Iedereen is welkom.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:14 schreef zeer het volgende:
[..]
klbsc is een kliekje met incrowed en dat willen we graag zo houden
Je Nederlands is ver beneden pijlquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben echt sirieus veranderd man.
Wat doe ik verkeerd?
Waarom dan?quote:
Uh, oke, snap nog steeds niet wat dat er mee te maken heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je Nederlands is ver beneden pijl
Je post "muziek" van iemand die boef heet.
je wil een airsoft pistool uit amerika halen.
om maar even een paar voorbeelden te noemen..
welquote:
Poste gwn goed mee afgelopen dagen, snap die haat niet zo.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:14 schreef zeer het volgende:
[..]
klbsc is een kliekje met incrowed en dat willen we graag zo houden
als je leuk mee wilt posten moet je leuk mee posten en niet doen alsof je een totale retard bent, en zeker niet zo doorzichtigquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Uh, oke, snap nog steeds niet wat dat er mee te maken heeft.
sorry man ik bepaal de regels ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Poste gwn goed mee afgelopen dagen, snap die haat niet zo.
We zijn een xenofobe incestgroep. Het ligt niet aan jou persoonlijk maar sodemieter op.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Poste gwn goed mee afgelopen dagen, snap die haat niet zo.
Doe ik dat?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:20 schreef zeer het volgende:
[..]
als je leuk mee wilt posten moet je leuk mee posten en niet doen alsof je een totale retard bent, en zeker niet zo doorzichtig
hihiquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja gvd het is ook nooit goed met jullie
Snap het echt niet, ben gwn normale user.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sorry man ik bepaal de regels ook niet
* Kurovski mompelt iets met 'normaal doen'quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou persoonlijk maar sodemieter op.
Je bent hartstikke welkom, beng beng.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Snap het echt niet, ben gwn normale user.
Post hier af en toe, omdat ik dat gezellig vindt.
Hou je bek Niels.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
* Kurovski mompelt iets met 'normaal doen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |