Walk of Fame gezien, Universal Studios, echt te veel om hier op te noemen man.quote:
Man man, zoek op.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat vragen de Mocro's bij mij in de buurt ook altijd.
heb jij nog vakantie?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:50 schreef HPLC het volgende:
Nou ja eigenlijk wel, maar geen 1 nummer, denk ik
Heb net zijn wiki gelezen, vind dat wel meer dan genoeg. Gewoon een crimineel dus die toevallig wat plaatjes kon rappenquote:
Dacht dat je die inmiddels al wel getest zou hebben Gianniquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, beetje random
maar je nieuwe bed bevalt dus wel?
zeu hij?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat zeu hij nou. neem t niet serieus
madelieverd heeft mij niet uitgenodigd..quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht dat je die inmiddels al wel getest zou hebben Gianni
Iedereen rijdt hier Mustang, voor dezelfde prijs als een Opel Astra.quote:
haha jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, vandaag eerste werkdag. Valt het op?
o wat was niet random geweest dan? boxspring? dat vind ik niet zo mooi. en goed hout is vaak super duur.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, beetje random
maar je nieuwe bed bevalt dus wel?
niceequote:Op maandag 29 augustus 2016 09:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Walk of Fame gezien, Universal Studios, echt te veel om hier op te noemen man.
ben geen slet hoorquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht dat je die inmiddels al wel getest zou hebben Gianni
Jij denkt meteen in vieze dingen, bah zeg.quote:
hoi hpquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:50 schreef HPLC het volgende:
Nou ja eigenlijk wel, maar geen 1 nummer, denk ik
nee, ik bedoelde de post van mij die je quote om 5:45 smorgensquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o wat was niet random geweest dan? boxspring? dat vind ik niet zo mooi. en goed hout is vaak super duur.
altijd handigquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:59 schreef jamesdeen het volgende:
zag laatst ziek veel hardhout gewoon bij een container. Alles gepakt en mee naar huis genomen
niet iedereen mag de binnenkant van mijn huis zien. alleen als ik je lang genoeg ken en ik weet dat er toekomst met iemand in zit. dat gaat stap voor stapquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij denkt meteen in vieze dingen, bah zeg.
Ik bedoelde gewoon een open huis, men mag binnen kijken hoe jij woont en eventueel wat stoelen, banken of je bed testen om wellicht later ook te kopen voor hun eigen huis.
Jeetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |