Nja, leek mij een logische verklaring eigenlijkquote:
Surinaams lees ik net. Maar ik geloof je.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
Ja ama in marokkaans is batatta aardappel
Oh kan wij zegge dt ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Surinaams lees ik net. Maar ik geloof je.
Ik ook. Ik erken deze staat helemaal niet als autoriteit. Ik heb er niet voor gekozen in dit systeem geboren te worden en heb nergens getekent om een wetboek te volgen waarin xtc verboden is waardoor mensen empathie gaan voelen en elke dag de talloze moorden op dieren legaal zijn omdat het dan slachting genoemd wordt.... Moord is wat mij betreft moord.quote:
je betaalt nooit 52% over alles voor wat betreft inkomstenbelasting. Het is 52% voor het gedeelte boven de 57.000 p/j zoiets.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
met 52% vind ik dat je al aardig wat aftikt eigenlijk
enterquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:54 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik ook. Ik erken deze staat helemaal niet als autoriteit. Ik heb er niet voor gekozen in dit systeem geboren te worden en heb nergens getekent om een wetboek te volgen waarin xtc verboden is waardoor mensen empathie gaan voelen en elke dag de talloze moorden op dieren legaal zijn omdat het dan slachting genoemd wordt.... Moord is wat mij betreft moord.
EN het hele geldsysteem zorgt vooral voor ellende als oorlog, ziekteverspreiding en instandhouding met symptoombestrijdingen ipv genezing omdat ze zo geld blijven verdienen aan mensen.
Wie de fuck denkt deze staat wel dat ze is om maar geld te eisen van elke inwoner in dit land... Ze besteden het toch niet(Of misschien heel minimaal)zinvol meestal... Het is gewoon diefstal omdat ze je opsluiten in de gevangenis als je belasting ontduikt. Dus of je laat jezelf beroven heel je leven of je komt tussen 4 muren met een zwaardere straf dan iemand met een geweldsdelict. Want wie de staat tegen werkt wordt wel hard aangepakt...Zoals ik al jaren steeds weer aan een gif genaamd anti-psychotica wordt gedwongen omdat ik een keer "Fuck the system" zei tegen een noodpsychiater toen mijn ouders mij naar het ziekenhuis brachten omdat ze zich zorgen maakten om mij.... Ik zat toen hevig aan de 2ci en kan best begrijpen dat ik dan wat raar over kan hebben komen voor mensen die niet weten wat het is om te trippen. Een mede-tripper had mij gewoon begeleid in mijn trip ipv naar een psychiater gebracht.... Maar ik dacht van wat kan het kwaad om mijn ouders gerust te stellen door eventjes met een psych te praten....
Terwijl ik al vanaf mijn 4e in de kinderpsychiatrie zit kwam ik er op mijn 21e, bijna 22e, achter dat de psychiatrie vol zit met rebellen die aan hele zware medicatie geholpen worden om ze maar in te dammen.... Gelukkig worden steeds meer mensen wakker door de internetverspreiding van feiten over conspiracy-stuff... En weten de meeste mensen wel dat ze zulke dingen niet in de buurt van een psych moeten vertellen omdat je dan achterdochtig bent en psychotisch...
Het is wel heel erg moeilijk om niet achterdochtig te gaan denken als je achter allemaal leugens komt die je zijn voorgehouden al die tijd en je de hele media en het hele systeem niet meer vertrouwd......
Je kan in vervolg ook gewoon asdjksadfhsdgfjsghfasduiyweiuqysdjh neerzetten, komt op het zelfde neerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:54 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik ook. Ik erken deze staat helemaal niet als autoriteit. Ik heb er niet voor gekozen in dit systeem geboren te worden en heb nergens getekent om een wetboek te volgen waarin xtc verboden is waardoor mensen empathie gaan voelen en elke dag de talloze moorden op dieren legaal zijn omdat het dan slachting genoemd wordt.... Moord is wat mij betreft moord.
EN het hele geldsysteem zorgt vooral voor ellende als oorlog, ziekteverspreiding en instandhouding met symptoombestrijdingen ipv genezing omdat ze zo geld blijven verdienen aan mensen.
Wie de fuck denkt deze staat wel dat ze is om maar geld te eisen van elke inwoner in dit land... Ze besteden het toch niet(Of misschien heel minimaal)zinvol meestal... Het is gewoon diefstal omdat ze je opsluiten in de gevangenis als je belasting ontduikt. Dus of je laat jezelf beroven heel je leven of je komt tussen 4 muren met een zwaardere straf dan iemand met een geweldsdelict. Want wie de staat tegen werkt wordt wel hard aangepakt...Zoals ik al jaren steeds weer aan een gif genaamd anti-psychotica wordt gedwongen omdat ik een keer "Fuck the system" zei tegen een noodpsychiater toen mijn ouders mij naar het ziekenhuis brachten omdat ze zich zorgen maakten om mij.... Ik zat toen hevig aan de 2ci en kan best begrijpen dat ik dan wat raar over kan hebben komen voor mensen die niet weten wat het is om te trippen. Een mede-tripper had mij gewoon begeleid in mijn trip ipv naar een psychiater gebracht.... Maar ik dacht van wat kan het kwaad om mijn ouders gerust te stellen door eventjes met een psych te praten....
Terwijl ik al vanaf mijn 4e in de kinderpsychiatrie zit kwam ik er op mijn 21e, bijna 22e, achter dat de psychiatrie vol zit met rebellen die aan hele zware medicatie geholpen worden om ze maar in te dammen.... Gelukkig worden steeds meer mensen wakker door de internetverspreiding van feiten over conspiracy-stuff... En weten de meeste mensen wel dat ze zulke dingen niet in de buurt van een psych moeten vertellen omdat je dan achterdochtig bent en psychotisch...
Het is wel heel erg moeilijk om niet achterdochtig te gaan denken als je achter allemaal leugens komt die je zijn voorgehouden al die tijd en je de hele media en het hele systeem niet meer vertrouwd......
Dat is pech, maat. Je zult er mee moeten leren leven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:54 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
o ik woon daar niet maar ben er iedere dag voor m'n money hosselsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:53 schreef Ashqelon het volgende:
@Pax, goede reden toch?
@Drug, vroeg of je in 020 woonde en toen zei je toch nee?
cool story broquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:54 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
kun je alweer een beetje huppelen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Godverdomme lappen tekst van bob weer
Het boeit niemand
En ja ik ben brainwashed
ash ash ashquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:56 schreef Ashqelon het volgende:
Nederland is gewoon vies elitair wat belastingen betreft, je kunt alleen eerlijk rijk worden in US enzo.
haha jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:56 schreef Ashqelon het volgende:
Nederland is gewoon vies elitair wat belastingen betreft, je kunt alleen eerlijk rijk worden in US enzo.
Je woont dus wel in de omgeving? Woon zelf namelijk eveneens niet in 020 maar omgeving.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:56 schreef Drug het volgende:
[..]
o ik woon daar niet maar ben er iedere dag voor m'n money hossels
vind ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:53 schreef Ashqelon het volgende:
@Pax, goede reden toch?
@Drug, vroeg of je in 020 woonde en toen zei je toch nee?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga het echt niet meer lezen Bob totdat je de enter toets gebruikt.
Oke luchtiger onderwerp alhoewel dat onderwerp eveneens luchtig bedoeld isquote:
just because you're paranoid, don't mean they're not after youquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:54 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
kan geen drank meer zienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oke luchtiger onderwerp alhoewel dat onderwerp eveneens luchtig bedoeld isWie gaat zuipen 020?
drink je alcohol?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oke luchtiger onderwerp alhoewel dat onderwerp eveneens luchtig bedoeld isWie gaat zuipen 020?
Moet je alleen wel gezond en blank zijn zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:56 schreef Ashqelon het volgende:
Absoluut niet, vandaar ook de toevoeging ''wat belastingen betreft'' want op veel andere punten doet NL het veel beter maar in US is het eenvoudiger eerlijk rijk worden vanwege gebrek aan bureaucratie en oneerlijke belasting. Overigens had ik ipv. NL beter EU kunnen zetten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:57 schreef zeer het volgende:
[..]
haha jain de US is alles beter
was daar in je fantasie gebleven man
en had je proxy zo ingesteld dat je niet op FOK! kon komen
nee woon in de bakermat van de hardcorequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je woont dus wel in de omgeving? Woon zelf namelijk eveneens niet in 020 maar omgeving.
