vraag je nu om een foto van mijn dick?quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:49 schreef jamesdeen het volgende:
stuur nog eens een pic van dat wapen?
https://www.google.com/se(...)rc=z-LhJRQmEngpmM%3Aquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:49 schreef jamesdeen het volgende:
stuur nog eens een pic van dat wapen?
55cm hierquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:51 schreef zeer het volgende:
[..]
vraag je nu om een foto van mijn dick?
Wie is deze TS.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:51 schreef zeer het volgende:
[..]
vraag je nu om een foto van mijn dick?
Bonethugss, beng beng, 20 jaar oud.quote:
Eindelijk, beng beng.quote:
kun jij niet in die sc bij rv gaan zitten?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:06 schreef BoneThugss het volgende:
Je schrok toen ik even uit het niets kwam, ik ben fly gelukkig zonder vliegangst.
Wies RV?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun jij niet in die sc bij rv gaan zitten?
Ooh, RozeVla.quote:
was je maar een goede user op boktquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ooh, RozeVla.![]()
Nee joh, hb mijn leven gbrt, ben een goede user nu.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ooh, RozeVla.![]()
Nee joh, hb mijn leven gbrt, ben een goede user nu.
Ben echt sirieus veranderd man.quote:
Wat?quote:
klbsc is een kliekje met incrowed en dat willen we graag zo houdenquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben echt sirieus veranderd man.
Wat doe ik verkeerd?
hard gelachen...quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd?
Iedereen is welkom.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:14 schreef zeer het volgende:
[..]
klbsc is een kliekje met incrowed en dat willen we graag zo houden
Je Nederlands is ver beneden pijlquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd?
Waarom dan?quote:
Uh, oke, snap nog steeds niet wat dat er mee te maken heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je Nederlands is ver beneden pijl
Je post "muziek" van iemand die boef heet.
je wil een airsoft pistool uit amerika halen.
om maar even een paar voorbeelden te noemen..
welquote:
Poste gwn goed mee afgelopen dagen, snap die haat niet zo.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:14 schreef zeer het volgende:
[..]
klbsc is een kliekje met incrowed en dat willen we graag zo houden
als je leuk mee wilt posten moet je leuk mee posten en niet doen alsof je een totale retard bent, en zeker niet zo doorzichtigquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Uh, oke, snap nog steeds niet wat dat er mee te maken heeft.
sorry man ik bepaal de regels ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Poste gwn goed mee afgelopen dagen, snap die haat niet zo.
We zijn een xenofobe incestgroep. Het ligt niet aan jou persoonlijk maar sodemieter op.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Poste gwn goed mee afgelopen dagen, snap die haat niet zo.
Doe ik dat?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:20 schreef zeer het volgende:
[..]
als je leuk mee wilt posten moet je leuk mee posten en niet doen alsof je een totale retard bent, en zeker niet zo doorzichtig
hihiquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja gvd het is ook nooit goed met jullie
Snap het echt niet, ben gwn normale user.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sorry man ik bepaal de regels ook niet
* Kurovski mompelt iets met 'normaal doen'quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou persoonlijk maar sodemieter op.
Je bent hartstikke welkom, beng beng.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Snap het echt niet, ben gwn normale user.
Post hier af en toe, omdat ik dat gezellig vindt.
Hou je bek Niels.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
* Kurovski mompelt iets met 'normaal doen'
Huh, ik ben er niet goed in, maar post wel als een totale retard?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, continu. En je bent er ook niet erg goed in tbh.
Ja man, je kunt er ook gwn een beetje om lachen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bent hartstikke welkom, beng beng.
Je bent niet zo goed in doen alsof je een totale retard bent,quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Huh, ik ben er niet goed in, maar post wel als een totale retard?
vriendelijke jongens zijn dat toch.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat vragen de Mocro's bij mij in de buurt ook altijd.
Gast, neem het allemaal niet zo sirieus, kijk vorige SC's, ik post gwn normaal mee.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Je bent niet zo goed in doen alsof je een totale retard bent,
gast, serieus, echt sErieusquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gast, neem het allemaal niet zo sirieus, kijk vorige SC's, ik post gwn normaal mee.
ok srry wist niet dat je kwaad werd ;squote:Op maandag 29 augustus 2016 09:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gast, neem het allemaal niet zo sirieus, kijk vorige SC's, ik post gwn normaal mee.
Vanmorgen al gedaan. Ik zie niet hoe dat jouw probleem kan zijn.quote:
Neem het niet zo sirieus, ik zit op FOK! voor de lol.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ok srry wist niet dat je kwaad werd ;s
Ben in LA, je hebt heel wat nodig om mij nu boos te krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ok srry wist niet dat je kwaad werd ;s
ripquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben in LA, je hebt heel wat nodig om mij nu boos te krijgen.
Net plek gezien waar biggie dood geschoten is.
Welke big?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
SERIEUS.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ware rap legende, now playing: warning.quote:
The Notorious B.I.G.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ware rap legende, now playing: warning.
Walk of Fame gezien, Universal Studios, echt te veel om hier op te noemen man.quote:
Man man, zoek op.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat vragen de Mocro's bij mij in de buurt ook altijd.
heb jij nog vakantie?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:50 schreef HPLC het volgende:
Nou ja eigenlijk wel, maar geen 1 nummer, denk ik
Heb net zijn wiki gelezen, vind dat wel meer dan genoeg. Gewoon een crimineel dus die toevallig wat plaatjes kon rappenquote:
Dacht dat je die inmiddels al wel getest zou hebben Gianniquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, beetje random
maar je nieuwe bed bevalt dus wel?
zeu hij?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat zeu hij nou. neem t niet serieus
madelieverd heeft mij niet uitgenodigd..quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht dat je die inmiddels al wel getest zou hebben Gianni
Iedereen rijdt hier Mustang, voor dezelfde prijs als een Opel Astra.quote:
haha jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, vandaag eerste werkdag. Valt het op?
o wat was niet random geweest dan? boxspring? dat vind ik niet zo mooi. en goed hout is vaak super duur.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, beetje random
maar je nieuwe bed bevalt dus wel?
niceequote:Op maandag 29 augustus 2016 09:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Walk of Fame gezien, Universal Studios, echt te veel om hier op te noemen man.
ben geen slet hoorquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht dat je die inmiddels al wel getest zou hebben Gianni
Jij denkt meteen in vieze dingen, bah zeg.quote:
hoi hpquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:50 schreef HPLC het volgende:
Nou ja eigenlijk wel, maar geen 1 nummer, denk ik
nee, ik bedoelde de post van mij die je quote om 5:45 smorgensquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o wat was niet random geweest dan? boxspring? dat vind ik niet zo mooi. en goed hout is vaak super duur.
altijd handigquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:59 schreef jamesdeen het volgende:
zag laatst ziek veel hardhout gewoon bij een container. Alles gepakt en mee naar huis genomen
niet iedereen mag de binnenkant van mijn huis zien. alleen als ik je lang genoeg ken en ik weet dat er toekomst met iemand in zit. dat gaat stap voor stapquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij denkt meteen in vieze dingen, bah zeg.
Ik bedoelde gewoon een open huis, men mag binnen kijken hoe jij woont en eventueel wat stoelen, banken of je bed testen om wellicht later ook te kopen voor hun eigen huis.
Jeetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |