Huh, ik ben er niet goed in, maar post wel als een totale retard?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, continu. En je bent er ook niet erg goed in tbh.
Ja man, je kunt er ook gwn een beetje om lachen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bent hartstikke welkom, beng beng.
Je bent niet zo goed in doen alsof je een totale retard bent,quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Huh, ik ben er niet goed in, maar post wel als een totale retard?
vriendelijke jongens zijn dat toch.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat vragen de Mocro's bij mij in de buurt ook altijd.
Gast, neem het allemaal niet zo sirieus, kijk vorige SC's, ik post gwn normaal mee.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Je bent niet zo goed in doen alsof je een totale retard bent,
gast, serieus, echt sErieusquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gast, neem het allemaal niet zo sirieus, kijk vorige SC's, ik post gwn normaal mee.
ok srry wist niet dat je kwaad werd ;squote:Op maandag 29 augustus 2016 09:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gast, neem het allemaal niet zo sirieus, kijk vorige SC's, ik post gwn normaal mee.
Vanmorgen al gedaan. Ik zie niet hoe dat jouw probleem kan zijn.quote:
Neem het niet zo sirieus, ik zit op FOK! voor de lol.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ok srry wist niet dat je kwaad werd ;s
Ben in LA, je hebt heel wat nodig om mij nu boos te krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ok srry wist niet dat je kwaad werd ;s
ripquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben in LA, je hebt heel wat nodig om mij nu boos te krijgen.
Net plek gezien waar biggie dood geschoten is.
Welke big?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
SERIEUS.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ware rap legende, now playing: warning.quote:
The Notorious B.I.G.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ware rap legende, now playing: warning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |