abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164433109

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 17:51:17 ]
pi_164433128
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Nja, leek mij een logische verklaring eigenlijk :')
Je hoort het woord Tatta zo vaak, dat het niet meer specifiek te maken heeft met Nederlanders of dus met het "scheldwoord" Kaaskop, maar dat het meer gelinkt staat aan het een tokkie in mijn ogen, en die zitten overal wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 17:51:58 ]
pi_164433142
Ja ama in marokkaans is batatta aardappel
pi_164433147
WIGGLE WIGGLE
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 17:51:59 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433150
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
Ja ama in marokkaans is batatta aardappel
Surinaams lees ik net. Maar ik geloof je.
Your beauty never ever scared me.
pi_164433155
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:51 schreef IDkaart het volgende:
WIGGLE WIGGLE
WIGGLE YO ASS OUTTA HERE.
pi_164433175
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:51 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Surinaams lees ik net. Maar ik geloof je.
Oh kan wij zegge dt ook
pi_164433189
@Pax, goede reden toch?

@Drug, vroeg of je in 020 woonde en toen zei je toch nee?
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2016 @ 17:54:11 #9
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_164433200
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:34 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

hij vind ALLE belasting roof.
Ik ook. Ik erken deze staat helemaal niet als autoriteit. Ik heb er niet voor gekozen in dit systeem geboren te worden en heb nergens getekent om een wetboek te volgen waarin xtc verboden is waardoor mensen empathie gaan voelen en elke dag de talloze moorden op dieren legaal zijn omdat het dan slachting genoemd wordt.... Moord is wat mij betreft moord.
EN het hele geldsysteem zorgt vooral voor ellende als oorlog, ziekteverspreiding en instandhouding met symptoombestrijdingen ipv genezing omdat ze zo geld blijven verdienen aan mensen.
Wie de fuck denkt deze staat wel dat ze is om maar geld te eisen van elke inwoner in dit land... Ze besteden het toch niet(Of misschien heel minimaal)zinvol meestal... Het is gewoon diefstal omdat ze je opsluiten in de gevangenis als je belasting ontduikt. Dus of je laat jezelf beroven heel je leven of je komt tussen 4 muren met een zwaardere straf dan iemand met een geweldsdelict. Want wie de staat tegen werkt wordt wel hard aangepakt... :N Zoals ik al jaren steeds weer aan een gif genaamd anti-psychotica wordt gedwongen omdat ik een keer "Fuck the system" zei tegen een noodpsychiater toen mijn ouders mij naar het ziekenhuis brachten omdat ze zich zorgen maakten om mij.... Ik zat toen hevig aan de 2ci en kan best begrijpen dat ik dan wat raar over kan hebben komen voor mensen die niet weten wat het is om te trippen. Een mede-tripper had mij gewoon begeleid in mijn trip ipv naar een psychiater gebracht.... Maar ik dacht van wat kan het kwaad om mijn ouders gerust te stellen door eventjes met een psych te praten....
Terwijl ik al vanaf mijn 4e in de kinderpsychiatrie zit kwam ik er op mijn 21e, bijna 22e, achter dat de psychiatrie vol zit met rebellen die aan hele zware medicatie geholpen worden om ze maar in te dammen.... Gelukkig worden steeds meer mensen wakker door de internetverspreiding van feiten over conspiracy-stuff... En weten de meeste mensen wel dat ze zulke dingen niet in de buurt van een psych moeten vertellen omdat je dan achterdochtig bent en psychotisch...
Het is wel heel erg moeilijk om niet achterdochtig te gaan denken als je achter allemaal leugens komt die je zijn voorgehouden al die tijd en je de hele media en het hele systeem niet meer vertrouwd......
pi_164433220
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef Murdera het volgende:

[..]

met 52% vind ik dat je al aardig wat aftikt eigenlijk
je betaalt nooit 52% over alles voor wat betreft inkomstenbelasting. Het is 52% voor het gedeelte boven de 57.000 p/j zoiets.
Maarja, komt nog even 21% BTW bij over zowat alles. Was echt een smerige truuk met de privatisering, want voorheen betaalde je geen BTW over produkten/diensten van staatsbedrijven.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
pi_164433222
quote:
17s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:54 schreef goodtripbob het volgende:

[..]

Ik ook. Ik erken deze staat helemaal niet als autoriteit. Ik heb er niet voor gekozen in dit systeem geboren te worden en heb nergens getekent om een wetboek te volgen waarin xtc verboden is waardoor mensen empathie gaan voelen en elke dag de talloze moorden op dieren legaal zijn omdat het dan slachting genoemd wordt.... Moord is wat mij betreft moord.
EN het hele geldsysteem zorgt vooral voor ellende als oorlog, ziekteverspreiding en instandhouding met symptoombestrijdingen ipv genezing omdat ze zo geld blijven verdienen aan mensen.
Wie de fuck denkt deze staat wel dat ze is om maar geld te eisen van elke inwoner in dit land... Ze besteden het toch niet(Of misschien heel minimaal)zinvol meestal... Het is gewoon diefstal omdat ze je opsluiten in de gevangenis als je belasting ontduikt. Dus of je laat jezelf beroven heel je leven of je komt tussen 4 muren met een zwaardere straf dan iemand met een geweldsdelict. Want wie de staat tegen werkt wordt wel hard aangepakt... :N Zoals ik al jaren steeds weer aan een gif genaamd anti-psychotica wordt gedwongen omdat ik een keer "Fuck the system" zei tegen een noodpsychiater toen mijn ouders mij naar het ziekenhuis brachten omdat ze zich zorgen maakten om mij.... Ik zat toen hevig aan de 2ci en kan best begrijpen dat ik dan wat raar over kan hebben komen voor mensen die niet weten wat het is om te trippen. Een mede-tripper had mij gewoon begeleid in mijn trip ipv naar een psychiater gebracht.... Maar ik dacht van wat kan het kwaad om mijn ouders gerust te stellen door eventjes met een psych te praten....
Terwijl ik al vanaf mijn 4e in de kinderpsychiatrie zit kwam ik er op mijn 21e, bijna 22e, achter dat de psychiatrie vol zit met rebellen die aan hele zware medicatie geholpen worden om ze maar in te dammen.... Gelukkig worden steeds meer mensen wakker door de internetverspreiding van feiten over conspiracy-stuff... En weten de meeste mensen wel dat ze zulke dingen niet in de buurt van een psych moeten vertellen omdat je dan achterdochtig bent en psychotisch...
Het is wel heel erg moeilijk om niet achterdochtig te gaan denken als je achter allemaal leugens komt die je zijn voorgehouden al die tijd en je de hele media en het hele systeem niet meer vertrouwd......
enter
enter
enter
enter
pi_164433246
quote:

[..]

Je kan in vervolg ook gewoon asdjksadfhsdgfjsghfasduiyweiuqysdjh neerzetten, komt op het zelfde neer :')
pi_164433248
quote:

[..]

Dat is pech, maat. Je zult er mee moeten leren leven.
pi_164433256
Godverdomme lappen tekst van bob weer :')

Het boeit niemand

En ja ik ben brainwashed
pi_164433257
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:53 schreef Ashqelon het volgende:
@Pax, goede reden toch?

o ik woon daar niet maar ben er iedere dag voor m'n money hossels
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 17:56:27 #16
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433260
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:54 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

enter
enter
enter
enter
pi_164433270
Nederland is gewoon vies elitair wat belastingen betreft, je kunt alleen eerlijk rijk worden in US enzo.
pi_164433275
quote:

[..]

cool story bro

[ Bericht 74% gewijzigd door Gibson88 op 11-08-2016 17:59:01 ]
pi_164433276
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Godverdomme lappen tekst van bob weer :')

Het boeit niemand

En ja ik ben brainwashed
kun je alweer een beetje huppelen?
pi_164433284
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:56 schreef Ashqelon het volgende:
Nederland is gewoon vies elitair wat belastingen betreft, je kunt alleen eerlijk rijk worden in US enzo.
ash ash ash :')
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 17:57:17 #21
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433288
Ik ga het echt niet meer lezen Bob totdat je de enter toets gebruikt.
pi_164433293
quote:
haha ja :') in de US is alles beter

was daar in je fantasie gebleven man _O_

en had je proxy zo ingesteld dat je niet op FOK! kon komen _O_
pi_164433295
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:56 schreef Drug het volgende:

[..]

o ik woon daar niet maar ben er iedere dag voor m'n money hossels
Je woont dus wel in de omgeving? Woon zelf namelijk eveneens niet in 020 maar omgeving.
pi_164433303
Nee wacht, dit zijn de getallen in 2016

Onder AOW leeftijd:
Belastingschijf Loon (jaarbasis) Loonbelasting
schijf 1 ¤ 0 t/m ¤ 19.922 36,55%
schijf 2 ¤ 19.923 t/m ¤ 33.715 40,15%
schijf 3 ¤ 33.716 t/m ¤ 66.421 40,15%
schijf 4 ¤ 66.422 of meer 52,00%

Boven AOW leeftijd:
Belastingschijf Loon (jaarbasis) Loonbelasting
schijf 1 ¤ 0 t/m ¤ 19.922 18,65%
schijf 2 ¤ 19.923 t/m ¤ 33.715 22,25%
schijf 3 ¤ 33.716 t/m ¤ 66.421 40,15%
schijf 4 ¤ 66.422 of meer 52,00%
pi_164433311
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:53 schreef Ashqelon het volgende:
@Pax, goede reden toch?

vind ik niet
pi_164433314
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:57 schreef Amarantha het volgende:
pi_164433319
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:57 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

ash ash ash :')
Oke luchtiger onderwerp alhoewel dat onderwerp eveneens luchtig bedoeld is :P Wie gaat zuipen 020?
pi_164433323
quote:

[..]

just because you're paranoid, don't mean they're not after you

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 17:58:51 ]
pi_164433328
braddie heb je je crosstrainer al?
pi_164433332
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:58 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Oke luchtiger onderwerp alhoewel dat onderwerp eveneens luchtig bedoeld is :P Wie gaat zuipen 020?
kan geen drank meer zien
pi_164433347
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:58 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

drink je alcohol?
pi_164433354
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:58 schreef Paxcon het volgende:
ruil die crosstrainer in voor een dikke mountainbike _O_
  donderdag 11 augustus 2016 @ 17:59:40 #33
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_164433358
quote:
Moet je alleen wel gezond en blank zijn zeker
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_164433360
Zou ik eten bestellen
pi_164433375
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:57 schreef zeer het volgende:

[..]

haha ja :') in de US is alles beter

was daar in je fantasie gebleven man _O_

en had je proxy zo ingesteld dat je niet op FOK! kon komen _O_
Absoluut niet, vandaar ook de toevoeging ''wat belastingen betreft'' want op veel andere punten doet NL het veel beter maar in US is het eenvoudiger eerlijk rijk worden vanwege gebrek aan bureaucratie en oneerlijke belasting. Overigens had ik ipv. NL beter EU kunnen zetten.
pi_164433376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:57 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Je woont dus wel in de omgeving? Woon zelf namelijk eveneens niet in 020 maar omgeving.
nee woon in de bakermat van de hardcore
pi_164433377
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:59 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

ruil die crosstrainer in voor een dikke mountainbike _O_
braddie houdt meer van wandelen volgens mij
pi_164433382
quote:
Nog niet man, ik verwacht of vanavond of morgen.
pi_164433390
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:58 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

kan geen drank meer zien
Nog aan de Slivovitz gezeten? :D
pi_164433394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:00 schreef Paxcon het volgende:

[..]

niks mee te schaften, dat zet geen zoden aan de dijk
pi_164433399
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:00 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ben helemaal geen fietser meer, vind wandelen best lekker, en crosstrainer was ik altijd al wel fan van eigenlijk.
pi_164433408
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:00 schreef Kurovski het volgende:

[..]

Nog aan de Slivovitz gezeten? :D
nee, vooral wodka, veel wodka
pi_164433416
quote:

[..]

vind ik niet
Ja maar hij is in de omgang gewoon tof zolang je niet daarover begint, hij is gaan protesteren in FR daartegen, maar verder tof en wat moet ik anders, ken nu amper personen in 020.
pi_164433422
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:59 schreef Drug het volgende:

[..]

drink je alcohol?
Normaliter niet, jij?
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:02:17 #46
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_164433430
Ik ben de crotchtrainer van mijn vriendin ahaha
[/quote]
pi_164433433
quote:
:') man man man
pi_164433436
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben de crotchtainer van mijn vriendin ahaha
ahahahhhahahahahahahaha
pi_164433441
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

niks mee te schaften, dat zet geen zoden aan de dijk
als ik hem was zou ik met een app calorieen gaan tellen

dan val je al af zonder te sporten denk ik
pi_164433445
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Normaliter niet, jij?
ook normaliter niet
pi_164433452
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Catkiller het volgende:
haha die is best goed :)
pi_164433453
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

:') man man man
Ze zijn best wel goed, maar nu snap ik echt niet waarom ik de moeite daarvoor nam. :')
pi_164433462
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Catkiller het volgende:
vind ik leuk
pi_164433467
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:01 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Ja maar hij is in de omgang gewoon tof zolang je niet daarover begint, hij is gaan protesteren in FR daartegen, maar verder tof en wat moet ik anders, ken nu amper personen in 020.
ik zou liever geen vrienden hebben dan dit soort rare figuren waar je alleen mee omgaat bij gebrek aan beter

maar moet je natuurlijk zelf weten
pi_164433468
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

nee, vooral wodka, veel wodka
Ik kon vroeger best goed tegen sterke drank. Wat dat betreft merk ik wel dat ik een dagje ouder word. Bier of wijn kan ik nog hendelen.
pi_164433477
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:59 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Moet je alleen wel gezond en blank zijn zeker
Steve Jobs is niet blank maar geef je wel gelijk, NL/EU heeft het over het algemeen beter, maar bepaalde dingen zijn in US echt wel rechtvaardiger zoals belasting en bepaalde regelgeving.
pi_164433479
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Paxcon het volgende:

[..]

als ik hem was zou ik een PT nemen, want zelf gaat het niet lukken zo
pi_164433481
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik wil er wel wat voor doen juist
pi_164433492
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Ze zijn best wel goed, maar nu snap ik echt niet waarom ik de moeite daarvoor nam. :')
ze zijn best wel goed in slecht zijn ja
pi_164433498
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:00 schreef Drug het volgende:

[..]

nee woon in de bakermat van de hardcore
Waddixveen?
pi_164433502
Maar zullen we het ergens anders over gaan hebben dan mijn afvalstruggles? Want straks word mij weer verweten dat ik alleen maar over mezelf kan lullen en dat ik weer zielig doe :)
pi_164433504
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:04 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Waddixveen?
Waar is haan33?
pi_164433510
quote:
Je zou nog dm'en om te chillen.
pi_164433516
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:04 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Waddixveen?
omgeving van idd
pi_164433522
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar zullen we het ergens anders over gaan hebben dan mijn afvalstruggles? Want straks word mij weer verweten dat ik alleen maar over mezelf kan lullen en dat ik weer zielig doe :)
Lol das wat je nu precies doet
pi_164433526
Hoe is het weer bij jullie nu? Hier valt nog steeds best wel wat regen.
pi_164433541
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:03 schreef Kurovski het volgende:

[..]

Ik kon vroeger best goed tegen sterke drank. Wat dat betreft merk ik wel dat ik een dagje ouder word. Bier of wijn kan ik nog hendelen.
Snap ik :P Ging ook wel good op somersby blueberry, ijskoud beste :7
pi_164433543
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Drug het volgende:

[..]

ook normaliter niet
Waarom niet?
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:05:17 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433544
Ik wil dat het droog is. Pokémon GO spelen :@
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:05:30 #70
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433550
Misschien ga ik straks even kleuren.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:05:31 #71
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_164433551
Bedankt voor de waardering van mijn woordgrapje. Braddie, jou pak ik later nog wel aan met je sarcasme.
[/quote]
pi_164433561
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
Is die kuthype nog steeds niet uitgestorven? :')
pi_164433570
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
ok schat
pi_164433574
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:

[..]

ik zou liever geen vrienden hebben dan dit soort rare figuren waar je alleen mee omgaat bij gebrek aan beter

maar moet je natuurlijk zelf weten
Nouja makkelijker gezegd dan gedaan uiteraard maar begrijp je punt.

Gaan we nog zuipen?
pi_164433581
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Catkiller het volgende:
Bedankt voor de waardering van mijn woordgrapje. Braddie, jou pak ik later nog wel aan met je sarcasme.
was echt niet grappig hoor maar fijn dt je je goed voelt
pi_164433592
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

als ik hem was zou ik een PT nemen, want zelf gaat het niet lukken zo
Viel negen kilogram af in een maand door dieet en veel sporten maar merkte vrij weinig, al mijn vet stapelt op op buik.
pi_164433596
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga al in de foetushouding zitten Cat.
pi_164433597
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:06 schreef Crip het volgende:

[..]

alsof jij weet wat wel of niet grappig is :')
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:07:26 #79
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_164433604
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:06 schreef Crip het volgende:

[..]

Jij bent een vrouw, je mening telt maar voor 10% vergeleken met die van een man.
[/quote]
pi_164433612
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Waarom niet?
heb geen interesse of baat bij de effecten, of in ieder geval zijn de nadelen ervan groter dan de voordelen.

jij?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 18:07:45 ]
pi_164433615
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

alsof jij weet wat wel of niet grappig is :')
Jouw humor kunnen we sws niet srs nemen want jij browst op 9gag
pi_164433617
quote:
Weet jij dat misschien? Ik heb telkens als ik een pokemon zie en ik klik er op dat het scherm uitvalt... ;( De eerste twee kon ik wel normaal vangen :'( :'(
pi_164433622
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:04 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Waar is haan33?
Volgt opleiding chemie in Utrecht vanwege BrBa.
pi_164433623
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:51 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Nja, leek mij een logische verklaring eigenlijk :')
Je hoort het woord Tatta zo vaak, dat het niet meer specifiek te maken heeft met Nederlanders of dus met het "scheldwoord" Kaaskop, maar dat het meer gelinkt staat aan het een tokkie in mijn ogen, en die zitten overal wel.

Waar hoor jij het dan?
pi_164433628
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef Crip het volgende:

[..]

echte laffe site is dat nooit gore pics om mee te lachen
pi_164433635
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef Crip het volgende:

[..]

kijk al ruim een jaar niet op 9fag
pi_164433636
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Waar hoor jij het dan?
Heeft ie net zelf bedacht
pi_164433638
quote:
welk level ben je?

ik speel nooit meer
pi_164433643
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef Drug het volgende:

[..]

heb geen interesse of baat bij de effecten, of in ieder geval zijn de nadelen ervan groter dan de voordelen.

jij?
haat katers.
pi_164433648
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:08 schreef zeer het volgende:

[..]

echte laffe site is dat nooit gore pics om mee te lachen
Echt he terin
pi_164433649
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:06 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Nouja makkelijker gezegd dan gedaan uiteraard maar begrijp je punt.

Gaan we nog zuipen?
nee durf ik niet
pi_164433661
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Waar hoor jij het dan?
Voornamelijk FOK! en dumpert, maar ook als je gaat googlen en je komt op websites als Partyflock ( :') ) Dan is het tatta dit en tatta dat :')
pi_164433662
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:09 schreef Crip het volgende:

[..]

Echt he terin
ook nooit cheese pizza pffff lel
pi_164433670
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

kijk al ruim een jaar niet op 9fag
Wauw een heel jaar, waar brows je nu?
pi_164433678
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:09 schreef Paxcon het volgende:

[..]

nee durf ik niet
Wut hoezo?
pi_164433682
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Wut hoezo?
ik kan jou niet peilen
pi_164433686
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:09 schreef Crip het volgende:

[..]

Wauw een heel jaar, waar brows je nu?
nergens tbh
pi_164433688
honger maar beter eerst ff die cannabinoids op level brengen -_-'
pi_164433691
Ik kijk elke nacht voordat ik ga slapen nog ff een kwartiertje op 9gag :')
pi_164433698
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Drug het volgende:
honger maar beter eerst ff die cannabinoids op level brengen -_-'
deze man
pi_164433703
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Paxcon het volgende:

[..]

ik kan jou niet peilen
Had dat verhaal over die vriend niet moeten vertellen?
pi_164433707
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:09 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

haat katers.
moet je betere middelen gebruiken
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:11:20 #103
438758 zeer
Opritsjniki
pi_164433715
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Paxcon het volgende:

[..]

ik kan jou niet peilen
beter ga je sws niet serieus op hem in want hij is een fantast
pi_164433718
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:09 schreef zeer het volgende:

[..]

ook nooit cheese pizza pffff lel
Kan me nog herinneren dt toaster boi anhero ging plegen en ik gwn die livestream aan het kijken was terwijl ik was aan t eten.

good times
pi_164433720
daar is weer zo'n dekselse steek in m'n pens
pi_164433724
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Volgt opleiding chemie in Utrecht vanwege BrBa.
:@ Wat is een BrBa?
pi_164433725
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Drug het volgende:

[..]

moet je betere middelen gebruiken
Moet wel eens kokhalzen van bier, zo vies vind ik dat.
pi_164433727
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Had dat verhaal over die vriend niet moeten vertellen?
jawel, want dat geeft me een beter beeld over je
pi_164433733
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef zeer het volgende:

[..]

beter ga je sws niet serieus op hem in want hij is een fantast
bedankt voor de waarschuwing
pi_164433738
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Breaking Bad.
pi_164433739
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik kijk elke nacht voordat ik ga slapen nog ff een kwartiertje op 9gag :')
-weg-

[ Bericht 1% gewijzigd door Gibson88 op 11-08-2016 18:15:50 ]
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:12:06 #112
438758 zeer
Opritsjniki
pi_164433741
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Crip het volgende:

[..]

Kan me nog herinneren dt toaster boi anhero ging plegen en ik gwn die livestream aan het kijken was terwijl ik was aan t eten.

good times
niet eens baten daarop? :') pls newfag
pi_164433744
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

zonet wilde je nog bier met me drinken

ik vind jou erg raar
pi_164433746
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef IDkaart het volgende:

[..]

BreakingBad.
www.google.nl
pi_164433748
quote:

[..]

heb wel cocktail voor je :$
pi_164433753
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Wut hoezo, denk je echt dat ik net als hem ben wat dat betreft?
pi_164433755
quote:

[..]

had ik eerst ook, nu vind ik het semi-lekker
pi_164433766
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Paxcon het volgende:

[..]

wat is je beeld over mij? :)
pi_164433769
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:12 schreef Paxcon het volgende:

[..]

zonet wilde je nog bier met me drinken

ik vind jou erg raar
Zei zuipen, heb niets over bier gepost.
pi_164433775
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

wat is je beeld over mij? :)
als cachet jou als haar vriend wil kan jij niet anders dan geweldig zijn
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:13:37 #121
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433779
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Is die kuthype nog steeds niet uitgestorven? :')
Nee.
pi_164433780
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:12 schreef Drug het volgende:

[..]

heb wel cocktail voor je :$
Hoe moet ik dat opvat?
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:13:53 #123
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433791
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef RonnieJamesDio het volgende:

[..]

Weet jij dat misschien? Ik heb telkens als ik een pokemon zie en ik klik er op dat het scherm uitvalt... ;( De eerste twee kon ik wel normaal vangen :'( :'(
Uh? :o Geen idee.
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:14:05 #124
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433797
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:08 schreef Paxcon het volgende:

[..]

welk level ben je?

ik speel nooit meer
21
pi_164433798
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:09 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Voornamelijk FOK! en dumpert, maar ook als je gaat googlen en je komt op websites als Partyflock ( :') ) Dan is het tatta dit en tatta dat :')
Zie het bijna nooit voor tokkie gebruikt worden. Ga er maar vanuit dat jij je aangesproken moet voelen als er tatta staat.
pi_164433803
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Zei zuipen, heb niets over bier gepost.
oh

hou je van witte wijn
pi_164433804
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

had ik eerst ook, nu vind ik het semi-lekker
Iedereen die zegt dat ie bier echt lekker vind liegt, net zoals dat gedoe over dat het ene bier beter is ofzo.
pi_164433805
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef Paxcon het volgende:

[..]

hoe bevalt je FOK! abo?
pi_164433811
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:

[..]

21
wow _O_
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:14:34 #130
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433813
quote:

[..]

Breaking Bad.
Dat is toch gewoon BB afgekort?
pi_164433816
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef Paxcon het volgende:

[..]

hihi xD ^^
pi_164433819
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat opvat?
lul in je bek
pi_164433822
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Paxcon het volgende:

[..]

oh

hou je van witte wijn
Zoete wel, droge niet.
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:15:03 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433824
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Paxcon het volgende:

[..]

wow _O_
Speel het niet elke dag maar ben wel 1x in de 2 a 3 dagen in de oude dierentuin te vinden.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:15:09 #135
438758 zeer
Opritsjniki
pi_164433828
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Chai het volgende:
Ga er maar vanuit dat jij je aangesproken moet voelen als er tatta staat.
:D :')

voordeel pak jonge kaas op een vies aanrecht, check
pi_164433830
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Drug het volgende:

[..]

hoe bevalt je FOK! abo?
het is echt een waar genot

geen reclamebanners, en je kan vrienden instellen zodat hun posts een apart kleurtje krijgen
pi_164433831
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Iedereen die zegt dat ie bier echt lekker vind liegt, net zoals dat gedoe over dat het ene bier beter is ofzo.
zoo echt he :D
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:15:15 #138
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433833
Ik heb het koud. NIET LEUK!
pi_164433838
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee.
Een kennis van mij heeft laatst z`n brommer gesloopt om dat spel :')
Hij rijd het hele land door om pokemon te vangen, en hij zag ergens een electrode, die moest 'ie hebben. En met z`n telefoon in z`n hand klapte hij vol op een andere auto toen hij nog even snel tussen wat auto's door wilde :")
pi_164433839
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon BB afgekort?
Officieel BrBa, staat eveneens in de opening zo.
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:15:35 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433843
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Paxcon het volgende:

[..]

geen reclamebanners, en je kan vrienden instellen zodat hun posts een apart kleurtje krijgen
Jij bent een FOK! vriendje van mij.
pi_164433850
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Chai het volgende:

[..]

Zie het bijna nooit voor tokkie gebruikt worden. Ga er maar vanuit dat jij je aangesproken moet voelen als er tatta staat.
Zal ik doen gr
pi_164433856
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
gebruik je darm dan krijg je het warm, laat een scheet dan krijg je het heet
pi_164433859
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Hij rijd het hele land door om pokemon te vangen, en hij zag ergens een electrode, die moest 'ie hebben. En met z`n telefoon in z`n hand klapte hij vol op een andere auto toen hij nog even snel tussen wat auto's door wilde :")
zit ie ook in de wajong?
pi_164433860
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:

[..]

:)
pi_164433863
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

zoo echt he :D
Box nigger, wist iet dat er meer personen zo over dachten.
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:16:22 #147
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433865
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Wat een sukkel. Ik speel dit niet eens op de fiets, veel te gevaarlijk allemaal. En ik ben sowieso al bang dat ik mijn telefoon laat vallen aangezien hij best groot is (5,5 inch).
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:16:33 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433872
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Officieel BrBa, staat eveneens in de opening zo.
Oh. Nou ik noem het gewoon BB.
pi_164433874
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:

[..]

En Ash?
pi_164433882
Ik ben nog twee 10km eieren aan het uitbroeden maar geen zin meer in het spel

maar toch ook wel weer benieuwd wat erin zit
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:16:59 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433883
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Paxcon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:)
Hier ben je heel licht roze. Valt niet heel erg op, net als mijn eigen kleur die heel subtiel paars is.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:17:09 #152
438758 zeer
Opritsjniki
pi_164433895
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hier ben je heel licht roze. Valt niet heel erg op, net als mijn eigen kleur die heel subtiel paars is.
Oh kun je de vriendkleur ook veranderen bij de instellingen? :o

dacht dat die paars standaard was
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:17:33 #154
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433896
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

En Ash?
Nee. Sowieso voeg nog amper nieuwe mensen toe aan die lijst.
pi_164433899
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben nog twee 10km eieren aan het uitbroeden maar geen zin meer in het spel

maar toch ook wel weer benieuwd wat erin zit
wat een sadness ;( :D
pi_164433903
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Wat een sukkel. Ik speel dit niet eens op de fiets, veel te gevaarlijk allemaal. En ik ben sowieso al bang dat ik mijn telefoon laat vallen aangezien hij best groot is (5,5 inch).
Samen met z`n vriendin scheuren ze het hele land door, dan in de auto, dan op de brommer, dan op de motor :')
Vind het al gevaarlijk als ik het mensen zie doen als ze lopen, je bent veel te geconcentreerd op je schermpje van je telefoon..
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:17:49 #158
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433906
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:17 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Oh kun je de vriendkleur ook veranderen bij de instellingen? :o

dacht dat die paars standaard was
Ja :)
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:18:00 #159
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164433912
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Dan ben ik wel een leugenaar.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_164433915
quote:

[..]

o ik heb toch geen reclame of vrienden
pi_164433919
quote:
klinkt relaxt
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:18:28 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433923
Toch maar even mensen weer bij toevoegen.
pi_164433924
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
pak dekentje
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:18:47 #165
438758 zeer
Opritsjniki
pi_164433932
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

klinkt relaxt
z'n werk is wel beetje eentonig op de lange termijn maarja
pi_164433933
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:17 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee. Sowieso voeg nog amper nieuwe mensen toe aan die lijst.
Waarom niet?
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:19:13 #167
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433952
Oh heb max. aantal mensen bereikt voor de vriendenlijst. Stom.
pi_164433957
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef zeer het volgende:

[..]

z'n werk is wel beetje eentonig op de lange termijn maarja
mag altijd wel beetje variatie in zitten
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:19:23 #169
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164433958
quote:

[..]

Kun je ook instellen dat je reacties van bepaalde users niet meer ziet?
pi_164433959
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dan ben ik wel een leugenaar.
Vind je bier lekker of dat gedoe over merken?
pi_164433969
pi_164433970
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

dat zou wel lekker zijn he
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:19:41 #173
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164433971
quote:
8s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Waarom niet?
Kan schijnbaar sowieso maar bepaald aantal mensen toevoegen.
pi_164433981
quote:

[..]

Ja.
pi_164433982
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef Drug het volgende:

[..]

o ik heb toch geen reclame of vrienden
wil niet stoken ofzo, maar voor adblock krijg je ban
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:19:58 #176
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164433983
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Vind je bier lekker of dat gedoe over merken?
Ik vind het lekker, en ja dat geouwehoer over die merken. :') Die mening deel ik.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:20:11 #177
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164433992
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

dat zou wel lekker zijn he
Ja, dan zou ik het nog overwegen. :')
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:20:23 #178
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164433995
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Ja.
Leugenaar.
pi_164434000
quote:

[..]

ja, je kan users blokkeren

en met een bepaald scriptie zie je zelfs niet meer dat die persoon uberhaupt heeft gepost, nog los van de blokkade
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:20:37 #180
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_164434003
quote:
Is statistisch gezien ook gewoon het meest voor de hand liggend. :S
[/quote]
pi_164434011
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:20 schreef Paxcon het volgende:

[..]

en met een bepaald scriptie zie je zelfs niet meer dat die persoon uberhaupt heeft gepost, nog los van de blokkade
Ja, met een abonnement. :')
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:20:55 #182
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434012
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:20 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ja, dat wil ik eigenlijk. Dat ik ze uitban.
pi_164434013
quote:

[..]

Ik vind het lekker, en ja dat geouwehoer over die merken. :') Die mening deel ik.
Maar je hebt het wel moeten leren drinken toch, vond je dat eerst niet goor?
pi_164434026
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:20 schreef IDkaart het volgende:

[..]

ja, hij vroeg dan ook wat de voordelen van een abo zijn
pi_164434027
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:20 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Leugenaar.
Kaas- had een clone van me geblockt.
pi_164434028
quote:

[..]

Ja, dat wil ik eigenlijk. Dat ik ze uitban.
moet je abo nemen
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:21:22 #187
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434029
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Maar je hebt het wel moeten leren drinken toch, vond je dat eerst niet goor?
Mwa, niet echt. Natuurlijk vond ik het niet lekker toen ik acht was of zo maar echt wennen? Nee.
pi_164434030
quote:

[..]

Ja, dan zou ik het nog overwegen. :')
zou dan ook vrijstelling van bans willen hebben eigenlijk
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:21:33 #189
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434032
quote:

[..]

Oh, dat is andere koek.
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:21:36 #190
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164434035
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Heb je abo gekocht of gekregen?
pi_164434036
quote:

[..]

wie is jouw kloon
pi_164434040
quote:

[..]

www.begrijpendlezen.nl/mapimakandatniet.html
pi_164434042
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Heb je abo gekocht of gekregen?
Ik heb een jaarabo gekregen :@
pi_164434044
quote:

[..]

Prima, maar ik vind het wel heel vies van FOK! dat je bepaalde opties alleen kan gebruiken als je 7 euro betaalt. En dan ook maar voor 6 maanden. :'(
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:21:59 #195
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434049
quote:

[..]

moet je abo nemen
Ik ga er eens over nadenken, ik erger me nu niet meer zo eigenlijk. :')
pi_164434056
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Mwa, niet echt. Natuurlijk vond ik het niet lekker toen ik acht was of zo maar echt wennen? Nee.
Uitzondering dan wellicht.
pi_164434066
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Prima, maar ik vind het wel heel vies van FOK! dat je bepaalde opties alleen kan gebruiken als je 7 euro betaalt. En dan ook maar voor 6 maanden. :'(
dan blijft dit prachtige forum wel draaiende
pi_164434073
quote:

[..]

wie is jouw kloon
Lieutenant. alhoewel ze dachtn dat het een clone van php is.
pi_164434074
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Dan zou je Danny moeten e-mailen, zijn website. Hij bepaald hoe en wat, hij moet hier ook deels z`n gezin van onderhouden.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:22:45 #200
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_164434076
quote:

[..]

Wow kan jij zo goed pijpen
[/quote]
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:22:45 #201
438758 zeer
Opritsjniki
pi_164434077
vandaag zei een mannelijke collega dat 'ie het niet erg zou vinden als er bedrijfskleding was want dan had 'ie sochtends niet zo'n struggle met kleren uitzoeken

:')
pi_164434083
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Zonder ook wel, als ik al die advertenties zie. :P
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:23:00 #203
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434084
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Uitzondering dan wellicht.
Zelfde met wat zwaardere drank, dat vind ik meestal ook lekker. Whiskey Bijvoorbeeld.

Maar champagne en dropshot vind ik dan weer helemaal niks.
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:23:02 #204
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164434086
quote:

[..]

Nice, van wie? :D

Ik heb half jaar gekregen maar loopt binnenkort af (tijdelijk).
pi_164434087
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:

[..]

ja prachtig he dat fok _O_
pi_164434092
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Uh? :o Geen idee.
Nee, niemand... Heb het nu opnieuw geïnstalleerd.
pi_164434095
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Lieutenant. alhoewel ze dachtn dat het een clone van php is.
wait whut was jij dat?
pi_164434109
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
vandaag zei een mannelijke collega dat 'ie het niet erg zou vinden als er bedrijfskleding was want dan had 'ie sochtends niet zo'n struggle met kleren uitzoeken

Op zich
pi_164434116
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Wow kan jij zo goed pijpen
wat een rare insinuatie
pi_164434126
quote:

Waarom laat hij het zijn vriendin niet klaarleggen?
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:24:13 #212
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_164434128
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Paxcon het volgende:

[..]

wat een rare insinuatie
Nee hoor want niks is gratis!
[/quote]
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:24:15 #213
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164434129
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Paxcon het volgende:

[..]

wat een rare insinuatie
Onder instellingen kun je de kleuren trouwens aanpassen.
pi_164434130
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

zit ie ook in de wajong?
Ziektewet nu denk ik.
pi_164434133
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Oh heb max. aantal mensen bereikt voor de vriendenlijst. Stom.
unlisted friend
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Paxcon het volgende:

[..]

dan neem ik mijn woorden terug
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:24:24 #216
438758 zeer
Opritsjniki
pi_164434134
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Op zich
ja kweenie hoor, ken die sturggle zelf niet eigenlijk

was ook mooi goedkoop zei 'ie

lekkere de hele dag in je polyester bedrijfskleding shirtje rondhangen thuis
pi_164434137
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nice, van wie? :D

Ik heb half jaar gekregen maar loopt binnenkort af (tijdelijk).
Ik heb geen idee of diegene dat bekend wil hebben :P

Ga je verlengen straks?
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:24:31 #218
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_164434140
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Chai het volgende:

[..]

Of zijn moeder.
[/quote]
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:24:42 #219
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434145
quote:

roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:24:53 #220
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164434151
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Drug het volgende:
unlisted friend
Ja ik heb even mensen eruit gegooid die ik niet meer echt als FOK! vrienden zie of sowieso nog amper spreek.
pi_164434159
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Onder instellingen kun je de kleuren trouwens aanpassen.
ah oke :Y

nouja ik vind dit zachte paars wel prima
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:25:04 #222
438758 zeer
Opritsjniki
pi_164434160
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Chai het volgende:

[..]

heb niet het idee dat betreffende collega de social skills heeft om een relatie kunnen houden
pi_164434164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Zelfde met wat zwaardere drank, dat vind ik meestal ook lekker. Whiskey Bijvoorbeeld.

Maar champagne en dropshot vind ik dan weer helemaal niks.
Vind alcohol uberhaupt niet lekker, het enige dat ik wel te zuipen vind is van die zoete drank zoals pina nogwat. Vroeger kon ik het echter wel gewoon achterover tikken, tegenwoordig is kokhalze bij een half glas bier niet uitgesloten.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:25:32 #224
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_164434174
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja ik heb even mensen eruit gegooid die ik niet meer echt als FOK! vrienden zie of sowieso nog amper spreek.
Het leven van een hardcore FOK!ker is niet niks lees ik wel.
[/quote]
pi_164434176
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

wait whut was jij dat?
Ja hoezo?
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:25:53 #226
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434184
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Vind alcohol uberhaupt niet lekker, het enige dat ik wel te zuipen vind is van die zoete drank zoals pina nogwat. Vroeger kon ik het echter wel gewoon achterover tikken, tegenwoordig is kokhalze bij een half glas bier niet uitgesloten.
Oh pina colada. Dat is ook wel lekker op zijn tijd ja. Maar ja, ik vind alcohol dan weer wel lekker, zoiets als alcoholvrij bier smaakt gewoon minder.
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:25:59 #227
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164434186
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of diegene dat bekend wil hebben :P

Ga je verlengen straks?
Ik denk dat ik voor mijn verjaardag verlenging krijg van die persoon :@ Ga ik niet vanuit hoor maar heb wel zo'n raar vermoeden :9
pi_164434193
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik denk dat ik voor mijn verjaardag verlenging krijg van die persoon :@ Ga ik niet vanuit hoor maar heb wel zo'n raar vermoeden :9
ahw lief O+
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:26:16 #229
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434195
quote:
11s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Het leven van een hardcore FOK!ker is niet niks lees ik wel.
Hehe. :')
pi_164434197
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Kurovski het volgende:

[..]

Ziektewet nu denk ik.
Hij is er afgekomen met een paar schaafwondjes, maar z`n motor moest een nieuwe spiegel en z`n voorkant kan opnieuw gespoten worden en uitgedeukt.

Verschrikkelijk zonde, 15 jaar oude Kawasaki ZXR-400, ding had bij elkaar amper 4000 kilometer gereden, was echt in nieuwstaat, hij krijgt hem in handen, en met 2 maanden rijd 'ie hem aan stront :')
pi_164434198
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Ja hoezo?
totaal niet verwacht namelijk
pi_164434199
Morgen keihard zakken voor m'n theorie :'(
pi_164434204
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Niet meer, je mag het alleen niet propageren.
pi_164434206
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:26:56 #235
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164434212
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef Paxcon het volgende:

[..]

ahw lief O+
Dat sowieso _O_
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:27:07 #236
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434215
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef Drug het volgende:

[..]

Ja, ik had het geprobeerd maar mijn ouders grepen in toen ze me op een familiefeest ineens een glas bier zagen leegdrinken. :')
pi_164434216
quote:
99s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
Da's normaal, landelijk gemiddelde ligt op drie keer. :D
pi_164434217
quote:
Zal voor je duimen man O+
Succes!
pi_164434221
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:

[..]

diegene sprong vast een gat in de lucht toen je vrijgezel werd
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:27:23 #240
438758 zeer
Opritsjniki
pi_164434229
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Hij is er afgekomen met een paar schaafwondjes, maar z`n motor moest een nieuwe spiegel en z`n voorkant kan opnieuw gespoten worden en uitgedeukt.

Verschrikkelijk zonde, 15 jaar oude Kawasaki ZXR-400, ding had bij elkaar amper 4000 kilometer gereden, was echt in nieuwstaat, hij krijgt hem in handen, en met 2 maanden rijd 'ie hem aan stront :')
dan ja je pa toch gewoon een nieuwe voor heem? :?
pi_164434233
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Zal voor je duimen man O+
Succes!
En dat na alles :'(
pi_164434235
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef IDkaart het volgende:

[..]

wow, echt zo`n optimist jij.
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:27:32 #243
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164434236
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

diegene sprong vast een gat in de lucht toen je vrijgezel werd
Geen idee. Zal wel meevallen denk ik.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:27:34 #244
438758 zeer
Opritsjniki
pi_164434238
quote:
ai :') :D
pi_164434239
quote:
Je kunt het, maat O+
pi_164434247
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Oh pina colada. Dat is ook wel lekker op zijn tijd ja. Maar ja, ik vind alcohol dan weer wel lekker, zoiets als alcoholvrij bier smaakt gewoon minder.
Moet er wel bijzeggen dat de enige drank die ik echt lekker vind water is, maar alcohol is wel van een andere categorie dan fanta.
pi_164434249
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Wanneer stuur je weer een leuke DM met foto's enzo.
pi_164434251
Waar ga je je theorie-examen maken? :D
pi_164434253
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

kun je alweer een beetje huppelen?
Jeps, nu bij fysio weer beetje hardlopen op loopband. Zit langzaam vooruitgang in
pi_164434256
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

totaal niet verwacht namelijk
Vertel?
pi_164434258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef IDkaart het volgende:
bij saïd toch
pi_164434259
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

wait whut was jij dat?
:D
pi_164434263
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef zeer het volgende:

[..]

ai :') :D
Gewoon de kop niet laten hangen ik bent toch geen amateur en een volwassen vent aiii
pi_164434270
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

bij saïd toch
Dan slaagt hij wel.
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:28:42 #255
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164434273
Poeh ik blijf wel blij dat ik mijn rijbewijs heb gehaald één dag voor mijn theorie zou verlopen. _O_
pi_164434275
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Jeps, nu bij fysio weer beetje hardlopen op loopband. Zit langzaam vooruitgang in
Nice
pi_164434276
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Vertel?
JA JONGE WAS GRAPJE MAN PFFFF
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:29:01 #258
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434277
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Moet er wel bijzeggen dat de enige drank die ik echt lekker vind water is, maar alcohol is wel van een andere categorie dan fanta.
Vooral als je helemaal kapot gaat aan de dorst en dan ijswater ja.

Maar ja, gelukkig dus niet zo'n faaljoekel die 'geen water lust'. :')
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2016 @ 18:29:03 #259
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_164434278
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Sorry. Ik vergeet steeds te enteren doordat ik maar door blijf typen. Begrijp dat het het geheel een stuk leesbaarder maakt...
pi_164434280
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef IDkaart het volgende:
Morgen om 12 uur.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:29:09 #261
438758 zeer
Opritsjniki
pi_164434282
quote:
99s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Gewoon de kop niet laten hangen ik bent toch geen amateur en een volwassen vent aiii
sws met opgeheven hoofd zakken als je zakt, je bent beter dan iedereen, je staat boven dat examen :)
pi_164434291
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ja, ik had het geprobeerd maar mijn ouders grepen in toen ze me op een familiefeest ineens een glas bier zagen leegdrinken. :')
haha jong geleerd

ik was jaar of 5 toen ik m'n eerste peuk probeerde :')
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:29:36 #263
438758 zeer
Opritsjniki
pi_164434295
quote:
17s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef goodtripbob het volgende:

[..]

Sorry. Ik vergeet steeds te enteren doordat ik maar door blijf typen. Begrijp dat het het geheel een stuk leesbaarder maakt...
zeg maar gerust überhaupt leesbaar
pi_164434296
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef Amarantha het volgende:
Poeh ik blijf wel blij dat ik mijn rijbewijs heb gehaald één dag voor mijn theorie zou verlopen. _O_
Ook echt blij dat ik m`n rijbewijs haalde voordat m`n theorie verliep.
Als ik hem die dag niet zou halen (Vandaag 1 jaar geleden _O_ ) Zou ik m`n theorie opnieuw moeten doen, want had nog 2 maanden voordat 'ie verliep, maar wachttijden van zo`n faalangstexamen zijn ook ruim 2 maanden :')
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:29:40 #265
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164434297
quote:
17s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef goodtripbob het volgende:

[..]

Als je daadwerkelijk wilt dat we het lezen dan kan het wel handig zijn om af en toe een enter er tussendoor te gooien.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:29:51 #266
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434301
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef Drug het volgende:

[..]

haha jong geleerd

ik was jaar of 5 toen ik m'n eerste peuk probeerde :')
Ja ik ook zoiets. :') Helemaal kapot gehoest. :')
pi_164434305
quote:
99s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Morgen om 12 uur.
Ik hoop voor je dat je niet naar Rijswijk hoeft te gaan.

Wat een tokkies daar joh. :)
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:30:09 #268
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164434311
En ondertussen doe ik geen ene fuck met mijn rijbewijs.
pi_164434312
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef zeer het volgende:

[..]

sws met opgeheven hoofd zakken als je zakt, je bent beter dan iedereen, je staat boven dat examen :)
"Helaas mijnheer TARDIS., u bent gezakt."

"Pff, ik sta hier toch mijlenver boven, de groeten met je pathetische kutbaantje, later."
pi_164434316
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Als ik hem die dag niet zou halen (Vandaag 1 jaar geleden _O_ ) Zou ik m`n theorie opnieuw moeten doen, want had nog 2 maanden voordat 'ie verliep, maar wachttijden van zo`n faalangstexamen zijn ook ruim 2 maanden :')
2 maanden maakt op 4 jaar ook weinig uit zou je denken
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:30:21 #271
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434320
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Faalangstexamen? :')

Hou maar op voor ik weer kramp krijg van de kromme tenen.
pi_164434328
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Amarantha het volgende:
En ondertussen doe ik geen ene fuck met mijn rijbewijs.
Een rijbewijs halen hoort bij je opvoeding. :D
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:30:49 #273
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164434331
Oh moet wel opletten dat ik hem laat vervangen :')
pi_164434334
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben faalangst ja.
pi_164434336
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Vooral als je helemaal kapot gaat aan de dorst en dan ijswater ja.

Maar ja, gelukkig dus niet zo'n faaljoekel die 'geen water lust'. :')
Heb een vriend die geen water lust, snapte dat eveneens niet echt, want zit geen flavor aan maar lest wel je dorst.
pi_164434337
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef IDkaart het volgende:

[..]

een rijbewijs hoor je te krijgen van je ouders
pi_164434340
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Ik ben 24 en twee maanden geleden pas begonnen met lessen :')
pi_164434342
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Als je één keer je theorie weet te behalen, lukt het de volgende keer ook. :P Alleen moet je dan wel weer 30 euro betalen. :(
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:31:16 #279
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434348
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben faalangst ja.
Vooral accommoderen aan die angst en het niet oplossen ja.
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:31:27 #280
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164434350
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

een rijbewijs hoor je te krijgen van je ouders
Was bij mij ook het geval.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:31:29 #281
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434351
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Heb een vriend die geen water lust, snapte dat eveneens niet echt, want zit geen flavor aan maar lest wel je dorst.
Hij heeft nooit echt dorst gehad dan.
pi_164434352
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

2 jaar.
pi_164434354
quote:
99s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

_O- Ik ben 21 en mijn instructeur vindt mij oud. :o
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:31:45 #284
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164434358
Alleen 2de keer afrijden moest ik zelf betalen en 2de keer theorie examen.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:31:50 #285
438758 zeer
Opritsjniki
pi_164434364
quote:
99s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

"Helaas mijnheer TARDIS., u bent gezakt."

"Pff, ik sta hier toch mijlenver boven, de groeten met je pathetische kutbaantje, later."
Nee, ze roepen het om welke nmrs gezakt zijn, als je gezakt bent gewoon opstaan, pffffft zeggen, keihard lachen en de vrouw bij de deur strak aankijken terwijl je langs haar loopt.
pi_164434367
quote:

[..]

En terecht, nergens voor nodig met studenten ov.
pi_164434373
quote:

[..]

Boeiend man, je bent in elk geval bezig! En daar gaat het om. Al ben je 50!
pi_164434375
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Alleen 2de keer afrijden moest ik zelf betalen en 2de keer theorie examen.
Dat snap ik nog wel ja :P
pi_164434388
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Boeiend man, je bent in elk geval bezig! En daar gaat het om. Al ben je 50!
een volwassen man zonder rijbewijs kan ik moeilijk serieus nemen, kweenie :')
pi_164434389
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Vooral accommoderen aan die angst en het niet oplossen ja.
Want het oplossen is echt heel makkelijk ja.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:32:45 #291
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434398
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef zeer het volgende:

[..]

Nee, ze roepen het om welke nmrs gezakt zijn, als je gezakt bent gewoon opstaan, pffffft zeggen, keihard lachen en de vrouw bij de deur strak aankijken terwijl je langs haar loopt.
  roze donderdag 11 augustus 2016 @ 18:32:45 #292
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164434399
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Dat snap ik nog wel ja :P
En eigenlijk het rijbewijs pasje ook. Maar ik zei heel droog: Dit hoort toch bij het krijgen van een rijbewijs? En toen vonden ze dat ik daarin wel gelijk had _O-
pi_164434400
quote:

[..]

Wat is dat nou voor methode.
pi_164434401
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Hij heeft nooit echt dorst gehad dan.
Tru, er is overigens wel een andere non-alcohol drank die ik echt lekker vind maar moet even eten halen vertel wat het is als je er over een uur nog bent.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:32:53 #295
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_164434402
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Na het invullen van een vraag krijg je telkens een bemoedigend klopje op de schouder, aangevuld met 'kom op, je kunt het'.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:33:00 #296
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434405
quote:
12s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Want het oplossen is echt heel makkelijk ja.
Natuurlijk niet, maar om het dan maar niet te doen.
pi_164434408
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

een volwassen man zonder rijbewijs kan ik moeilijk serieus nemen, kweenie :')
Oh oke, excuses.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:33:04 #298
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_164434410
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:26 schreef Drug het volgende:

[..]

smakelijk. Nog/al vegetarisch?
Jazeker.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_164434412
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:20 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Gelukkig kunnen we zien wie er wel of geen abo heeft. :P
pi_164434414
quote:

[..]

:') Het staat op het scherm, direct na afloop van het examen. Grapjas. :')
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:33:14 #301
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_164434415
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Na het invullen van een vraag krijg je telkens een bemoedigend klopje op de schouder, aangevuld met 'kom op, je kunt het'.
En dan nog zakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')