braddie houdt meer van wandelen volgens mijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ruil die crosstrainer in voor een dikke mountainbike
niks mee te schaften, dat zet geen zoden aan de dijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
braddie houdt meer van wandelen volgens mij
Ben helemaal geen fietser meer, vind wandelen best lekker, en crosstrainer was ik altijd al wel fan van eigenlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
braddie houdt meer van wandelen volgens mij
Ja maar hij is in de omgang gewoon tof zolang je niet daarover begint, hij is gaan protesteren in FR daartegen, maar verder tof en wat moet ik anders, ken nu amper personen in 020.quote:
quote:
ahahahhhahahahahahahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben de crotchtainer van mijn vriendin ahaha
als ik hem was zou ik met een app calorieen gaan tellenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
niks mee te schaften, dat zet geen zoden aan de dijk
haha die is best goedquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben de crotchtrainer van mijn vriendin ahaha
vind ik leukquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben de crotchtrainer van mijn vriendin ahaha
ik zou liever geen vrienden hebben dan dit soort rare figuren waar je alleen mee omgaat bij gebrek aan beterquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja maar hij is in de omgang gewoon tof zolang je niet daarover begint, hij is gaan protesteren in FR daartegen, maar verder tof en wat moet ik anders, ken nu amper personen in 020.
Ik kon vroeger best goed tegen sterke drank. Wat dat betreft merk ik wel dat ik een dagje ouder word. Bier of wijn kan ik nog hendelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, vooral wodka, veel wodka
Steve Jobs is niet blank maar geef je wel gelijk, NL/EU heeft het over het algemeen beter, maar bepaalde dingen zijn in US echt wel rechtvaardiger zoals belasting en bepaalde regelgeving.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je alleen wel gezond en blank zijn zeker
als ik hem was zou ik een PT nemen, want zelf gaat het niet lukken zoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik met een app calorieen gaan tellen
dan val je al af zonder te sporten denk ik
Ik wil er wel wat voor doen juistquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik met een app calorieen gaan tellen
dan val je al af zonder te sporten denk ik
ze zijn best wel goed in slecht zijn jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ze zijn best wel goed, maar nu snap ik echt niet waarom ik de moeite daarvoor nam.
Waddixveen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:00 schreef Drug het volgende:
[..]
nee woon in de bakermat van de hardcore
Je zou nog dm'en om te chillen.quote:
Lol das wat je nu precies doetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar zullen we het ergens anders over gaan hebben dan mijn afvalstruggles? Want straks word mij weer verweten dat ik alleen maar over mezelf kan lullen en dat ik weer zielig doe
Snap ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kon vroeger best goed tegen sterke drank. Wat dat betreft merk ik wel dat ik een dagje ouder word. Bier of wijn kan ik nog hendelen.
Is die kuthype nog steeds niet uitgestorven?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil dat het droog is. Pokémon GO spelen
ok schatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar zullen we het ergens anders over gaan hebben dan mijn afvalstruggles? Want straks word mij weer verweten dat ik alleen maar over mezelf kan lullen en dat ik weer zielig doe
Nouja makkelijker gezegd dan gedaan uiteraard maar begrijp je punt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zou liever geen vrienden hebben dan dit soort rare figuren waar je alleen mee omgaat bij gebrek aan beter
maar moet je natuurlijk zelf weten
was echt niet grappig hoor maar fijn dt je je goed voeltquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Catkiller het volgende:
Bedankt voor de waardering van mijn woordgrapje. Braddie, jou pak ik later nog wel aan met je sarcasme.
Viel negen kilogram af in een maand door dieet en veel sporten maar merkte vrij weinig, al mijn vet stapelt op op buik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik een PT nemen, want zelf gaat het niet lukken zo
Ik ga al in de foetushouding zitten Cat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Catkiller het volgende:
Bedankt voor de waardering van mijn woordgrapje. Braddie, jou pak ik later nog wel aan met je sarcasme.
alsof jij weet wat wel of niet grappig isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:06 schreef Crip het volgende:
[..]
was echt niet grappig hoor maar fijn dt je je goed voelt
Jij bent een vrouw, je mening telt maar voor 10% vergeleken met die van een man.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:06 schreef Crip het volgende:
[..]
was echt niet grappig hoor maar fijn dt je je goed voelt
heb geen interesse of baat bij de effecten, of in ieder geval zijn de nadelen ervan groter dan de voordelen.quote:
Jouw humor kunnen we sws niet srs nemen want jij browst op 9gagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alsof jij weet wat wel of niet grappig is
Weet jij dat misschien? Ik heb telkens als ik een pokemon zie en ik klik er op dat het scherm uitvalt...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
Waar hoor jij het dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nja, leek mij een logische verklaring eigenlijk
Je hoort het woord Tatta zo vaak, dat het niet meer specifiek te maken heeft met Nederlanders of dus met het "scheldwoord" Kaaskop, maar dat het meer gelinkt staat aan het een tokkie in mijn ogen, en die zitten overal wel.
echte laffe site is dat nooit gore pics om mee te lachenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Jouw humor kunnen we sws niet srs nemen want jij browst op 9gag
kijk al ruim een jaar niet op 9fagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Jouw humor kunnen we sws niet srs nemen want jij browst op 9gag
welk level ben je?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
haat katers.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef Drug het volgende:
[..]
heb geen interesse of baat bij de effecten, of in ieder geval zijn de nadelen ervan groter dan de voordelen.
jij?
Echt he terinquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
echte laffe site is dat nooit gore pics om mee te lachen
nee durf ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nouja makkelijker gezegd dan gedaan uiteraard maar begrijp je punt.
Gaan we nog zuipen?
Voornamelijk FOK! en dumpert, maar ook als je gaat googlen en je komt op websites als Partyflock (quote:
Wauw een heel jaar, waar brows je nu?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kijk al ruim een jaar niet op 9fag
nergens tbhquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Wauw een heel jaar, waar brows je nu?
deze manquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Drug het volgende:
honger maar beter eerst ff die cannabinoids op level brengen -_-'
Kan me nog herinneren dt toaster boi anhero ging plegen en ik gwn die livestream aan het kijken was terwijl ik was aan t eten.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Volgt opleiding chemie in Utrecht vanwege BrBa.
jawel, want dat geeft me een beter beeld over jequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Had dat verhaal over die vriend niet moeten vertellen?
bedankt voor de waarschuwingquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
beter ga je sws niet serieus op hem in want hij is een fantast
-weg-quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik kijk elke nacht voordat ik ga slapen nog ff een kwartiertje op 9gag
niet eens baten daarop?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dt toaster boi anhero ging plegen en ik gwn die livestream aan het kijken was terwijl ik was aan t eten.
good times
zonet wilde je nog bier met me drinkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Moet wel eens kokhalzen van bier, zo vies vind ik dat.
heb wel cocktail voor je :$quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wut hoezo, denk je echt dat ik net als hem ben wat dat betreft?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jawel, want dat geeft me een beter beeld over je
had ik eerst ook, nu vind ik het semi-lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat is je beeld over mij?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jawel, want dat geeft me een beter beeld over je
Zei zuipen, heb niets over bier gepost.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zonet wilde je nog bier met me drinken
ik vind jou erg raar
als cachet jou als haar vriend wil kan jij niet anders dan geweldig zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat is je beeld over mij?
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is die kuthype nog steeds niet uitgestorven?
Uh?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:07 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Weet jij dat misschien? Ik heb telkens als ik een pokemon zie en ik klik er op dat het scherm uitvalt...De eerste twee kon ik wel normaal vangen
![]()
21quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
welk level ben je?
ik speel nooit meer
Zie het bijna nooit voor tokkie gebruikt worden. Ga er maar vanuit dat jij je aangesproken moet voelen als er tatta staat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Voornamelijk FOK! en dumpert, maar ook als je gaat googlen en je komt op websites als Partyflock () Dan is het tatta dit en tatta dat
ohquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zei zuipen, heb niets over bier gepost.
Iedereen die zegt dat ie bier echt lekker vind liegt, net zoals dat gedoe over dat het ene bier beter is ofzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
had ik eerst ook, nu vind ik het semi-lekker
hoe bevalt je FOK! abo?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als cachet jou als haar vriend wil kan jij niet anders dan geweldig zijn
hihi xD ^^quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als cachet jou als haar vriend wil kan jij niet anders dan geweldig zijn
Speel het niet elke dag maar ben wel 1x in de 2 a 3 dagen in de oude dierentuin te vinden.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Chai het volgende:
Ga er maar vanuit dat jij je aangesproken moet voelen als er tatta staat.
het is echt een waar genotquote:
zoo echt hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat ie bier echt lekker vind liegt, net zoals dat gedoe over dat het ene bier beter is ofzo.
Een kennis van mij heeft laatst z`n brommer gesloopt om dat spelquote:
Officieel BrBa, staat eveneens in de opening zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon BB afgekort?
Jij bent een FOK! vriendje van mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is echt een waar genot
geen reclamebanners, en je kan vrienden instellen zodat hun posts een apart kleurtje krijgen
Zal ik doen grquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het bijna nooit voor tokkie gebruikt worden. Ga er maar vanuit dat jij je aangesproken moet voelen als er tatta staat.
zit ie ook in de wajong?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft laatst z`n brommer gesloopt om dat spel
Hij rijd het hele land door om pokemon te vangen, en hij zag ergens een electrode, die moest 'ie hebben. En met z`n telefoon in z`n hand klapte hij vol op een andere auto toen hij nog even snel tussen wat auto's door wilde :")
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent een FOK! vriendje van mij.
Wat een sukkel. Ik speel dit niet eens op de fiets, veel te gevaarlijk allemaal. En ik ben sowieso al bang dat ik mijn telefoon laat vallen aangezien hij best groot is (5,5 inch).quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft laatst z`n brommer gesloopt om dat spel
Hij rijd het hele land door om pokemon te vangen, en hij zag ergens een electrode, die moest 'ie hebben. En met z`n telefoon in z`n hand klapte hij vol op een andere auto toen hij nog even snel tussen wat auto's door wilde :")
Oh. Nou ik noem het gewoon BB.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Officieel BrBa, staat eveneens in de opening zo.
En Ash?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent een FOK! vriendje van mij.
Hier ben je heel licht roze. Valt niet heel erg op, net als mijn eigen kleur die heel subtiel paars is.quote:
Oh kun je de vriendkleur ook veranderen bij de instellingen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier ben je heel licht roze. Valt niet heel erg op, net als mijn eigen kleur die heel subtiel paars is.
Nee. Sowieso voeg nog amper nieuwe mensen toe aan die lijst.quote:
wat een sadnessquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben nog twee 10km eieren aan het uitbroeden maar geen zin meer in het spel
maar toch ook wel weer benieuwd wat erin zit
Samen met z`n vriendin scheuren ze het hele land door, dan in de auto, dan op de brommer, dan op de motorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Ik speel dit niet eens op de fiets, veel te gevaarlijk allemaal. En ik ben sowieso al bang dat ik mijn telefoon laat vallen aangezien hij best groot is (5,5 inch).
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh kun je de vriendkleur ook veranderen bij de instellingen?
dacht dat die paars standaard was
Dan ben ik wel een leugenaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat ie bier echt lekker vind liegt, net zoals dat gedoe over dat het ene bier beter is ofzo.
o ik heb toch geen reclame of vriendenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geen reclamebanners, en je kan vrienden instellen zodat hun posts een apart kleurtje krijgen
HAHAHAHAquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/profile.php?id=1575265806092594
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Sowieso voeg nog amper nieuwe mensen toe aan die lijst.
mag altijd wel beetje variatie in zittenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef zeer het volgende:
[..]
z'n werk is wel beetje eentonig op de lange termijn maarja
Kun je ook instellen dat je reacties van bepaalde users niet meer ziet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind je bier lekker of dat gedoe over merken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ben ik wel een leugenaar.
dat zou wel lekker zijn hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kun je ook instellen dat je reacties van bepaalde users niet meer ziet?
Kan schijnbaar sowieso maar bepaald aantal mensen toevoegen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
wil niet stoken ofzo, maar voor adblock krijg je banquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:18 schreef Drug het volgende:
[..]
o ik heb toch geen reclame of vrienden
Ik vind het lekker, en ja dat geouwehoer over die merken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind je bier lekker of dat gedoe over merken?
Ja, dan zou ik het nog overwegen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat zou wel lekker zijn he
ja, je kan users blokkerenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is statistisch gezien ook gewoon het meest voor de hand liggend. :Squote:
Ja, met een abonnement.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, je kan users blokkeren
en met een bepaald scriptie zie je zelfs niet meer dat die persoon uberhaupt heeft gepost, nog los van de blokkade
Ja, dat wil ik eigenlijk. Dat ik ze uitban.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, je kan users blokkeren
en met een bepaald scriptie zie je zelfs niet meer dat die persoon uberhaupt heeft gepost, nog los van de blokkade
Maar je hebt het wel moeten leren drinken toch, vond je dat eerst niet goor?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het lekker, en ja dat geouwehoer over die merken.Die mening deel ik.
moet je abo nemenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik eigenlijk. Dat ik ze uitban.
Mwa, niet echt. Natuurlijk vond ik het niet lekker toen ik acht was of zo maar echt wennen? Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel moeten leren drinken toch, vond je dat eerst niet goor?
zou dan ook vrijstelling van bans willen hebben eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik het nog overwegen.
Oh, dat is andere koek.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Kaas- had een clone van me geblockt.
Heb je abo gekocht of gekregen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, hij vroeg dan ook wat de voordelen van een abo zijn
wie is jouw kloonquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Kaas- had een clone van me geblockt.
www.begrijpendlezen.nl/mapimakandatniet.htmlquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb een jaarabo gekregenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je abo gekocht of gekregen?
Prima, maar ik vind het wel heel vies van FOK! dat je bepaalde opties alleen kan gebruiken als je 7 euro betaalt. En dan ook maar voor 6 maanden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga er eens over nadenken, ik erger me nu niet meer zo eigenlijk.quote:
Uitzondering dan wellicht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. Natuurlijk vond ik het niet lekker toen ik acht was of zo maar echt wennen? Nee.
dan blijft dit prachtige forum wel draaiendequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Prima, maar ik vind het wel heel vies van FOK! dat je bepaalde opties alleen kan gebruiken als je 7 euro betaalt. En dan ook maar voor 6 maanden.
Dan zou je Danny moeten e-mailen, zijn website. Hij bepaald hoe en wat, hij moet hier ook deels z`n gezin van onderhouden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Prima, maar ik vind het wel heel vies van FOK! dat je bepaalde opties alleen kan gebruiken als je 7 euro betaalt. En dan ook maar voor 6 maanden.
Wow kan jij zo goed pijpenquote:
Zonder ook wel, als ik al die advertenties zie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan blijft dit prachtige forum wel draaiende
Zelfde met wat zwaardere drank, dat vind ik meestal ook lekker. Whiskey Bijvoorbeeld.quote:
Nice, van wie?quote:
ja prachtig he dat fokquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan blijft dit prachtige forum wel draaiende
wait whut was jij dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Lieutenant. alhoewel ze dachtn dat het een clone van php is.
Op zichquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
vandaag zei een mannelijke collega dat 'ie het niet erg zou vinden als er bedrijfskleding was want dan had 'ie sochtends niet zo'n struggle met kleren uitzoeken
Waarom laat hij het zijn vriendin niet klaarleggen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
vandaag zei een mannelijke collega dat 'ie het niet erg zou vinden als er bedrijfskleding was want dan had 'ie sochtends niet zo'n struggle met kleren uitzoeken
Nee hoor want niks is gratis!quote:
unlisted friendquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Oh heb max. aantal mensen bereikt voor de vriendenlijst. Stom.
dan neem ik mijn woorden terugquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wil niet stoken ofzo, maar voor adblock krijg je ban
ja kweenie hoor, ken die sturggle zelf niet eigenlijkquote:
Ik heb geen idee of diegene dat bekend wil hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice, van wie?
Ik heb half jaar gekregen maar loopt binnenkort af (tijdelijk).
Of zijn moeder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom laat hij het zijn vriendin niet klaarleggen?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
Ja ik heb even mensen eruit gegooid die ik niet meer echt als FOK! vrienden zie of sowieso nog amper spreek.quote:
ah okequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onder instellingen kun je de kleuren trouwens aanpassen.
heb niet het idee dat betreffende collega de social skills heeft om een relatie kunnen houdenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom laat hij het zijn vriendin niet klaarleggen?
Vind alcohol uberhaupt niet lekker, het enige dat ik wel te zuipen vind is van die zoete drank zoals pina nogwat. Vroeger kon ik het echter wel gewoon achterover tikken, tegenwoordig is kokhalze bij een half glas bier niet uitgesloten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde met wat zwaardere drank, dat vind ik meestal ook lekker. Whiskey Bijvoorbeeld.
Maar champagne en dropshot vind ik dan weer helemaal niks.
Het leven van een hardcore FOK!ker is niet niks lees ik wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb even mensen eruit gegooid die ik niet meer echt als FOK! vrienden zie of sowieso nog amper spreek.
Oh pina colada. Dat is ook wel lekker op zijn tijd ja. Maar ja, ik vind alcohol dan weer wel lekker, zoiets als alcoholvrij bier smaakt gewoon minder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind alcohol uberhaupt niet lekker, het enige dat ik wel te zuipen vind is van die zoete drank zoals pina nogwat. Vroeger kon ik het echter wel gewoon achterover tikken, tegenwoordig is kokhalze bij een half glas bier niet uitgesloten.
Ik denk dat ik voor mijn verjaardag verlenging krijg van die persoonquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of diegene dat bekend wil hebben
Ga je verlengen straks?
ahw liefquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor mijn verjaardag verlenging krijg van die persoonGa ik niet vanuit hoor maar heb wel zo'n raar vermoeden
Hehe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het leven van een hardcore FOK!ker is niet niks lees ik wel.
Hij is er afgekomen met een paar schaafwondjes, maar z`n motor moest een nieuwe spiegel en z`n voorkant kan opnieuw gespoten worden en uitgedeukt.quote:
Niet meer, je mag het alleen niet propageren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wil niet stoken ofzo, maar voor adblock krijg je ban
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. Natuurlijk vond ik het niet lekker toen ik acht was of zo maar echt wennen? Nee.
Ja, ik had het geprobeerd maar mijn ouders grepen in toen ze me op een familiefeest ineens een glas bier zagen leegdrinken.quote:
Da's normaal, landelijk gemiddelde ligt op drie keer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
Morgen keihard zakken voor m'n theorie
Zal voor je duimen manquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
diegene sprong vast een gat in de lucht toen je vrijgezel werdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor mijn verjaardag verlenging krijg van die persoonGa ik niet vanuit hoor maar heb wel zo'n raar vermoeden
dan ja je pa toch gewoon een nieuwe voor heem?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij is er afgekomen met een paar schaafwondjes, maar z`n motor moest een nieuwe spiegel en z`n voorkant kan opnieuw gespoten worden en uitgedeukt.
Verschrikkelijk zonde, 15 jaar oude Kawasaki ZXR-400, ding had bij elkaar amper 4000 kilometer gereden, was echt in nieuwstaat, hij krijgt hem in handen, en met 2 maanden rijd 'ie hem aan stront
En dat na allesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zal voor je duimen man
Succes!
wow, echt zo`n optimist jij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Da's normaal, landelijk gemiddelde ligt op drie keer.
Geen idee. Zal wel meevallen denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
diegene sprong vast een gat in de lucht toen je vrijgezel werd
aiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
Je kunt het, maatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
Moet er wel bijzeggen dat de enige drank die ik echt lekker vind water is, maar alcohol is wel van een andere categorie dan fanta.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh pina colada. Dat is ook wel lekker op zijn tijd ja. Maar ja, ik vind alcohol dan weer wel lekker, zoiets als alcoholvrij bier smaakt gewoon minder.
Wanneer stuur je weer een leuke DM met foto's enzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Da's normaal, landelijk gemiddelde ligt op drie keer.
Jeps, nu bij fysio weer beetje hardlopen op loopband. Zit langzaam vooruitgang inquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kun je alweer een beetje huppelen?
Vertel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
totaal niet verwacht namelijk
bij saïd tochquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef IDkaart het volgende:
Waar ga je je theorie-examen maken?
Nicequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeps, nu bij fysio weer beetje hardlopen op loopband. Zit langzaam vooruitgang in
Vooral als je helemaal kapot gaat aan de dorst en dan ijswater ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Moet er wel bijzeggen dat de enige drank die ik echt lekker vind water is, maar alcohol is wel van een andere categorie dan fanta.
Sorry. Ik vergeet steeds te enteren doordat ik maar door blijf typen. Begrijp dat het het geheel een stuk leesbaarder maakt...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga het echt niet meer lezen Bob totdat je de enter toets gebruikt.
Morgen om 12 uur.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef IDkaart het volgende:
Waar ga je je theorie-examen maken?
sws met opgeheven hoofd zakken als je zakt, je bent beter dan iedereen, je staat boven dat examenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon de kop niet laten hangen ik bent toch geen amateur en een volwassen vent aiii
haha jong geleerdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik had het geprobeerd maar mijn ouders grepen in toen ze me op een familiefeest ineens een glas bier zagen leegdrinken.
zeg maar gerust überhaupt leesbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Sorry. Ik vergeet steeds te enteren doordat ik maar door blijf typen. Begrijp dat het het geheel een stuk leesbaarder maakt...
Ook echt blij dat ik m`n rijbewijs haalde voordat m`n theorie verliep.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef Amarantha het volgende:
Poeh ik blijf wel blij dat ik mijn rijbewijs heb gehaald één dag voor mijn theorie zou verlopen.
Als je daadwerkelijk wilt dat we het lezen dan kan het wel handig zijn om af en toe een enter er tussendoor te gooien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Sorry. Ik vergeet steeds te enteren doordat ik maar door blijf typen. Begrijp dat het het geheel een stuk leesbaarder maakt...
Ja ik ook zoiets.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef Drug het volgende:
[..]
haha jong geleerd
ik was jaar of 5 toen ik m'n eerste peuk probeerde
"Helaas mijnheer TARDIS., u bent gezakt."quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef zeer het volgende:
[..]
sws met opgeheven hoofd zakken als je zakt, je bent beter dan iedereen, je staat boven dat examen
2 maanden maakt op 4 jaar ook weinig uit zou je denkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ook echt blij dat ik m`n rijbewijs haalde voordat m`n theorie verliep.
Als ik hem die dag niet zou halen (Vandaag 1 jaar geleden) Zou ik m`n theorie opnieuw moeten doen, want had nog 2 maanden voordat 'ie verliep, maar wachttijden van zo`n faalangstexamen zijn ook ruim 2 maanden
Faalangstexamen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ook echt blij dat ik m`n rijbewijs haalde voordat m`n theorie verliep.
Als ik hem die dag niet zou halen (Vandaag 1 jaar geleden) Zou ik m`n theorie opnieuw moeten doen, want had nog 2 maanden voordat 'ie verliep, maar wachttijden van zo`n faalangstexamen zijn ook ruim 2 maanden
Een rijbewijs halen hoort bij je opvoeding.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Amarantha het volgende:
En ondertussen doe ik geen ene fuck met mijn rijbewijs.
Sommige mensen hebben faalangst ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Faalangstexamen?![]()
Hou maar op voor ik weer kramp krijg van de kromme tenen.
Heb een vriend die geen water lust, snapte dat eveneens niet echt, want zit geen flavor aan maar lest wel je dorst.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vooral als je helemaal kapot gaat aan de dorst en dan ijswater ja.
Maar ja, gelukkig dus niet zo'n faaljoekel die 'geen water lust'.
een rijbewijs hoor je te krijgen van je oudersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Een rijbewijs halen hoort bij je opvoeding.
Ik ben 24 en twee maanden geleden pas begonnen met lessenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Een rijbewijs halen hoort bij je opvoeding.
Als je één keer je theorie weet te behalen, lukt het de volgende keer ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 maanden maakt op 4 jaar ook weinig uit zou je denken
Vooral accommoderen aan die angst en het niet oplossen ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben faalangst ja.
Was bij mij ook het geval.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een rijbewijs hoor je te krijgen van je ouders
Hij heeft nooit echt dorst gehad dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb een vriend die geen water lust, snapte dat eveneens niet echt, want zit geen flavor aan maar lest wel je dorst.
2 jaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 maanden maakt op 4 jaar ook weinig uit zou je denken
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben 24 en twee maanden geleden pas begonnen met lessen
Nee, ze roepen het om welke nmrs gezakt zijn, als je gezakt bent gewoon opstaan, pffffft zeggen, keihard lachen en de vrouw bij de deur strak aankijken terwijl je langs haar loopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Helaas mijnheer TARDIS., u bent gezakt."
"Pff, ik sta hier toch mijlenver boven, de groeten met je pathetische kutbaantje, later."
En terecht, nergens voor nodig met studenten ov.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Boeiend man, je bent in elk geval bezig! En daar gaat het om. Al ben je 50!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Alleen 2de keer afrijden moest ik zelf betalen en 2de keer theorie examen.
een volwassen man zonder rijbewijs kan ik moeilijk serieus nemen, kweeniequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Boeiend man, je bent in elk geval bezig! En daar gaat het om. Al ben je 50!
Want het oplossen is echt heel makkelijk ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vooral accommoderen aan die angst en het niet oplossen ja.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, ze roepen het om welke nmrs gezakt zijn, als je gezakt bent gewoon opstaan, pffffft zeggen, keihard lachen en de vrouw bij de deur strak aankijken terwijl je langs haar loopt.
En eigenlijk het rijbewijs pasje ook. Maar ik zei heel droog: Dit hoort toch bij het krijgen van een rijbewijs? En toen vonden ze dat ik daarin wel gelijk hadquote:
Wat is dat nou voor methode.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, ze roepen het om welke nmrs gezakt zijn, als je gezakt bent gewoon opstaan, pffffft zeggen, keihard lachen en de vrouw bij de deur strak aankijken terwijl je langs haar loopt.
Tru, er is overigens wel een andere non-alcohol drank die ik echt lekker vind maar moet even eten halen vertel wat het is als je er over een uur nog bent.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft nooit echt dorst gehad dan.
Na het invullen van een vraag krijg je telkens een bemoedigend klopje op de schouder, aangevuld met 'kom op, je kunt het'.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Faalangstexamen?![]()
Hou maar op voor ik weer kramp krijg van de kromme tenen.
Natuurlijk niet, maar om het dan maar niet te doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Want het oplossen is echt heel makkelijk ja.
Oh oke, excuses.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een volwassen man zonder rijbewijs kan ik moeilijk serieus nemen, kweenie
Gelukkig kunnen we zien wie er wel of geen abo heeft.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
En dan nog zakken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na het invullen van een vraag krijg je telkens een bemoedigend klopje op de schouder, aangevuld met 'kom op, je kunt het'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |