hoe lang nog?quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet iedereen mag de binnenkant van mijn huis zien. alleen als ik je lang genoeg ken en ik weet dat er toekomst met iemand in zit. dat gaat stap voor stap
o zoquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde de post van mij die je quote om 5:45 smorgens
mdf moet goed zijn voor een bed.
de ombouw is toch niet heel belangrijk
ohwquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zeg t wel wanneer t zo ver is
stil eensquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kijk die kutvlogs van Braddie niet eens, maar ze komen wel telkens in m'n suggesties voorbij goddomme.
er bestaan nog ergere..quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kijk die kutvlogs van Braddie niet eens, maar ze komen wel telkens in m'n suggesties voorbij goddomme.
Je moet hier niet over je heen laten lopen want dan verlies je.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daadkrachtig opgetreden TARDIS.!
wat vond je van mijn optreden?quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een TR gedaan, ook jegens huge. Dit is misbruik van macht en een voorkeurspositie innemen. Dit komt de integriteit van hugecooll niet ten goede en ik pleit ervoor dat hij zijn blauwe kleur verliest.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
doe maar ik log in als huge en verwijder het
Waardeloos, denk niet dat ik ooit je huis wil betredenquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:15 schreef madeliefff het volgende:
wat vond je van mijn optreden?
hij weet toch niet dat ik zijn wachtwoord heb, bovendien ben ik een kloon van danny dus ook dat komt goedquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog een TR gedaan, ook jegens huge. Dit is misbruik van macht en een voorkeurspositie innemen. Dit komt de integriteit van hugecooll niet ten goede en ik pleit ervoor dat hij zijn blauwe kleur verliest.
je miste af en toe wat hoge noten, maar je danskwaliteiten maakten veel goedquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat vond je van mijn optreden?
wowquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waardeloos, denk niet dat ik ooit je huis wil betreden
Fantastisch voor je eigen wensen opgekomen. Schitterend om te aanschouwen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waardeloos, denk niet dat ik ooit je huis wil betreden
praat je nou tegen je eigen kloon?quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fantastisch voor je eigen wensen opgekomen. Schitterend om te aanschouwen.
Ik hoop dat ze terdege beseft dat ze haar niveau moet gaan opkrikken om ooit iemand in haar huis te mogen verwelkomenquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fantastisch voor je eigen wensen opgekomen. Schitterend om te aanschouwen.
wat loop je gianni nou te dissenquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze terdege beseft dat ze haar niveau moet gaan opkrikken om ooit iemand in haar huis te mogen verwelkomen
Lekker mad op je werk FOK!ken? Of heb je je weer eens ziek gemeldquote:
anderen dissen is zijn enige manier om zichzelf nog een beetje een goed gevoel te gevenquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat loop je gianni nou te dissen
truequote:Op maandag 29 augustus 2016 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anderen dissen is zijn enige manier om zichzelf nog een beetje een goed gevoel te geven
Ik ben ontslagen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker mad op je werk FOK!ken? Of heb je je weer eens ziek gemeld
Dat is alvast een +1 voor je volgende toetsquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:31 schreef Crip het volgende:
Eerste docente die ik heb gehad vandaag gaf me meteen compliment om mn makeup
extra studiepuntquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is alvast een +1 voor je volgende toets
UK Engels beste Engels.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:50 schreef Crip het volgende:
moet gaan leren om met UK accent te praten, wil gwn bimbo la girl accent hebben.
ik wil wel dmen met jouquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
Mag in DM want dit soort dingen bespreken we niet in het openbaar, geen probleem jongens.
Wut? Waarom?quote:
Wie dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Kaas- had een clone van me geblockt.
Bedankt vriend, maar neem het niet te letterlijkquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
OVER MIJN LIJK. BAN MIJ VOOR JE DEZE JONGEN BANT.
en agents of s.h.i.e.l.d. ?quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:17 schreef Crip het volgende:
omg 2 september nieuwe afleveringen narcossss
jezus, bij the blacklist ben ik nog nieteens door seizoen 1 heenquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
02 september 2016Narcos S02E01
07 september 2016Suits S06E09 - The Hand That Feeds You Verkregen Gekeken
14 september 2016Suits S06E10
19 september 2016The Big Bang Theory S10E01
20 september 2016Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. S04E01
22 september 2016The Blacklist S04E01 - Esteban
26 september 2016The Big Bang Theory S10E02 - The Military Miniaturization
29 september 2016The Blacklist S04E02
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raymond is teleurgesteld in jequote:Op maandag 29 augustus 2016 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus, bij the blacklist ben ik nog nieteens door seizoen 1 heen
Komt daar nog een seizoen van?quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:17 schreef Crip het volgende:
omg 2 september nieuwe afleveringen narcossss
het zal mij aan mijn anus oxiderenquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Raymond is teleurgesteld in je
quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zal mij aan mijn anus oxideren
ik wil ook nog een half seizoen narcos kijken, maar ik bedenk altijd wel iets beters om te doenquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Ik moet nog drie seizoenen Suits maar ik krijg mezelf telkens niet zover.
Flash van de week nog af gekeken, best goed eindequote:Op maandag 29 augustus 2016 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
Veel zin in Flash, Legends of Tomorrow, SHIELD, Star Wars Rebels, Supergirl, de hele mikmak.
Eén aflevering zien en je hebt ze eigenlijk allemaal gezien.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Ik moet nog drie seizoenen Suits maar ik krijg mezelf telkens niet zover.
legends of tomorrow vond ik toch wel zwaar matig..quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
Veel zin in Flash, Legends of Tomorrow, SHIELD, Star Wars Rebels, Supergirl, de hele mikmak.
Seizoen 3 wordtquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flash van de week nog af gekeken, best goed einde
Dan moet je stoppen met kijken naar films en series, overal is het altijd zelfdequote:Op maandag 29 augustus 2016 11:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eén aflevering zien en je hebt ze eigenlijk allemaal gezien.
Juridisch probleem -> ze lijken te winnen -> plotseling gebeurt er iets waardoor de situatie radeloos is -> iemand krijgt een relatieprobleem -> door een slimmigheidje van Mike of Harvey weten ze ineens alsnog te winnen -> the end.
Toch kijk ik altijd graag.
Mwoh, je moet er een beetje van houden. Ze hebben HEEL veel elementen van Doctor Who opgenomen dus ik hou er allemaal wel vanquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
legends of tomorrow vond ik toch wel zwaar matig..
Moet nog 2 afleveringen van Arrow seizoen 4, dan denk ik dat ik ermee stop. Netjes afgerond, te weinig vermaakquote:
dat heb ik nog nooit gekekenquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh, je moet er een beetje van houden. Ze hebben HEEL veel elementen van Doctor Who opgenomen dus ik hou er allemaal wel van
Arrow is op een gegeven moment overgenomen door een andere vent na seizoen 2 omdat het originele team naar Flash ging. Flash is nog steeds kwaliteit, Arrow is een romantische drama geworden zonder enige superhelden/comicbook kwaliteiten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet nog 2 afleveringen van Arrow seizoen 4, dan denk ik dat ik ermee stop. Netjes afgerond, te weinig vermaak
Jij bekoort me niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
Ik wacht op de nieuwe Star Trek serie. De meeste andere series bekoren me niet.
Ah dat wist ik niet, verklaart wel het een en anderquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Arrow is op een gegeven moment overgenomen door een andere vent na seizoen 2 omdat het originele team naar Flash ging. Flash is nog steeds kwaliteit, Arrow is een romantische drama geworden zonder enige superhelden/comicbook kwaliteiten.
Deze conclusie is niet logisch, aangezien ik in dezelfde post zelf al "Toch kijk ik altijd graag" concludeerde.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen met kijken naar films en series, overal is het altijd zelfde
next generation was de enige goed star trek seriequote:Op maandag 29 augustus 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
Ik wacht op de nieuwe Star Trek serie. De meeste andere series bekoren me niet.
Gewoon stoppen met kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze conclusie is niet logisch, aangezien ik in dezelfde post "Toch kijk ik het graag" zei.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uit Niels z'n ogen? Is dit een doodsbedreiging?
Is wel 1 van de betere naar mijn mening, maar vind Voyager en Enterprise ook prima. De oudere ken ik niet zo goed. Tezijnertijd maar 'ns wat DVD-boxen daarvan bestellen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
next generation was de enige goed star trek serie
Ik heb er één, alleen Spectre mist omdat die nog niet uit was.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil later een James Bond dvd-box
Gewoon omdat James Bond
ik wil alleen een bud spencer en terence hill dvd boxquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil later een James Bond dvd-box
Gewoon omdat James Bond
Zal nog lang moeten wachten voordat het echt afgelopen is... Als er steeds nieuwe bijkomen is dat lelijk naast een boxquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb er één, alleen Spectre mist omdat die nog niet uit was.
Misschien ben je dan wel DOOD.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal nog lang moeten wachten voordat het echt afgelopen is... Als er steeds nieuwe bijkomen is dat lelijk naast een box
Jij kijkt toch wel Gotham hè? Die vervelende Hermann wil maar niet kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
Natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij kijkt toch wel Gotham hè? Die vervelende Hermann wil maar niet kijken
gewoon een website die mij vertelt wat ik moet gaan kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gebruik jij een programma hiervoor? Zou ik ook wel handig vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |