
Jeetje
hoe lang nog?quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet iedereen mag de binnenkant van mijn huis zien. alleen als ik je lang genoeg ken en ik weet dat er toekomst met iemand in zit. dat gaat stap voor stap
o zoquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde de post van mij die je quote om 5:45 smorgens
mdf moet goed zijn voor een bed.
de ombouw is toch niet heel belangrijk
ohwquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zeg t wel wanneer t zo ver is
stil eensquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kijk die kutvlogs van Braddie niet eens, maar ze komen wel telkens in m'n suggesties voorbij goddomme.
er bestaan nog ergere..quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kijk die kutvlogs van Braddie niet eens, maar ze komen wel telkens in m'n suggesties voorbij goddomme.
Je moet hier niet over je heen laten lopen want dan verlies je.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daadkrachtig opgetreden TARDIS.!
wat vond je van mijn optreden?quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een TR gedaan, ook jegens huge. Dit is misbruik van macht en een voorkeurspositie innemen. Dit komt de integriteit van hugecooll niet ten goede en ik pleit ervoor dat hij zijn blauwe kleur verliest.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
doe maar ik log in als huge en verwijder het
Waardeloos, denk niet dat ik ooit je huis wil betredenquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:15 schreef madeliefff het volgende:
wat vond je van mijn optreden?
hij weet toch niet dat ik zijn wachtwoord heb, bovendien ben ik een kloon van danny dus ook dat komt goedquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog een TR gedaan, ook jegens huge. Dit is misbruik van macht en een voorkeurspositie innemen. Dit komt de integriteit van hugecooll niet ten goede en ik pleit ervoor dat hij zijn blauwe kleur verliest.
je miste af en toe wat hoge noten, maar je danskwaliteiten maakten veel goedquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat vond je van mijn optreden?
wowquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waardeloos, denk niet dat ik ooit je huis wil betreden
Fantastisch voor je eigen wensen opgekomen. Schitterend om te aanschouwen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waardeloos, denk niet dat ik ooit je huis wil betreden
praat je nou tegen je eigen kloon?quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fantastisch voor je eigen wensen opgekomen. Schitterend om te aanschouwen.
Ik hoop dat ze terdege beseft dat ze haar niveau moet gaan opkrikken om ooit iemand in haar huis te mogen verwelkomenquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fantastisch voor je eigen wensen opgekomen. Schitterend om te aanschouwen.
wat loop je gianni nou te dissenquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze terdege beseft dat ze haar niveau moet gaan opkrikken om ooit iemand in haar huis te mogen verwelkomen
Lekker mad op je werk FOK!ken? Of heb je je weer eens ziek gemeldquote:
anderen dissen is zijn enige manier om zichzelf nog een beetje een goed gevoel te gevenquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat loop je gianni nou te dissen
truequote:Op maandag 29 augustus 2016 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anderen dissen is zijn enige manier om zichzelf nog een beetje een goed gevoel te geven
Ik ben ontslagen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker mad op je werk FOK!ken? Of heb je je weer eens ziek gemeld
Dat is alvast een +1 voor je volgende toetsquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:31 schreef Crip het volgende:
Eerste docente die ik heb gehad vandaag gaf me meteen compliment om mn makeup
extra studiepuntquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is alvast een +1 voor je volgende toets
UK Engels beste Engels.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:50 schreef Crip het volgende:
moet gaan leren om met UK accent te praten, wil gwn bimbo la girl accent hebben.
ik wil wel dmen met jouquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
Mag in DM want dit soort dingen bespreken we niet in het openbaar, geen probleem jongens.
Wut? Waarom?quote:
Wie dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Kaas- had een clone van me geblockt.
Bedankt vriend, maar neem het niet te letterlijkquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
OVER MIJN LIJK. BAN MIJ VOOR JE DEZE JONGEN BANT.
en agents of s.h.i.e.l.d. ?quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:17 schreef Crip het volgende:
omg 2 september nieuwe afleveringen narcossss
jezus, bij the blacklist ben ik nog nieteens door seizoen 1 heenquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
02 september 2016Narcos S02E01
07 september 2016Suits S06E09 - The Hand That Feeds You Verkregen Gekeken
14 september 2016Suits S06E10
19 september 2016The Big Bang Theory S10E01
20 september 2016Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. S04E01
22 september 2016The Blacklist S04E01 - Esteban
26 september 2016The Big Bang Theory S10E02 - The Military Miniaturization
29 september 2016The Blacklist S04E02
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raymond is teleurgesteld in jequote:Op maandag 29 augustus 2016 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus, bij the blacklist ben ik nog nieteens door seizoen 1 heen
Komt daar nog een seizoen van?quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:17 schreef Crip het volgende:
omg 2 september nieuwe afleveringen narcossss
het zal mij aan mijn anus oxiderenquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Raymond is teleurgesteld in je
quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zal mij aan mijn anus oxideren
ik wil ook nog een half seizoen narcos kijken, maar ik bedenk altijd wel iets beters om te doenquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Ik moet nog drie seizoenen Suits maar ik krijg mezelf telkens niet zover.
Flash van de week nog af gekeken, best goed eindequote:Op maandag 29 augustus 2016 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
Veel zin in Flash, Legends of Tomorrow, SHIELD, Star Wars Rebels, Supergirl, de hele mikmak.
Eén aflevering zien en je hebt ze eigenlijk allemaal gezien.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Ik moet nog drie seizoenen Suits maar ik krijg mezelf telkens niet zover.
legends of tomorrow vond ik toch wel zwaar matig..quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
Veel zin in Flash, Legends of Tomorrow, SHIELD, Star Wars Rebels, Supergirl, de hele mikmak.
Seizoen 3 wordtquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flash van de week nog af gekeken, best goed einde
Dan moet je stoppen met kijken naar films en series, overal is het altijd zelfdequote:Op maandag 29 augustus 2016 11:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eén aflevering zien en je hebt ze eigenlijk allemaal gezien.
Juridisch probleem -> ze lijken te winnen -> plotseling gebeurt er iets waardoor de situatie radeloos is -> iemand krijgt een relatieprobleem -> door een slimmigheidje van Mike of Harvey weten ze ineens alsnog te winnen -> the end.
Toch kijk ik altijd graag.
Mwoh, je moet er een beetje van houden. Ze hebben HEEL veel elementen van Doctor Who opgenomen dus ik hou er allemaal wel vanquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
legends of tomorrow vond ik toch wel zwaar matig..
Moet nog 2 afleveringen van Arrow seizoen 4, dan denk ik dat ik ermee stop. Netjes afgerond, te weinig vermaakquote:
dat heb ik nog nooit gekekenquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh, je moet er een beetje van houden. Ze hebben HEEL veel elementen van Doctor Who opgenomen dus ik hou er allemaal wel van
Arrow is op een gegeven moment overgenomen door een andere vent na seizoen 2 omdat het originele team naar Flash ging. Flash is nog steeds kwaliteit, Arrow is een romantische drama geworden zonder enige superhelden/comicbook kwaliteiten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet nog 2 afleveringen van Arrow seizoen 4, dan denk ik dat ik ermee stop. Netjes afgerond, te weinig vermaak
Jij bekoort me niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
Ik wacht op de nieuwe Star Trek serie. De meeste andere series bekoren me niet.
Ah dat wist ik niet, verklaart wel het een en anderquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Arrow is op een gegeven moment overgenomen door een andere vent na seizoen 2 omdat het originele team naar Flash ging. Flash is nog steeds kwaliteit, Arrow is een romantische drama geworden zonder enige superhelden/comicbook kwaliteiten.
Deze conclusie is niet logisch, aangezien ik in dezelfde post zelf al "Toch kijk ik altijd graag" concludeerde.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen met kijken naar films en series, overal is het altijd zelfde
next generation was de enige goed star trek seriequote:Op maandag 29 augustus 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
Ik wacht op de nieuwe Star Trek serie. De meeste andere series bekoren me niet.
Gewoon stoppen met kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze conclusie is niet logisch, aangezien ik in dezelfde post "Toch kijk ik het graag" zei.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uit Niels z'n ogen? Is dit een doodsbedreiging?
Is wel 1 van de betere naar mijn mening, maar vind Voyager en Enterprise ook prima. De oudere ken ik niet zo goed. Tezijnertijd maar 'ns wat DVD-boxen daarvan bestellen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
next generation was de enige goed star trek serie
Ik heb er één, alleen Spectre mist omdat die nog niet uit was.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil later een James Bond dvd-box
Gewoon omdat James Bond
ik wil alleen een bud spencer en terence hill dvd boxquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil later een James Bond dvd-box
Gewoon omdat James Bond
Zal nog lang moeten wachten voordat het echt afgelopen is... Als er steeds nieuwe bijkomen is dat lelijk naast een boxquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb er één, alleen Spectre mist omdat die nog niet uit was.
Misschien ben je dan wel DOOD.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal nog lang moeten wachten voordat het echt afgelopen is... Als er steeds nieuwe bijkomen is dat lelijk naast een box
Jij kijkt toch wel Gotham hè? Die vervelende Hermann wil maar niet kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
Natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij kijkt toch wel Gotham hè? Die vervelende Hermann wil maar niet kijken
gewoon een website die mij vertelt wat ik moet gaan kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gebruik jij een programma hiervoor? Zou ik ook wel handig vinden
Mee eensquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Natuurlijkhet was even uitzitten in seizoen 1 maar seizoen 2 is toch wel erg goed hoor.
Welke?quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gewoon een website die mij vertelt wat ik moet gaan kijken
kquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die kutscholieren he![]()
ze fietsen alsof ze een konijn zonder batterijen op speed zijn godverdomme
Hier is het wel gelijk een stuk rustiger.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die kutscholieren he![]()
ze fietsen alsof ze een konijn zonder batterijen op speed zijn godverdomme
jaja, straks moeten we weer naar onz en en dan is het weer huilenquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
geintje braddie ik ben lekker aan het provoceren, hoe gaat het met je ontwikkelingen?
Ik rip je plasbuisquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik rip je anus als je zo doorgaat
Gaat best lekker, halve kilo kwijt deze week, niet zo veel natuurlijk maar het is ietsquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
geintje braddie ik ben lekker aan het provoceren, hoe gaat het met je ontwikkelingen?
Ga zo doorquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gaat best lekker, halve kilo kwijt deze week, niet zo veel natuurlijk maar het is iets
Ok Dima.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:27 schreef HPLC het volgende:
Loop afgelopen week over straat, warm weer, koud colaatje erbij. Komt een ietwat dikkige gozer van een jaar of 22 in een iets te strak shirtje voorbij lopen waardoor zijn biertetjes goed waren te zien. Ik wil nu niet zeggen dat ik hier per se geil van werd, maar enigszins erotisch was het wel.
Dus ik denk, mocht ik ooit transgender willen worden en ik heb borstjes nodig, kan ik ze dan krijgen door dronkenschap in plaats van een operatie?
Dus ik het vol op een zuipen zetten afgelopen dagen, net niet coma je weet wel. Ik word vanochtend wakker en bekijk mezelf in de spiegel, geen tietjes.
2NutZ toch niet man, dat is een voorbeeldige userquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Of'ie een forumvakantie heeft
kquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:27 schreef HPLC het volgende:
Loop afgelopen week over straat, warm weer, koud colaatje erbij. Komt een ietwat dikkige gozer van een jaar of 22 in een iets te strak shirtje voorbij lopen waardoor zijn biertetjes goed waren te zien. Ik wil nu niet zeggen dat ik hier per se geil van werd, maar enigszins erotisch was het wel.
Dus ik denk, mocht ik ooit transgender willen worden en ik heb borstjes nodig, kan ik ze dan krijgen door dronkenschap in plaats van een operatie?
Dus ik het vol op een zuipen zetten afgelopen dagen, net niet coma je weet wel. Ik word vanochtend wakker en bekijk mezelf in de spiegel, geen tietjes.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:27 schreef HPLC het volgende:
Ja neequote:Op maandag 29 augustus 2016 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
[..]
zal nog eens een pagina uit mijn dagboek hier delen
Ah mooi manquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekend hoorMooi weertje weer, straks even naar supermarkt
Ok Dimaquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
[..]
zal nog eens een pagina uit mijn dagboek hier delen
Gewoon OV kaart stopzettenquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ah mooi man
Het is inderdaad wel chill, niet zo benauwd als de afgelopen paar dagen.
Wat ga je in de supermarkt halen? Gelijk boodschappen voor een hele week of alleen wat voor het avondeten?
Ooh, denk je hebt hele plannen manquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon OV kaart stopzetten
En misschien wat te drinken of zo
quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Concept van Citroen![]()
Het interieur heeft een citroenkleurtje hahaquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[ afbeelding ]
Ghehehequote:Op maandag 29 augustus 2016 12:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het interieur heeft een citroenkleurtje haha
wiequote:
Trek tussendoor paar sprintjes.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[ afbeelding ]
op zich nog oké als je bekijkt dat je flink hebt zitten barbecuenquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gaat best lekker, halve kilo kwijt deze week, niet zo veel natuurlijk maar het is iets
Ja toch? 2x ge BBQd, en wat gegeten s'nachtsquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
op zich nog oké als je bekijkt dat je flink hebt zitten barbecuen
moet je je voor de grap morgen eens wegenquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja toch? 2x ge BBQd, en wat gegeten s'nachts(Als je pas om 4 uur s'nachts moe word...)
Het is iets.
Heb het idee dat er deze week wel 2 kilo afgaat.
Waarom nou steeds barbecueën en zo? Ik heb het idee dat die halve kilo eraf meer komt door variatie in de weegschaal dan dat jij daadwerkelijk progressie boekt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja toch? 2x ge BBQd, en wat gegeten s'nachts(Als je pas om 4 uur s'nachts moe word...)
Het is iets.
Waarom blijf je dat nou doen en waarom creëer je geen ritme in je leven? Je wil dit toch graag? Doe er dan ook wat voor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is iets.
Vind ik nou zelf ookquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:34 schreef BozeHaas het volgende:
Is maar goed dat je geen bier drinkt
Ok.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
deze shit is echt nog gayer dan suicidesheep
Wat vind je hier van Trollscience?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
deze shit is echt nog gayer dan suicidesheep
quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:47 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat vind je hier van Trollscience?
quote:
Je bent zelf ...quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:56 schreef Kurovski het volgende:
Pastalunch is toch altijd wel lekkah.
gewoon kuroi leren dat ze 1x per week in die vazen moet plassenquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Ja ja ik heb twee plantjes nu. Hoeven maar 1x per week water dus moet te doen zijn.
Ik heb Kuroi liever niet in de buurt van mijn planten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon kuroi leren dat ze 1x per week in die vazen moet plassen
hoezo nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb Kuroi liever niet in de buurt van mijn planten.
beter tochquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die maakt planten en bloemen kapot in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |